micmic έγραψε: ↑11 Σεπ 2023, 14:04
Εντωμεταξύ μόνο τώρα με αυτή την ιστορία έμαθα ότι η Hellenic Seaways και η Blue Star ανήκουν στον ίδιο όμιλο. Καραμονοπωλιάρα του κερατά οι ακτοπλοϊκές στην μπανανία.
Λοιπόν, κρατήσου. Και η Superfast ferries ανήκει στον ίδιο όμιλο, την Attica group.
Μέχρι τέλος του χρόνου θα συγχωνευτεί και με την ΑΝΕΚ Lines. Αποτέλεσμα αυτού θα είναι ακόμη μεγαλύτερο ολιγοπώλιο.
Μάλιστα ο Γκριμάλντι που θα είναι ο εταίρος ανταγωνιστής στις γραμμές της Αδριατικής και της Κρήτης ζητούσε να μη γίνει η συγχώνευση. Ομοίως και ο Ηλιόπουλος της Seajets.
Για να γίνει αυτός ο γάμος άκου το τρελό της διαπλοκής. Η τράπεζα Πειραιώς πήρε όλες τις μετοχές της MIG που ανήκε ο όμιλος, με αντάλλαγμα το μηδενισμό των δανείων του, μάζεψε και τις μετοχές που είχαν οι άλλοι μέτοχοι με δημόσια προσφορά. Μεταβίβασε τις μετοχές σε fund του εξωτερικού που της ανήκει και τώρα πάει να συγχωνευτεί με την ΑΝΕΚ που επίσης θα μηδενίσει τα δάνεια της.
Όλα αυτά στις πλάτες των μετοχών και καταθετών της Πειραιώς και στις πλάτες του ανταγωνισμού.
Σε άλλη χώρα θα τους είχαν μαζέψει στη μπουζού όλους αυτούς τους διοικητές της Πειραιώς και των ναυτιλιακών, στην Ελλάδα το πουλάνε ως εξυγίανση του κλάδου...