Eurovision 2024
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Re: Eurovision 2024
μια τεχνική συμβουλή μόνο.στον διαγωνισμό ίσως να μην περασει η γλυκιά ελληνική αποφορά του βίντεο και να χρειαστεί να σπάσουν 5-6 αμπούλες βρώμας ανάμεσα στο κοινό
Re: Eurovision 2024
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΤΖΕΛΟΣ|ADONIS MITZELOS
18 ώρ. ·
ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ…Οι λόγοι πίσω από την επιλογή της Σάττι για την εκπροσώπηση μας στην Eurovision μπορεί να ήταν η δημοφιλία της, η πολιτική συμβολή ή ακόμα και άλλοι παράγοντες που θα παραμείνουν άγνωστοι στο ευρύ κοινό, αλλά και η μουσική της ποιότητα, την οποία όμως δεν συναντάμε στο τραγούδι που θα ερμηνεύσει στον διαγωνισμό. Όχι, δεν υπολείπεται ταλέντου, μηδέ φωτός, υπολείπεται ικανών- φωτισμένων καθοδηγητών, ε και μιας σταλιάς αγάπης για αυτό που πραγματικά είναι η Ελλάδα. Αγαπητή ΕΡΤ μήπως θα έπρεπε να αποσυρθεί αυτό το βίντεο που θυμίζει βιντεοκασέτα του 80;
Η Μαρίνα Σάττι δήλωσε πως θέλει ένα ρυθμικό τραγούδι με ελληνικό στίχο για τον διαγωνισμό, προκειμένου να «δείξουμε τη σύγχρονη εικόνα της χώρας»! Μπράβα της μα απέτυχε. Αφού απέρριψε 150 τραγούδια Ελλήνων συνθετών τελικά έγραψε αυτή και άλλοι 7-8!!! Μεγάλη και πολυεθνική η μοιρασιά άρα και η στήριξη. Καταλαβαίνω. Οκ. Το γεγονός των χιλιάδων streaming στο spotify και στο youtube δεν κάνουν έναν κομπιουτερά συνθέτη. Ας σοβαρευτούμε. Ο ρυθμός δεν είναι Ελληνικός, η μελωδία ινδική με αίσθηση Πακιστάν, ο στίχος κάτω του μετρίου και η σύγχρονη εικόνα της Ελλάδος άλλη. Η φόρμα του ανύπαρκτου τρελού ερασιτέχνη. Ο ρυθμός και η σύνταξη του λόγου ο παράδεισος του αγραμμάτου. Η Μαρίνα, μου είναι συμπαθής μα ως γνήσιο παιδί του συστήματος, αποτυπώνει ατυχώς στο βίντεο για την Γιουροβίζιον, μια Αθηναϊκή πραγματικότητα με έναν τρόπο που αυτή και η πολυεθνική ομάδα της αντιλαμβάνονται και που προκύπτει ίσως από την ποιότητα των ανθρώπων με τους οποίους συνδιαλέγεται. Εάν πάλι γνωρίζει την αλήθεια και δρα με επίγνωση, τότε πολιτιστικά είναι επικινδυνότερη του Πύθωνος (Eurovision). Το ταλέντο της Μαρίνας δεν κρύβεται, απλά επί του παρόντος επισκιάζεται από τους συνεργάτες της ή απλά παίζει σε μια ζαριά τα πάντα, στον βωμό μιας πανευρωπαϊκής καριέρας. Αν είναι έτσι της εύχομαι να την πετύχει και να παραμείνει εκεί. Παίζει βέβαια στο συγκεκριμένο βίντεο μεγάλη δόση ειρωνείας έναντι του Ελληνικού πολιτισμού που τελικά ίσως και να πηγάζει από μια έντονη αποστροφή, μια περιφρόνηση εκ μέρους των δημιουργών του τραγουδιού, που μπορεί να θεωρηθεί ως ήπια εκδοχή του μίσους. Ίσως. Η ικανότατη συστημική ερμηνεύτρια μετά από επιλογή της και μετά από τις πάμπολλες εμφανίσεις της στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και σε όλους του «ιερούς» χώρους του συγχρόνου Ελληνικού πολιτιστικού γίγνεσθαι, επέλεξε να εμφανίσει το Ηρώδειο ως πίστα σκυλάδικου και το ιερό του Παρθενώνα ως ανίερο τουριστικό αξιοθέατο, με επόμενο πλάνο ένα φλεγόμενο κεμπαπτζίδικο. Γιατί; Μελωδικός Ινδικός αχταρμάς και συνταγή με λίγο Μπόλιγουντ, λίγο Αλβανικό τραπ, λίγη αγγλόφωνη ποπ, λίγο περίπου ελληνόφωνο κιτσ, λίγο τζατζίκι, λίγη λούπα απ το καλάθι, μια ψηφιακή περικεφαλαία, λίγη βαλκανική κατάντια και λίγο κεκέδισμα. Λίγο τουρίστας με κάλτσα και σανδάλι, λίγο μπουζούκι, ζουρνάς και λίγη ειρωνεία. Μεγάλη όμως προβολή ακραίας και επικίνδυνης οδήγησης σε μια χώρα που θρηνεί ετησίως χιλιάδες απώλειες ανθρώπινων ζωών από αυτοκινητιστικά δυστυχήματα, κατά κανόνα νεαρών ανθρώπων στους οποίους άλλωστε απευθύνεται ηλικιακά και το βίντεο. Το Τατατατα-βίντεο ως «Εθνική πρόταση» απευθύνεται ίσως και στις οικογένειες των 125.000 θυμάτων του δρόμου η στους 350.000 που έχουν μείνει ανάπηροι; Ποιος επέλεξε να προβάλει αυτές τις προσβλητικά επικίνδυνες εικόνες; Ποιος απεδέχθη να εκπροσωπήσουν τον Ελληνικό λαό; Δεν πρόκειται απλά για ένα βίντεο που οι δημιουργοί και οι ηθικοί αυτουργοί του, κατασκευάζουν ελεύθερα και όπως θέλουν, για να στηρίξουν τις απόψεις ή την καριέρα τους. Πρόκειται για ένα βίντεο που εκπροσωπεί τον Ελληνικό λαό και τον Ελληνικό πολιτισμό. Ας λήξει πλέον αυτή η στημένη παρεξήγηση που υποβιβάζει τον μέσο Έλληνα μέσω της βίας των ΜΜΕ στο επίπεδο του μη σκεπτόμενου σκύλου που ζέχνει από την άγνοια της ιστορίας του. Υπάρχει και η άλλη Ελλάδα.
Δεν θα εκπλαγώ πάντως αν θα πάει καλά αυτό το κακόγουστο οπτικοακουστικό συνονθύλευμα γιατί αυτό ακριβώς ζητά η Γιουροβίζιον από την Ελλάδα να είναι. Κάτω του μετρίου. Ο μέσος Ευρωπαίος θα χαρεί ακόμα μια φορά με την κατάντια του ελληνικού πολιτισμού. Εξ άλλου όραμα της Ευρώπης ήταν και θα είναι η Ελλάδα να είναι για πάντα ένας τουριστικός προορισμός και όχι η πηγή του παγκόσμιου πολιτισμού. Eurovision αφού! Η Μαρίνα είναι system girl και απλά κάνει την δουλειά της…Το δράμα δεν είναι το τραγούδι. Το δράμα είναι ο μηχανισμός που επέλεξε και τοποθέτησε τους εκλέκτορες σε αυτή την θέση. Οφείλουν να παραιτηθούν και να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη από τον ελληνικό λαό. Τα –τα-τα-τα-τα-τα… αυτή είναι η ρίζα του κακού αυτό και το άνθος του! Αγαπητή ΕΡΤ το κρίμα στον λαιμό σου… Αντώνης Μιτζέλος 8/3/24
18 ώρ. ·
ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ…Οι λόγοι πίσω από την επιλογή της Σάττι για την εκπροσώπηση μας στην Eurovision μπορεί να ήταν η δημοφιλία της, η πολιτική συμβολή ή ακόμα και άλλοι παράγοντες που θα παραμείνουν άγνωστοι στο ευρύ κοινό, αλλά και η μουσική της ποιότητα, την οποία όμως δεν συναντάμε στο τραγούδι που θα ερμηνεύσει στον διαγωνισμό. Όχι, δεν υπολείπεται ταλέντου, μηδέ φωτός, υπολείπεται ικανών- φωτισμένων καθοδηγητών, ε και μιας σταλιάς αγάπης για αυτό που πραγματικά είναι η Ελλάδα. Αγαπητή ΕΡΤ μήπως θα έπρεπε να αποσυρθεί αυτό το βίντεο που θυμίζει βιντεοκασέτα του 80;
Η Μαρίνα Σάττι δήλωσε πως θέλει ένα ρυθμικό τραγούδι με ελληνικό στίχο για τον διαγωνισμό, προκειμένου να «δείξουμε τη σύγχρονη εικόνα της χώρας»! Μπράβα της μα απέτυχε. Αφού απέρριψε 150 τραγούδια Ελλήνων συνθετών τελικά έγραψε αυτή και άλλοι 7-8!!! Μεγάλη και πολυεθνική η μοιρασιά άρα και η στήριξη. Καταλαβαίνω. Οκ. Το γεγονός των χιλιάδων streaming στο spotify και στο youtube δεν κάνουν έναν κομπιουτερά συνθέτη. Ας σοβαρευτούμε. Ο ρυθμός δεν είναι Ελληνικός, η μελωδία ινδική με αίσθηση Πακιστάν, ο στίχος κάτω του μετρίου και η σύγχρονη εικόνα της Ελλάδος άλλη. Η φόρμα του ανύπαρκτου τρελού ερασιτέχνη. Ο ρυθμός και η σύνταξη του λόγου ο παράδεισος του αγραμμάτου. Η Μαρίνα, μου είναι συμπαθής μα ως γνήσιο παιδί του συστήματος, αποτυπώνει ατυχώς στο βίντεο για την Γιουροβίζιον, μια Αθηναϊκή πραγματικότητα με έναν τρόπο που αυτή και η πολυεθνική ομάδα της αντιλαμβάνονται και που προκύπτει ίσως από την ποιότητα των ανθρώπων με τους οποίους συνδιαλέγεται. Εάν πάλι γνωρίζει την αλήθεια και δρα με επίγνωση, τότε πολιτιστικά είναι επικινδυνότερη του Πύθωνος (Eurovision). Το ταλέντο της Μαρίνας δεν κρύβεται, απλά επί του παρόντος επισκιάζεται από τους συνεργάτες της ή απλά παίζει σε μια ζαριά τα πάντα, στον βωμό μιας πανευρωπαϊκής καριέρας. Αν είναι έτσι της εύχομαι να την πετύχει και να παραμείνει εκεί. Παίζει βέβαια στο συγκεκριμένο βίντεο μεγάλη δόση ειρωνείας έναντι του Ελληνικού πολιτισμού που τελικά ίσως και να πηγάζει από μια έντονη αποστροφή, μια περιφρόνηση εκ μέρους των δημιουργών του τραγουδιού, που μπορεί να θεωρηθεί ως ήπια εκδοχή του μίσους. Ίσως. Η ικανότατη συστημική ερμηνεύτρια μετά από επιλογή της και μετά από τις πάμπολλες εμφανίσεις της στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και σε όλους του «ιερούς» χώρους του συγχρόνου Ελληνικού πολιτιστικού γίγνεσθαι, επέλεξε να εμφανίσει το Ηρώδειο ως πίστα σκυλάδικου και το ιερό του Παρθενώνα ως ανίερο τουριστικό αξιοθέατο, με επόμενο πλάνο ένα φλεγόμενο κεμπαπτζίδικο. Γιατί; Μελωδικός Ινδικός αχταρμάς και συνταγή με λίγο Μπόλιγουντ, λίγο Αλβανικό τραπ, λίγη αγγλόφωνη ποπ, λίγο περίπου ελληνόφωνο κιτσ, λίγο τζατζίκι, λίγη λούπα απ το καλάθι, μια ψηφιακή περικεφαλαία, λίγη βαλκανική κατάντια και λίγο κεκέδισμα. Λίγο τουρίστας με κάλτσα και σανδάλι, λίγο μπουζούκι, ζουρνάς και λίγη ειρωνεία. Μεγάλη όμως προβολή ακραίας και επικίνδυνης οδήγησης σε μια χώρα που θρηνεί ετησίως χιλιάδες απώλειες ανθρώπινων ζωών από αυτοκινητιστικά δυστυχήματα, κατά κανόνα νεαρών ανθρώπων στους οποίους άλλωστε απευθύνεται ηλικιακά και το βίντεο. Το Τατατατα-βίντεο ως «Εθνική πρόταση» απευθύνεται ίσως και στις οικογένειες των 125.000 θυμάτων του δρόμου η στους 350.000 που έχουν μείνει ανάπηροι; Ποιος επέλεξε να προβάλει αυτές τις προσβλητικά επικίνδυνες εικόνες; Ποιος απεδέχθη να εκπροσωπήσουν τον Ελληνικό λαό; Δεν πρόκειται απλά για ένα βίντεο που οι δημιουργοί και οι ηθικοί αυτουργοί του, κατασκευάζουν ελεύθερα και όπως θέλουν, για να στηρίξουν τις απόψεις ή την καριέρα τους. Πρόκειται για ένα βίντεο που εκπροσωπεί τον Ελληνικό λαό και τον Ελληνικό πολιτισμό. Ας λήξει πλέον αυτή η στημένη παρεξήγηση που υποβιβάζει τον μέσο Έλληνα μέσω της βίας των ΜΜΕ στο επίπεδο του μη σκεπτόμενου σκύλου που ζέχνει από την άγνοια της ιστορίας του. Υπάρχει και η άλλη Ελλάδα.
Δεν θα εκπλαγώ πάντως αν θα πάει καλά αυτό το κακόγουστο οπτικοακουστικό συνονθύλευμα γιατί αυτό ακριβώς ζητά η Γιουροβίζιον από την Ελλάδα να είναι. Κάτω του μετρίου. Ο μέσος Ευρωπαίος θα χαρεί ακόμα μια φορά με την κατάντια του ελληνικού πολιτισμού. Εξ άλλου όραμα της Ευρώπης ήταν και θα είναι η Ελλάδα να είναι για πάντα ένας τουριστικός προορισμός και όχι η πηγή του παγκόσμιου πολιτισμού. Eurovision αφού! Η Μαρίνα είναι system girl και απλά κάνει την δουλειά της…Το δράμα δεν είναι το τραγούδι. Το δράμα είναι ο μηχανισμός που επέλεξε και τοποθέτησε τους εκλέκτορες σε αυτή την θέση. Οφείλουν να παραιτηθούν και να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη από τον ελληνικό λαό. Τα –τα-τα-τα-τα-τα… αυτή είναι η ρίζα του κακού αυτό και το άνθος του! Αγαπητή ΕΡΤ το κρίμα στον λαιμό σου… Αντώνης Μιτζέλος 8/3/24
Re: Eurovision 2024
Δεν μας τα λένε καλά εκεί στη lifo 

https://www.lifo.gr/blogs/nothing-days/ ... -mpythoyla
Αντί να λένε οτι την τραγουδαρα μας τη χτυπάνε τα φασισταρια και η πατριαρχία


https://www.lifo.gr/blogs/nothing-days/ ... -mpythoyla
Αντί να λένε οτι την τραγουδαρα μας τη χτυπάνε τα φασισταρια και η πατριαρχία

.....το κομμάτι το κράζουν οι ελληνιόληδες ψευτοαριστεροί
Η επίθεση που έχει υποστεί η Σάττι για ένα τραγούδι –την Ημέρα της Γυναίκας (...)– είναι άνευ προηγουμένου.....σε έναν καταιγισμό σχολίων που θυμίζουν ηθικό πανικό.....οι περισσότεροι ηθικοφύλακες –και υπερασπίστριες της λαϊκότητας όπως αυτές την αντιλαμβάνονται– είναι γυναίκες.![]()
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....

SpoilerShow
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Re: Eurovision 2024
Η πλάκα είναι ότι όλοι οι χιπστεράδες του lifo team και πολλοί πχορουμίστας, θα πάθαιναν υπαρξιακό σοκ στο έθνικ πλαίσιο που προβάλλει η Σάττι.georgebi έγραψε: ↑10 Μαρ 2024, 11:45Δεν μας τα λένε καλά εκεί στη lifo
https://www.lifo.gr/blogs/nothing-days/ ... -mpythoyla
Αντί να λένε οτι την τραγουδαρα μας τη χτυπάνε τα φασισταρια και η πατριαρχία.....το κομμάτι το κράζουν οι ελληνιόληδες ψευτοαριστεροί
Η επίθεση που έχει υποστεί η Σάττι για ένα τραγούδι –την Ημέρα της Γυναίκας (...)– είναι άνευ προηγουμένου.....σε έναν καταιγισμό σχολίων που θυμίζουν ηθικό πανικό.....οι περισσότεροι ηθικοφύλακες –και υπερασπίστριες της λαϊκότητας όπως αυτές την αντιλαμβάνονται– είναι γυναίκες.![]()
Οι εν λόγω, θα ψηφίσουν μαζικά Ισπανία.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Eurovision 2024
Μια παράκληση μόνο. Μην εκτιθεστε γιατί σε τοπ10 η τοπ 33 που βάζουν θεατές από άλλες χώρες έχουν το ελληνικό νούμερο ένα. Αλλά εμείς ξέρουμε καλύτερα, σωστά;
Προσωπικά με κριντζαρει μόνο το βίντεο κλιπ που μας έχει γκαρσονια, το τραγούδι είναι τυπική Μαρίνα σαττι
Προσωπικά με κριντζαρει μόνο το βίντεο κλιπ που μας έχει γκαρσονια, το τραγούδι είναι τυπική Μαρίνα σαττι
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Eurovision 2024
Έλα βρε Alien, σοβαρά τώρα; Σε ποιους σ' εκθέτει το βίντεο που μας έχει γκαρσόνια; Στο κάθε προχωτσαβάκι;

Και όχι, το βίντεο δεν είναι τυπική Σάττι. Περίμενα κάτι περισσότερο αλλά την έβαλαν κι αυτήν σε πακέτο προσφορών με λίγο απ' όλα.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Eurovision 2024
Είναι λίγο απ' όλα απ' όσα έχει βγάλει η ίδια ως τώρα.
Σε γενικές γραμμές η Σάττι δεν βγάζει μουσική από αυτή που ακούω, ωστόσο θεωρώ θετικό το γεγονός ότι μας έχει απαγκιστρώσει από τα γιουροβιζιονικά κλισέ.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Eurovision 2024
τί π@π@ριές γράφεις άνθρωπέ μου;
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Re: Eurovision 2024
Ομως όταν πηγαίνουμε με τραγούδι "αυτοί είμαστε, σε όποιον αρέσουμε" και πατώνει, τότε να μην γκρινιάζουμε.
Δεν γίνεται και τα δύο.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 29266
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: Eurovision 2024
Το βιντεοκλίπ στο μεγαλύτερο του μέρος δεν απεικονίζει αυτό που είμαστε, αλλά αυτό που φαντάζονται οι απ' έξω πως είμαστε. Και το κάνει στην άκρως στερεοτυπική μορφή του, και έχει δίκιο. Για αυτό λέμε ότι είναι σατιρικό.AlienWay έγραψε: ↑10 Μαρ 2024, 12:07Μια παράκληση μόνο. Μην εκτιθεστε γιατί σε τοπ10 η τοπ 33 που βάζουν θεατές από άλλες χώρες έχουν το ελληνικό νούμερο ένα. Αλλά εμείς ξέρουμε καλύτερα, σωστά;
Προσωπικά με κριντζαρει μόνο το βίντεο κλιπ που μας έχει γκαρσονια, το τραγούδι είναι τυπική Μαρίνα σαττι
Re: Eurovision 2024
Σε τί μας έχει απαγκιστρώσει το συγκεκριμένο άσμα; Τέρμα γιουροβιζιονικό πακέτο είναι.AlienWay έγραψε: ↑10 Μαρ 2024, 12:17Είναι λίγο απ' όλα απ' όσα έχει βγάλει η ίδια ως τώρα.
Σε γενικές γραμμές η Σάττι δεν βγάζει μουσική από αυτή που ακούω, ωστόσο θεωρώ θετικό το γεγονός ότι μας έχει απαγκιστρώσει από τα γιουροβιζιονικά κλισέ.

Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Eurovision 2024
Για όποιον έχει δει τουλάχιστον 3 διαγωνισμούς eurovision γράφω, όχι για σένα.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Eurovision 2024
Αυτό δεν έχεις βαρεθεί να το βλέπεις;vantono έγραψε: ↑10 Μαρ 2024, 12:33Το βιντεοκλίπ στο μεγαλύτερο του μέρος δεν απεικονίζει αυτό που είμαστε, αλλά αυτό που φαντάζονται οι απ' έξω πως είμαστε. Και το κάνει στην άκρως στερεοτυπική μορφή του, και έχει δίκιο. Για αυτό λέμε ότι είναι σατιρικό.AlienWay έγραψε: ↑10 Μαρ 2024, 12:07Μια παράκληση μόνο. Μην εκτιθεστε γιατί σε τοπ10 η τοπ 33 που βάζουν θεατές από άλλες χώρες έχουν το ελληνικό νούμερο ένα. Αλλά εμείς ξέρουμε καλύτερα, σωστά;
Προσωπικά με κριντζαρει μόνο το βίντεο κλιπ που μας έχει γκαρσονια, το τραγούδι είναι τυπική Μαρίνα σαττι
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Eurovision 2024
Ποιοι ειναι αυτοί οι απέξω βρε vantono; Μπορείς να αναφέρεις τουρίστες από το χ ή ψ κράτος και τα μέρη που τους συνάντησες;vantono έγραψε: ↑10 Μαρ 2024, 12:33Το βιντεοκλίπ στο μεγαλύτερο του μέρος δεν απεικονίζει αυτό που είμαστε, αλλά αυτό που φαντάζονται οι απ' έξω πως είμαστε. Και το κάνει στην άκρως στερεοτυπική μορφή του, και έχει δίκιο. Για αυτό λέμε ότι είναι σατιρικό.AlienWay έγραψε: ↑10 Μαρ 2024, 12:07Μια παράκληση μόνο. Μην εκτιθεστε γιατί σε τοπ10 η τοπ 33 που βάζουν θεατές από άλλες χώρες έχουν το ελληνικό νούμερο ένα. Αλλά εμείς ξέρουμε καλύτερα, σωστά;
Προσωπικά με κριντζαρει μόνο το βίντεο κλιπ που μας έχει γκαρσονια, το τραγούδι είναι τυπική Μαρίνα σαττι

Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 5 Απαντήσεις
- 463 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nowhere
12 Φεβ 2024, 07:37
-
- 0 Απαντήσεις
- 251 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
10 Ιαν 2025, 15:11
-
-
Νέα δημοσίευση Στην 21η θέση κατρακυλησε το άθλιο Ελ τραγούδι της Eurovision
από Μαδουραίος » 14 Φεβ 2025, 08:06 » σε Μουσική - 2 Απαντήσεις
- 134 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
14 Φεβ 2025, 08:41
-
-
-
Νέα δημοσίευση Η φετινή εκπροσώπηση της Ελλάδας στην Eurovision όλα τα λεφτά
από Μαδουραίος » 06 Μάιος 2023, 21:23 » σε Μουσική - 65 Απαντήσεις
- 3656 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Feindflug
09 Μάιος 2023, 21:27
-