Γερμανία vs Ιαπωνία
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 10385
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Αν αγοράζεις πάντα μεταχειρισμένο τετραετίας με μετρητά αντί για καινούργιο με δόσεις, σε βάθος χρόνου θα έχεις συνολικά πληρώσει τα μισά λεφτά για αυτοκίνητα, και θα έχεις πάρει το 95% του οφέλους. Το τέταρτο αυτοκίνητο και να το πετάξεις στο γκρεμό την πρώτη μέρα πάλι μπροστά θα είσαι οικονομικά.
Γιατί κοιτάτε καινούργια αυτοκίνητα δε μπορώ να καταλάβω, 9 φορές στις 10 είναι το ίδιο με το παλιό με διαφορετικό σχέδιο στα φώτα.
Γιατί κοιτάτε καινούργια αυτοκίνητα δε μπορώ να καταλάβω, 9 φορές στις 10 είναι το ίδιο με το παλιό με διαφορετικό σχέδιο στα φώτα.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
-
- Δημοσιεύσεις: 25597
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
εστω αγοραζεις καινουριο με 60 χιλιαρικα και σε 4 χρονια το πουλας 30 χιλιαρικα. Κοστος 7500 το ετοςChilloutbuddy έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 00:40Αν αγοράζεις πάντα μεταχειρισμένο τετραετίας με μετρητά αντί για καινούργιο με δόσεις, σε βάθος χρόνου θα έχεις συνολικά πληρώσει τα μισά λεφτά για αυτοκίνητα, και θα έχεις πάρει το 95% του οφέλους. Το τέταρτο αυτοκίνητο και να το πετάξεις στο γκρεμό την πρώτη μέρα πάλι μπροστά θα είσαι οικονομικά.
Γιατί κοιτάτε καινούργια αυτοκίνητα δε μπορώ να καταλάβω, 9 φορές στις 10 είναι το ίδιο με το παλιό με διαφορετικό σχέδιο στα φώτα.
Εστω το αγορασες 30 χιλιαρικα και σε 4 χρονια το πουλας 10 χιλιαρικα.
Συν 2 χιλιαρικα παραπανω σε σερβις, συν μια μεγαλη αλλα 2 χιλιαρικα, συν αλλο ενα ζευγος ελαστικων κανα χιλιαρικο, κοστος 6250 το ετος
για ενα κατοσταρικο το μηνα θα εχεις παλιο μοντελο που θα το ευχαριστηθεις λιγοτερο, θα ακους να τριζει και δε θα ξερεις αν τριζει επειδη εχει προβλημα ή απλως ετυχε και μπορει να σε αφησει και στο δρομο.
Μπα, προτιμω καινουριο
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Το καινούργιο δε θέλει σέρβις και λάστιχα;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 25597
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
πολυ φτηνοτερα τα πρωτα σερβις, δεν χρειαζεται αλλαγες.
συνηθως στα 4 χρονια πανω θες αλλαγη ελαστικων, οταν το αγοραζεις προφανως ειναι καινουργια
το ιδιο ισχυει και για φρενα, δισκους , λαδια κλπ
το μονο μεταχειρισμενο που - ισως - εχει νοημα, ειναι το παρον μοντελο αλλα να ειναι το demonstrator , να εχει κανει κανα πενταρι χιλιαδες μιλια και να το σκοτωνει ο αλλος λιγο πριν τα χριστουγεννα ξερω γω ή το τελος του οικονομικου ετους
-
- Δημοσιεύσεις: 25597
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
παρεπιμπτοντως αυτο θα ισχυει λιγοτερο για τα ηλεκτρικα τα οποια ουσιαστικα δεν βγαζουν βλαβες στα μηχανικα μερη, οποτε αν ειναι λεμονι το αυτοκινητο θα ειναι εξαρχης λεμονι ( καλη ωρα το ID3 που με ταλαιπωρησε)
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 10385
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Ακριβώς! Όλη μου η λογική βασίζεται στο ότι υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα που κάνουν λάθος υπολογισμούς και φοβούνται όταν τρίζει κάτι. Αν δεν υπήρχες εσύ εγώ από ποιόν θα αγόραζα το τετραετίας;talaipwros έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 00:46εστω αγοραζεις καινουριο με 60 χιλιαρικα και σε 4 χρονια το πουλας 30 χιλιαρικα. Κοστος 7500 το ετοςChilloutbuddy έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 00:40Αν αγοράζεις πάντα μεταχειρισμένο τετραετίας με μετρητά αντί για καινούργιο με δόσεις, σε βάθος χρόνου θα έχεις συνολικά πληρώσει τα μισά λεφτά για αυτοκίνητα, και θα έχεις πάρει το 95% του οφέλους. Το τέταρτο αυτοκίνητο και να το πετάξεις στο γκρεμό την πρώτη μέρα πάλι μπροστά θα είσαι οικονομικά.
Γιατί κοιτάτε καινούργια αυτοκίνητα δε μπορώ να καταλάβω, 9 φορές στις 10 είναι το ίδιο με το παλιό με διαφορετικό σχέδιο στα φώτα.
Εστω το αγορασες 30 χιλιαρικα και σε 4 χρονια το πουλας 10 χιλιαρικα.
Συν 2 χιλιαρικα παραπανω σε σερβις, συν μια μεγαλη αλλα 2 χιλιαρικα, συν αλλο ενα ζευγος ελαστικων κανα χιλιαρικο, κοστος 6250 το ετος
για ενα κατοσταρικο το μηνα θα εχεις παλιο μοντελο που θα το ευχαριστηθεις λιγοτερο, θα ακους να τριζει και δε θα ξερεις αν τριζει επειδη εχει προβλημα ή απλως ετυχε και μπορει να σε αφησει και στο δρομο.
Μπα, προτιμω καινουριο
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
- Κόκκορας
- Δημοσιεύσεις: 19004
- Εγγραφή: 03 Ιουν 2018, 17:20
- Phorum.gr user: Κόκορας
- Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα Πόλις
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
τι καουρα και αυτη με τα αυτοκινητα
ολα πλεον τα μικρομεσαι κανουν την ιδια δουλεια εκτος και αν εισαι πια πολυτεκνος(που δεν εισαι λενε οι στατιστικες)
να τρεξεις,ευτυχως δεν μπορεις,υπαρχουν ορια κ ΚΟΚ
οποτε προκειται για μια αλλη περιπτωση τυπου "ποιος την εχει πιο μεγαλη"
ολα πλεον τα μικρομεσαι κανουν την ιδια δουλεια εκτος και αν εισαι πια πολυτεκνος(που δεν εισαι λενε οι στατιστικες)
να τρεξεις,ευτυχως δεν μπορεις,υπαρχουν ορια κ ΚΟΚ
οποτε προκειται για μια αλλη περιπτωση τυπου "ποιος την εχει πιο μεγαλη"
-
- Δημοσιεύσεις: 25597
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
και αν δεν υπηρχες εσυ σε ποιον θα το πουλαγα;Chilloutbuddy έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 01:34Ακριβώς! Όλη μου η λογική βασίζεται στο ότι υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα που κάνουν λάθος υπολογισμούς και φοβούνται όταν τρίζει κάτι. Αν δεν υπήρχες εσύ εγώ από ποιόν θα αγόραζα το τετραετίας;talaipwros έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 00:46εστω αγοραζεις καινουριο με 60 χιλιαρικα και σε 4 χρονια το πουλας 30 χιλιαρικα. Κοστος 7500 το ετοςChilloutbuddy έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 00:40Αν αγοράζεις πάντα μεταχειρισμένο τετραετίας με μετρητά αντί για καινούργιο με δόσεις, σε βάθος χρόνου θα έχεις συνολικά πληρώσει τα μισά λεφτά για αυτοκίνητα, και θα έχεις πάρει το 95% του οφέλους. Το τέταρτο αυτοκίνητο και να το πετάξεις στο γκρεμό την πρώτη μέρα πάλι μπροστά θα είσαι οικονομικά.
Γιατί κοιτάτε καινούργια αυτοκίνητα δε μπορώ να καταλάβω, 9 φορές στις 10 είναι το ίδιο με το παλιό με διαφορετικό σχέδιο στα φώτα.
Εστω το αγορασες 30 χιλιαρικα και σε 4 χρονια το πουλας 10 χιλιαρικα.
Συν 2 χιλιαρικα παραπανω σε σερβις, συν μια μεγαλη αλλα 2 χιλιαρικα, συν αλλο ενα ζευγος ελαστικων κανα χιλιαρικο, κοστος 6250 το ετος
για ενα κατοσταρικο το μηνα θα εχεις παλιο μοντελο που θα το ευχαριστηθεις λιγοτερο, θα ακους να τριζει και δε θα ξερεις αν τριζει επειδη εχει προβλημα ή απλως ετυχε και μπορει να σε αφησει και στο δρομο.
Μπα, προτιμω καινουριο
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 10385
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Ακριβώς, είδες; Για σένα το κάνω βρε, θυσία γίνομαιtalaipwros έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 01:46και αν δεν υπηρχες εσυ σε ποιον θα το πουλαγα;Chilloutbuddy έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 01:34Ακριβώς! Όλη μου η λογική βασίζεται στο ότι υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα που κάνουν λάθος υπολογισμούς και φοβούνται όταν τρίζει κάτι. Αν δεν υπήρχες εσύ εγώ από ποιόν θα αγόραζα το τετραετίας;talaipwros έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 00:46
εστω αγοραζεις καινουριο με 60 χιλιαρικα και σε 4 χρονια το πουλας 30 χιλιαρικα. Κοστος 7500 το ετος
Εστω το αγορασες 30 χιλιαρικα και σε 4 χρονια το πουλας 10 χιλιαρικα.
Συν 2 χιλιαρικα παραπανω σε σερβις, συν μια μεγαλη αλλα 2 χιλιαρικα, συν αλλο ενα ζευγος ελαστικων κανα χιλιαρικο, κοστος 6250 το ετος
για ενα κατοσταρικο το μηνα θα εχεις παλιο μοντελο που θα το ευχαριστηθεις λιγοτερο, θα ακους να τριζει και δε θα ξερεις αν τριζει επειδη εχει προβλημα ή απλως ετυχε και μπορει να σε αφησει και στο δρομο.
Μπα, προτιμω καινουριο
Κατά τ'άλλα πάντως να σου πώ ότι αν όντως σημαίνει κάτι για σένα το αμάξι να είναι με τις ζελατίνες και το έχεις λιγουρευτεί και σε κάνει ευτυχισμένο είμαι μαζί σου, πάρτο οπωσδήποτε. Πόσα πράγματα μας κάνουν ευτυχισμένους στη ζωή; Όχι πολλά. Κι εγώ θα τα έσκαγα αν μου έλεγε κάτι.
Ο λόγος που δε μου λέει κάτι είναι όταν συνειδητοποίησα 2 πράγματα:
1) Τίποτα δεν είναι καινούργιο, ακόμα και αυτά που τα πλήρωσα χρυσά: το πηρούνι που βάζω στο στόμα μου στο ακριβό εστιατόριο, το σεντόνι που τυλίγομαι στο ακριβό ξενοδοχείο, τα αεροπλάνα που βάζω τα παιδιά μου, το σπίτι που αγόρασα πρόπερσι. Όταν λοιπόν ζω σε ένα μεταχειρισμένο κόσμο και πληρώνω συνέχεια χρυσά μεταχειρισμένα πράματα, γιατί να παθαίνω ψύχωση με το αυτοκίνητο συγκεκριμένα ότι πρέπει ειδικά αυτό να μην είναι μεταχειρισμένο; Γιατί όταν μπαίνω στην (καραμεταχειρισμένη και καρακλασμένη από 1000 ανθρώπους) μπίζνες κλας πολυθρόνα στο αεροπλάνο πρέπει να μου φαίνεται πολυτέλεια ενώ στο (γαμάτο) αυτοκίνητο τετραετίας πρέπει να μου φαίνεται μιζέρια; Μου φαίνεται χαζό. Έτσι λειτουργεί το μυαλό μου, εσένα μπορεί να λειτουργεί αλλιώς.
2) Πολύ συχνά προτιμάω σχεδιαστικά τα προηγούμενα μοντέλα. Όχι πάντα, αλλά πολύ συχνά. Υπάρχει λόγος που ακόμα γίνεται της πουτάνας για την παλιά Σούπρα και το FJ (για να μείνουμε στη μάρκα που σ'αρέσει).
Το να πουλήσεις εσύ το τετραετίας σε μένα είναι γαμάτη φάση, win-win, και οι δύο ευτυχισμένοι. Είσαι ακριβώς το είδος του πωλητή που ψάχνω.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
εφοσον πηρε τετραθεσιο και οχι διθεσιο, εχει στο νου του καποια χρηση για τα πισω καθισματα. καλο λοιπον ειναι να εχει και προσβαση εκει.stergiosbik έγραψε: ↑15 Ιαν 2024, 14:15Ο εργενης που ακριβως επωφελειται απο την υπαρξη των πισω πορτων;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
εχουμε καπου χρονομετρα που δειχνουν διαφορα αναμεσα σε ιδιο 2πορτο με 4πορτο; τα 3 κιλα παραπανω των μηχανισμων κανουν διαφορα που φαινεται σε χρονομετρο;stergiosbik έγραψε: ↑15 Ιαν 2024, 14:19Κατσε να μας πει.Ερμής έγραψε: ↑15 Ιαν 2024, 14:16τα ειχε πει ο ΜΒ στο παλιό, τώρα αν ο ασεβαστος νομίζει πως ξέρει περισσότερο τότε τι να πωstergiosbik έγραψε: ↑15 Ιαν 2024, 14:15
Ο εργενης που ακριβως επωφελειται απο την υπαρξη των πισω πορτων;
Δεν εχει σημασια τι λενε οι αριθμοι,τα χρονομετρα,η αισθηση κλπ κλπ.
Η αποψη του Ασεβαστου υπερτερει.
και ολοι οσοι αγοραζουν διπορτα, το κανουν για καλυτερους χρονους;, ολοι αγωνιζομενοι ειναι;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
να ρωτησουμε κι αυτους που εφτιαχναν τις ιντεγκραλε;Ερμής έγραψε: ↑15 Ιαν 2024, 14:22Sorry αλλά όταν μου λέει μια γνώμη(γιατί έχει τη γνώση να πει γνώμη, αλλιώς θα ήταν άποψη) άνθρωπος που κάνει στήσιμο υπεραυτοκινήτων εδω και χρονια, ε θα τον ακούσω, μαρέσει δε μαρέσει αυτο που θα μου πει.stergiosbik έγραψε: ↑15 Ιαν 2024, 14:19Κατσε να μας πει.
Δεν εχει σημασια τι λενε οι αριθμοι,τα χρονομετρα,η αισθηση κλπ κλπ.
Η αποψη του Ασεβαστου υπερτερει.
τεσπα, να καταλαβω λιγο, μιλαμε αποκλειστικα για αγωνιστικα αυτοκινητα, η για οτι παιρνει ο τυχαιος εργενης;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Να σε ρωτήσω κάτι ρε Chilloutbuddy γιατί είσαι φιλοσοφημένος.Chilloutbuddy έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 00:40Αν αγοράζεις πάντα μεταχειρισμένο τετραετίας με μετρητά αντί για καινούργιο με δόσεις, σε βάθος χρόνου θα έχεις συνολικά πληρώσει τα μισά λεφτά για αυτοκίνητα, και θα έχεις πάρει το 95% του οφέλους. Το τέταρτο αυτοκίνητο και να το πετάξεις στο γκρεμό την πρώτη μέρα πάλι μπροστά θα είσαι οικονομικά.
Γιατί κοιτάτε καινούργια αυτοκίνητα δε μπορώ να καταλάβω, 9 φορές στις 10 είναι το ίδιο με το παλιό με διαφορετικό σχέδιο στα φώτα.
Εγώ αμάξι πήρα το 2009, το πρώτο και μοναδικό ως τώρα. Το αγόρασα καινούργιο. Λογικά (όσο λογικά μπορούμε να μιλάμε για το μέλλον) δεν θα σκεφτώ να αποκτήσω πριν το 2029 (και παίζεται αν θα μπορώ να αγοράσω, καινούργιο τουλάχιστον). Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι κάποιος παίρνει καινούργιο αμάξι και σκοπεύει να το κρατήσει για πάνω από 15 χρόνια, είναι φθηνότερο αυτό ή το να αγοράζεις μεταχειρισμένο αλλά να το αλλάζεις συχνότερα (πχ στην τετραετία);
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 10385
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Εξαρτάται πόσο καλός είσαι στο να αγοράζεις αυτοκίνητα, είναι κι αυτό μια τέχνη. Πρέπει να αποκτήσεις με την εμπειρία μία αίσθηση πώς πέφτει η τιμή ενός αυτοκινήτου γιατί δεν πέφτει κάθε χρόνο το ίδιο. Γενικά μιλώντας συμφέρει να το πάρεις εκεί που η τιμή του πέφτει απότομα, και στα περισσότερα αυτοκίνητα αυτό συμβαίνει αμέσως μόλις βγαίνουν απ'την εγγύηση, γιατί υπάρχει πολύς κόσμος που δε θέλει να οδηγάει αυτοκίνητο εκτός εγγύησης. Από εκείνο το σημείο και μετά συνεχίζει να πέφτει αλλά όχι τόσο απότομα, και τελικά φτάνει σε ένα σημείο που δεν πέφτει σχεδόν καθόλου και ένα αυτοκίνητο 12ετίας κάνει περίπου το ίδιο με ένα αυτοκίνητο 15ετίας.Maspoli έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 09:22Να σε ρωτήσω κάτι ρε Chilloutbuddy γιατί είσαι φιλοσοφημένος.Chilloutbuddy έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 00:40Αν αγοράζεις πάντα μεταχειρισμένο τετραετίας με μετρητά αντί για καινούργιο με δόσεις, σε βάθος χρόνου θα έχεις συνολικά πληρώσει τα μισά λεφτά για αυτοκίνητα, και θα έχεις πάρει το 95% του οφέλους. Το τέταρτο αυτοκίνητο και να το πετάξεις στο γκρεμό την πρώτη μέρα πάλι μπροστά θα είσαι οικονομικά.
Γιατί κοιτάτε καινούργια αυτοκίνητα δε μπορώ να καταλάβω, 9 φορές στις 10 είναι το ίδιο με το παλιό με διαφορετικό σχέδιο στα φώτα.
Εγώ αμάξι πήρα το 2009, το πρώτο και μοναδικό ως τώρα. Το αγόρασα καινούργιο. Λογικά (όσο λογικά μπορούμε να μιλάμε για το μέλλον) δεν θα σκεφτώ να αποκτήσω πριν το 2029 (και παίζεται αν θα μπορώ να αγοράσω, καινούργιο τουλάχιστον). Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι κάποιος παίρνει καινούργιο αμάξι και σκοπεύει να το κρατήσει για πάνω από 15 χρόνια, είναι φθηνότερο αυτό ή το να αγοράζεις μεταχειρισμένο αλλά να το αλλάζεις συχνότερα (πχ στην τετραετία);
Στο συγκεκριμένο σου ερώτημα, γενικά μιλώντας 9 φορές στις 10 πάλι το μεταχειρισμένο θα βγει πιό φτηνό. Αλλά όχι αν το αλλάζεις κάθε τετραετία. Και δεν υπάρχει και λόγος να το κάνεις τόσο συχνά, αν σκοπεύεις να κρατήσεις αυτοκίνητο 15 χρόνια καλύτερα κράτα το ίδιο για να ξέρεις τι συντήρηση του έχεις κάνει. Η συντήρηση είναι το πιό σημαντικό πράγμα, ψάξε να βρεις πόσα αεροπλάνα 30 χρονών πετάνε κάθε μέρα στον αέρα και μπαίνουμε μέσα και δεν το σκεφτόμαστε καν. Δεν έχει σημασία η ηλικία τους, το μόνο που έχει σημασία είναι η καλή συντήρηση.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
το έχεις ξαναπεί αυτό με τις ιντεγκράλε, αν ήξερα τον μηχανικό τους θα τον ρωτούσα, αν τον ξέρεις εσυ, πες μας τι σου είπε. Αλήθεια πιστεύεις πως ξέρεις περισσότερα απο τον ΜΒ στο θέμα;Ασέβαστος έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 09:17να ρωτησουμε κι αυτους που εφτιαχναν τις ιντεγκραλε;Ερμής έγραψε: ↑15 Ιαν 2024, 14:22Sorry αλλά όταν μου λέει μια γνώμη(γιατί έχει τη γνώση να πει γνώμη, αλλιώς θα ήταν άποψη) άνθρωπος που κάνει στήσιμο υπεραυτοκινήτων εδω και χρονια, ε θα τον ακούσω, μαρέσει δε μαρέσει αυτο που θα μου πει.stergiosbik έγραψε: ↑15 Ιαν 2024, 14:19
Κατσε να μας πει.
Δεν εχει σημασια τι λενε οι αριθμοι,τα χρονομετρα,η αισθηση κλπ κλπ.
Η αποψη του Ασεβαστου υπερτερει.
τεσπα, να καταλαβω λιγο, μιλαμε αποκλειστικα για αγωνιστικα αυτοκινητα, η για οτι παιρνει ο τυχαιος εργενης;
Αυτο, δώσε μου ζελατινάκηδες, να μπορώ να τους το καβατζώνω φρέσκο σε νορμαλ τιμή και ας έχουν πληρώσει αυτοί τα γαμησιάτικα αφου δε μπορούν να ξεφύγουν απο τα νεοελ συνδρομαChilloutbuddy έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 01:34Ακριβώς! Όλη μου η λογική βασίζεται στο ότι υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα που κάνουν λάθος υπολογισμούς και φοβούνται όταν τρίζει κάτι. Αν δεν υπήρχες εσύ εγώ από ποιόν θα αγόραζα το τετραετίας;talaipwros έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 00:46εστω αγοραζεις καινουριο με 60 χιλιαρικα και σε 4 χρονια το πουλας 30 χιλιαρικα. Κοστος 7500 το ετοςChilloutbuddy έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 00:40Αν αγοράζεις πάντα μεταχειρισμένο τετραετίας με μετρητά αντί για καινούργιο με δόσεις, σε βάθος χρόνου θα έχεις συνολικά πληρώσει τα μισά λεφτά για αυτοκίνητα, και θα έχεις πάρει το 95% του οφέλους. Το τέταρτο αυτοκίνητο και να το πετάξεις στο γκρεμό την πρώτη μέρα πάλι μπροστά θα είσαι οικονομικά.
Γιατί κοιτάτε καινούργια αυτοκίνητα δε μπορώ να καταλάβω, 9 φορές στις 10 είναι το ίδιο με το παλιό με διαφορετικό σχέδιο στα φώτα.
Εστω το αγορασες 30 χιλιαρικα και σε 4 χρονια το πουλας 10 χιλιαρικα.
Συν 2 χιλιαρικα παραπανω σε σερβις, συν μια μεγαλη αλλα 2 χιλιαρικα, συν αλλο ενα ζευγος ελαστικων κανα χιλιαρικο, κοστος 6250 το ετος
για ενα κατοσταρικο το μηνα θα εχεις παλιο μοντελο που θα το ευχαριστηθεις λιγοτερο, θα ακους να τριζει και δε θα ξερεις αν τριζει επειδη εχει προβλημα ή απλως ετυχε και μπορει να σε αφησει και στο δρομο.
Μπα, προτιμω καινουριο
Στα 4 χρόνια αλλαγή ελαστικών; Το κινείς μια φορά το μήνα ή περιμένεις να εμφανιστούν τα λινά;talaipwros έγραψε: ↑16 Ιαν 2024, 01:01πολυ φτηνοτερα τα πρωτα σερβις, δεν χρειαζεται αλλαγες.
συνηθως στα 4 χρονια πανω θες αλλαγη ελαστικων, οταν το αγοραζεις προφανως ειναι καινουργια
το ιδιο ισχυει και για φρενα, δισκους , λαδια κλπ
το μονο μεταχειρισμενο που - ισως - εχει νοημα, ειναι το παρον μοντελο αλλα να ειναι το demonstrator , να εχει κανει κανα πενταρι χιλιαδες μιλια και να το σκοτωνει ο αλλος λιγο πριν τα χριστουγεννα ξερω γω ή το τελος του οικονομικου ετους
Γιατί είναι πολύ φτηνότερα; Μονο τον ιμάντα ΙΣΩΣ γλιτώσεις αν δε φτάσεις τα 80-100Κ χιλιόμετρα, τα υπόλοιπα είναι τα ίδια.
Ασε δε που αν έχεις το συνδρομο του καινουργιου/αντιπροσωπίας κλπ, παίζει να σου πουλάνε το φίλτρο λαδιού για ιμάντα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 15 Απαντήσεις
- 420 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Maspoli
22 Φεβ 2024, 11:24
-
- 9 Απαντήσεις
- 5480 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dr Socrates
13 Αύγ 2023, 20:03
-
-
Νέα δημοσίευση Κυριάκος Μητσοτάκης - Ιαπωνία
από Parrot » 02 Φεβ 2023, 21:58 » σε Εσωτερική Πολιτική - 6 Απαντήσεις
- 516 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από hellegennes
02 Φεβ 2023, 23:29
-
-
- 1 Απαντήσεις
- 308 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Juno
05 Αύγ 2023, 19:24