Κινηματογράφος (κριτικές και προτάσεις), θέατρο, ερμηνεία, χορός, τραγούδι, τηλεόραση, ραδιόφωνο κ.ά.
-
Μπίστης
- Δημοσιεύσεις: 17399
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:39
- Τοποθεσία: Helsingør
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Μπίστης » 15 Ιαν 2024, 22:05
Imperium έγραψε: ↑15 Ιαν 2024, 02:20
η ηρωίδα ανακαλύπτει τον εαυτό της καθώς απελευθερώνεται απ το Βικτωριανό περιβάλλον της.
Εμένα πάλι μου έχει κολλήσει οτι είναι μια βαθια αντιφεμινιστική τσοντα

Απελευθερώνεται μέσω πορνείας ?
Με βρεφικό μυαλό αντί μιάς ερωτικής επιλογής έχει εφηβική αντιδραστική συμπεριφορά ?
Τέλος πάντων, σε όλο το φβ τσακωνόμαστε καθημερινώς και εδώ κοτζάμ πχώρουμ μόνο δέκα σελιδούλες

"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
-
ΓΑΛΗ
- Δημοσιεύσεις: 85538
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΓΑΛΗ » 18 Ιαν 2024, 14:45
Beria έγραψε: ↑11 Ιαν 2024, 15:19
Αρίστος έγραψε: ↑11 Ιαν 2024, 15:16
Παντως αντικειμενικα το Βαρυ Πεπονι ηταν η πιο ψυχοπλακωτικη ταινια που εχω δει, αμα θελετε να αυτοκτονησετε μπορειτε να το δειτε δυο συνεχομενες φορες.
.
Ρε Αρίστο, το Βαρύ Πεπόνι, το Στίγμα, η Παραγγελιά (όλες οι ταινίες του Τάσιου) δεν ήταν
κουλτουριάρικες
Ήταν τα ελληνικά δράματα του 60 (Μάρθα Βούρτση) με νέο περιτύλιγμα
Συμφωνώ. Ψυχοπλακωτικές* ήταν ο Κυνόδοντας, το Σπιρτόκουτο, ο Δεκαπενταύγουστος, το
Attenberg, το
Μικρό ψάρι κλπ
*Και έτσι και έμπαινες στο μουντ, δεν ήταν πλέον ψυχοπλακωτικές αλλά σχεδόν χαλαρωτικές γιατί όλες έπαιζαν και συνεχίζουν να παίζουν στο ίδιο μοτίβο. Όπως και οι σαπουνόπερες. Οι ίδιοι πάντα χαρακτήρες, οι ίδιες εστιάσεις/σημειολογίες/λοιπά σε διαφορετικά σκηνικά και περιβάλλον.
ΥΓ. Έβαλα το Attenberg και το Μικρό ψάρι σε πλάγια, γιατί μου αρέσει ως ερμηνευτής ο Μουρίκης και νομίζω ότι ξοδεύτηκε στους "ίδιους" πάντα ρόλους. Καταλαβαίνω ότι ήταν επιλογή του αλλά νομίζω ότι θα μπορούσε να προσφέρει πολύ περισσότερα σε ευρύτερη γκάμα.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
ΓΑΛΗ
- Δημοσιεύσεις: 85538
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΓΑΛΗ » 18 Ιαν 2024, 14:56
Μπίστης έγραψε: ↑15 Ιαν 2024, 22:05
Imperium έγραψε: ↑15 Ιαν 2024, 02:20
η ηρωίδα ανακαλύπτει τον εαυτό της καθώς απελευθερώνεται απ το Βικτωριανό περιβάλλον της.
Εμένα πάλι μου έχει κολλήσει οτι είναι μια βαθια αντιφεμινιστική τσοντα
Απελευθερώνεται μέσω πορνείας ?
Με βρεφικό μυαλό αντί μιάς ερωτικής επιλογής έχει εφηβική αντιδραστική συμπεριφορά ?
Τέλος πάντων, σε όλο το φβ τσακωνόμαστε καθημερινώς και εδώ κοτζάμ πχώρουμ μόνο δέκα σελιδούλες

Το κόνσεπτ είναι παλιό.

Κατά τα άλλα, ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα σου με την πορνεία;

Θέμα προσφοράς και ζήτησης ήταν πάντα.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
Αρίστος
- Δημοσιεύσεις: 50677
- Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Αρίστος » 18 Ιαν 2024, 14:58
Παιδια το Βαρυ Πεπονι ηταν οτι πιο ψυχοπλακωτικο εχω δει εβερ, ξαναλεω οτι ο ξαδελφος μου δηλωσε οτι αν τον υποχρεωναν να το ξαναδει παιζει να αυτοκτονουσε.
.
-
ΓΑΛΗ
- Δημοσιεύσεις: 85538
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΓΑΛΗ » 18 Ιαν 2024, 15:05
Αρίστος έγραψε: ↑18 Ιαν 2024, 14:58
Παιδια το Βαρυ Πεπονι ηταν οτι πιο ψυχοπλακωτικο εχω δει εβερ, ξαναλεω οτι ο ξαδελφος μου δηλωσε οτι αν τον υποχρεωναν να το ξαναδει παιζει να αυτοκτονουσε.
.
Ναι, και; Κι εμένα αν με υποχρέωνε κάποιος να βλέπω ροδοκοπανατζίδικες ταινίες όταν πήρα βίντεο, θα πέταγα το βίντεο από τη βεράντα. Σιγά μην αυτοκτονήσω για κάθε παπαριά που βλέπω.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
ΓΑΛΗ
- Δημοσιεύσεις: 85538
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΓΑΛΗ » 18 Ιαν 2024, 15:07
Σε κάθε περίπτωση, ακριβώς γι' αυτό πιστεύω ότι ο Λάνθιμος έκανε αργά αλλά σταθερά βήματα για να ξεφύγει σκηνοθετικά από τις εφηβικές του εξάρσεις.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
Beria
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 29166
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Beria » 18 Ιαν 2024, 15:28
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑18 Ιαν 2024, 14:45
Beria έγραψε: ↑11 Ιαν 2024, 15:19
Αρίστος έγραψε: ↑11 Ιαν 2024, 15:16
Παντως αντικειμενικα το Βαρυ Πεπονι ηταν η πιο ψυχοπλακωτικη ταινια που εχω δει, αμα θελετε να αυτοκτονησετε μπορειτε να το δειτε δυο συνεχομενες φορες.
.
Ρε Αρίστο, το Βαρύ Πεπόνι, το Στίγμα, η Παραγγελιά (όλες οι ταινίες του Τάσιου) δεν ήταν
κουλτουριάρικες
Ήταν τα ελληνικά δράματα του 60 (Μάρθα Βούρτση) με νέο περιτύλιγμα
Συμφωνώ. Ψυχοπλακωτικές* ήταν ο Κυνόδοντας, το Σπιρτόκουτο, ο Δεκαπενταύγουστος, το
Attenberg, το
Μικρό ψάρι κλπ
*Και έτσι και έμπαινες στο μουντ, δεν ήταν πλέον ψυχοπλακωτικές αλλά σχεδόν χαλαρωτικές γιατί όλες έπαιζαν και συνεχίζουν να παίζουν στο ίδιο μοτίβο. Όπως και οι σαπουνόπερες. Οι ίδιοι πάντα χαρακτήρες, οι ίδιες εστιάσεις/σημειολογίες/λοιπά σε διαφορετικά σκηνικά και περιβάλλον.
ΥΓ. Έβαλα το Attenberg και το Μικρό ψάρι σε πλάγια, γιατί μου αρέσει ως ερμηνευτής ο Μουρίκης και νομίζω ότι ξοδεύτηκε στους "ίδιους" πάντα ρόλους. Καταλαβαίνω ότι ήταν επιλογή του αλλά νομίζω ότι θα μπορούσε να προσφέρει πολύ περισσότερα σε ευρύτερη γκάμα.
Το Αττεμπεργκ με συγκίνησε πολύ
Με τις ταινίες του Λάνθιμου δεν έχω συγκινηθεί
gassim έγραψε: ↑07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
-
ΓΑΛΗ
- Δημοσιεύσεις: 85538
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΓΑΛΗ » 18 Ιαν 2024, 15:30
Πλέριος έγραψε: ↑18 Ιαν 2024, 15:11
εφηβικες εξαρσεις ηταν η ''Κινεττα''
ο ''Κυνοδοντας'' ηταν υπερπαραγωγη
Για ψυχωτικούς ίσως. Για στοιχειωδώς ισορροπημένους ανθρώπους χωρίς οικογενειακά τραύματα ήταν υπερπαραγωγή απωθημένων.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
BILLO
- Δημοσιεύσεις: 1207
- Εγγραφή: 27 Απρ 2018, 01:52
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από BILLO » 18 Ιαν 2024, 15:35
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑18 Ιαν 2024, 14:45
Beria έγραψε: ↑11 Ιαν 2024, 15:19
Αρίστος έγραψε: ↑11 Ιαν 2024, 15:16
Παντως αντικειμενικα το Βαρυ Πεπονι ηταν η πιο ψυχοπλακωτικη ταινια που εχω δει, αμα θελετε να αυτοκτονησετε μπορειτε να το δειτε δυο συνεχομενες φορες.
.
Ρε Αρίστο, το Βαρύ Πεπόνι, το Στίγμα, η Παραγγελιά (όλες οι ταινίες του Τάσιου) δεν ήταν
κουλτουριάρικες
Ήταν τα ελληνικά δράματα του 60 (Μάρθα Βούρτση) με νέο περιτύλιγμα
Συμφωνώ. Ψυχοπλακωτικές* ήταν ο Κυνόδοντας, το Σπιρτόκουτο, ο Δεκαπενταύγουστος, το
Attenberg, το
Μικρό ψάρι κλπ
*Και έτσι και έμπαινες στο μουντ, δεν ήταν πλέον ψυχοπλακωτικές αλλά σχεδόν χαλαρωτικές γιατί όλες έπαιζαν και συνεχίζουν να παίζουν στο ίδιο μοτίβο. Όπως και οι σαπουνόπερες. Οι ίδιοι πάντα χαρακτήρες, οι ίδιες εστιάσεις/σημειολογίες/λοιπά σε διαφορετικά σκηνικά και περιβάλλον.
ΥΓ. Έβαλα το Attenberg και το Μικρό ψάρι σε πλάγια, γιατί μου αρέσει ως ερμηνευτής ο Μουρίκης και νομίζω ότι ξοδεύτηκε στους "ίδιους" πάντα ρόλους. Καταλαβαίνω ότι ήταν επιλογή του αλλά νομίζω ότι θα μπορούσε να προσφέρει πολύ περισσότερα σε ευρύτερη γκάμα.
Το σπιρτοκουτο ειναι ταινιαρα. Οχι γιατι το ηθελε ο Οικονομιδης αλλα του βγηκε ετσι κατα τυχη. Σα να πετας μπογια στο τοιχο ας πουμε και να σου σχηματιζεται στην τυχη ενα αλογο που καλπαζει. Ταινιαρα.
Χαρακτηρες ετοιμοι να σκασουν. Σπιρτοκουτο ονομα και πραμα. Ο ενας να τρωει τον αλλον, σκληρη λεκτικη βια, εχθροτητα και χυδαιοτητα. Αθηνα, ζεστη, μιζερια και ανασφαλεια. Χαμμενοι ολοι σε προσωπικα τους ψεματα, αλλοτριωμενες περσονες.
Το σημαντικοτερο ομως στην ταινια ειναι οτι δεν προσπαθει να σου πασαρει κανενα μυνημα. Σου λεει αυτο ειμαι. Παρ το! Ενα κομματι απο οτη ζωη μιας αρκετα πιστευτης οικογενειας. Παρ το! Και καν το οτι θες. Αυτο την κανει ταινιαρα.
Οι αλλες ολες ταινιες του Οινομιδη ειναι ενα συνεχες περασμα απο ψυχασθενεις στην οθονη προς χαριν ξερω γω του στοιχειου του σοκ ισως; Κι αυτα μπογιες στον τοιχο αλλα το αποτελεσμα ειναι απλα κατι ακαθοριστο χωρις αξια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
BILLO την 18 Ιαν 2024, 15:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
ΓΑΛΗ
- Δημοσιεύσεις: 85538
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΓΑΛΗ » 18 Ιαν 2024, 15:36
Beria έγραψε: ↑18 Ιαν 2024, 15:28
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑18 Ιαν 2024, 14:45
Beria έγραψε: ↑11 Ιαν 2024, 15:19
Ρε Αρίστο, το Βαρύ Πεπόνι, το Στίγμα, η Παραγγελιά (όλες οι ταινίες του Τάσιου) δεν ήταν
κουλτουριάρικες
Ήταν τα ελληνικά δράματα του 60 (Μάρθα Βούρτση) με νέο περιτύλιγμα
Συμφωνώ. Ψυχοπλακωτικές* ήταν ο Κυνόδοντας, το Σπιρτόκουτο, ο Δεκαπενταύγουστος, το
Attenberg, το
Μικρό ψάρι κλπ
*Και έτσι και έμπαινες στο μουντ, δεν ήταν πλέον ψυχοπλακωτικές αλλά σχεδόν χαλαρωτικές γιατί όλες έπαιζαν και συνεχίζουν να παίζουν στο ίδιο μοτίβο. Όπως και οι σαπουνόπερες. Οι ίδιοι πάντα χαρακτήρες, οι ίδιες εστιάσεις/σημειολογίες/λοιπά σε διαφορετικά σκηνικά και περιβάλλον.
ΥΓ. Έβαλα το Attenberg και το Μικρό ψάρι σε πλάγια, γιατί μου αρέσει ως ερμηνευτής ο Μουρίκης και νομίζω ότι ξοδεύτηκε στους "ίδιους" πάντα ρόλους. Καταλαβαίνω ότι ήταν επιλογή του αλλά νομίζω ότι θα μπορούσε να προσφέρει πολύ περισσότερα σε ευρύτερη γκάμα.
Το Αττεμπεργκ με συγκίνησε πολύ
Με τις ταινίες του Λάνθιμου δεν έχω συγκινηθεί
Στο Άττεμπεργκ, συμμετείχε ο Λάνθιμος μόνον ως ηθοποιός. Και ως ταινία δεν ήταν καθόλου αφοριστική για τις σχέσεις πατέρα-κόρης.
Οπότε, όντως ήταν ψυχοπλακωτική αλλά με την καλή πικρόγλυκη έννοια. Καθαρά προσωπική άποψη, έτσι;
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
Πλέριος
- Δημοσιεύσεις: 1737
- Εγγραφή: 29 Οκτ 2022, 21:15
- Phorum.gr user: aytos
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Πλέριος » 18 Ιαν 2024, 15:41
οκ μπεμπεκα...
ψυχοπλακωτικες ηταν ταινιες οπως το Κρυστάλλινες Νύχτες [1991] της Μαρκετάκη (για ευνοητους λογους)
το Ευριδίκη BA 2037 [1975] και Πρωϊνή Περίπολος [1987] του Νικολαίδη ( το Singapore Sling ηταν μια γλυκια φαρσα)
τα Gloria Mundi [1976] και η Η Φωτογραφία [1986] του Παπατακη
το Η Πόλη και η Πόλη [2022] του Τζουμέρκα
το Μετέωρο και Σκιά [1985] του Σπετσιώτη
το Ηταν Ενας Ησυχος Θάνατος [1986] της Λιάππα
-
ΓΑΛΗ
- Δημοσιεύσεις: 85538
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΓΑΛΗ » 18 Ιαν 2024, 15:43
BILLO έγραψε: ↑18 Ιαν 2024, 15:35
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑18 Ιαν 2024, 14:45
Beria έγραψε: ↑11 Ιαν 2024, 15:19
Ρε Αρίστο, το Βαρύ Πεπόνι, το Στίγμα, η Παραγγελιά (όλες οι ταινίες του Τάσιου) δεν ήταν
κουλτουριάρικες
Ήταν τα ελληνικά δράματα του 60 (Μάρθα Βούρτση) με νέο περιτύλιγμα
Συμφωνώ. Ψυχοπλακωτικές* ήταν ο Κυνόδοντας, το Σπιρτόκουτο, ο Δεκαπενταύγουστος, το
Attenberg, το
Μικρό ψάρι κλπ
*Και έτσι και έμπαινες στο μουντ, δεν ήταν πλέον ψυχοπλακωτικές αλλά σχεδόν χαλαρωτικές γιατί όλες έπαιζαν και συνεχίζουν να παίζουν στο ίδιο μοτίβο. Όπως και οι σαπουνόπερες. Οι ίδιοι πάντα χαρακτήρες, οι ίδιες εστιάσεις/σημειολογίες/λοιπά σε διαφορετικά σκηνικά και περιβάλλον.
ΥΓ. Έβαλα το Attenberg και το Μικρό ψάρι σε πλάγια, γιατί μου αρέσει ως ερμηνευτής ο Μουρίκης και νομίζω ότι ξοδεύτηκε στους "ίδιους" πάντα ρόλους. Καταλαβαίνω ότι ήταν επιλογή του αλλά νομίζω ότι θα μπορούσε να προσφέρει πολύ περισσότερα σε ευρύτερη γκάμα.
Το σπιρτοκουτο ειναι ταινιαρα. Οχι γιατι το ηθελε ο Οικονομιδης αλλα του βγηκε ετσι κατα τυχη. Σα να πετας μπογια στο τοιχο ας πουμε και να σου σχηματιζεται στην τυχη ενα αλογο που καλπαζει.
Ταινιαρα.
Χαρακτηρες ετοιμοι να σκασουν. Σπιρτοκουτο ονομα και πραμα. Ο ενας να τρωει τον αλλον, σκληρη λεκτικη βια, εχθροτητα και χυδαιοτητα. Αθηνα, ζεστη, μιζερια και ανασφαλεια. Χαμμενοι ολοι σε προσωπικα τους ψεματα, αλλοτριωμενες περσονες.
Το σημαντικοτερο ομως στην ταινια ειναι οτι δεν προσπαθει να σου πασαρει κανενα μυνημα. Σου λεει αυτο ειμαι. Παρ το! Ενα κομματι απο οτη ζωη μιας αρκετα πιστευτης οικογενειας. Παρ το! Και καν το οτι θες. Αυτο την κανει ταινιαρα.
Οι αλλες ολες ταινιες του Οινομιδη ειναι ενα συνεχες περασμα απο ψυχασθενεις στην οθονη προς χαριν ξερω γω του στοιχειου του σοκ ισως; Κι αυτα μπογιες στον τοιχο αλλα το αποτελεσμα ειναι απλα κατι ακαθοριστο χωρις αξια.
Ταινιάρα θα ήταν αν τα μπολντ στοιχεία έπαιζαν και σε ευρύτερο πεδίο των κατηραμένων οικογενειακών ή συντηρητικών στοιχείων. Οπότε, σαφώς και πλασάρεται μια χαρά το μήνυμα.

Και αν θες περισσότερες διευκρινήσεις αναφορικά με τα μηνύματα των συγκεκριμένων ταινιών, δεν χανόμαστε.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
BILLO
- Δημοσιεύσεις: 1207
- Εγγραφή: 27 Απρ 2018, 01:52
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από BILLO » 18 Ιαν 2024, 15:46
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑18 Ιαν 2024, 15:43
BILLO έγραψε: ↑18 Ιαν 2024, 15:35
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑18 Ιαν 2024, 14:45
Συμφωνώ. Ψυχοπλακωτικές* ήταν ο Κυνόδοντας, το Σπιρτόκουτο, ο Δεκαπενταύγουστος, το
Attenberg, το
Μικρό ψάρι κλπ
*Και έτσι και έμπαινες στο μουντ, δεν ήταν πλέον ψυχοπλακωτικές αλλά σχεδόν χαλαρωτικές γιατί όλες έπαιζαν και συνεχίζουν να παίζουν στο ίδιο μοτίβο. Όπως και οι σαπουνόπερες. Οι ίδιοι πάντα χαρακτήρες, οι ίδιες εστιάσεις/σημειολογίες/λοιπά σε διαφορετικά σκηνικά και περιβάλλον.
ΥΓ. Έβαλα το Attenberg και το Μικρό ψάρι σε πλάγια, γιατί μου αρέσει ως ερμηνευτής ο Μουρίκης και νομίζω ότι ξοδεύτηκε στους "ίδιους" πάντα ρόλους. Καταλαβαίνω ότι ήταν επιλογή του αλλά νομίζω ότι θα μπορούσε να προσφέρει πολύ περισσότερα σε ευρύτερη γκάμα.
Το σπιρτοκουτο ειναι ταινιαρα. Οχι γιατι το ηθελε ο Οικονομιδης αλλα του βγηκε ετσι κατα τυχη. Σα να πετας μπογια στο τοιχο ας πουμε και να σου σχηματιζεται στην τυχη ενα αλογο που καλπαζει.
Ταινιαρα.
Χαρακτηρες ετοιμοι να σκασουν. Σπιρτοκουτο ονομα και πραμα. Ο ενας να τρωει τον αλλον, σκληρη λεκτικη βια, εχθροτητα και χυδαιοτητα. Αθηνα, ζεστη, μιζερια και ανασφαλεια. Χαμμενοι ολοι σε προσωπικα τους ψεματα, αλλοτριωμενες περσονες.
Το σημαντικοτερο ομως στην ταινια ειναι οτι δεν προσπαθει να σου πασαρει κανενα μυνημα. Σου λεει αυτο ειμαι. Παρ το! Ενα κομματι απο οτη ζωη μιας αρκετα πιστευτης οικογενειας. Παρ το! Και καν το οτι θες. Αυτο την κανει ταινιαρα.
Οι αλλες ολες ταινιες του Οινομιδη ειναι ενα συνεχες περασμα απο ψυχασθενεις στην οθονη προς χαριν ξερω γω του στοιχειου του σοκ ισως; Κι αυτα μπογιες στον τοιχο αλλα το αποτελεσμα ειναι απλα κατι ακαθοριστο χωρις αξια.
Ταινιάρα θα ήταν αν τα μπολντ στοιχεία έπαιζαν και σε ευρύτερο πεδίο των κατηραμένων οικογενειακών ή συντηρητικών στοιχείων. Οπότε, σαφώς και πλασάρεται μια χαρά το μήνυμα.

Και αν θες περισσότερες διευκρινήσεις αναφορικά με τα μηνύματα των συγκεκριμένων ταινιών, δεν χανόμαστε.
Εννοεις οτι η ταινια χτυπαει τον μικροαστισμο ας πουμε; Οτι ειναι κατα το σκηνοθετη ενα πολιτικο ζητημα που αναδεικνυεται απο αυτο;
-
Exodus
- Δημοσιεύσεις: 2101
- Εγγραφή: 22 Νοέμ 2022, 12:59
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Exodus » 18 Ιαν 2024, 15:48
Ο Λάνθιμος πέτυχε, όχι λόγω θεματολογίας, αλλά επειδή:
1. Είναι εργατικός.
2. Κυνήγησε με αυτοπεποίθηση το μακρινό χωρίς αναβλητικότητα. Το 90% των Ελλήνων θεωρούν τη διεθνή καριέρα σχεδόν αδύνατη.
3. Είναι οργανωτικός.
Σαν τον Λάνθιμο πετυχαίνουν διεθνώς άνθρωποι από κάθε χώρα. Με τελείως διαφορετικές ιδεολογίες κι αισθητική. Αυτό που κάνει τον πετυχημένο είναι η εργατικότητα, ο οργανωτικότητα, η αυτοπεποίθηση, και η επιμονή.
ΕΙΔΟΝ ΕΓΩ ΤΑΣ ΠΑΓΙΔΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ HΠΛΩΜΕΝΑΣ ΕΠΙ ΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΓΗΝ ΚΑΙ ΗΡΩΤΗΘΗΝ : ΑΡΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΕΚΦΥΓΕΙΝ ΤΑΥΤΑΣ; ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΦΩΝΗΝ ΛΕΓΟΥΣΑΝ ΜΟΙ : "Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ".
-
-
- 183 Απαντήσεις
- 3069 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nikos p 2020
27 Σεπ 2024, 22:27
-
-
- 52 Απαντήσεις
- 2559 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
07 Νοέμ 2024, 07:01
-
-
- 4 Απαντήσεις
- 380 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
17 Σεπ 2024, 21:54
-
-
- 0 Απαντήσεις
- 119 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από jackie Daniels
10 Φεβ 2025, 14:17
Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών
Αποποίηση Ευθυνών Διαχείρισης Φόρουμ (Phorum.com.gr)
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.