Αντεεε ρε και προσπαθούσα να εντοπίσω τι γεύση είχαν τα ροδάκινα που έφαγα φέτος και δεν μπορούσα να βρω ομοιότητα ! Διάνα το σχόλιοΓΑΛΗ έγραψε: ↑09 Σεπ 2023, 18:52To θέμα είναι το τι θα παίξει με τα αγροτικά μετά την καταστροφή του Θεσσαλικού κάμπου.
Ενιγουέι, προχθές και σήμερα πήρα σταφύλια και ροδάκινα από το "μίνι μάρκετ" της γειτονιάς μου. Καμμία σχέση με τα κατεψυγμένα κλπ των σ/μ, που τα σταφύλια ψιλοσαπίζουν σε δύο μέρες και τα ροδάκινα είναι σα να τρως ωμή πατάτα.
Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21249
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34644
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Με υπογλώσσια.
Ευτυχώς που έχουμε δικό μας λάδι γιατί χτες που πήγα σουπερμάρκετ έριξα μια ματιά στα ελαιόλαδα.
Το πιο ξεφτίλα no name λάδι και μάλιστα κατωτατης ποιότητας (με χρυσό χρώμα που υποδηλώνει ότι είναι μείξη σκατολαδων ουσιαστικα) που δεν κάνει ούτε για σαπουνι είχε 13 ευρώ η φιάλη του λίτρου.
Το δε πυρηνελαιο που είχε προ 3τιας 2.80 το λίτρο έφτασε τα 10 ευρώ.
Και να μην πούμε για τα άλευρα που κοντεύεις να τα πληρώνεις με λίρες.
Ευτυχώς που έχουμε δικό μας λάδι γιατί χτες που πήγα σουπερμάρκετ έριξα μια ματιά στα ελαιόλαδα.
Το πιο ξεφτίλα no name λάδι και μάλιστα κατωτατης ποιότητας (με χρυσό χρώμα που υποδηλώνει ότι είναι μείξη σκατολαδων ουσιαστικα) που δεν κάνει ούτε για σαπουνι είχε 13 ευρώ η φιάλη του λίτρου.
Το δε πυρηνελαιο που είχε προ 3τιας 2.80 το λίτρο έφτασε τα 10 ευρώ.
Και να μην πούμε για τα άλευρα που κοντεύεις να τα πληρώνεις με λίρες.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
- Μαδουραίος
- Δημοσιεύσεις: 19139
- Εγγραφή: 29 Νοέμ 2021, 19:27
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Ντομάτα - αγγούρια. 2.5 ευρώ το κιλό
Πονάτε κυρ Παντεληδες;41 τακατό.
Πονάτε κυρ Παντεληδες;41 τακατό.
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Θάνος Τζήμερος.
Θάνος Τζήμερος.
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
https://www.protothema.gr/world/article ... s-kata-10/Ιταλία: Μείωση τιμών από 1ης Οκτωβρίου και μέχρι το τέλος του έτους κατά 10%
Υπολογίζεται ότι κάθε νοικοκυριό της χώρας θα εξοικονομήσει συνολικά μέχρι 150 ευρώ
Η ιταλική κυβέρνηση θα υπογράψει συμφωνία με ενώσεις παραγωγών και με σούπερ μάρκετ της χώρας με στόχο τη μείωση των τιμών σε είδη πρώτης ανάγκης, κυρίως του τομέα των τροφίμων.
Σύμφωνα με τον Τύπο, οι τιμές πρόκειται να μειωθούν από 1ης Οκτωβρίου και μέχρι το τέλος του έτους κατά μέσο όρο κατά 10%.
Οι «συγκρατημένες τιμές» θα ισχύσουν για τρεις μήνες, μέχρι το τέλος του χρόνου, και υπολογίζεται ότι κάθε νοικοκυριό της χώρας θα εξοικονομήσει συνολικά μέχρι 150 ευρώ. Σε μειωμένη τιμή θα πωλούνται, μεταξύ άλλων, το κρέας, το γάλα, η ζάχαρη, τα αυγά, το αλεύρι, το ρύζι, αλλά και πάνες για μωρά και φάρμακα που δεν χρειάζονται συνταγογράφηση.
η προσοχη μας στο Καστελοριζο
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
27/10/2023Ίακχος έγραψε: ↑05 Σεπ 2023, 11:05Ελλάδα: Δεύτερη ακριβότερη τιμή στο φρέσκο πλήρες γάλα στην ΕΕ
https://www.insider.gr/oikonomia/288914 ... OSt5dEtZ2c
Εκπέμπουν SOS οι κτηνοτρόφοι: «Είδος προς εξαφάνιση η φέτα – Μπορεί να φτάσει και 18 ευρώ/κιλό».

https://katohika.gr/ellada/ekpempoun-so ... evro-kilo/
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Δυστυχως θα περιοριστουμε στο λευκο τυρι, και μετα στο ...τιποτα, εαν φτασει και αυτο στον θεο.
Ποσο εκτιμαται, με αυτα τα δεδομενα, η ζημια απο την μη εγκαιρη πραγματοποιηση αντιπλημμυρικων στην Θεσσαλια; δεκαδες δις ευρω, εαν βαλεις και τις εξαγωγες που δεν θα γινουν...
Ποσο εκτιμαται, με αυτα τα δεδομενα, η ζημια απο την μη εγκαιρη πραγματοποιηση αντιπλημμυρικων στην Θεσσαλια; δεκαδες δις ευρω, εαν βαλεις και τις εξαγωγες που δεν θα γινουν...
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Του Γιώργου Λαμπίρη
Τζίρο που ανέρχεται συνολικά στα 11,18 δισεκατομμύρια ευρώ πραγματοποίησαν το 2022 35 επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα που δημοσιεύουν ισολογισμό. Σύμφωνα με στοιχεία του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), που έχει στη διάθεσή του το Capital.gr, το σύνολο των σούπερ μάρκετ της χώρας τζίραρε πέρυσι 14 δισεκατομμύρια ευρώ. Αντίστοιχα το 2021 οι 35 εταιρείες που εξετάζει ο ΙΕΛΚΑ στη σχετική αποτύπωση ανήλθε στα 10,31 δισεκατομμύρια ευρώ και το σύνολο των σούπερ μάρκετ εκτιμάται ότι άγγιξε τα 12,85 δισεκατομμύρια ευρώ. Είναι βέβαια χαρακτηριστικό το γεγονός ότι στην προκειμένη περίπτωση η αύξηση του τζίρου ενέχει αμιγώς πληθωριστικά χαρακτηριστικά.
Οι 35 αλυσίδες σούπερ μάρκετ και ο τζίρος τους
• Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ: 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ
• ΑΒ Βασιλόπουλος: 1,98 δισεκατομμύρια ευρώ
• ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ: 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ
• Δ. Μασούτης Α.Ε.: 923,79 εκατ. ευρώ
• Πέντε Α.Ε. (Γαλαξίας): 513,5 εκατ. ευρώ
• ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός: 497,81 εκατ. ευρώ
• Μart Cash & Carry: 407,14 εκατ. ευρώ
• Market In: 375,3 εκατ. ευρώ
• Bazaar Α.Ε.: 223,58 εκατ. ευρώ
• Χαλκιαδάκης Α.Ε.: 190,86 εκατ. ευρώ
• Εγνατία Α.Ε. (Discount Markt): 160,08 εκατ. ευρώ
• Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες ΑΕΕ: 98,22 εκατ. ευρώ
• ΟΚ Anytime Market Α.Ε.: 68,33 εκατ. ευρώ
• Ανδρικόπουλος ΑΕΒΕ: 54,05 εκατ. ευρώ
• Γουντσίδης Α.Ε.: 51,91 εκατ. ευρώ
• Αφοί Παναγιωτόπουλοι ΑΕΒΕ: 43,67 εκατ. ευρώ
• Σκόντο ΕΠΕ: 42,68 εκατ. ευρώ
• Ι&Φ Κονταράτου (Super Market Flora): 42,02 εκατ. ευρώ
• ΝΤΙΕΛΛΑΣ Α.Ε.: 33,51 εκατ. ευρώ
• Πίτσιας Α.Ε.: 31,37 εκατ. ευρώ
• Φαιστός ΑΕΒΕ: 27,06 εκατ. ευρώ
• Λέων Α.Ε.: 25,11 εκατ. ευρώ
• Σ. Κάντζας ΑΕΒΕ: 24,11 εκατ. ευρώ
• Καλαμβόκη ΑΕΒΕ: 22,66 εκατ. ευρώ
• Υιοι Χρ. Αγγελή Α.Ε.: 19,81 εκατ. ευρώ
• Αφοί Π. Μουργή Α.Ε.: 19,32 εκατ. ευρώ
• Γέγος Α.Ε.: 18,25 εκατ. ευρώ
• Ελληνική Διατροφή Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε.: 17,81 εκατ. ευρώ
• Β. Παπαγεωργίου Α.Ε.: 15,33 εκατ. ευρώ
• Ελληνική Διατροφή Θεσσαλίας ΑΒΕΕ: 13,59 εκατ. ευρώ
• Πτολεμαΐς ΕΠΕ: 6,95 εκατ. ευρώ
• Ευρωδιάθεση Α.Ε.: 5,33 εκατ. ευρώ
• ΥΠΕΡ Γρηγοριάδης ΙΚΕ: 5,04 εκατ. ευρώ
• Γεργατσούλης Α.Ε.: 3,49 εκατ. ευρώ
• Αφοί Ριζόγλου Α.Ε.: 1,77 εκατ. ευρώ
Σημειώνεται ότι τα τρόφιμα αποτελούν την κατηγορία ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών, τα οποία συμμετέχουν στο τζίρο των σούπερ μάρκετ κατά τουλάχιστον 80%. Το υπόλοιπο του τζίρου προέρχεται από τις πωλήσεις προϊόντων ατομικής υγιεινής και περιοποίησης και από προϊόντα περιποίησης σπιτιού (απορρυπαντικά, καθαριστικά). Ωστόσο αυτό που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια είναι ότι τα σούπερ μάρκετ χάνουν μερίδιο πωλήσεων στα τρόφιμα, το οποίο αποσπούν άλλα κανάλια λιανικής πώλησης όπως είναι αρτοποιεία, καταστήματα εστίασης, παντοπωλεία. Έτσι, το 2022 μόνο το 58,5% των συνολικών πωλήσεων τροφίμων προήλθε από τα σούπερ μάρκετ, ήτοι ποσό 13,3 δισεκατομμυρίων ευρώ και επιπλέον ποσό 9,3 δισεκατομμυρίων ευρώ ήταν οι πωλήσεις μέσω των υπολοίπων καναλιών.
Στα 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ οι επενδύσεις στη δεκαετία
Σημαντικό μέρος κεφαλαίων έχουν επενδυθεί κατά την τελευταία δεκαετία από τα σούπερ μάρκετ, το συνολικό ύψος των οποίων ανέρχεται στα 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ. Στο διάστημα της δεκαετίας 2013-2022 το 2022 ήταν η χρονιά με το μεγαλύτερο ύψος επενδύσεων, καθώς ανήλθαν στα 477,58 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η αμέσως πιο "δαπανηρή" χρονιά από πλευράς επενδύσεων για τον κλάδο ήταν το 2022 με 368,45 εκατομμύρια ευρώ και ακολούθως το 2021 με 353,53 εκατ. ευρώ. Ο μέσος όρος των επενδύσεων στη δεκαετία είναι 268,08 εκατομμύρια ανά έτος.
https://www.capital.gr/epixeiriseis/375 ... ithorismo/
Τζίρο που ανέρχεται συνολικά στα 11,18 δισεκατομμύρια ευρώ πραγματοποίησαν το 2022 35 επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα που δημοσιεύουν ισολογισμό. Σύμφωνα με στοιχεία του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), που έχει στη διάθεσή του το Capital.gr, το σύνολο των σούπερ μάρκετ της χώρας τζίραρε πέρυσι 14 δισεκατομμύρια ευρώ. Αντίστοιχα το 2021 οι 35 εταιρείες που εξετάζει ο ΙΕΛΚΑ στη σχετική αποτύπωση ανήλθε στα 10,31 δισεκατομμύρια ευρώ και το σύνολο των σούπερ μάρκετ εκτιμάται ότι άγγιξε τα 12,85 δισεκατομμύρια ευρώ. Είναι βέβαια χαρακτηριστικό το γεγονός ότι στην προκειμένη περίπτωση η αύξηση του τζίρου ενέχει αμιγώς πληθωριστικά χαρακτηριστικά.
Οι 35 αλυσίδες σούπερ μάρκετ και ο τζίρος τους
• Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ: 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ
• ΑΒ Βασιλόπουλος: 1,98 δισεκατομμύρια ευρώ
• ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ: 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ
• Δ. Μασούτης Α.Ε.: 923,79 εκατ. ευρώ
• Πέντε Α.Ε. (Γαλαξίας): 513,5 εκατ. ευρώ
• ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός: 497,81 εκατ. ευρώ
• Μart Cash & Carry: 407,14 εκατ. ευρώ
• Market In: 375,3 εκατ. ευρώ
• Bazaar Α.Ε.: 223,58 εκατ. ευρώ
• Χαλκιαδάκης Α.Ε.: 190,86 εκατ. ευρώ
• Εγνατία Α.Ε. (Discount Markt): 160,08 εκατ. ευρώ
• Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες ΑΕΕ: 98,22 εκατ. ευρώ
• ΟΚ Anytime Market Α.Ε.: 68,33 εκατ. ευρώ
• Ανδρικόπουλος ΑΕΒΕ: 54,05 εκατ. ευρώ
• Γουντσίδης Α.Ε.: 51,91 εκατ. ευρώ
• Αφοί Παναγιωτόπουλοι ΑΕΒΕ: 43,67 εκατ. ευρώ
• Σκόντο ΕΠΕ: 42,68 εκατ. ευρώ
• Ι&Φ Κονταράτου (Super Market Flora): 42,02 εκατ. ευρώ
• ΝΤΙΕΛΛΑΣ Α.Ε.: 33,51 εκατ. ευρώ
• Πίτσιας Α.Ε.: 31,37 εκατ. ευρώ
• Φαιστός ΑΕΒΕ: 27,06 εκατ. ευρώ
• Λέων Α.Ε.: 25,11 εκατ. ευρώ
• Σ. Κάντζας ΑΕΒΕ: 24,11 εκατ. ευρώ
• Καλαμβόκη ΑΕΒΕ: 22,66 εκατ. ευρώ
• Υιοι Χρ. Αγγελή Α.Ε.: 19,81 εκατ. ευρώ
• Αφοί Π. Μουργή Α.Ε.: 19,32 εκατ. ευρώ
• Γέγος Α.Ε.: 18,25 εκατ. ευρώ
• Ελληνική Διατροφή Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε.: 17,81 εκατ. ευρώ
• Β. Παπαγεωργίου Α.Ε.: 15,33 εκατ. ευρώ
• Ελληνική Διατροφή Θεσσαλίας ΑΒΕΕ: 13,59 εκατ. ευρώ
• Πτολεμαΐς ΕΠΕ: 6,95 εκατ. ευρώ
• Ευρωδιάθεση Α.Ε.: 5,33 εκατ. ευρώ
• ΥΠΕΡ Γρηγοριάδης ΙΚΕ: 5,04 εκατ. ευρώ
• Γεργατσούλης Α.Ε.: 3,49 εκατ. ευρώ
• Αφοί Ριζόγλου Α.Ε.: 1,77 εκατ. ευρώ
Σημειώνεται ότι τα τρόφιμα αποτελούν την κατηγορία ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών, τα οποία συμμετέχουν στο τζίρο των σούπερ μάρκετ κατά τουλάχιστον 80%. Το υπόλοιπο του τζίρου προέρχεται από τις πωλήσεις προϊόντων ατομικής υγιεινής και περιοποίησης και από προϊόντα περιποίησης σπιτιού (απορρυπαντικά, καθαριστικά). Ωστόσο αυτό που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια είναι ότι τα σούπερ μάρκετ χάνουν μερίδιο πωλήσεων στα τρόφιμα, το οποίο αποσπούν άλλα κανάλια λιανικής πώλησης όπως είναι αρτοποιεία, καταστήματα εστίασης, παντοπωλεία. Έτσι, το 2022 μόνο το 58,5% των συνολικών πωλήσεων τροφίμων προήλθε από τα σούπερ μάρκετ, ήτοι ποσό 13,3 δισεκατομμυρίων ευρώ και επιπλέον ποσό 9,3 δισεκατομμυρίων ευρώ ήταν οι πωλήσεις μέσω των υπολοίπων καναλιών.
Στα 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ οι επενδύσεις στη δεκαετία
Σημαντικό μέρος κεφαλαίων έχουν επενδυθεί κατά την τελευταία δεκαετία από τα σούπερ μάρκετ, το συνολικό ύψος των οποίων ανέρχεται στα 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ. Στο διάστημα της δεκαετίας 2013-2022 το 2022 ήταν η χρονιά με το μεγαλύτερο ύψος επενδύσεων, καθώς ανήλθαν στα 477,58 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η αμέσως πιο "δαπανηρή" χρονιά από πλευράς επενδύσεων για τον κλάδο ήταν το 2022 με 368,45 εκατομμύρια ευρώ και ακολούθως το 2021 με 353,53 εκατ. ευρώ. Ο μέσος όρος των επενδύσεων στη δεκαετία είναι 268,08 εκατομμύρια ανά έτος.
https://www.capital.gr/epixeiriseis/375 ... ithorismo/
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
-
- Δημοσιεύσεις: 23504
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Λείπει το λιντλ. Θεωρώ ότι στη χειρότερη είναι στην τρίτη θέση.
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 46645
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
η μπορει να ειναι εκτος συναγωνισμου 

"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
-
- Δημοσιεύσεις: 23504
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Η πλάκα είναι ότι το παραμύθι περί μεταφορικών και πρώτων υλών έχει παλιώσει. Η τιμή του βαρελιού πετρελαίου πέφτει και τα ολιγοπώλια συνεχίζουν να αυξάνουν τις τιμές.
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Για τα παρακάτω ποια είναι η γνώμη σου;Εμπεδοκλής έγραψε: ↑25 Νοέμ 2023, 16:06Η πλάκα είναι ότι το παραμύθι περί μεταφορικών και πρώτων υλών έχει παλιώσει. Η τιμή του βαρελιού πετρελαίου πέφτει και τα ολιγοπώλια συνεχίζουν να αυξάνουν τις τιμές.
Του Γιώργου Λαμπίρη
Μία από τις σημαντικότερες "πληγές" για το οργανωμένο λιανεμπόριο και τα σούπερ-μάρκετ στην Ελλάδα αποτελούν τα κρούσματα μικροκλοπών, τα οποία λαμβάνουν χώρα στα καταστήματα των εκάστοτε αλυσίδων σε καθημερινή βάση. Πηγές της αγοράς, με τις οποίες επικοινώνησε το Capital, εκτιμούν ότι οι απώλειες από το συγκεκριμένο φαινόμενο αγγίζουν το 1% έως και 1,5% του συνολικού τζίρου των σούπερ-μάρκετ, ο οποίος πανελλαδικά ανέρχεται σε περίπου 15 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι o τζίρος που χάνεται από τα ελληνικά σούπερ-μάρκετ από την πρακτική αυτή υπερβαίνει τα 150 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο.
Στελέχη της αγοράς αναφέρουν ότι κατά κάποιον τρόπο οι μικροκλοπές
αποτελούν μέρος της καθημερινής λειτουργίας και δραστηριότητας των αλυσίδων, δεδομένου ότι είναι αναπόφευκτο να συμβαίνουν παρά τα όποια μέτρα κατά καιρούς λαμβάνονται με την πρόσληψη ιδιωτικών εταιρειών φύλαξης, καμερών ή αντικλεπτικών. Επισημαίνουν μάλιστα ότι, ακόμα και εάν μια αλυσίδα επιθυμούσε να προσλάβει ιδιωτική εταιρεία φύλαξης για όλα της τα καταστήματα, κάτι τέτοιο από οικονομικής πλευράς θα ήταν παντελώς ασύμφορο και σημαντικά πιο ζημιογόνο και από τη ζημία που υφίσταται από τις κλοπές στα καταστήματά της.
Κύριες κατηγορίες προϊόντων που πλήττονται είναι η κάβα, η οποία συγκεντρώνει την "προτίμηση" όσων επιδίδονται σε μικροκλοπές, και μάλιστα λόγω του υψηλού κόστους που έχουν τα συγκεκριμένα προϊόντα επιφέρει και τη μεγαλύτερη ζημία για μια αλυσίδα σούπερ-μάρκετ σε ετήσια βάση. Ως παράδειγμα φέρνουμε την περίπτωση της αλυσίδας σούπερ-μάρκετ Μασούτης, η οποία έχει τζίρο περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ ετησίως στην κάβα της, και οι κλοπές, είτε από οργανωμένους δράστες που εισέρχονται στα καταστήματά της ακόμα και σε ομάδες είτε και από μεμονωμένους δράστες, ανέρχονται σε ποσοστό 2% του συγκεκριμένου τζίρου, ήτοι 2 εκατομμύρια ευρώ είναι οι απώλειες για τη συγκεκριμένη αλυσίδα μόνο από την κάβα. Σε άλλες περιπτώσεις, όπως είναι η αλυσίδα My market, η οποία έχει δημιουργήσει πρόσφατα κατάστημα στην περιοχή της Ομόνοιας, έχει επιλέξει να κλειδώνει για λόγους ασφαλείας την κάβα της.
Άλλα προϊόντα που θεωρούνται ιδιαίτερα θελκτικά είναι ο καφές, το μέλι αλλά και οι παιδικές τροφές. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης και το ελαιόλαδο, το οποίο, λόγω και της εντονότατης αύξησης στην τιμή του τον τελευταίο έναν χρόνο, ωθεί αρκετούς επισκέπτες σούπερ-μάρκετ στο να το προμηθεύονται άνευ πληρωμής. Πιο έντονα το φαινόμενο των κλοπών στα σούπερ-μάρκετ εκδηλώνεται σε περιοχές όπως είναι η Ομόνοια και το Μεταξουργείο. Ωστόσο πηγές αναφέρουν ότι ανάλογα φαινόμενα δεν λείπουν σε αρκετά έντονο βαθμό και από τα Βόρεια Προάστια της Αττικής. Σε γενικές γραμμές, η εικόνα αυτή αποτελεί πανελλαδικό φαινόμενο και εκτυλίσσεται σε ευρεία βάση. Ωστόσο η ελληνική πραγματικότητα καταδεικνύει ότι η συσχέτιση των απωλειών με τη γεωγραφική θέση ενός καταστήματος είναι υπαρκτή, όταν πρόκειται για περιοχές αυξημένης παραβατικότητας. Την ίδια στιγμή, στοχοποιούνται καταστήματα από οργανωμένες σπείρες, ανεξαρτήτως της περιοχής, οι οποίες εκμεταλλεύονται αρκετά συχνά τα κενά στην ασφάλεια των εκάστοτε σημείων πώλησης.
Οι "shoplifters"
Γενικά οι "shoplifters", όπως είναι η διεθνής ορολογία για όσους έχουν ως βασικό κίνητρο την κλοπή από ένα κατάστημα, χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες:
- Σε εκείνους που κλέβουν για προσωπική χρήση.
- Σε ερασιτέχνες shoplifters.
- Σε επαγγελματίες shoplifters, οι οποίοι επιδίδονται συστηματικά στην κλοπή αγαθών και στη συνέχεια τα μεταπωλούν αποκομίζοντας κέρδος.
Οι εσωτερικές κλοπές
Σημαντικό μέρος απωλειών, όπως προκύπτει από παλαιότερη έρευνα του ECR Hellas –μη κερδοσκοπικού φορέα με αντικείμενο τη συνεργασία των σούπερ-μάρκετ και των προμηθευτών– προέρχεται και από τις εσωτερικές κλοπές με αφαίρεση αγαθών ή χρημάτων από άτομα που ανήκουν στο προσωπικό της κάθε επιχείρησης. Σε αυτή την περίπτωση, τα κλοπιμαία είτε μεταπωλούνται είτε προορίζονται για προσωπική χρήση. Υπολογίζεται μάλιστα ότι, από το σύνολο των κρουσμάτων που πραγματοποιούνται στα ελληνικά σούπερ-μάρκετ, περίπου το 25% προέρχεται από εσωτερικές κλοπές, οι οποίες είναι ακόμα πιο δύσκολο να εντοπιστούν.
Οι βασικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση κλοπής είναι το μέγεθος της συσκευασίας, η ευκολία μεταφοράς, η αξία του προϊόντος και η ευκολία χρήσης ή ρευστοποίησης.
Στις κακόβουλες απώλειες, εκτός από τις κλοπές στα σούπερ-μάρκετ, συγκαταλέγονται περιπτώσεις απάτης από προμηθευτές ή λιανεμπόρους, όπου ένας προμηθευτής ή ειδικός συνεργάτης παραδίδει σκόπιμα μικρότερη ποσότητα από την τιμολογημένη. Στην ίδια κατηγορία περιλαμβάνονται και περιπτώσεις όπου ένας λιανέμπορος επιστρέφει στον προμηθευτή ή τον ειδικό συνεργάτη μικρότερη από τη συμφωνημένη ποσότητα προϊόντων.
Αμερική: Στα 112 δισ. δολάρια οι απώλειες για το λιανεμπόριο
Στην Αμερική τα καταστήματα λιανικής σε όλους τους κλάδους έχασαν 112,1 δισεκατομμύρια δολάρια από κλοπές το 2022. Οι προβλέψεις δείχνουν ότι η κλοπή σε καταστήματα θα μπορούσε να κοστίσει στους λιανοπωλητές πάνω από 140 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025. Επιπλέον, οι απώλειες από κλοπές καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 19,4% σε ετήσια βάση στην άλλη όχθη του Ατλαντικού Ωκεανού. Σημειώνεται ότι μόνο το 2% των περιστατικών γίνεται αντιληπτό κατά τη διάρκεια της πράξης από τα καταστήματα, ενώ ο μέσος κλέφτης συλλαμβάνεται μία φορά στα 100 περιστατικά.
https://www.capital.gr/oikonomia/375195 ... dium=forum
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Αρχέλαος έγραψε: ↑25 Νοέμ 2023, 18:02Για τα παρακάτω ποια είναι η γνώμη σου;Εμπεδοκλής έγραψε: ↑25 Νοέμ 2023, 16:06Η πλάκα είναι ότι το παραμύθι περί μεταφορικών και πρώτων υλών έχει παλιώσει. Η τιμή του βαρελιού πετρελαίου πέφτει και τα ολιγοπώλια συνεχίζουν να αυξάνουν τις τιμές.
Του Γιώργου Λαμπίρη
Μία από τις σημαντικότερες "πληγές" για το οργανωμένο λιανεμπόριο και τα σούπερ-μάρκετ στην Ελλάδα αποτελούν τα κρούσματα μικροκλοπών, τα οποία λαμβάνουν χώρα στα καταστήματα των εκάστοτε αλυσίδων σε καθημερινή βάση. Πηγές της αγοράς, με τις οποίες επικοινώνησε το Capital, εκτιμούν ότι οι απώλειες από το συγκεκριμένο φαινόμενο αγγίζουν το 1% έως και 1,5% του συνολικού τζίρου των σούπερ-μάρκετ, ο οποίος πανελλαδικά ανέρχεται σε περίπου 15 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι o τζίρος που χάνεται από τα ελληνικά σούπερ-μάρκετ από την πρακτική αυτή υπερβαίνει τα 150 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο.
Στελέχη της αγοράς αναφέρουν ότι κατά κάποιον τρόπο οι μικροκλοπές
αποτελούν μέρος της καθημερινής λειτουργίας και δραστηριότητας των αλυσίδων, δεδομένου ότι είναι αναπόφευκτο να συμβαίνουν παρά τα όποια μέτρα κατά καιρούς λαμβάνονται με την πρόσληψη ιδιωτικών εταιρειών φύλαξης, καμερών ή αντικλεπτικών. Επισημαίνουν μάλιστα ότι, ακόμα και εάν μια αλυσίδα επιθυμούσε να προσλάβει ιδιωτική εταιρεία φύλαξης για όλα της τα καταστήματα, κάτι τέτοιο από οικονομικής πλευράς θα ήταν παντελώς ασύμφορο και σημαντικά πιο ζημιογόνο και από τη ζημία που υφίσταται από τις κλοπές στα καταστήματά της.
Κύριες κατηγορίες προϊόντων που πλήττονται είναι η κάβα, η οποία συγκεντρώνει την "προτίμηση" όσων επιδίδονται σε μικροκλοπές, και μάλιστα λόγω του υψηλού κόστους που έχουν τα συγκεκριμένα προϊόντα επιφέρει και τη μεγαλύτερη ζημία για μια αλυσίδα σούπερ-μάρκετ σε ετήσια βάση. Ως παράδειγμα φέρνουμε την περίπτωση της αλυσίδας σούπερ-μάρκετ Μασούτης, η οποία έχει τζίρο περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ ετησίως στην κάβα της, και οι κλοπές, είτε από οργανωμένους δράστες που εισέρχονται στα καταστήματά της ακόμα και σε ομάδες είτε και από μεμονωμένους δράστες, ανέρχονται σε ποσοστό 2% του συγκεκριμένου τζίρου, ήτοι 2 εκατομμύρια ευρώ είναι οι απώλειες για τη συγκεκριμένη αλυσίδα μόνο από την κάβα. Σε άλλες περιπτώσεις, όπως είναι η αλυσίδα My market, η οποία έχει δημιουργήσει πρόσφατα κατάστημα στην περιοχή της Ομόνοιας, έχει επιλέξει να κλειδώνει για λόγους ασφαλείας την κάβα της.
Άλλα προϊόντα που θεωρούνται ιδιαίτερα θελκτικά είναι ο καφές, το μέλι αλλά και οι παιδικές τροφές. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης και το ελαιόλαδο, το οποίο, λόγω και της εντονότατης αύξησης στην τιμή του τον τελευταίο έναν χρόνο, ωθεί αρκετούς επισκέπτες σούπερ-μάρκετ στο να το προμηθεύονται άνευ πληρωμής. Πιο έντονα το φαινόμενο των κλοπών στα σούπερ-μάρκετ εκδηλώνεται σε περιοχές όπως είναι η Ομόνοια και το Μεταξουργείο. Ωστόσο πηγές αναφέρουν ότι ανάλογα φαινόμενα δεν λείπουν σε αρκετά έντονο βαθμό και από τα Βόρεια Προάστια της Αττικής. Σε γενικές γραμμές, η εικόνα αυτή αποτελεί πανελλαδικό φαινόμενο και εκτυλίσσεται σε ευρεία βάση. Ωστόσο η ελληνική πραγματικότητα καταδεικνύει ότι η συσχέτιση των απωλειών με τη γεωγραφική θέση ενός καταστήματος είναι υπαρκτή, όταν πρόκειται για περιοχές αυξημένης παραβατικότητας. Την ίδια στιγμή, στοχοποιούνται καταστήματα από οργανωμένες σπείρες, ανεξαρτήτως της περιοχής, οι οποίες εκμεταλλεύονται αρκετά συχνά τα κενά στην ασφάλεια των εκάστοτε σημείων πώλησης.
Οι "shoplifters"
Γενικά οι "shoplifters", όπως είναι η διεθνής ορολογία για όσους έχουν ως βασικό κίνητρο την κλοπή από ένα κατάστημα, χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες:
- Σε εκείνους που κλέβουν για προσωπική χρήση.
- Σε ερασιτέχνες shoplifters.
- Σε επαγγελματίες shoplifters, οι οποίοι επιδίδονται συστηματικά στην κλοπή αγαθών και στη συνέχεια τα μεταπωλούν αποκομίζοντας κέρδος.
Οι εσωτερικές κλοπές
Σημαντικό μέρος απωλειών, όπως προκύπτει από παλαιότερη έρευνα του ECR Hellas –μη κερδοσκοπικού φορέα με αντικείμενο τη συνεργασία των σούπερ-μάρκετ και των προμηθευτών– προέρχεται και από τις εσωτερικές κλοπές με αφαίρεση αγαθών ή χρημάτων από άτομα που ανήκουν στο προσωπικό της κάθε επιχείρησης. Σε αυτή την περίπτωση, τα κλοπιμαία είτε μεταπωλούνται είτε προορίζονται για προσωπική χρήση. Υπολογίζεται μάλιστα ότι, από το σύνολο των κρουσμάτων που πραγματοποιούνται στα ελληνικά σούπερ-μάρκετ, περίπου το 25% προέρχεται από εσωτερικές κλοπές, οι οποίες είναι ακόμα πιο δύσκολο να εντοπιστούν.
Οι βασικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση κλοπής είναι το μέγεθος της συσκευασίας, η ευκολία μεταφοράς, η αξία του προϊόντος και η ευκολία χρήσης ή ρευστοποίησης.
Στις κακόβουλες απώλειες, εκτός από τις κλοπές στα σούπερ-μάρκετ, συγκαταλέγονται περιπτώσεις απάτης από προμηθευτές ή λιανεμπόρους, όπου ένας προμηθευτής ή ειδικός συνεργάτης παραδίδει σκόπιμα μικρότερη ποσότητα από την τιμολογημένη. Στην ίδια κατηγορία περιλαμβάνονται και περιπτώσεις όπου ένας λιανέμπορος επιστρέφει στον προμηθευτή ή τον ειδικό συνεργάτη μικρότερη από τη συμφωνημένη ποσότητα προϊόντων.
Αμερική: Στα 112 δισ. δολάρια οι απώλειες για το λιανεμπόριο
Στην Αμερική τα καταστήματα λιανικής σε όλους τους κλάδους έχασαν 112,1 δισεκατομμύρια δολάρια από κλοπές το 2022. Οι προβλέψεις δείχνουν ότι η κλοπή σε καταστήματα θα μπορούσε να κοστίσει στους λιανοπωλητές πάνω από 140 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025. Επιπλέον, οι απώλειες από κλοπές καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 19,4% σε ετήσια βάση στην άλλη όχθη του Ατλαντικού Ωκεανού. Σημειώνεται ότι μόνο το 2% των περιστατικών γίνεται αντιληπτό κατά τη διάρκεια της πράξης από τα καταστήματα, ενώ ο μέσος κλέφτης συλλαμβάνεται μία φορά στα 100 περιστατικά.
https://www.capital.gr/oikonomia/375195 ... dium=forum
.
Αυτό το πρόβλημα δηλαδή λύνεται αν ανεβάσουν τις τιμές τους 1 %.....
Αλλά τι να μας ενδιαφέρει το 1 % μπροστα στα 100 % αυξήσεων πολλων ειδών ;;;
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
-
- Δημοσιεύσεις: 23504
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Υπερβολικοί οι αριθμοί που δίνουν οι εταιρείες και προφανώς δεν υπάρχει δυνατότητα επαλήθευσης από ανεξάρτητη πηγή. Ακόμη και αν δεχθούμε το 1% του τζίρου αυτό είναι πολύ λιγότερο αν μιλήσουμε για το κέρδος. Επίσης, αδυνατώ να δεχθώ ότι κλέβουν το 1% των προϊόντων. Ντάξει, δε μένω και στον Ασπρόπυργο αλλά και πάλι δεν έχω αντιληφθεί κλοπές. Έχω όμως αντιληφθεί ληγμένα στα ράφια προϊόντα ή σπασμένα. Που μάλιστα δεν οφείλονται πάντα στους πελάτες.Αρχέλαος έγραψε: ↑25 Νοέμ 2023, 18:02Για τα παρακάτω ποια είναι η γνώμη σου;Εμπεδοκλής έγραψε: ↑25 Νοέμ 2023, 16:06Η πλάκα είναι ότι το παραμύθι περί μεταφορικών και πρώτων υλών έχει παλιώσει. Η τιμή του βαρελιού πετρελαίου πέφτει και τα ολιγοπώλια συνεχίζουν να αυξάνουν τις τιμές.
Του Γιώργου Λαμπίρη
Μία από τις σημαντικότερες "πληγές" για το οργανωμένο λιανεμπόριο και τα σούπερ-μάρκετ στην Ελλάδα αποτελούν τα κρούσματα μικροκλοπών, τα οποία λαμβάνουν χώρα στα καταστήματα των εκάστοτε αλυσίδων σε καθημερινή βάση. Πηγές της αγοράς, με τις οποίες επικοινώνησε το Capital, εκτιμούν ότι οι απώλειες από το συγκεκριμένο φαινόμενο αγγίζουν το 1% έως και 1,5% του συνολικού τζίρου των σούπερ-μάρκετ, ο οποίος πανελλαδικά ανέρχεται σε περίπου 15 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι o τζίρος που χάνεται από τα ελληνικά σούπερ-μάρκετ από την πρακτική αυτή υπερβαίνει τα 150 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο.
Στελέχη της αγοράς αναφέρουν ότι κατά κάποιον τρόπο οι μικροκλοπές
αποτελούν μέρος της καθημερινής λειτουργίας και δραστηριότητας των αλυσίδων, δεδομένου ότι είναι αναπόφευκτο να συμβαίνουν παρά τα όποια μέτρα κατά καιρούς λαμβάνονται με την πρόσληψη ιδιωτικών εταιρειών φύλαξης, καμερών ή αντικλεπτικών. Επισημαίνουν μάλιστα ότι, ακόμα και εάν μια αλυσίδα επιθυμούσε να προσλάβει ιδιωτική εταιρεία φύλαξης για όλα της τα καταστήματα, κάτι τέτοιο από οικονομικής πλευράς θα ήταν παντελώς ασύμφορο και σημαντικά πιο ζημιογόνο και από τη ζημία που υφίσταται από τις κλοπές στα καταστήματά της.
Όσο για τις εταιρείες σεκιούριτι, δεν υπάρχει χειρότερη νόμιμη μαφία στην Ελλάδα αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...
Οπότε ολοκληρώνω με τους στίχους από το πάντα επίκαιρο τραγούδι του Μιλιώκα
Λένε πως είμαι γκαντέμης
Παλιοκουμούνι, ανάρχας
Χωρίς αιτία φρικάρω
Και άλλα πολλά εμπριμέ
Πιάσαν τα πόστα κοθώνια
Όλα τα ξέρουν, ξεράδια
Κι ήρθανε λέει να μας σώσουν,
Που να μη σώσουνε ποτέ
Να δεις που κάποτε
Θα μας πούνε και μαλάκες
Να δεις που κάποτε
Θα μας πούνε και χαζούς
Μου ‘ρχεται ρεύμα τριάντα
Του τηλεφώνου σαράντα
Νερό και νοίκι εξήντα
Και τα κοινόχρηστα δεκαεφτά
Γύρω σαΐνια κανάγιες
Τρώνε με δέκα μασέλες
Θέλουν βρεμένη σανίδα
Και τους φερόμαστε κι ευγενικά
Να δεις που κάποτε
Θα μας πούνε και μαλάκες
Να δεις που κάποτε
Θα μας πούνε και χαζούς
Κάνω εξετάσεις για κήλη
Όσοι γιατροί, τόσες γνώμες
Γρίπη, συκώτι, στομάχι
Πάω στο ΙΚΑ με βρίσκουν καλά
Άστα να πάνε στο διάλο
Κάθε καρέκλα και χάχας
Όλα πηγαίνουν στο φούντο
Κι αυτοί εκεί τη λιλής το χαβά
.
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
λίγα πράγματα παίρνουμε πια από το σουπερ. προτιμούμε τα μικρά μαγαζιά. έχουμε τον χασάπη μας, τον μανάβη, τον φούρναρη κτλ.
και φυσικά την βιολογική λαική.
από το μανάβικο ή το τυροπωλείο παίρνω και όσπρια, τα οποία βράζουν αμέσως και όχι να είναι σαν πέτρες 4 ώρες μετά όπως αυτά του σούπερ.
τα μαναβικής σαφώς και είναι καλύτερα και δεν φοβόμαστε τι τρώμε και ο χασάπης μας στέλνει τις προσφορές στο κινητό με σμς.
αλλά κάνω και τα κόλπα μου. πχ βράζω 1 κιλό όσπρια και όταν είναι έτοιμα, χωρίζω σε αυτά που θα πάνε στην κατάψυξη και αυτά που θα μαγειρευτούν με τα μπαχαρικά κτλ. κρέας, το βράζω με περισσότερο ζουμί ή περισσότερη σάλτσα, αφαιρώ το ζουμί και βάζω μέρος του στην κατάψυξη και γίνεται καταπληκτικό πιλάφι ή γιουβέτσι και η σάλτσα για μακαρόνια. ας πούμε έναν κόκκορα έχω κομμένο σε μερίδες και χωρισμένο μισό μισό. οπότε θα τον φάμε δυο διαφορετικές φορές.
προβλέπω να ξαναζήσουμε χρόνια μεγάλης ένδειας εμείς οι παλαιότεροι έχουμε μια κάποια εμπειρία και θα είναι σοκ για εσάς τους νεότερους.
και φυσικά την βιολογική λαική.
από το μανάβικο ή το τυροπωλείο παίρνω και όσπρια, τα οποία βράζουν αμέσως και όχι να είναι σαν πέτρες 4 ώρες μετά όπως αυτά του σούπερ.
τα μαναβικής σαφώς και είναι καλύτερα και δεν φοβόμαστε τι τρώμε και ο χασάπης μας στέλνει τις προσφορές στο κινητό με σμς.
αλλά κάνω και τα κόλπα μου. πχ βράζω 1 κιλό όσπρια και όταν είναι έτοιμα, χωρίζω σε αυτά που θα πάνε στην κατάψυξη και αυτά που θα μαγειρευτούν με τα μπαχαρικά κτλ. κρέας, το βράζω με περισσότερο ζουμί ή περισσότερη σάλτσα, αφαιρώ το ζουμί και βάζω μέρος του στην κατάψυξη και γίνεται καταπληκτικό πιλάφι ή γιουβέτσι και η σάλτσα για μακαρόνια. ας πούμε έναν κόκκορα έχω κομμένο σε μερίδες και χωρισμένο μισό μισό. οπότε θα τον φάμε δυο διαφορετικές φορές.
προβλέπω να ξαναζήσουμε χρόνια μεγάλης ένδειας εμείς οι παλαιότεροι έχουμε μια κάποια εμπειρία και θα είναι σοκ για εσάς τους νεότερους.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ....
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.....
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ....
ΕΙΝΑΙ: ΠΡΟΔΟΤΕΣ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.....
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ....
ΕΙΝΑΙ: ΠΡΟΔΟΤΕΣ
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 4 Απαντήσεις
- 465 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σενέκας
05 Μαρ 2024, 14:58
-
-
Νέα δημοσίευση καλαθάκι στο Σούπερ Μάρκετ προτείνει ο Πορτοσάλτε
από vag_el » 15 Ιαν 2024, 17:53 » σε Εσωτερική Πολιτική - 15 Απαντήσεις
- 862 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Rakomelofronas
16 Ιαν 2024, 12:46
-
-
-
Νέα δημοσίευση Σάλος με τα σούπερ μάρκετ που ζητούν αύξηση στις υπερωρίες..
από Parrot » 27 Φεβ 2024, 19:31 » σε Κοινωνικά θέματα - 1 Απαντήσεις
- 355 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από axilmar
28 Φεβ 2024, 11:10
-
-
-
Νέα δημοσίευση Κίνημα μπουκοταζ στα σούπερ μάρκετ κατα της ακρίβειας σαρώνει τα βαλκανια
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης » 06 Φεβ 2025, 18:45 » σε Διεθνής πολιτική - 3 Απαντήσεις
- 161 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από hellegennes
06 Φεβ 2025, 20:02
-