Ο καθηγητής βιοηθικής του Princeton, Peter Singer, που επί δεκαετίες ασχολείται με τα δικαιώματα των ζώων και τα υποτιθέμενα δικαιώματα εκείνων που θέλουν να συνουσιάζονται μαζί τους, ανήρτησε άρθρο με τίτλο: Η ζωοφιλία (κτηνοβασία) θα έπρεπε να είναι ηθικά αποδεκτή.
Μάλιστα, σημειώνει ότι είναι ταμπού, όπως η νεκροφιλία ή η παιδοφιλία – κάτι που δεν θα έπρεπε κατά τη γνώμη του. Ζητά τέλος να συμπεριληφθεί στην λεγόμενη επανάσταση της σεξουαλικής απελευθέρωσης που λαμβάνει χώρα με το ΛΟΑΤΚΙ κίνημα.
Ο Μπογδάνος διαδίδει ψέματα που σηκώνουν μήνυση. Ο καθηγητής δεν προμοτάρει το άρθρο γιατί συμφωνεί μ'αυτά που λέει, το προμοτάρει γιατί το περιοδικό στο οποίο δημοσιεύτηκε είναι δικό του. Συγκεκριμένα είναι περιοδικό που έφτιαξε ο ίδιος, μαζί με άλλους ακαδημαϊκούς και έχει στόχο να επιτρέπει σε ακαδημαϊκούς να γράφουν για θέματα που είναι ταμπού και να εκφέρουν απόψεις που είναι μη κοινωνικά αποδεκτές χωρίς κοινωνική κατακραυγή, γι'αυτό και επιτρέπει να γράφουν με ψευδώνυμα. Πχ σε μια απο τις εκδόσεις επέτρεπαν άρθρα απο καθηγητές που υποστήριζαν τα δικαιώματα των antivaxxers
κοινώς, το άρθρο γράφτηκε σε ένα περιοδικό όπου οι ακαδημαϊκοί παίζουν μεταξύ τους κάνοντας ρητορικές ασκήσεις χωρίς να τους ενοχλούμε εμείς οι υπόλοιποι...τουλάχιστον αυτός είναι ο στόχος γιατί τον Μπογδάνο δεν τον γλίτωσαν
Ο Μπογδάνος διαδίδει ψέματα που σηκώνουν μήνυση. Ο καθηγητής δεν προμοτάρει το άρθρο γιατί συμφωνεί μ'αυτά που λέει, το προμοτάρει γιατί το περιοδικό στο οποίο δημοσιεύτηκε είναι δικό του. Συγκεκριμένα είναι περιοδικό που έφτιαξε ο ίδιος, μαζί με άλλους ακαδημαϊκούς και έχει στόχο να επιτρέπει σε ακαδημαϊκούς να γράφουν για θέματα που είναι ταμπού και να εκφέρουν απόψεις που είναι μη κοινωνικά αποδεκτές χωρίς κοινωνική κατακραυγή, γι'αυτό και επιτρέπει να γράφουν με ψευδώνυμα. Πχ σε μια απο τις εκδόσεις επέτρεπαν άρθρα απο καθηγητές που υποστήριζαν τα δικαιώματα των antivaxxers
κοινώς, το άρθρο γράφτηκε σε ένα περιοδικό όπου οι ακαδημαϊκοί παίζουν μεταξύ τους κάνοντας ρητορικές ασκήσεις χωρίς να τους ενοχλούμε εμείς οι υπόλοιποι...τουλάχιστον αυτός είναι ο στόχος γιατί τον Μπογδάνο δεν τον γλίτωσαν
This piece challenges one of society's strongest taboos and argues for the moral permissibility of some forms of sexual contact between humans and animals. This article offers a controversial perspective that calls for a serious and open discussion on animal ethics and sex ethics.
Δεν χρειάζεται να ανησυχεί ο Κώστας, άλλη ράτσα εριφίων γουστάρει ο Singer.
διαβασες το ποστ του Singer;; αυτες οι μαλακιες θα ερθουν και στην Ευρωπη καποια στιγμη
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά δε ρίχνεις μια ματιά τι συμβαίνει στην Ουγγαρία του Ορμπάν, που τόσο θαυμάζει ο Κώτσος;
Τέσπα, κοίτα, ανώμαλα παρατράγουδα υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντοτε, περισσότερο για γέλια είναι το θέμα παρά για ανησυχία.
Ο καθηγητής δεν προμοτάρει το άρθρο γιατί συμφωνεί μ'αυτά που λέει, το προμοτάρει γιατί το περιοδικό στο οποίο δημοσιεύτηκε είναι δικό του.
Ρε μας δουλεύετε;;; Όχι Γιάννης, Γιαννάκης!
ρε φίλε, 2 λεπτά υπόθεση είνα να καταλάβεις περι τίνος πρόκειται. Πχ άλλο άρθρο του περιοδικού είναι συζήτηση για το αν πρέπει ή δεν πρέπει να είναι αποδεκτή η χρήση της λέξης αράπης(niger) και χρησιμοποιεί επιχειρήματα υπερ και 2 δυο πιο ακραίων θέσεων
When, if ever, is it morally permissible to utter the word “joker”? (NB: The word “joker” is a placeholder for another word, the mere utterance of which certain people find unsettling or offensive. See the prolegomenon of this article for an explanation.) After drawing some relevant distinctions (such as that between use and mention), I provide counterexamples to two extreme theses: first, that it is always wrong (i.e., never morally permissible) to utter the word; and second, that it is never wrong (i.e., always morally permissible) to utter the word. It follows that it is sometimes right and sometimes wrong to utter the word. I then examine three plausible principles for distinguishing between those utterances of the word that are right and those that are wrong. Each principle, I maintain, succumbs to counterexamples. I therefore advocate (i) abandonment of a principled (monistic) approach to the matter and (ii) adoption, instead, of a non-principled (pluralistic) approach. The pluralistic approach that I develop is inspired by the work of William David Ross (1877–1971).
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.