Alex Amsterdam έγραψε: ↑03 Απρ 2024, 11:05
Jimmy81
-γιατί δεν επιδιορθώθηκε η τηλεδιοίκηση από το 2019 στη Λάρισα
Ποια τηλεδιοικηση;Αυτος ειναι ενας ορος που δεν περιγραφει απολυτως τιποτα.Πως να σου απαντησει καποιος συγκεκριμενα οταν δεν ρωτας κατι συγκεκριμενο;Σε γενικες γραμμες πρεπει να ξερεις οτι τα συστηματα ασφαλειας που προυπηρχαν υπηρχαν ηταν για μονη ντιζελοκινητη γραμμη και απο το 2018 ειχαμε διπλη γραμμη και απο το 2019 ηλεκτροκινητη.Συνεπως τα περισσοτερα απο αυτα τα συστηματα ηταν αχρηστα και γι αυτο προσπαθουσαν να ολοκληρωσουν την 717
-γιατί δεν μειώθηκαν οι ταχύτητες στα τρένα εφόσον υπάρχουν κενά ασφαλείας
Τις ταχυτητες και τις minimum προδιαγραφες ασφαλειας για λειτουργια τις καθοριζει η ΡΑΣ.Και ουσιαστικα κανενας δεν λεει ακτι συγκεκριμενο για την ΡΑΣ η οποια ειναι ανεξαρτητη αρχη.Υπαρχει καποιος που ναζηταει πριν το συμβαν στα Τεμπη να μειωθουν οι ταυχητητες;Το 2018 η κυβερνηση διαφημιζε το ασημενιο βελος με υπουργο ακι βουλευτη της να ταξιδευουν με 200χαω στην διαδρομη Κατερινη Θεσνικη για να μας δειξουν ποσο ασφαλες ειναι,ενω απο τα 160χαω και πανω χρειαζονται etcs και gsm-r τα οποια δεν υπηρχαν τοτε.
-γιατί δεν μειώθηκαν τα δρομολόγια εφοσον υπήρχαν κενά ασφαλείας
Υπαρχει καποιος που αν ζητουσε μειωση δρομολογιων;Ποιος;
-η παράνομη πρόσληψη και ελλιπής εκπαίδευση του σταθμάρχη
Δεν υφισταται καμια παρανομη προσληψη.Δεν υπαρχει καποια σχετικη αποφαση.Εκτος αν το τι ειναι παρανομο και το τι δεν ειναι το αποφασιζει το Μακελιο και ο πετρος ο σουγιας και ο νικος ο πεταλουδας.
-γιατί δεν έκλεισαν κάποιοι μικροί σταθμοί ώστε να ενισχυθούν με προσωπικό οι πιο μεγάλοι και νευραλγικοί;
Τι σχεση εχει αυτο με το συμβαν των Τεμπων;Καμια απολυτως
-γιατί αγνοήθηκαν οι έγγραφες προειδοποιήσεις των εργαζομένων για μελλοντικό ατύχημα
Οι εγγραφες προειδοποιησεις δεν προειδοποιουσαν γι αυτα που οδηγησαν στο ατυχημα.Αντιθετα οι προειδοποιησεις αυτες τα ελυναν ολα με επιπλεον προσληψεις γιατι αυτος ηταν ο στοχος.Οι προσληψεις.
-γιατί δεν επιδιορθώθηκε η φωτοσήμανση που από μόνη της μπορούσε να αποτρέψει το δυστύχημα σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες
Η φωτοσημανση αφορα το etcs το οποιο δεν ειχε ολοκληρωθει ακομη
-γιατί δεν νοιάστηκε κανείς να επαναλειτουργήσει το δευτεροβάθμιο κέντρο ελέγχου που υπήρχε στην Καρόλου μέχρι το 2020 όπου τρεις εργαζόμενοι έλεγχαν τα τρένα σε όλη την Ελλάδα όλο το 24ωρο.
Προσωπικα δεν γνωριζω τι μπορουσε να ελεγξει το συγκεκριμενο κεντρο την στιγμη του συμβαντος.Φανταζομαι ουτε και εσυ.
-γιατί προσπάθησε η κυβέρνηση να κοροϊδέψει το κοινό ότι στη Λάρισα λειτουργούσε τηλεδιοίκηση και όταν ο εργαζόμενος ξεμπρόστιασε on camera τον υπουργό ότι το μηχάνημα είναι τοπικός χειρισμός, ένας "τρίτος" τον εκοψε σταλινικά; Και πώς εμφανίστηκε ο ίδιος τύπος να παριστάνει τον επιβάτη που νιώθει ασφάλει στο τρένο σε μελλοντικά "τυχαία" πλάνα;
Τα ειπαμε για τον ορο τηλεδιοικηση
-γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε το έτοιμο, πιστοποιημένο σύστημα GSM-R;
Το gsmr-r ειναι υποσυστημα του etmrs το οποιο δεν ειχε ολοκληρωθει και η εγκατασταση τους γινεται για να ανεβουν τα τρενα απο τα 160 στα 200 χαω.Δεν υπαρχει κανεις που να υποστηριζει οτι δεν πρεπει να κυκλοφορουν τρενα χωρις gsm-r
-Περί τηλεδιοίκησης μίλησα συγκεκριμένα για αυτήν που κάηκε στην Λάρισα τον Ιούλιο του 2019. Είναι το κτίριο με τις πολλές οθόνες που οι σταθμάρχες πρακολουθούσαν τα τρένα για μεγάλες αποστάσεις και μπορούσαν να τα καθοδηγήσουν. Έχουμε και φωτογραφία της.
https://www.libre.gr/2023/03/21/larisa- ... i-prin-gi/
Η συγκεκριμένη τηλεδιοίκηση λειτουργούσε όταν ήδη είχε δοθεί στη κυκλοφορία η διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή το 2019 και δεν έχω βρει κανέναν που να λέει ότι ήταν άχρηστη για αυτό το διάστημα. Είχε μεν υποβαθιμιστεί όπως λέει η ανακοίνωση του ΟΣΕ αλλά μπορούσε να βλέπει τα τρένα από τη Λάρισα μέχρι τους Νέους Πόρους.
Επιπλέον υπάρχει η έρευνα του Λαμπρόπουλου όπου ρωτήθηκαν μηχανικοί και διαπιστώθηκε ότι μπορούσε να επισκευστεί για ένα μικρό χρηματικό ποσό. Και πάλι κανείς δεν είπε ότι θα ήταν άχρηστη η επισκευή.
Δεν χρειαζόταν να ολοκληρωθεί η σύμβαση 717 για να μπει η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα. Άλλωστε τα έργα της εν λόγω σύμβασης παραδίδονταν σταδιακά και ούτε σήμερα έχει ολοκληρωθεί η σύμβαση. Μπορούσαν όμως να επισπεύσουν τα έργα εκεί που ήταν πιο αναγκαίο όπως στην Λάρισα που υποδέχεται ακόμα και 80 αμαξοστοιχίες την ημέρα. Ο ίδιος ο Γεραπετρίτης στη συνέντευξή του αρχές Μαρτίου του 2023 είπε ότι
"«θα γίνουν όλες οι αναγκαίες ενέργειες προκειμένου η υλοποίησή της να προχωρήσει με «ταχύτατους ρυθμούς» και ότι
"Ο πρωθυπουργός επικοινώνησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο της γαλλικής Alstom, μητρικής της αναδόχου εταιρείας, και έδωσε σαφή εντολή για την επίσπευση όλων των διαδικασιών, ώστε να αποπερατωθεί όσο το δυνατόν πιο άμεσα."https://www.lifo.gr/now/greece/tempi-ep ... he-stathmo
Δηλαδή μετά το ατύχημα μπορούμε να "πιέσουμε" να πάνε πιο γρήγορα οι δουλειές και να είναι έτοιμη η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα τον Αύγουστο του 2023, αλλά πιο πριν δεν μπορούσαμε παρότι ήταν γνωστό σε όλους ότι δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση; Κάτι δεν πάει καλά εδώ.
-Οι μειωμένες ταχύτητες, η μη χρήση κάποιων σταθμών, η μείωση των δρομολογίων, το επιπλέον προσωπικό, οι καθυστερήσεις ώστε να μην υπάρχουν δύο αμαξοστοιχίες στην ίδια γραμμή κλπ ήταν μέτρα που εξέτασε η κυβέρνηση μετά το δυστύχημα και πήρε κάποια από αυτά. Αφού μπορούσε να το κάνει μετά το δυστύχημα μπορούσε και πριν το δυστύχημα. Ειδικά όταν ξέρεις ότι δεν έχεις τηλεδιοίκηση.
-Η ηλικία του σταθμάρχη δεν προβλεπόταν για τη θέση αυτή.
https://www.zougla.gr/greece/paranomi-i ... sta8marxi/https://www.ethnos.gr/greece/article/25 ... sapotonose
-Οι έγγραφες προειδοποιήσεις αναφέρονταν και στα συστήματα ασφαλείας.
https://www.imerisia.gr/koinonia/67424_ ... an-gia-tin
Ενδεικτικά, το εξώδικο γράφει μεταξύ άλλων:
«Ζητάμε την άμεση αποκατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής, τηλεδιοίκηση, φωτοσήματα, etcs και της ασφάλειας του δικτύου η οποία έχει καταστεί εδώ και χρόνια προβληματική».
-Για το κέντρο ελέγχου της Καρόλου και τον αποτελεσματικό έλεγχο που έκανε στα τρένα όλο το 24ωρο μάς έχει διαφωτίσει ο πρώην Διευθυντής Ασφάλειας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Χρήστος Ρετσινάς ο οποίος από το 2020 δεν μπαίνει σε τρένο(γιατί άραγε), όταν δηλαδή έπαψε να λειτουργει ο κεντρικός έλεγχος.
https://www.documentonews.gr/article/tr ... eno-video/
-Το GSMR ήταν ήδη έτοιμο, δοκιμασμένο και λειτουργικό. Υπάρχουν τα σχετικά έγγραφα.
https://left.gr/news/tempi-sti-sigasi-e ... sosei-zoes
Μάλιστα το είχαν τοποθετήσει στους σταθμούς αλλά όχι στα τρένα. Και πάλι έπρεπε να γίνει το ατύχημα για να τοποθετηθεί στο πρώτο Intercity που ξαναέκανε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αρχές Απριλίου 2023.
https://www.megatv.com/2023/04/03/ose-s ... tragodias/»Έχουν γίνει διορθώσεις και στα τούνελ, έχει διορθωθεί ο ηλεκτρισμός μέσα στα τούνελ, θα είναι πάνω στις μηχανές και το GSM-R το οποίο δεν είχαμε σε πολλές αμαξοστοιχίες, θα είναι ειδικός του ΟΣΕ που θα διασφαλίσει την ασφαλή κυκλοφορία και με αυτό τον τρόπο μπορούμε να ξεκινήσουμε τα δρομολόγια», συμπλήρωσε ο κ. Κοκκινάκης.
Από τη στιγμή που δεν υπήρχε άλλο σύστημα ασφαλείας, τότε η χρήση του GSM-R γινεται επιβεβλημένη.