Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
1/19/2024 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ-ΣΟΚ!ΠΩΣ ΜΠΑΖΩΣΑΝ τα Τέμπη ενώ υπήρχαν αγνοούμενοι...
Μου έκανε εντύπωση η φωτο στο άρθρο, πρώτη φορά τη βλέπω, που δείχνει τη διαμόρφωση του χώρου του των Τεμπών. Πρέπει να είναι από το ΣΚ μετά τη σύγκρουση. Την ίδια στιγμή που οι αρχές γνώριζαν ότι υπήρχε μια αγνοούμενη και διαμελισμένα θύματα, διέταξαν να τα ξεμπαζώσουν. Βαγγέλης Βλάχος.
22.01.2024 Εμπλοκή της μαφίας των καυσίμων στην σφαγή των Τεμπών:Επιβεβαιώθηκε η μεταφορά ξυλόλιου – «Έσβησαν» τα ίχνη.
Οι αρχές άργησαν να πάρουν δείγματα ξυλόλιου και να διατηρήσουν το οπτικό υλικό από τις κάμερες.
Εμπλοκή της μαφίας των καυσίμων φαίνεται πως υπάρχει στο έγκλημα των Τεμπών καθώς επιβεβαιώθηκε η μεταφορά ξυλόλιου και με «περίεργους» τρόπους «σβήστηκαν» τα ίχνη του.
Εξατμίστηκε το εύφλεκτο ξυλόλιο που είχε βρεθεί σε εξωτερική λαμαρίνα της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας και φαίνεται πως είχε συντελέσει στη φονική έκρηξη και φωτιά που στοίχισε τη ζωή την πλειοψηφία των 57 ανθρώπων οι οποίοι σκοτώθηκαν στην σφαγή των Τεμπών.
Την ίδια στιγμή όλως τυχαίως παρά την αναλυτική έρευνα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων της ΕΛΑΣ στις καταγραφές καμερών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν βρέθηκαν παρά μόνο ένα- δύο πλάνα σε προγενέστερο χρόνο , της εμπορικής αμαξοστοιχίας που συγκρούστηκε με την επιβατική Intercity 62 στην θέση «Ευαγγελισμός».
Κι έτσι δεν μπορεί να διαπιστωθεί, όπως είχαν ζητήσει οι τεχνικοί σύμβουλοι των οικογενειών των θυμάτων αν το εμπορικό τρένο που είχε ξεκινήσει από την Θεσσαλονίκη μπορεί να είχε παράνομο φορτίο με εύφλεκτα υλικά .
Η ουσία ξυλόλιο που χρησιμοποιείται για την νόθευση καυσίμων.
Σε ό,τι αφορά την εξάτμισή του ξυλόλιου, τα δεύτερα δείγματα είχαν ληφθεί τον περασμένο Οκτώβριο, προκειμένου να συγκριθούν με τις προηγούμενες δειγματοληψίες του περασμένου Μαρτίου, που είχαν δείξει την ύπαρξη του στα συντρίμμια.
Το ίδιο συνεργείο της Χημικής Υπηρεσίας Λάρισας έλαβε μετρήσεις από τα ίδια σημεία και με την ίδια μεθοδολογία, όπως την πρώτη φορά, και τα δείγματα εστάλησαν στο ίδιο εργαστήριο του Γενικού Χημείου του Κράτους.
Τα αποτελέσματα των επαναληπτικών μετρήσεων ανίχνευσαν ξανά τα έλαια σιλικόνης που είχαν βρεθεί στα σημεία στη δειγματοληψία του Μαρτίου.
Όμως, δεν ανιχνεύτηκε πουθενά το ξυλόλιο στις μηχανές, στο χώμα και σε διάφορα σημεία γύρω από τη σύγκρουση.
«Αυτό το γεγονός είναι η ξεκάθαρη επιβεβαίωση που αναμέναμε, αφού αποδεικνύεται πλέον ότι το ξυλόλιο διασκορπίστηκε στην περιοχή με τη σύγκρουση και έπειτα ως πτητική ουσία εξατμίστηκε και χάθηκε.
Προφανώς, θα είχε ανιχνευτεί σε μεγαλύτερη ποσότητα, εάν οι δειγματοληψίες είχαν γίνει αμέσως μετά τη σύγκρουση, έπειτα ανιχνεύτηκε σε ελάχιστη ποσότητα 29 μέρες μετά, ενώ εξατμίστηκε και δεν υπάρχει πλέον πουθενά στο σημείο ή στα συντρίμμια εννιά μήνες αργότερα» επισήμανε σε δηλώσεις του ο Κώστας Λακαφώσης, μέλος της επιτροπής διερεύνησης για λογαριασμό των οικογενειών, μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων του Γενικού Χημείου του Κράτους.
Υπενθυμίζεται ότι οι δειγματοληψίες από το σημείο της σύγκρουσης και τα συντρίμμια των συρμών, που είχαν ζητήσει από την πρώτη στιγμή οι πραγματογνώμονες των οικογενειών, είχαν γίνει με μεγάλη χρονική καθυστέρηση, στις 29 Μαρτίου, και ανίχνευσαν την ύπαρξη ξυλολίου σε εφτά διαφορετικά σημεία, στο χώμα στην περιοχή της σύγκρουσης και στις εξωτερικές επιφάνειες των μηχανών.
Το ενδιαφέρον λοιπόν των νομικών εκπροσώπων και των διορισμένων πραγματογνωμόνων των οικογενειών των θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών έχει εστιασθεί στους λόγους που προκλήθηκε η έκρηξη, μετά την σφοδρή σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.
Κι αυτό γιατί σύμφωνα με τους νεότερους υπολογισμούς περίπου 28-30 επιβάτες της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας κάηκαν, κι από αυτούς εκτιμάται ότι οι 6-8 ζωντανοί!
Όπως ανέφεραν στο πόρισμα τους οι πραγματογνώμονες που διόρισαν οι δικαστικές αρχές «η φωτιά που προκλήθηκε αμέσως μετά την σύγκρουση των αμαξοστοιχιών οφείλει την έναρξή της στις ηλεκτρικές εκκενώσεις που δημιουργήθηκαν από την κοπή των καλωδίων τροφοδοσίας των ηλεκτραμαξών, ονομαστικής τάσης 25000 Volt, σε συνδυασμό με το εκνέφωμα (ΣΣ σπρέι) του ελαίου ψύξης των μετασχηματιστών ισχύος των ηλεκτραμαξών που δημιουργήθηκε κατά την σύγκρουση».
Όμως αυτός ο συσχετισμός της έκρηξης με το έλαιο ψύξης των μετασχηματιστών των τραίνων δεν έγινε αποδεκτός σε πρόσφατη έγγραφη απάντηση της κατασκευάστριας εταιρείας Siemens.
Επιπλέον με τη χρήση ειδικών εγκληματολογικών τεχνικών και λογισμικού, κατέστη δυνατή η ανάκτηση βιντεοληπτικού υλικού πολύ μικρής διάρκειας (μικρότερης ή ίσης του 1 sec) από τος P4-HD και P6 – HD πειστήριους σκληρούς δίσκους που αφορά την ημερομηνία 28-2-2023 ενώ λόγω της συνεχούς εγγραφής των σκληρών δίσκων δεν διατίθενται περαιτέρω αξιοποιήσιμα στοιχεία προς ανάκτηση.
Έτσι με το δεδομένο ότι στα επίσημα παραστατικά που παρουσίασε ο ΟΣΕ δεν εμφανιζόταν να υπάρχει «εύφλεκτο» φορτίο (ΣΣ όπως δεξαμενές καυσίμων ) στην εμπορική αμαξοστοιχία που ξεκίνησε από τον σταθμό της Θεσσαλονίκης ζητήθηκε να γίνει εξέταση των καταγραφών των καμερών του σιδηροδρομικού δικτύου της πορείας της εμπορικής αμαξοστοιχίας από την Θεσσαλονίκη προς το σημείο της μοιραίας σύγκρουσης στα Τέμπη.
Αυτό το οπτικό υλικό που αφορά την πορεία του εν λόγω τρένου δεν είχε ζητηθεί αρχικά.
Η έρευνα είχε εστιασθεί στα βίντεο της πορείας αλλά και των στάσεων της επιβατικής αμαξοστοιχίας για να διαπιστωθεί ποιοι επιβάτες είχαν επιβιβασθεί σε ποιον σταθμό κι άλλα ζητούμενα της διερεύνησης του τραγικού συμβάντος.
Κι έτσι όταν ζητήθηκαν αρκετές εβδομάδες αργότερα και τα βίντεο των διελεύσεων από σταθμούς και της εμπορικής αμαξοστοιχίας είχαν διαγραφεί αυτομάτως (μετά από την παρέλευση λίγων ημερών) προκειμένου να εγγράφονται τα νεότερα δεδομένα από τις κάμερες.
Μ.Καρυστιανού: «Ο Κ.Αγοραστός μου είπε ότι μπάζωσε τα Τέμπη με εντολή της κυβέρνησης»
Ο πρώην περιφερειάρχης Θεσσαλίας θα καταθέσει στην Εξεταστική στις 15 Φεβρουαρίου
Η πρόεδρος του Συλλόγου Θυμάτων των Τεμπών Μαρία Καρυστιανού, έκανε μια σοβαρή καταγγελία στην Εξεταστική Επιτροπή καθώς όπως κατέθεσε ο πρώην περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός της είπε σε ιδιωτική συνομιλία που προχώρησε στο μπάζωμα του χώρου του εγκλήματος μετά από εντολή.
«Από ποιον δέχτηκε εντολές;» ρώτησε η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Μιλένα Αποστολάκη.
Επισημαίνεται ότι ο Κ.Αγοραστός θα καταθέσει στην Εξεταστική στις 15 Φεβρουαρίου και είναι ο προτελευταίος μάρτυρας πριν κλείσει τις εργασίες της η Επιτροπή.
25/01/2024 Τεμπη:Μόνο ο σταθμάρχης φταίει λέει για το τρομερό δυστύχημα λέει ο επικεφαλής της Hellenic Train.
Μόλις μια ημέρα μετά την συγκλονιστική μαρτυρία της μητέρας θύματος και προέδρου του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων στα Τέμπη, Μαρίας Καρυστιανού που ξεμπρόστιασε τους υπεύθυνους για το έγκλημα με 57 νεκρούς, αλλά και την αποκαλυπτική επιστολή που κατατέθηκε και απέδειξε ότι Μητσοτάκης και Καραμανλής είναι έκθετοι καθώς γνώριζαν την τραγική κατάσταση στον ΟΣΕ, συνεχίζεται η αποποίηση ευθυνών και το αφήγημα του ανθρώπινου λάθους.
Στην Εξεταστική Επιτροπή κατέθεσε σήμερα ο διευθύνοντα σύμβουλο της Hellenic Train, Μαουρίτσιο Καποτόρτο, ο οποίος φόρτωσε όλη την ευθύνη για το τρομερό δυστύχημα στον μοιραίο σταθμάρχη.
«Από τα διαθέσιμα δεδομένα προκύπτει ότι ο σταθμάρχης απέστειλε την επιβατική αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή με το εμπορευματικό τραίνο, στο ύψος της Λάρισας» είπε ο κ. Καποτόρτο, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ, Λ. Τσαβδαρίδη. Τόνισε επίσης ότι σύμφωνα με τις διαδικασίες ασφαλείας στην Ελλάδα, και στα δύο τρένα επέβαιναν από δύο πιστοποιημένοι μηχανοδηγοί, οι οποίοι «γνώριζαν όλους τους κανονισμούς, και σεβάστηκαν όλες τις σιδηροδρομικές διατάξεις».
Σε ερώτηση για τους ιατρικούς λόγους βάσει των οποίων ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας είχε λάβει άδεια ασθένειας 40 ημερών το 2017, ο κ. Καποτόρτο είπε ότι από τα αρχεία «προκύπτει ότι ο συγκεκριμένος απείχε λόγω ασθενείας αλλά δεν τεκμηριώνεται για ποιο λόγο […] Διαπιστώσαμε από τα αρχεία ότι απείχε για το αναφερόμενο διάστημα και στη συνέχεια εξετάστηκε από γιατρό για να μπορέσει να επιστρέψει στα καθήκοντά του».
Απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χ. Μαμουλάκη εάν η Hellenic Train έχει ευθύνη για το δυστύχημα, ο κ. Καποτόρτο απάντησε αρνητικά, όπως αναφέρει το ΑΠΕ.
Ερωτηθείς από τη βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μιλένα Αποστολάκη για το αίτιο της πυρκαγιάς που προκλήθηκε κατά τη σύγκρουση των δύο συρμών, είπε ότι απευθύνθηκε σε διεθνούς φήμης εμπειρογνώμονα και ότι επρόκειτο για ανάφλεξη των υγρών ψύξης των μετασχηματιστών που φέρουν οι αμαξοστοιχίες, οι οποίες έτρεχαν η μία με 150 χλμ και η άλλη με 80 χλμ κατά τη στιγμή της επαφής τους. Η κα Αποστολάκη ζήτησε επίσης από τον κ. Καποτόρτο να προσκομίσει τα μητρώα συντήρησης των δύο συρμών. https://www.olympia.gr/1578645/viral/te ... nic-train/
Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου 2024 Προσπάθειες συγκάλυψης υπουργών για το έγκλημα στα Τέμπη:Η κυβέρνηση απέρριψε αίτημα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας για διερεύνηση ποινικών ευθυνών του Α.Καραμανλή και Χ.Σπίρτζη.
Το Politico αποκάλυψε ότι η ελληνική κυβέρνηση απέρριψε το αίτημα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας να προχωρήσει σε έρευνες περί πιθανής ποινικής ευθύνης δύο πρώην υπουργών Μεταφορών για την τραγωδία των Τεμπών.
Σε επιστολή της εισαγγελέως της EPPO (Ευρωπαϊκή Εισαγγελία) Πόπης Παπανδρέου προς τις ελληνικές αρχές στις 2 Ιουνίου, σημειώθηκε ότι κατά τη διάρκεια της έρευνας «προέκυψαν υποψίες για ποινικά αδικήματα από πρώην μέλη της κυβέρνησης», ονομάζοντας τους Κώστα Αχ. Καραμανλή και Χρήστο Σπίρτζη.
«Σας ζητάμε να προχωρήσετε τις δικές σας ενέργειες», σημείωνε η εισαγγελέας στην επιστολή, σύμφωνα με το Politico.
Στο δημοσίευμα σημειώνεται ότι το σήμα για έρευνα κατά των δύο πρώην υπουργών «βασίζεται στην ιδιαίτερη ελληνική νομοθεσία, βάσει της οποία μόνο η Βουλή διεξάγει τις εν λόγω έρευνες για καταγγελίες εις βάρος πρώην υπουργών».
Η επιστολή αναφερόταν σε «παράβαση καθήκοντος» από τον Χ.Σπίρτζη και σε «υπεξαίρεση εις βάρος των οικονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου, από το οποίο η ζημιά που προκλήθηκε ξεπερνά συνολικά τις 120.000 ευρώ» σε σχέση με επισκευές και αναβαθμίσεις σιδηροδρομικών σημάτων και διακοπτών από τον υπουργό της ΝΔ Κώστα Καραμανλή.
«Η ελληνική κυβέρνηση “έθαψε” την υπόθεση, χρησιμοποιώντας την πλειοψηφία στη Βουλή για να απορρίψει την ανάγκη για σύσταση επιτροπής διερεύνησης. Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία θεωρεί ότι αυτή η ιδιορρυθμία στην ελληνική νομοθεσία -ότι οι δράσεις κατά υπουργών εναπόκεινται στη Βουλή- παραβιάζει το δίκαιο της ΕΕ και έχει υποβάλλει αναφορά στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή».
«Η Επιτροπή έχει λάβει γνώση της κατάστασης, αλλά το τι θα γίνει, δεν μπορώ να το σχολιάσω», δήλωσε στο Politico η Γενική Εισαγγελέας της Ευρώπης, Λάουρα Κοβέσι.
«Οι δικογραφίες της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας για τους δύο πρώην υπουργούς παραπέμφθηκαν στο Ανώτατο Δικαστήριο στην Αθήνα και από εκεί στη Βουλή.
Έπειτα, οι βουλευτές έπρεπε να αποφασίσουν εάν θα συγκροτήσουν προανακριτική επιτροπή για να εξεταστεί εάν η υπόθεση πρέπει να παραπεμφθεί στο ειδικό δικαστήριο.
Οι δικογραφίες απεστάλησαν στον πρόεδρο της Βουλής στις 29 Ιουνίου», σύμφωνα με έγγραφο που επικαλείται το Politico.
«Tον Νοέμβριο, η πρόταση απορρίφθηκε και η υπόθεση αρχειοθετήθηκε»,συμπληρώνει το δημοσίευμα.
Ο πρώην υπουργός Μεταφορών επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης, δήλωσε στο Politico ότι είχε υποστηρίξει τη σύσταση προκαταρκτικής Επιτροπής, ούτως ώστε να καταρριφθούν οι καταγγελίες εναντίον του.
Μάλιστα πρόσθεσε ότι είχε ζητήσει να αντιμετωπιστεί όπως οποιοσδήποτε άλλος πολίτης, τονίζοντας ότι δεν πρέπει να υπάρξει παραγραφή λόγω ειδικής ρύθμισης. «Η ΝΔ δεν υποστήριξε το αίτημά μου», σημείωσε.
Σε τοποθέτησή του στη Βουλή τον Νοέμβριο ο Χρήστος Σπίρτζης «είπε ότι η έρευνα θα αποδείξει την αθωότητά του και θα δώσει μία οριστική απάντηση στην προσπάθεια της ΝΔ να διασπείρει την πολιτική ευθύνη».
Από την πλευρά του, ο πρώην υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής αρνήθηκε να απαντήσει σε αίτημα του Politico για σχολιασμό. Παρέπεμψε τους δημοσιογράφους σε ομιλία του στη Βουλή τον περασμένο Νοέμβριο.
Το δημοσίευμα του Politico καταλήγει ως εξής:
«Η ελληνική Βουλή αποφάσισε να ορίσει Εξεταστική Επιτροπή για να διερευνήσει την υπόθεση των Τεμπών. Πρόκειται για μία Επιτροπή η αξιοπιστία της οποίας έχει ήδη τεθεί υπό αμφισβήτηση. Αντί να προσανατολιστεί στο δυστύχημα αυτό καθ’ αυτό, η έρευνα καλύπτει όλη την ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Η αντιπολίτευση κατηγορεί την κυβέρνηση για συγκάλυψη, ενώ την περασμένη εβδομάδα η οικογένεια του νεκρού μηχανοδηγού έστειλε επιστολή στην Επιτροπή, κατηγορώντας τους εκπροσώπους της ΝΔ στην Επιτροπή για προσπάθεια αντιστροφής της ευθύνης, επικαλούμενη ιατρικά έγγραφα.
31/01/2024 “Στο τέλος θα φταίμε εμείς που μπήκαμε στο τρένο”.
Μιλώντας στο OPEN και την εκπομπή «Πρωινό Σουσού» η επιζήσασα της τραγωδίας των Τεμπων, Ευδοκία Τσαγκλή, ανέφερε πως μετά το περιστατικό που για μήνες ολόκληρους «πάγωσε» το πανελλήνιο και άλλαξε τη ζωή πολλών οικογενειών είπε πως «είχα χάσει το χαμόγελό μου, αλλά σιγά – σιγά έχω αρχίσει να παίρνω τα πάνω μου».
Σχετικά με την διαχείριση της κατάστασης για την απονομή δικαιοσύνης ανέφερε πως αποτελεί έναν «μαραθώνιο»:
«Αυτή τη στιγμή βρίσκονται προφυλακισμένοι ένας επιθεωρητής του ΟΣΕ και ο σταθμάρχης, έχουν ασκηθεί 15 καινούριες ποινικές διώξεις, σε σύνολο είμαστε στις 30, η βασική κατηγορία είναι ανθρωποκτονία από αμέλεια, ενώ πολλοί άνθρωποι από εμάς μιλάμε για ενδεχόμενο δόλο. Πήγαν πολλά πράγματα λάθος και πολλοί γνώριζαν και με αποδεικτικά στοιχεία τι πρόκειται να συμβεί. Είναι ένας Μαραθώνιος, έχουμε κι’ άλλο δρόμο μπροστά μας».
Για την Εξεταστική Επιτροπή που βρίσκεται σε εξέλιξη και τις τοποθετήσεις:
«Στο τέλος θα φταίμε εμείς που μπήκαμε στο τρένο. Είναι απαράδεκτο, το ό,τι γίνεται ένα έγκλημα, πάνω στο έγκλημα και αντί να αναρρώνεις και να βλέπεις ότι το κράτος σε βοηθάει, που γι αυτό υπάρχει, να σε ρίχνει ακόμα πιο χαμηλά και να το έχεις απέναντί σου προσπαθώντας να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Είναι μαχαιριά πάνω στη μαχαιριά».
Σε ερώτηση για την δίωξη του CEO της Hellenic Train για ψευδορκία είπε ότι τα ψέματα ήταν πρωτοφανή.
Τέλος, σχολίασε και την ομιλία της Μαρίας Καρυστιανού στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής.
«Η Μαρία αντιπροσωπεύει την Ελληνίδα μάνα των Τεμπών. Μίλησε νομίζω για τις περισσότερες μανούλες. Ήταν ίσως η πιο σημαντική ομιλία που έχει γίνει σε αυτήν την επιτροπή και χαίρομαι που διαδόθηκε, μέσα σε όλο αυτό το μαύρο, γιατί την άκουσε περισσότερος κόσμος και γιατί πολλές μανούλες δεν έχουν ακόμα την ψυχική δύναμη».
Συγκεκριμένα, η συλλογή υπογραφών αποτελεί πρωτοβουλία του συλλόγου «ΤΕΜΠΗ 2023 – Σύλλογος Πληγέντων Δυστυχήματος», πρόεδρος του οποίου είναι η Μαρία Καρυστιανού, μητέρα της 20χρονης Μάρθης, η οποία έχασε τη ζωή της στο σιδηροδρομικό δυστύχημα. Οι υπογραφές έχουν περάσει τις 140.000 και αυξάνονται διαρκώς.
Το σχετικό κείμενο έχει ως εξής:
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ,ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ,ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.
Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΡΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ!
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΘΕΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ‘ΤΕΜΠΗ 2023’ , ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.