Δεν πιστευω να καταλαβες οτι το εννοουσα.

Όταν λες θα "μπορούσε"; Αντικειμενικά, κάθε πόλη και χωριό με τις κατάλληλες υποδομές θα "μπορούσε". Γιατί όχι το Ηράκλειο, η Πάτρα, η Ρόδος ή τα Γιάννενα;stergiosbik έγραψε: ↑05 Νοέμ 2018, 21:59Αυτο δε λεω τοση ωρα κι εγω;Εμπεδοκλής έγραψε: ↑05 Νοέμ 2018, 21:53Ναι αλλά το Μονακό τα σκάει χοντρά. Χώρια που είναι ιστορικό grand prix. Στην Ελλάδα ποιος θα τα σκάσει χοντρά για να μπει πίστα στο calendary; Δεν λέω για να κατασκευαστεί η πίστα αλλά για να μπει στο calendary. Αυτή τη στιγμή είναι έτοιμοι να τα σκάσουν χοντρά αν υπάρξει κενή θέση καμιά δεκαριά πόλεις τω ΗΠΑ, η Αργεντινή, το Βιεντάμ και Κοπεγχάγη. Υπάρχει περίπτωση να μπορέσει ο ... δήμος Θεσσαλονίκης να δώσει περισσότερα;stergiosbik έγραψε: ↑05 Νοέμ 2018, 21:31Αυτες οι προΰοποθεσεις ειναι της FIA;
Αν ναι γιατι δεν τηρουνται παντου;
Το Μονακο εχει 2 αεροδρομια ή κανενα;
Το κοντινοτερο δεν ειναι της Νις που βρισκεται σε αλλο ουσιαστικα κρατος;
Ε και η Θεσσαλονικη εχει 2ο στην Καβαλα που ειναι στο ιδιο κρατος,απλα σε αλλο νομο.
Οτι ουσιαστικα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει πραγματικοτητα η πιστα.
Απλα πιστευω οτι περαν των χρηματων οτι και η Θεσ/νικη θα μπορουσε να φιλοξενησει την F1.
Δεν νομιζω οτι υπαρχει τοσο κοινο Ελλαδα που θα πληρωσει για motogp καθε χρονοstergiosbik έγραψε: ↑05 Νοέμ 2018, 20:56
Χαλαρα.
Μιλαμε για ολη τη Β. Ελλαδα και Θεσσαλια,Ηπειρο(λογω Εγνατιας).
Υπαρχει και παραυπαρχει.Rocco Siffredi έγραψε: ↑05 Νοέμ 2018, 22:21Δεν νομιζω οτι υπαρχει τοσο κοινο Ελλαδα που θα πληρωσει για motogp καθε χρονοstergiosbik έγραψε: ↑05 Νοέμ 2018, 20:56
Χαλαρα.
Μιλαμε για ολη τη Β. Ελλαδα και Θεσσαλια,Ηπειρο(λογω Εγνατιας).
μονο σε τουριστικο μερος καλοκαιρι θαχε τυχη
Και τα εισ ειναι ακριβα δεν ειναι 5 και 10ε
Μια πιστα οχι επιπεδου F1 νομιζω οτι μπορει να σταθει.Ερμής έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 10:37Η καλύτερη τοποθεσία απο θέμα τοποθεσίας και μόνο είναι Λαμία-Λιβαδειά-Βόλος-Λάρισα επειδή είναι στο κέντρο και τους βολεύει όλους.
Στις υποδομές πονάνε όλοι καθώς και το ότι δεν υπάρχει το κοινό να το στηρίξει.
Μη ξεχνάμε οτι για να "βγει" ένας τέτοιος χώρος, δεν αρκεί ένα GP τη χρονιά.
Και ποιά αυτοκινητοβιομηχανία θα το στηρίξει; Θα δοκιμάζουνε το πόνυ;stergiosbik έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 12:01
Εγραψα και πιο πανω οτι λογω καιρικων συνθηκων μπορει ανετα να φιλοξενει 365 μερες δοκιμες αυτοκινητοβιομηχανιων.
Αυτο απο μονο του σημαινει πολλα εσοδα.
τότε που νομίζεις οτι οφείλεται πως δεν έχουμε σοβαρή πίστα στην Ελλάδα.stergiosbik έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 12:01Μια πιστα οχι επιπεδου F1 νομιζω οτι μπορει να σταθει.Ερμής έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 10:37Η καλύτερη τοποθεσία απο θέμα τοποθεσίας και μόνο είναι Λαμία-Λιβαδειά-Βόλος-Λάρισα επειδή είναι στο κέντρο και τους βολεύει όλους.
Στις υποδομές πονάνε όλοι καθώς και το ότι δεν υπάρχει το κοινό να το στηρίξει.
Μη ξεχνάμε οτι για να "βγει" ένας τέτοιος χώρος, δεν αρκεί ένα GP τη χρονιά.
Εγραψα και πιο πανω οτι λογω καιρικων συνθηκων μπορει ανετα να φιλοξενει 365 μερες δοκιμες αυτοκινητοβιομηχανιων.
Αυτο απο μονο του σημαινει πολλα εσοδα.
Βαλε και αγωνες αλλα και διαφορα event,να πως μπορει να σταθει οικονομικα.
Αλλωστε τι παραπανω εχει η Πορτογαλια που εχει καμποσες πιστες;
Αυτες που πανε και στην Πορτογαλια αλλα και στην Ισπανια.Υδράργυρος έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 12:04Και ποιά αυτοκινητοβιομηχανία θα το στηρίξει; Θα δοκιμάζουνε το πόνυ;stergiosbik έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 12:01
Εγραψα και πιο πανω οτι λογω καιρικων συνθηκων μπορει ανετα να φιλοξενει 365 μερες δοκιμες αυτοκινητοβιομηχανιων.
Αυτο απο μονο του σημαινει πολλα εσοδα.
Η ισπανια εχει δικη της αυτοκινητοβιομηχανια. Και τεσπα ειναι μια μεγαλη χωρα και οικονομικη δυναμηstergiosbik έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 12:29Αυτες που πανε και στην Πορτογαλια αλλα και στην Ισπανια.Υδράργυρος έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 12:04Και ποιά αυτοκινητοβιομηχανία θα το στηρίξει; Θα δοκιμάζουνε το πόνυ;stergiosbik έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 12:01
Εγραψα και πιο πανω οτι λογω καιρικων συνθηκων μπορει ανετα να φιλοξενει 365 μερες δοκιμες αυτοκινητοβιομηχανιων.
Αυτο απο μονο του σημαινει πολλα εσοδα.
Δηλαδη ολες.
Οφειλεται στην κρατικη αδιαφορια.Ερμής έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 12:10τότε που νομίζεις οτι οφείλεται πως δεν έχουμε σοβαρή πίστα στην Ελλάδα.stergiosbik έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 12:01Μια πιστα οχι επιπεδου F1 νομιζω οτι μπορει να σταθει.Ερμής έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 10:37Η καλύτερη τοποθεσία απο θέμα τοποθεσίας και μόνο είναι Λαμία-Λιβαδειά-Βόλος-Λάρισα επειδή είναι στο κέντρο και τους βολεύει όλους.
Στις υποδομές πονάνε όλοι καθώς και το ότι δεν υπάρχει το κοινό να το στηρίξει.
Μη ξεχνάμε οτι για να "βγει" ένας τέτοιος χώρος, δεν αρκεί ένα GP τη χρονιά.
Εγραψα και πιο πανω οτι λογω καιρικων συνθηκων μπορει ανετα να φιλοξενει 365 μερες δοκιμες αυτοκινητοβιομηχανιων.
Αυτο απο μονο του σημαινει πολλα εσοδα.
Βαλε και αγωνες αλλα και διαφορα event,να πως μπορει να σταθει οικονομικα.
Αλλωστε τι παραπανω εχει η Πορτογαλια που εχει καμποσες πιστες;
Οι πιο σοβαρές είναι τα Μέγαρα και οι Σέρρες, οι οποίες σε μια άλλη ανεπτυγμένη χώρα θα ήταν απλά καλες πίστες για καρτ.
Στις πιστες της Ισπανιας πανε ΟΛΕΣ οι αυτοκινητοβιομηχανιες για δοκιμες.Υδράργυρος έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 12:37Η ισπανια εχει δικη της αυτοκινητοβιομηχανια. Και τεσπα ειναι μια μεγαλη χωρα και οικονομικη δυναμηstergiosbik έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 12:29Αυτες που πανε και στην Πορτογαλια αλλα και στην Ισπανια.Υδράργυρος έγραψε: ↑06 Νοέμ 2018, 12:04
Και ποιά αυτοκινητοβιομηχανία θα το στηρίξει; Θα δοκιμάζουνε το πόνυ;
Δηλαδη ολες.