Παντως αντικειμενικα το Βαρυ Πεπονι ηταν η πιο ψυχοπλακωτικη ταινια που εχω δει, αμα θελετε να αυτοκτονησετε μπορειτε να το δειτε δυο συνεχομενες φορες.
.
Ρε Αρίστο, το Βαρύ Πεπόνι, το Στίγμα, η Παραγγελιά (όλες οι ταινίες του Τάσιου) δεν ήταν κουλτουριάρικες
Ήταν τα ελληνικά δράματα του 60 (Μάρθα Βούρτση) με νέο περιτύλιγμα
Σωστουν οτι ηταν μαρθοβουρτσικες αλλα ηταν και κουλτουριαρικες, οχι τοσο η Παραγγελια αλλα το Βαρυ Πεπονι ηταν βαρυ σε ολα του.
Δεν ξέρω τι λέτε για παλιό Ελ κινηματοφραφο, πάντως η 80ίλα όσο σαπιλα ήταν στη κωμωδία, τόσο to the point ήταν στο δράμα. Κάτι Άγρια Νιάτα, Άγγελος, το άλλο με Γαρδέλη και Μιχαλόπουλο με τα ναρκωτικά, τα τσακάλια κτλ, μιλάμε για έπη που περιέγραφαν τέλεια τη σκοτεινή πλευρά της εποχής.
Τα 60ς από δράμα πάλι, λίγα πράγματα. Με τίποτα αυτή η to the point καλτιλα των 80ς.
Δεν ξέρω τι λέτε για παλιό Ελ κινηματοφραφο, πάντως η 80ίλα όσο σαπιλα ήταν στη κωμωδία, τόσο to the point ήταν στο δράμα. Κάτι Άγρια Νιάτα, Άγγελος, το άλλο με Γαρδέλη και Μιχαλόπουλο με τα ναρκωτικά, τα τσακάλια κτλ, μιλάμε για έπη που περιέγραφαν τέλεια τη σκοτεινή πλευρά της εποχής.
Τα 60ς από δράμα πάλι, λίγα πράγματα. Με τίποτα αυτή η to the point καλτιλα των 80ς.
Οι κωμωδίες αρχές 80ς εσπερναν, όπως και κάποιες βιντεοκασέτες με τον Τσάκωνα. Από νεολαιιστικο δράμα αν τα δεις δεν στέκουν, παρά είναι διδακτικά. Μια εξαίρεση είναι η κόντρα του Βαγγέλη σερνταρη
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Ο Λανθιμος είναι υπέραυτοδημιούργητος για μια χώρα τόσο μα τόσο βυσματικη και έναν κλάδο επισης τόσο βυσματικο όποτε δεν βλέπω λόγο να λέμε το οτιδήποτε εναντιον του .
Μάλλον βοήθησε το ότι πολύς κόσμος βαθιά μέσα του, γουστάρει το ακραίο, το αντισυμβατικό, το πειραματικό, τις ένοχες αλλά πάντα κρυφές από τον σοβαροφανή περίγυρο απολαύσεις.
Δεν τα λες άσχημα.
Εγώ θα το απλοποιούσα κι άλλο:
- Εμετικές αηδίες, με κοινωνικά αποδεκτό περίβλημα αρκετό ώστε να παίζει η Νικόλ Κιντμαν.
Ο Λανθιμος είναι υπέραυτοδημιούργητος για μια χώρα τόσο μα τόσο βυσματικη και έναν κλάδο επισης τόσο βυσματικο όποτε δεν βλέπω λόγο να λέμε το οτιδήποτε εναντιον του .
Το θεμα ειναι αν μας εκφραζει σαν λαο την περιοδο που περναμε ενα σωρο δοκιμασιες η αν η τεχνη του συγκινει καποιος εστετ στο Κολωνακι.
Ο Λανθιμος είναι υπέραυτοδημιούργητος για μια χώρα τόσο μα τόσο βυσματικη και έναν κλάδο επισης τόσο βυσματικο όποτε δεν βλέπω λόγο να λέμε το οτιδήποτε εναντιον του .
Το θεμα ειναι αν μας εκφραζει σαν λαο την περιοδο που περναμε ενα σωρο δοκιμασιες η αν η τεχνη του συγκινει καποιος εστετ στο Κολωνακι.
.
Θυμάμαι ο κυνοδοντας άρεσε στον Lynch και στον von trier. Δεν είναι και τυχαίοι ξέρω γώ. Τώρα το ότι είναι ο πιο πετυχημένος Έλληνας σκηνοθέτης δεν σημαίνει πως πρέπει να είναι και κάποιου είδους πρέσβης η και εκφραστής της ελληνικής ζωής.
Ο Λανθιμος είναι υπέραυτοδημιούργητος για μια χώρα τόσο μα τόσο βυσματικη και έναν κλάδο επισης τόσο βυσματικο όποτε δεν βλέπω λόγο να λέμε το οτιδήποτε εναντιον του .
Το θεμα ειναι αν μας εκφραζει σαν λαο την περιοδο που περναμε ενα σωρο δοκιμασιες η αν η τεχνη του συγκινει καποιος εστετ στο Κολωνακι.
.
Θυμάμαι ο κυνοδοντας άρεσε στον Lynch και στον von trier. Δεν είναι και τυχαίοι ξέρω γώ. Τώρα το ότι είναι ο πιο πετυχημένος Έλληνας σκηνοθέτης δεν σημαίνει πως πρέπει να είναι και κάποιου είδους πρέσβης η και εκφραστής της ελληνικής ζωής.
Δεν σημαινει ομως οτι η τεχνη του εκφραζει κι εμας, δεν ειμαστε στην εποχη που μας συγκινουν οι αξιες του Χολυγουντ, εδω εχουν παψει να εκφραζουν τους Αμερικανους πιχι η Ντισνευ τρωει χοντρο κραξιμο.
Ο Λανθιμος είναι υπέραυτοδημιούργητος για μια χώρα τόσο μα τόσο βυσματικη και έναν κλάδο επισης τόσο βυσματικο όποτε δεν βλέπω λόγο να λέμε το οτιδήποτε εναντιον του .
Το θεμα ειναι αν μας εκφραζει σαν λαο την περιοδο που περναμε ενα σωρο δοκιμασιες η αν η τεχνη του συγκινει καποιος εστετ στο Κολωνακι.
.
Προφανώς και μας εκφράζει σα λαό. Είναι από τις λίγες περιπτώσεις που έχεις κάτι πρωτότυπο κι ελληνικό και όχι ξεπατικούρα.
Ο Λανθιμος είναι υπέραυτοδημιούργητος για μια χώρα τόσο μα τόσο βυσματικη και έναν κλάδο επισης τόσο βυσματικο όποτε δεν βλέπω λόγο να λέμε το οτιδήποτε εναντιον του .
Το θεμα ειναι αν μας εκφραζει σαν λαο την περιοδο που περναμε ενα σωρο δοκιμασιες η αν η τεχνη του συγκινει καποιος εστετ στο Κολωνακι.
.
Προφανώς και μας εκφράζει σα λαό. Είναι από τις λίγες περιπτώσεις που έχεις κάτι πρωτότυπο κι ελληνικό και όχι ξεπατικούρα.
Επίσης σιγά μην υπάρχουν εστετ στο Κολωνάκι.
Σε τι δηλαδη μας εφραζει σε φαση που εχουν φυγει 500.000 ελληνοπουλα απο τη χωρα και οσα εχουν μεινει φυτοζωουν χωρις να μπορουν ουτε να νοικιασουν σπιτι ενω διαρκως στρεφονται στο εγκλημα;
Εγω ηθελα σκηνοθετη να εκφρασει ακριβως αυτα τα προβληματα.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.