Μα και το Πολυτεχνείο που γιορτάζεται στα σχολεία, όπως και τα βιογραφικά εκατοντάδων "αγωνιστών" πολιτικών κλπ κλπ είναι "ηρωϊκή" αφήγηση.
Ακόμη και η Μελίνα θεωρείται "ηρωϊκή" μορφή.
Μα και το Πολυτεχνείο που γιορτάζεται στα σχολεία, όπως και τα βιογραφικά εκατοντάδων "αγωνιστών" πολιτικών κλπ κλπ είναι "ηρωϊκή" αφήγηση.
Α παίζεις τώρα κόντρες και βρίσκεις τακτικές να πάρεις πόντο;
Καμιά δεκαριά περιπτώσεις παρουσίασε στην βουλή, αλλά είναι πολύ περισσότερες, τα παρουσιάζει σε διάφορα βίντεο που ανεβαίνουν εδώ και χρόνια στο youtube.Beria έγραψε: ↑15 Σεπ 2023, 14:30Τα σχολικά βιβλία δεν έχουν πλέον ηρωικές αφηγήσεις; Αυτό καταγγέλλει ο Νατσιός;vagabondo έγραψε: ↑15 Σεπ 2023, 10:16Αποσπασματικά γιατί δεν υπάρχει χρόνος στην βουλή για ανάπτυξη. Σε άλλα βίντεο το αναπτύσσει και εξηγεί πως για να διδάξει τον ηρωισμό θα μπορούσε να πάρει παράδειγμα από έναν ήρωα άνθρωπο.Jimmy81 έγραψε: ↑15 Σεπ 2023, 03:50Υπερβολικά αποσπασματική ήταν η παρουσίαση των κειμένων από το Νατσιό. Η συγκεκριμένη τακτική συνήθως υιοθετείται όταν θες να ξεγελάσεις τους ακροατές σου και να τους κατευθύνεις σε συγκεκριμένο συμπέρασμα. Π.χ. εκεί που λέει ο Νατσιός για το βιβλίο της Ά γυμνασίου: "«Με λένε Σόνια», μια γάτα, η οποία είναι γατοπυροσβέστης. Έτσι αντιμετωπίζουμε τους πραγματικούς ήρωες."
Τι να καταλάβουμε από 3 λέξεις για το κείμενο; Οχι ρε Νατσιέ, δεν αντιμετωπίζουμε έτσι τους πραγματικούς ήρωες της πυροσβεστικής. Ποιος είπε άλλωστε ότι το βιβλίο έχει τέτοιο σκοπό και από πότε η αντιμετώπιση της πυροσβεστικής από τον πληθυσμό μιας χώρας εξαντλείται σε μια ατάκα σχολικού βιβλίου;
Σε άλλο σημείο προσπαθεί να σοκάρει το κοινό επειδή λέει τα παιδιά καλούνται από το βιβλίο της Θεατρικής Αγωγής να υποδηθούν ένα δαιμόνιο. Και πού το πρόβλημα; Ρόλο στα ψέμματα θα παίξει το παιδί, δε θα κυριευτεί από δαιμόνια. Ίσα ίσα που θα μπορούσε εδώ να τονιστεί η όποια αξία του χριστιανισμού από ένα σκετσάκι που το δαιμόνιο αντιμετωπίζεται επιτυχώς από έναν πιστό, ιερέα, άγιο κλπ. Όμως για να γίνει αυτό κάποιο παιδί πρέπει να παίξει τον ρόλο του δαιμονίου όπως και στις ταινίες αναγκαστικά κάποιοι πρέπει να παίξουν τους ρόλους των κακών, πώς να το κάνουμε δηλαδή...
Αλλού κατηγορεί τα βιβλία για έλλειψη πατριωτισμού στις αναφορές για τον ελληνοϊταλικό πόλεμο επειδή αναφέρεται κρύψιμο κάτω από το τραπέζι και ο φόβος μιας οικογένειας. Δηλαδή ήταν αυτόπτης μάρτυρας στα νοικοκυριά της Ελλάδας ο Νατσιός και ήξερε ότι δεν φοβούνταν οι κάτοικοι όταν π.χ. οι Ιταλοί βομβάρδιζαν την Θεσσαλονίκη; Φυσικά και θα φοβούνταν. Φυσικά και θα προσπάθησαν να κρυφτούν κάποιοι. Αναμενόμενο συναίσθημα είναι ο φόβος σε τέτοιες περιπτώσεις. Όμως όπως είπαμε οι αναφορές στον ελληνοϊταλικό πόλέμο δεν εξαντλούνται στο συγκεκριμένο βιβλίο. Π.χ. στο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ δημοτικού η ελληνική συμμετοχή περιγράφεται με ποικίλες ηρωικές αναφορές.
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547 ... ex5_7.html
Με το να υπάρχουν αναφορές που επισημαίνουν και την άλλη πλευρά, αυτή του φόβου και της ανησυχίας επιτυγχάνεται ισορροπημένο, ρεαλιστικό αποτέλεσμα.
Εκεί δε που χαρακτήρισε τον Αρχοντα των Δαχτυλιδιών "ερεβώδες έργο" ήταν για πολλές φάπες. Επιστροφή στο Μεσαίωνα...
Υπάρχουν άπειρες θεατρικές παραστάσεις και ρόλοι που θα μπορούσαν να υποδυθούν τα παιδιά, γιατί να βάλει δαιμόνια;
Όσο αφορά τον ελληνοϊταλικό πόλεμο, έχω γράψει και πριν. Θα μπορούσαν να χεστούν κυριολεκτικά τα παιδιά από τον φόβο και να στέλνει η μαμά τον σύζυγο να σηκώσει χρήματα από την τράπεζα για να αγοράσει κωλόχαρτα. Θα μπορούσε να περιγράψει το κλάσιμο, το ρέψιμο και άλλες φυσικές λειτουργίες και γύρω-γύρω πόλεμος. Εδώ όμως μιλάμε για σχολικό βιβλίο (και όχι περιοδικό ποικίλης ύλης όπως λέει στο τέλος) και ειδική θεματική ενότητα, δηλαδή το συγκεκριμένο μάθημα βρίσκεται στην αρχή του βιβλίου και το περνάνε κοντά στην 28 Οκτωβρίου. Άλλο είναι το πόιντ της ημέρας, όχι ο φόβος. Τέλος, δεν κρίνει τα κείμενα αυτά καθαυτά, αλλά την εισαγωγή τους στα σχολικά βιβλία.
Ή βρήκε μια περίπτωση που η αφήγηση για τον πόλεμο είναι αντιηρωική και φωνάζει αδίκως;
Δεν εχουνε καμμια σχεση τα βιογραφικα...το τι λενε εχει σημασια.Philip Mortimer έγραψε: ↑14 Σεπ 2023, 17:24Ο νατσιος έχει καριέρα να ξέρει τι λέει η βίβλος και να σιτίζεται από το δημόσιο. Για να δούμε τι έχει κάνει η Δόμνα στη ζωή της...
Έχει σπουδάσει οικονομικά στο Πανεπιστήμιο του Γιορκ, ενώ κατέχει μεταπτυχιακό στις Αναπτυξιακές Σπουδές από το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ και διδακτορικό στην Ανάπτυξη και τις Οικονομικές Κρίσεις επίσης από το πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ.[2]
Από το 2014 ήταν επισκέπτρια λέκτορας στο Κέντρο Αναπτυξιακών Σπουδών του Κέιμπριτζ. Η επιστημονική της έρευνα επικεντρώνεται στις χρηματοπιστωτικές κρίσεις, τις αγορές κεφαλαίου, τα δημόσια οικονομικά, το κράτος πρόνοιας και τη δημόσια υγεία. Έχει επίσης διδάξει Μακροοικονομικά στο Judge Business School του Κέιμπριτζ, καθώς και Οικονομική Πολιτική στο Government School του UCL. Έχει εργαστεί στη Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών του ΟΟΣΑ στο Παρίσι ως οικονομολόγος και κατόπιν στην Αθήνα για την Εργαλειοθήκη Ανταγωνισμού του ΟΟΣΑ ως οικονομολόγος ειδικός στον ανταγωνισμό. Έχει διατελέσει ειδικός σύμβουλος σε κρατικούς και μη κυβερνητικούς οργανισμούς όπως, μεταξύ άλλων, ο ΟΗΕ, ο FAO και το Βρετανικό Συμβούλιο. Ακόμη έχει συντονίσει εθνικά σχέδια κινητροδότησης επιχειρηματικής δραστηριότητας, ως επιστημονικός συνεργάτης στο κέντρο Σπουδών Μέσης Ανατολής του Κέιμπριτζ, του εμπορικού επιμελητηρίου του Σουδάν και του Υπουργείου Υγείας του Ιράν.[2]
Το 2016 δημοσιεύτηκε το βιβλίο της The inexorable evolution of financialisation. Μελέτες της έχουν δημοσιευτεί σε ακαδημαϊκά περιοδικά (The Lancet, Journal of International Development, Health Policy and Planning), σε εκθέσεις διεθνών οργανισμών (ΟΟΣΑ, ΟΗΕ) και σε ηλεκτρονικά και έντυπα ΜΜΕ (όπως το Project Syndicate, το BBC και αρκετά ελληνικά μέσα). Το 2016 συμμετείχε στη σύνταξη της ετήσιας έκθεσης του ΟΟΣΑ για την Ελλάδα[3] και το 2017 στη σύνταξη της ειδικής έκθεσης του ίδιου οργανισμού για την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας.[4]
Επιπλέον, έχει συμμετάσχει σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια ως εισηγήτρια επιστημονικών δημοσιεύσεων και εκθέσεων δημόσιων πολιτικών. Το 2019 ανακοινώθηκε ως Future Leader του δικτύου Διατλαντικών σχέσεων του German Marshall Fund.[5] Επιπλέον, έχει διατελέσει γραμματέας του Graduate Union του Κέιμπριτζ και πρόεδρος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Newnham College of Cambridge.
το βιβλίο λέει 20-25 ετών αυτός 15-16 οι μαθήτριες όχι 14.
γράφεις στο φόρουμ και ρωτάς τέτοια πράγματα;;;
το οτι λεει οτι τα εχει μπορει να σημαινει πολλα και διαφορετικα απο καθαρη σεξουαλικη ζσχζεση. Μπορει να ειναι καλα χριστιανά και να το κρατανε για μετα το γαμο, οπως ο μεσος/μεση νεαρος/νεαρα.
για να μη γερνει η πλαστιγγα που εχει απο την αλλη πλευρα τον αριστερο και ακροαριστερο.
Πήδα από τη ζυγαριά. Ελευθερώσου. Μπορείς.