Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Alex Amsterdam
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: 06 Φεβ 2024, 22:25

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alex Amsterdam » 20 Μαρ 2024, 12:47

Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
20 Μαρ 2024, 12:29

Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Ο Υ Μ Ε :

Άμεση πρόσληψη στον ΟΣΕ και την HELLENIC TRAIN μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα για την κάλυψη των πολύ μεγάλων και σοβαρών ελλείψεων σε όλες τις ειδικότητες. Αντίστοιχη εξειδίκευση και πιστοποίηση του προσωπικού.

Προγράμματα εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων στον ασφαλή τρόπο εκτέλεσης των εργασιών.

Ολοκλήρωση των έργων υποδομής και ασφαλούς λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου.

Σωστή συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού και της γραμμής.

Συντήρησης, επισκευή και εκσυγχρονισμού όλου του τεχνικού εξοπλισμού και όλων των εγκαταστάσεων για ασφαλή εργασία.

Μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων ιδιαίτερα κατά τη διέλευσή τους από κατοικημένες περιοχές.

Να χορηγηθούν όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας.

Τεχνικός Ασφάλειας και Γιατρός Εργασίας σε κάθε συγκρότημα.

Συναδελφικά.

ΔΕΣΚ – ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ»
Mπραβο
Και μετα δεν θα εφευγαν απο τα ποστα τους για να παρουν πιτογυρα;Η δεν θα εγραφαν στα αρχιδια τους τους κανονισμους;

Alex Amsterdam
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: 06 Φεβ 2024, 22:25

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alex Amsterdam » 20 Μαρ 2024, 12:50

πατησιωτης έγραψε:
20 Μαρ 2024, 12:02

Θα το αποφασίσει αυτό ο ανακριτής.Πριν τον Καραμανλή όμως θα πρέπει να διωχθεί η διοίκηση της ΡΑΣ (Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων) που είναι αρμόδια για να διακόψει τη λειτουργία των σιδηροδρόμων εάν κρίνει ότι δεν είναι ασφαλείς.
Εάν η ΡΑΣ έβγαζε χαρτί ότι πρέπει να διακοπεί η λειτουργία τους και ο Καραμανλής δεν τη διέκοπτε πολύ πιθανόν να διωκόταν.Δεν το έκανε όμως.Οι συνδικαλιστές δεν είναι αρμόδιοι για να κρίνουν.
Και τώρα ο Βελόπουλος φέρνει συνέχεια καταγγελίες για τις αεροπορικές συγκοινωνίες διαφόρων αλλά η αρμόδια αρχή δεν έχει εισηγηθεί τη διακοπή των πτήσεων.
Διακοπη δρομολογιων γινεται μονο οταν εχει καταστραφει τελειως το δικτυο.
Αν ενα συστημα δεν λειτουργει η υπολειτουργει για καποιον λογο πρεπει να γινεται προσαρμογη των οδηγιων ωστε να συνεχισει να λειτουργει ο σιδηροδρομος.

Ειναι σαν να διακοπτεις την κυκλοφορια αυτοκινητων στην Αθηνα γιατι εχει διακοπη ρευματος και δεν λειτουργουν τα φαναρια.
Ε οχι αυτο δεν γινεται.

Άβαταρ μέλους
Ληστοσυμμορίτης
Δημοσιεύσεις: 4407
Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης » 20 Μαρ 2024, 12:51

Alex Amsterdam έγραψε:
20 Μαρ 2024, 12:47
Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
20 Μαρ 2024, 12:29

Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Ο Υ Μ Ε :

Άμεση πρόσληψη στον ΟΣΕ και την HELLENIC TRAIN μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα για την κάλυψη των πολύ μεγάλων και σοβαρών ελλείψεων σε όλες τις ειδικότητες. Αντίστοιχη εξειδίκευση και πιστοποίηση του προσωπικού.

Προγράμματα εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων στον ασφαλή τρόπο εκτέλεσης των εργασιών.

Ολοκλήρωση των έργων υποδομής και ασφαλούς λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου.

Σωστή συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού και της γραμμής.

Συντήρησης, επισκευή και εκσυγχρονισμού όλου του τεχνικού εξοπλισμού και όλων των εγκαταστάσεων για ασφαλή εργασία.

Μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων ιδιαίτερα κατά τη διέλευσή τους από κατοικημένες περιοχές.

Να χορηγηθούν όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας.

Τεχνικός Ασφάλειας και Γιατρός Εργασίας σε κάθε συγκρότημα.

Συναδελφικά.

ΔΕΣΚ – ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ»
Mπραβο
Και μετα δεν θα εφευγαν απο τα ποστα τους για να παρουν πιτογυρα;Η δεν θα εγραφαν στα αρχιδια τους τους κανονισμους;
αφου θα ήταν εκπαιδευμένοι να μην φεύγουν

ξαναδιάβασε τα αργά, ένα-ένα.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει

Alex Amsterdam
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: 06 Φεβ 2024, 22:25

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alex Amsterdam » 20 Μαρ 2024, 12:54

:smt005::smt005::smt005:
Γιατι τωρα δεν ειναι εκπαιδευμενοι να μην φευγουν;

Διαβασες καθολου τα πορισματα;
Περιφρονουσαν τους κανονισμους πανω στους οποιους εκπαιδευτηκαν και δεν τους εφαρμκοζαν δεν υπηρχε ελλειμα εκπαιδευσης
Για τα πιτογυρα τι εκπαιδευση θα τους κανουν;

Άβαταρ μέλους
Ληστοσυμμορίτης
Δημοσιεύσεις: 4407
Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης » 20 Μαρ 2024, 12:57

το ζήτημα είναι πως οι εργαζόμενοι έβλεπαν το έγκλημα να έρχεται και προσπαθούσαν να πάρουν μέτρα, εργοδοσία και κυβέρνηση δεν τους ένοιαζε η ασφάλεια, τους ένοιαζαν τα κέρδη.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει

Alex Amsterdam
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: 06 Φεβ 2024, 22:25

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alex Amsterdam » 20 Μαρ 2024, 12:58

Δηλαδη ο εργαζομενος που εφυγε για πιτογυρα εβλεπε το εγκλημα του να ερχεται και εστειλε επιστολη στην κυβερνηση.
Αυτος που εβαλε τα τρενα στην ιδια γραμμη εβλεπε το εγκλημα του να ερχεται και εστειλε επιστολη στην κυυβερνηση.
Ο αλλος που δεν ειδοποιουσε στον ασυρματο εβλεπε το εγκλημα να ερχεται και εστειλε επιστολη στην κυβερνηση.

πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 35290
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης » 20 Μαρ 2024, 13:05

Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
20 Μαρ 2024, 12:39
πατησιωτης έγραψε:
20 Μαρ 2024, 12:02
Οι συνδικαλιστές δεν είναι αρμόδιοι για να κρίνουν.
το ακριβώς αντίθετο, ήταν οι μόνοι που βίωναν μικρότερα ατυχήματα και προειδοποιούσαν για μεγαλυτερο. το ότι δεν εισακούστηκαν είναι ευθύνη υπουργού και ρας που αδιαφόρησαν. Εργοδοσία και μητσοτάκης που στόχευε όχι σε ασφαλείς μεταφορές επειδή μειώνουν τα ποσοστά κερδους αλλα σε υπερταχύτητες που αυξάνουν τα κέρδη.

Όποιος έχει τη λογική κόστους-οφέλους και δρα προς αυτήν την λογική σκοτώνει. Οι συνδικαλιστές δεν είχαν τη λογική κερδοφορίας αλλά να μεταφερονται με ασφάλεια κάτι κοστίζει.
Οι συνδικαλιστές φυσικά και είχαν τη δική τους λογική κερδοφορίας.Μη μου πεις ότι θα δέχονταν να κοπούν οι μισθοί τους εάν σταματούσαν τα τραίνα. :lol: Ζητούσαν πολλές προσλήψεις,μεγάλους μισθούς και φυσικά όλα αυτά ανεξάρτητα από το πόσα δρομολόγια θα γίνονταν.Μόνο που ο κόσμος δεν λειτουργεί έτσι.
Οι ταχύτητες των ελληνικών τραίνων είναι κωμικές εν σχέσει με άλλα δίκτυα.Θα δέχονταν οι συνδικαλιστές να συνδεθούν οι μισθοί τους με την ταχύτητα των τραίνων;όχι βέβαια.Ζητούσαν να πηγαίνουν με τον αραμπά και να πληρώνονται πλουσιοπάροχα.Εάν πιστεύεις σε μικρές ταχύτητες που είναι ασφαλείς να κόψουμε και το μισθό σου όσο κόψουμε και την ταχύτητα και είμαστε εντάξει. :D

Alex Amsterdam
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: 06 Φεβ 2024, 22:25

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alex Amsterdam » 20 Μαρ 2024, 13:10

Tι συζηταμε τωρα
Αν εστελναν οι συνδικαλιστες μια επιστολη στον Καραμανλη που να του ελεγαν να παρει μετρα γιατι συναδελφοι τους παρατανε τις βαρδιες για να πανε για πιτογυρα,γραφουν σταρχιδια τους τους κανονισμους,δεν μιλανε στους ασυρματους και γυρνανε στην τυχη τα κλειδια τοτε ναι θα ηταν δικαιωμενοι.

Άβαταρ μέλους
Ληστοσυμμορίτης
Δημοσιεύσεις: 4407
Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης » 20 Μαρ 2024, 13:13

πατησιωτης έγραψε:
20 Μαρ 2024, 13:05
Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
20 Μαρ 2024, 12:39
πατησιωτης έγραψε:
20 Μαρ 2024, 12:02
Οι συνδικαλιστές δεν είναι αρμόδιοι για να κρίνουν.
το ακριβώς αντίθετο, ήταν οι μόνοι που βίωναν μικρότερα ατυχήματα και προειδοποιούσαν για μεγαλυτερο. το ότι δεν εισακούστηκαν είναι ευθύνη υπουργού και ρας που αδιαφόρησαν. Εργοδοσία και μητσοτάκης που στόχευε όχι σε ασφαλείς μεταφορές επειδή μειώνουν τα ποσοστά κερδους αλλα σε υπερταχύτητες που αυξάνουν τα κέρδη.

Όποιος έχει τη λογική κόστους-οφέλους και δρα προς αυτήν την λογική σκοτώνει. Οι συνδικαλιστές δεν είχαν τη λογική κερδοφορίας αλλά να μεταφερονται με ασφάλεια κάτι κοστίζει.
Οι συνδικαλιστές φυσικά και είχαν τη δική τους λογική κερδοφορίας.Μη μου πεις ότι θα δέχονταν να κοπούν οι μισθοί τους εάν σταματούσαν τα τραίνα. :lol: Ζητούσαν πολλές προσλήψεις,μεγάλους μισθούς και φυσικά όλα αυτά ανεξάρτητα από το πόσα δρομολόγια θα γίνονταν.Μόνο που ο κόσμος δεν λειτουργεί έτσι.
Οι ταχύτητες των ελληνικών τραίνων είναι κωμικές εν σχέσει με άλλα δίκτυα.Θα δέχονταν οι συνδικαλιστές να συνδεθούν οι μισθοί τους με την ταχύτητα των τραίνων;όχι βέβαια.Ζητούσαν να πηγαίνουν με τον αραμπά και να πληρώνονται πλουσιοπάροχα.Εάν πιστεύεις σε μικρές ταχύτητες που είναι ασφαλείς να κόψουμε και το μισθό σου όσο κόψουμε και την ταχύτητα και είμαστε εντάξει. :D

Ο μισθός είναι για να ζήσουν οι οικογένειες τους, οι μέτοχοι της χελενικ δεν επενδύουν για να ζήσουν οι οικογένειες τους να έχουν νοικι και θέρμανση τα παιδιά τους.

Η λογική σύνδεσης της ταχύτητας είναι η λογική του κεφαλαίου όπως και υποβάθμιση της ασφάλειας. Πέθαναν τόσοι άνθρωποι για να να έχουν κέρδοι οι μέτοχοι όχι για να φάνε τα παιδιά των μετόχων.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει

Άβαταρ μέλους
GoBzi
Δημοσιεύσεις: 5650
Εγγραφή: 10 Απρ 2022, 23:02

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GoBzi » 20 Μαρ 2024, 13:17

Alex Amsterdam έγραψε:
20 Μαρ 2024, 13:10
Tι συζηταμε τωρα
Αν εστελναν οι συνδικαλιστες μια επιστολη στον Καραμανλη που να του ελεγαν να παρει μετρα γιατι συναδελφοι τους παρατανε τις βαρδιες για να πανε για πιτογυρα,γραφουν σταρχιδια τους τους κανονισμους,δεν μιλανε στους ασυρματους και γυρνανε στην τυχη τα κλειδια τοτε ναι θα ηταν δικαιωμενοι.
Τύπε τα λεφτά για το έργο δόθηκαν από την ΕΕ και χάθηκαν κάπου στην πορεία. Δεν μας νοιάζει εάν τα έφαγε ο Σαμαράς με τον Βενιζέλο, ο Τσίπρας ή ο Κούλης. Το θέμα είναι ότι εάν τα λεφτά εξ αρχής πήγαιναν εκεί που έπρεπε να πάνε, χωρίς να μπει στην μέση η γραφειοκρατία, το βύσμα και η μίζα οι άνθρωποι θα ζούσαν και ας έτρωγε το βύσμα πιτόγυρα.

Η ΔΕΣΚ-Σ είχε στείλει επιστολή εβδομάδες πριν το δυστύχημα που τόνιζε πως υπάρχει τεράστιος κίνδυνος ατυχήματος.
Ο υπουργός βγήκε και είπε ότι δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας, ενώ ο ΠΘ είχε προγραμματισμένη επίσκεψη για να δει το έργο. Άσε τις παπαριές με τα πιτόγυρα και τα surprised Pikachu face.
Ψευτοανρθωπιστές όλων των χωρών, ενωθείτε! https://www.youtube.com/shorts/tyOHY83IBoc
PHORUM Discord: https://discord.com/invite/GaNbtqYD

πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 35290
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης » 20 Μαρ 2024, 13:21

Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
20 Μαρ 2024, 13:13
πατησιωτης έγραψε:
20 Μαρ 2024, 13:05
Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
20 Μαρ 2024, 12:39

το ακριβώς αντίθετο, ήταν οι μόνοι που βίωναν μικρότερα ατυχήματα και προειδοποιούσαν για μεγαλυτερο. το ότι δεν εισακούστηκαν είναι ευθύνη υπουργού και ρας που αδιαφόρησαν. Εργοδοσία και μητσοτάκης που στόχευε όχι σε ασφαλείς μεταφορές επειδή μειώνουν τα ποσοστά κερδους αλλα σε υπερταχύτητες που αυξάνουν τα κέρδη.

Όποιος έχει τη λογική κόστους-οφέλους και δρα προς αυτήν την λογική σκοτώνει. Οι συνδικαλιστές δεν είχαν τη λογική κερδοφορίας αλλά να μεταφερονται με ασφάλεια κάτι κοστίζει.
Οι συνδικαλιστές φυσικά και είχαν τη δική τους λογική κερδοφορίας.Μη μου πεις ότι θα δέχονταν να κοπούν οι μισθοί τους εάν σταματούσαν τα τραίνα. :lol: Ζητούσαν πολλές προσλήψεις,μεγάλους μισθούς και φυσικά όλα αυτά ανεξάρτητα από το πόσα δρομολόγια θα γίνονταν.Μόνο που ο κόσμος δεν λειτουργεί έτσι.
Οι ταχύτητες των ελληνικών τραίνων είναι κωμικές εν σχέσει με άλλα δίκτυα.Θα δέχονταν οι συνδικαλιστές να συνδεθούν οι μισθοί τους με την ταχύτητα των τραίνων;όχι βέβαια.Ζητούσαν να πηγαίνουν με τον αραμπά και να πληρώνονται πλουσιοπάροχα.Εάν πιστεύεις σε μικρές ταχύτητες που είναι ασφαλείς να κόψουμε και το μισθό σου όσο κόψουμε και την ταχύτητα και είμαστε εντάξει. :D

Ο μισθός είναι για να ζήσουν οι οικογένειες τους, οι μέτοχοι της χελενικ δεν επενδύουν για να ζήσουν οι οικογένειες τους να έχουν νοικι και θέρμανση τα παιδιά τους.

Η λογική σύνδεσης της ταχύτητας είναι η λογική του κεφαλαίου όπως και υποβάθμιση της ασφάλειας. Πέθαναν τόσοι άνθρωποι για να να έχουν κέρδοι οι μέτοχοι όχι για να φάνε τα παιδιά των μετόχων.
1) Δεν είναι υπεύθυνη η Hellenic Train για το δυστύχημα.Υπεύθυνος είναι ο δημόσιος ΟΣΕ.
2) Η ίδια η Hellenic Train βασικό μέτοχο έχει το ιταλικό κράτος και μέχρι στιγμής έχει ζημιές.
Η λογική των συνδικαλιστών αλλά και πολλών άλλων είναι η λογική της μεταπολίτευσης : όλα τζάμπα και καλοί μισθοί και τα ελλείμματα να τα αναπληρώνει το κράτος.Μόνο που δεν υπάρχει "κράτος".Υπάρχουν ΦΟΡΟΛΟΓΟΎΜΕΝΟΙ και ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ.Αυτά είναι τα λεφτά του κράτους και δεν υπάρχουν άλλα.Και όταν οι φόροι δεν φθάνουν αρχίζουν τα δάνεια και όταν συσσωρευθούν τα χρέη από τα δάνεια έρχεται ο Τόμσεν.

Alex Amsterdam
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: 06 Φεβ 2024, 22:25

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alex Amsterdam » 20 Μαρ 2024, 13:49

GoBzi έγραψε:
20 Μαρ 2024, 13:17

Τύπε τα λεφτά για το έργο δόθηκαν από την ΕΕ και χάθηκαν κάπου στην πορεία. Δεν μας νοιάζει εάν τα έφαγε ο Σαμαράς με τον Βενιζέλο, ο Τσίπρας ή ο Κούλης. Το θέμα είναι ότι εάν τα λεφτά εξ αρχής πήγαιναν εκεί που έπρεπε να πάνε, χωρίς να μπει στην μέση η γραφειοκρατία, το βύσμα και η μίζα οι άνθρωποι θα ζούσαν και ας έτρωγε το βύσμα πιτόγυρα.

Η ΔΕΣΚ-Σ είχε στείλει επιστολή εβδομάδες πριν το δυστύχημα που τόνιζε πως υπάρχει τεράστιος κίνδυνος ατυχήματος.
Ο υπουργός βγήκε και είπε ότι δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας, ενώ ο ΠΘ είχε προγραμματισμένη επίσκεψη για να δει το έργο. Άσε τις παπαριές με τα πιτόγυρα και τα surprised Pikachu face.
Δεν υπαρχουν λεφτα που χαθηκαν αυτα ειναι ψεκιες
Προφανως δεν εχεις επαφη με επιδοτουμεμα προγραμματα πχ ΕΣΠΑ-ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ-ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ακομη ακομη και προγραμματα ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Σε πολλα απο αυτα προκυπτει οτι καποιες δαπανες δεν επιδοτουνται για Χ-Ψ λογους
Οι λογοι αυτοι μπορει να ειναι πχ ελλειψη πιστοποιητικων,υπερξκοστολογηση με το τι εχει αρχικα προυπολογιστει,αναδιανομη πορων που δεν γινεται δεκτη,χρονικες επκτασεις συμβασεων που δεν γινονται δεκτες,καθυστερησεις υλοποιησης και δεκαδες αλλους λογους
Αυτα τα "χαθηκαν λεφτα"-"εφαγαν λεφτα" ειναι καφενειακες μαλακιες.


Εσυ μπορει να τα διαβαζεις και να καταλαβαινεις οτι βρεθηκε ροη χρηματων και μαλιστα κοινοτικων κοδυλιων σε λογαριασμους του Καραμανλη αλλα η αληθεια διαφερει.


Alex Amsterdam
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: 06 Φεβ 2024, 22:25

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alex Amsterdam » 20 Μαρ 2024, 14:01

Η EPPO κατ ουσιαν δεν αναγνωριζει ως νομιμες τις επεκτασεις της συμβασης 717 και δεν δεχεται το οτι ο αρχικος αναδοχος εσπασε την συμβαση σε αλλους δυο υπεργολαβους απο τους οποιους ο ενας δεν ηταν πιστοποιημενος.

Αυτο ολο μεταφραζεται σε "χαθηκαν λεφτα" "εφαγαν λεφτα" μασουλησαν ευρωπαικους πορους" κτλ κτλ
Εν τω μεταξυ το πιο πιθανο ειναι ολα αυτα να καταπεσουν στο τελος.
Θα μπει και ενα προστιματα και και ολα καλα.

Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 21672
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Γιατί η κότα ο Καραμανλής δεν ζηταει ο ίδιος να αρθεί η βουλευτική του ασυλία?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ » 20 Μαρ 2024, 14:04

Alex Amsterdam έγραψε:
20 Μαρ 2024, 12:47
Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
20 Μαρ 2024, 12:29

Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Ο Υ Μ Ε :

Άμεση πρόσληψη στον ΟΣΕ και την HELLENIC TRAIN μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα για την κάλυψη των πολύ μεγάλων και σοβαρών ελλείψεων σε όλες τις ειδικότητες. Αντίστοιχη εξειδίκευση και πιστοποίηση του προσωπικού.

Προγράμματα εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων στον ασφαλή τρόπο εκτέλεσης των εργασιών.

Ολοκλήρωση των έργων υποδομής και ασφαλούς λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου.

Σωστή συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού και της γραμμής.

Συντήρησης, επισκευή και εκσυγχρονισμού όλου του τεχνικού εξοπλισμού και όλων των εγκαταστάσεων για ασφαλή εργασία.

Μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων ιδιαίτερα κατά τη διέλευσή τους από κατοικημένες περιοχές.

Να χορηγηθούν όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας.

Τεχνικός Ασφάλειας και Γιατρός Εργασίας σε κάθε συγκρότημα.

Συναδελφικά.

ΔΕΣΚ – ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ»
Mπραβο
Και μετα δεν θα εφευγαν απο τα ποστα τους για να παρουν πιτογυρα;Η δεν θα εγραφαν στα αρχιδια τους τους κανονισμους;
ακόμη και για το αν φεύγουν κτλ ευθύνη (όχι ποινική αλλά πολιτική) έχει η πολιτική ηγεσία
για το ότι οι δημόσιες υπηρεσίες είναι κωλοχανεία, μάντεψε ποιος έχει την ευθύνη
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών