Ακύρωση παραγγελιας
Ακύρωση παραγγελιας
Έκανα μια παραγγελία προχθές το βραδυ. Χθες έστειλα μέιλ ακύρωσης γιατί τελικά βρήκα αλλού το προϊόν φθηνότερο. Τα έξοδα αποστολής ήταν στα 23 ευρώ. Σήμερα είδα μειλ της εταιρείας που μου λέει ότι έγινε η ακύρωση αλλά θα μου κρατήσουν το ποσό της αποστολής. Είναι νόμιμο αυτο; Καταρχάς αυτοί ισχυρίζονται ότι το έστειλαν ήδη κάτι που είναι μάλλον απίθανο δεδομένου ότι έκανα την παραγγελία προχθές το βράδυ. Αλλά και έτσι να είναι, έχουν δικαίωμα να κρατήσουν τα λεφτά εφόσον η ακύρωση έγινε μια ημερα μετά χωρίς να έχω φυσικά καν παραλάβει το προϊόν; Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kappa την 19 Απρ 2024, 11:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ακύρωση παραγγελιας
Το μειλ της δήθεν αποστολής εντωμεταξύ μου το έστειλαν σήμερα το πρωί μαζί με το μειλ ακύρωσης. Τους έχω ενημερώσει από εχθές το απόγευμα και την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ. Χαρτζιλίκι πάνε να βγάλουν.
Re: Ακύρωση παραγγελιας
ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ! Να δεις που θα τα φάνε μαζί με τον λεγάμενο που σαλιαρίζουνε στο ίσταγραμ και θα βάζουνε στόριζ και ρηλζ στην υγειά του κορόϊδου!!! ΑΚΑΡΔΟΙ!!
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Re: Ακύρωση παραγγελιας
Τώρα άνοιξα την παραγγελία και βλέπω ότι τα έξοδα της αποστολής ήταν 10 ευρώ εντέλει. Δηλαδή αποφάσισαν να μου κλέψουν και παραπάνω λεφτά.
Re: Ακύρωση παραγγελιας
Εξαρτάται το μαγαζί που έκανες την παραγγελία, αλλά συνήθως όλα αυτά γίνονται αυτόματα. Δίνεις εσύ την παραγγελία, τσεκάρει το σύστημα για στοκ και εάν υπάρχει κλείνει/πληρώνει κούριερ.
Re: Ακύρωση παραγγελιας
Όταν λες "χθες έκανα ακύρωση για παραγγελία προχθεσινή", πότε ήταν το "χθες"; Στις 7 το πρωί; Στις 10; Το μεσημέρι... πότε;Kappa έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 11:20Έκανα μια παραγγελία προχθές το βραδυ. Χθες έστειλα μέιλ ακύρωσης γιατί τελικά βρήκα αλλού το προϊόν φθηνότερο. Τα έξοδα αποστολής ήταν στα 23 ευρώ. Σήμερα είδα μειλ της εταιρείας που μου λέει ότι έγινε η ακύρωση αλλά θα μου κρατήσουν το ποσό της αποστολής. Είναι νόμιμο αυτο; Καταρχάς αυτοί ισχυρίζονται ότι το έστειλαν ήδη κάτι που είναι μάλλον απίθανο δεδομένου ότι έκανα την παραγγελία προχθές το βράδυ. Αλλά και έτσι να είναι, έχουν δικαίωμα να κρατήσουν τα λεφτά εφόσον η ακύρωση έγινε μια ημερα μετά χωρίς να έχω φυσικά καν παραλάβει το προϊόν; Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.
Mail επιβεβαίωσης, mail με tracking number κλπ έλαβες;
Αν όντως καθυστέρησες και είχε προχωρήσει η διαδικασία, τότε καλά σού κάνανε, νόμιμο ή μη.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 

Re: Ακύρωση παραγγελιας
Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.Isildur έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:04Όταν λες "χθες έκανα ακύρωση για παραγγελία προχθεσινή", πότε ήταν το "χθες"; Στις 7 το πρωί; Στις 10; Το μεσημέρι... πότε;Kappa έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 11:20Έκανα μια παραγγελία προχθές το βραδυ. Χθες έστειλα μέιλ ακύρωσης γιατί τελικά βρήκα αλλού το προϊόν φθηνότερο. Τα έξοδα αποστολής ήταν στα 23 ευρώ. Σήμερα είδα μειλ της εταιρείας που μου λέει ότι έγινε η ακύρωση αλλά θα μου κρατήσουν το ποσό της αποστολής. Είναι νόμιμο αυτο; Καταρχάς αυτοί ισχυρίζονται ότι το έστειλαν ήδη κάτι που είναι μάλλον απίθανο δεδομένου ότι έκανα την παραγγελία προχθές το βράδυ. Αλλά και έτσι να είναι, έχουν δικαίωμα να κρατήσουν τα λεφτά εφόσον η ακύρωση έγινε μια ημερα μετά χωρίς να έχω φυσικά καν παραλάβει το προϊόν; Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.
Mail επιβεβαίωσης, mail με tracking number κλπ έλαβες;
Αν όντως καθυστέρησες και είχε προχωρήσει η διαδικασία, τότε καλά σού κάνανε, νόμιμο ή μη.
Re: Ακύρωση παραγγελιας
Τι λες μωρέ (αν δεν τρολάρεις φυσικά); Έστειλες στις 5 το απόγευμα mail ακύρωσης, για παραγγελία που είχες κάνει το προηγούμενο βράδυ;Kappa έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:14Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.Isildur έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:04Όταν λες "χθες έκανα ακύρωση για παραγγελία προχθεσινή", πότε ήταν το "χθες"; Στις 7 το πρωί; Στις 10; Το μεσημέρι... πότε;Kappa έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 11:20Έκανα μια παραγγελία προχθές το βραδυ. Χθες έστειλα μέιλ ακύρωσης γιατί τελικά βρήκα αλλού το προϊόν φθηνότερο. Τα έξοδα αποστολής ήταν στα 23 ευρώ. Σήμερα είδα μειλ της εταιρείας που μου λέει ότι έγινε η ακύρωση αλλά θα μου κρατήσουν το ποσό της αποστολής. Είναι νόμιμο αυτο; Καταρχάς αυτοί ισχυρίζονται ότι το έστειλαν ήδη κάτι που είναι μάλλον απίθανο δεδομένου ότι έκανα την παραγγελία προχθές το βράδυ. Αλλά και έτσι να είναι, έχουν δικαίωμα να κρατήσουν τα λεφτά εφόσον η ακύρωση έγινε μια ημερα μετά χωρίς να έχω φυσικά καν παραλάβει το προϊόν; Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.
Mail επιβεβαίωσης, mail με tracking number κλπ έλαβες;
Αν όντως καθυστέρησες και είχε προχωρήσει η διαδικασία, τότε καλά σού κάνανε, νόμιμο ή μη.
Μια χαρά σού κάνανε τότε. Και λίγα σού χρεώσανε, κανονικά έπρεπε να σου χρεώσουν και εργατικά, υλικά συσκευασίας και τα ρέστα.
Άκου... πότε προλάβανε, στις 5 το απόγευμα.

(ΟΚ, το δεκάρικο που λες -αν ισχύει φυσικά- είναι απάτη).
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 

Re: Ακύρωση παραγγελιας
Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.Kappa έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:14Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.Isildur έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:04Όταν λες "χθες έκανα ακύρωση για παραγγελία προχθεσινή", πότε ήταν το "χθες"; Στις 7 το πρωί; Στις 10; Το μεσημέρι... πότε;Kappa έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 11:20Έκανα μια παραγγελία προχθές το βραδυ. Χθες έστειλα μέιλ ακύρωσης γιατί τελικά βρήκα αλλού το προϊόν φθηνότερο. Τα έξοδα αποστολής ήταν στα 23 ευρώ. Σήμερα είδα μειλ της εταιρείας που μου λέει ότι έγινε η ακύρωση αλλά θα μου κρατήσουν το ποσό της αποστολής. Είναι νόμιμο αυτο; Καταρχάς αυτοί ισχυρίζονται ότι το έστειλαν ήδη κάτι που είναι μάλλον απίθανο δεδομένου ότι έκανα την παραγγελία προχθές το βράδυ. Αλλά και έτσι να είναι, έχουν δικαίωμα να κρατήσουν τα λεφτά εφόσον η ακύρωση έγινε μια ημερα μετά χωρίς να έχω φυσικά καν παραλάβει το προϊόν; Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.
Mail επιβεβαίωσης, mail με tracking number κλπ έλαβες;
Αν όντως καθυστέρησες και είχε προχωρήσει η διαδικασία, τότε καλά σού κάνανε, νόμιμο ή μη.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Ακύρωση παραγγελιας
Αυτό που θα μας σώσει κάποια στιγμή εμάς τους ιντερνετάδες, είναι να μπορέσει να στηθεί ένα site, μια βάση δεδομένων... κάτι τέλος πάντων που να μπορούμε να βάζουμε σε black list διάφορους "πελάτες" και να την βλέπουμε όλοι. Το γαμώτο είναι ότι φυσικά δεν γίνεται κάτι τέτοιο, για λόγους νομιμότητας και GDPR κλπ.Ερμής έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:25Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.Kappa έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:14Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.Isildur έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:04
Όταν λες "χθες έκανα ακύρωση για παραγγελία προχθεσινή", πότε ήταν το "χθες"; Στις 7 το πρωί; Στις 10; Το μεσημέρι... πότε;
Mail επιβεβαίωσης, mail με tracking number κλπ έλαβες;
Αν όντως καθυστέρησες και είχε προχωρήσει η διαδικασία, τότε καλά σού κάνανε, νόμιμο ή μη.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.
Επίσης, να καταργηθεί διά νόμου η αντικαταβολή. Διά νόμου όμως, να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει κανείς, για να μην έχει κανένας "συνάδελφος" αβαντάζ.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 

Re: Ακύρωση παραγγελιας
Δεν πάτε καλά. Θα ήταν σαν να χρεωνω εγώ κάποιον επειδή πήγε να αγοράσει κάτι από ένα μαγαζί και του το εβαλα σε μια σακουλα αλλα μετα το μετανιωσε. Είναι γελοιο. Και εγώ παρέχω υπηρεσιες, το βρίσκω καθαρή κλοπή. Ειδικά μάλιστα το έξτρα δεκάρικο. Τι εργατοωρες; Για να στείλεις ένα ΗΔΗ συσκευασμένο προϊόν; Ελληνοαντιληψη.
Re: Ακύρωση παραγγελιας
Ρε φελλε, οι τύποι πλήρωσαν κούριερ να έρθει να το παραλάβει. Το ότι εσύ έδωσες άκυρο δεν σημαίνει πως και αυτοί μπορούν να κάνουν το ίδιο με την εταιρεία κούριερ.Kappa έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 13:05Δεν πάτε καλά. Θα ήταν σαν να χρεωνω εγώ κάποιον επειδή πήγε να αγοράσει κάτι από ένα μαγαζί και του το εβαλα σε μια σακουλα αλλα μετα το μετανιωσε. Είναι γελοιο. Και εγώ παρέχω υπηρεσιες, το βρίσκω καθαρή κλοπή. Ειδικά μάλιστα το έξτρα δεκάρικο. Τι εργατοωρες; Για να στείλεις ένα ΗΔΗ συσκευασμένο προϊόν; Ελληνοαντιληψη.
Re: Ακύρωση παραγγελιας
Ξεκάθαρα Ελληνοαντίληψη. Ο τρόπος που σκέφτεσαι, φυσικά.Kappa έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 13:05Δεν πάτε καλά. Θα ήταν σαν να χρεωνω εγώ κάποιον επειδή πήγε να αγοράσει κάτι από ένα μαγαζί και του το εβαλα σε μια σακουλα αλλα μετα το μετανιωσε. Είναι γελοιο. Και εγώ παρέχω υπηρεσιες, το βρίσκω καθαρή κλοπή. Ειδικά μάλιστα το έξτρα δεκάρικο. Τι εργατοωρες; Για να στείλεις ένα ΗΔΗ συσκευασμένο προϊόν; Ελληνοαντιληψη.
Ρε συ, κατάλαβε κάτι, τα περισσότερα ιντερνετικά μαγαζιά είναι απλές, μικρές έως μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δεν είναι επιπέδου amazon (οκ, δεν ξέρω από πού έκανες την παραγγελία σου φυσικά). Αν είναι δυνατόν να είναι έρμαια του κάθε "Κ" που έχει διάθεση να παίζει, βάζει μια παραγγελία, το μετανιώνει μια μέρα μετά, ζητάει ακύρωση αφού έχει ετοιμαστεί και παραδοθεί στην κούριερ κλπ. Κόστος έχουν όλα αυτά, αν δεν το καταλαβαίνεις. Και αν δεν είναι μαγαζί με χιλιάδες αποστολές ημερησίως, αποκλείεται να έχει ειδική συμφωνία με την courier να μην τού χρεώνονται οι επιστροφές και οι ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής. Οπότε, αν έφυγε για τον αποστολέα και αν σκαναρίστηκε εκεί, τέλος, η χρέωση έχει γίνει.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 

-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 62 Απαντήσεις
- 1697 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Zelda
28 Απρ 2024, 16:07