HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13250
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Μάλλον στην χώρα του, γιατί στην Ελλάδα δεν έχω δει ποδηλάτη να φοβάται τα αυτοκίνητα , έτσι όπως σφάζουν στοπ και φανάρια
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
σε παντρεύομαιDwarven Blacksmith έγραψε: ↑30 Σεπ 2022, 18:56
Όχι, δεν είναι εδώ το μέρος για να ρωτήσεις "ναι αλλά μένω στην Άνω Ραχούλα και η γυναίκα μου μετακομίζει με το γκόμενο της την άλλη βδομάδα, πως θα βοηθήσω χωρίς αμάξι;".
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13149
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Εγώ φοβάμαι. Αν δε φοβόμουν θα είχα ηλεκτρικό ποδήλατο για βασικό μέσο μεταφοράςenterprise-psi έγραψε: ↑21 Αύγ 2023, 12:57Μάλλον στην χώρα του, γιατί στην Ελλάδα δεν έχω δει ποδηλάτη να φοβάται τα αυτοκίνητα , έτσι όπως σφάζουν στοπ και φανάρια
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

enterprise-psi έγραψε: ↑21 Αύγ 2023, 12:57Μάλλον στην χώρα του, γιατί στην Ελλάδα δεν έχω δει ποδηλάτη να φοβάται τα αυτοκίνητα , έτσι όπως σφάζουν στοπ και φανάρια
Οι περισσότεροι ποδηλάτες είναι για κλωτσιές, δε φτάνουν βέβαια ούτε στο ελάχιστο τους οδηγούς παπιών, δηλαδή μια σκάλα πάνω από τον πάτο της οδικής τροφικής αλυσίδας.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13250
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Συνήθως όμως έχουν ασφάλεια , θα βρεις το δίκιο σου , με ποδηλάτη φταις και από πάνω .
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Παποβιος με ασφάλεια; χμμ δεν είμαι τόσο σίγουρος.enterprise-psi έγραψε: ↑22 Αύγ 2023, 13:19Συνήθως όμως έχουν ασφάλεια , θα βρεις το δίκιο σου , με ποδηλάτη φταις και από πάνω .
Σίγουρα θα πρέπει τα ποδήλατα να πληρώνουν ασφάλεια. Είμαι 100% υπέρ. Και το λέω σα ποδηλάτης.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Lt Aldo Raine
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2023, 10:04
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Ο σωστος τίτλος ειναι "φίλοι του κάθε μπακογιανόπουλου που το παιζουν ριζοσπαστες".Τους ευχομαι να ζησουν το ονειρο τους με μεγάλους περίπατους,ζωνες χωρις τουτου και ολα τα υπόλοιπα μπροο αξεσουάρ.Θα το 'φχαριστηθουν...
Ας περιμένουν ομως πρωτα να ψοφήσουμε εμεις οι μαλάκες που προλάβαμε 20ο αιώνα και μετά.
Ας περιμένουν ομως πρωτα να ψοφήσουμε εμεις οι μαλάκες που προλάβαμε 20ο αιώνα και μετά.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49668
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34867
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Διώχνουν τα SUV από το Παρίσι;
Η δήμαρχος της πόλης του φωτός αποφάσισε να απαγορεύσει την είσοδο στα μεγάλα SUV στο κέντρο της πόλης.

Η δήμαρχος του Παρισιού Αν Ινταλγκό, σκοπεύει να διώξει τα μεγάλα SUV από το κέντρο της γαλλικής πρωτεύουσας καθιερώνοντας οικονομικές επιβαρύνσεις στους ιδιοκτήτες των μεγάλων αυτοκίνητων.
Αυξάνει τα τέλη στάθμευσης για βαρέα αυτοκίνητα που κινούνται στη γαλλική πρωτεύουσα και σχεδιάζει μια ψηφοφορία από τους πολίτες για το μέλλον των SUV στο Παρίσι.
Μετά την απαγόρευση της ενοικίασης σκούτερ τον Σεπτέμβριο, που προήλθε από την σχετική ψηφοφορία των πολιτών, στις 4 Φεβρουαρίου 2024, θα πραγματοποιηθεί τοπικό δημοψήφισμα σχετικά με τη «θέση των SUV στην πρωτεύουσα», αναφέρει το Reuters.
Δεδομένου ότι τα SUV δεν είναι πάντα εύκολο να τα εντοπίσει και να τα διακρίνει ο πολίτης και ο αστυνομικός, σε σχέση με τα άλλα αυτοκίνητα αν δεν έχει γνώσεις για τα μοντέλα, η δημοτική αρχή θέλει να εισαγάγει υψηλότερα τέλη στάθμευσης για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης βάρους άνω των 1,6 τόνων και για τα ηλεκτρικά οχήματα άνω των δύο τόνων.
Για να προσδιορίσουν το βάρος ενός αυτοκινήτου, οι σαρωτές των υπάλληλων της δημοτικής αρχής θα διαβάζουν την πινακίδα κυκλοφορίας του, η οποία συνδέεται με το μοντέλο και το βάρος του οχήματος.
«Πρέπει να μειώσουμε τον αριθμό και το μέγεθος των αυτοκινήτων στην πόλη, γι' αυτό θα υποβάλουμε σε ψηφοφορία το ερώτημα πόσος χώρος πρέπει να υπάρχει για αυτόν τον τύπο οχημάτων στο Παρίσι», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Ντέιβιντ Μπέλιαρντ, στο Reuters.
Η δήμαρχος του Παρισιού Αν Ινταλγκό, εδώ και χρόνια ασκεί όλο και πιο έντονη πίεση στους οδηγούς αυξάνοντας το κόστος στάθμευσης των αυτοκίνητων και σταδιακά απαγορεύει την κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων οχημάτων. Για να ενισχύσει την χρήση των ποδήλατων αυξάνει το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων στην γαλλική πρωτεύουσα, που επιβαρύνεται από μεγάλης έκτασης και διάρκειας μποτιλιαρίσματα.
«Η ψηφοφορία για τα SUV είναι για να πούμε όχι σε όλους όσους συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα επειδή είναι οι πιο πλούσιο. Σύντομα δεν θα είναι ευπρόσδεκτοι στο Παρίσι με τέτοιου είδους συμπεριφορά», τόνισε ο Μπέλιαρντ.
Επίσης, δήλωσε ότι «η δημοτική αρχή θα ήθελε οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να σταματήσουν την κατασκευή των SUV γιατί είναι πολύ ακριβά, ρυπογόνα και ακατάλληλα για τους στενούς δρόμους στο κέντρο της πόλης».
Η δήμαρχος της πόλης του φωτός αποφάσισε να απαγορεύσει την είσοδο στα μεγάλα SUV στο κέντρο της πόλης.

Η δήμαρχος του Παρισιού Αν Ινταλγκό, σκοπεύει να διώξει τα μεγάλα SUV από το κέντρο της γαλλικής πρωτεύουσας καθιερώνοντας οικονομικές επιβαρύνσεις στους ιδιοκτήτες των μεγάλων αυτοκίνητων.
Αυξάνει τα τέλη στάθμευσης για βαρέα αυτοκίνητα που κινούνται στη γαλλική πρωτεύουσα και σχεδιάζει μια ψηφοφορία από τους πολίτες για το μέλλον των SUV στο Παρίσι.
Μετά την απαγόρευση της ενοικίασης σκούτερ τον Σεπτέμβριο, που προήλθε από την σχετική ψηφοφορία των πολιτών, στις 4 Φεβρουαρίου 2024, θα πραγματοποιηθεί τοπικό δημοψήφισμα σχετικά με τη «θέση των SUV στην πρωτεύουσα», αναφέρει το Reuters.
Δεδομένου ότι τα SUV δεν είναι πάντα εύκολο να τα εντοπίσει και να τα διακρίνει ο πολίτης και ο αστυνομικός, σε σχέση με τα άλλα αυτοκίνητα αν δεν έχει γνώσεις για τα μοντέλα, η δημοτική αρχή θέλει να εισαγάγει υψηλότερα τέλη στάθμευσης για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης βάρους άνω των 1,6 τόνων και για τα ηλεκτρικά οχήματα άνω των δύο τόνων.
Για να προσδιορίσουν το βάρος ενός αυτοκινήτου, οι σαρωτές των υπάλληλων της δημοτικής αρχής θα διαβάζουν την πινακίδα κυκλοφορίας του, η οποία συνδέεται με το μοντέλο και το βάρος του οχήματος.
«Πρέπει να μειώσουμε τον αριθμό και το μέγεθος των αυτοκινήτων στην πόλη, γι' αυτό θα υποβάλουμε σε ψηφοφορία το ερώτημα πόσος χώρος πρέπει να υπάρχει για αυτόν τον τύπο οχημάτων στο Παρίσι», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Ντέιβιντ Μπέλιαρντ, στο Reuters.
Η δήμαρχος του Παρισιού Αν Ινταλγκό, εδώ και χρόνια ασκεί όλο και πιο έντονη πίεση στους οδηγούς αυξάνοντας το κόστος στάθμευσης των αυτοκίνητων και σταδιακά απαγορεύει την κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων οχημάτων. Για να ενισχύσει την χρήση των ποδήλατων αυξάνει το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων στην γαλλική πρωτεύουσα, που επιβαρύνεται από μεγάλης έκτασης και διάρκειας μποτιλιαρίσματα.
«Η ψηφοφορία για τα SUV είναι για να πούμε όχι σε όλους όσους συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα επειδή είναι οι πιο πλούσιο. Σύντομα δεν θα είναι ευπρόσδεκτοι στο Παρίσι με τέτοιου είδους συμπεριφορά», τόνισε ο Μπέλιαρντ.
Επίσης, δήλωσε ότι «η δημοτική αρχή θα ήθελε οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να σταματήσουν την κατασκευή των SUV γιατί είναι πολύ ακριβά, ρυπογόνα και ακατάλληλα για τους στενούς δρόμους στο κέντρο της πόλης».
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Όχι φίλοι και εγώ σε αυτό είμαι υπερ, θα έπρεπε να απαγορεύονται οι γκουμουτσες εντος κέντρου.
Στηρίζω.
Στηρίζω.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13250
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 29218
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Εγώ θα το έκανα έτσι
Οποιοδήποτε μηχανοκίνητο, ιδίως τετράτροχο, εντός ιστορικού κέντρου (Θησεία, Πλάκες, Ακροπόλεις κτλ).
Με τις γκουμούτσες δεν εχομεν θέμα, αντιθετως, εγώ τις προτιμώ και περισσότερο, αλλα ποτέ δεν θα τις οδηγουσα Αθήνα (ουτε κεντρο ουτε γενικότερα) και ιδίως σε ώρες αιχμής.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49668
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ


- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31019
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13250
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Γενικά δεν έχω θέμα με τους ομοφυλόφιλους , ας παντρεύονται και ας μένουν σε δικές τους γειτονιές . 

The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.