


Καθόλου παράξενο....αν μάλιστα υπήρχε και τρόπος να διαπιστωθεί τι ψηφίζουν

είμαι σίγουρος πως όλες θα ψηφίζουν συριζα

Ε, τα θέλει ο κώλος σου κι εσένα. Θα σε βάλουν στη μέση τώρα Λίτσα και Δανάη και ποιος σε σώζει...
νομιζω το μυαλο ολων μας πηγε στο αν οι ρομπες ηταν κουμπωμενες.OANNHSEA έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 13:27Αν και σας την έχω πει αυτή την ιστορία:Ερμής έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:25Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.Kappa έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:14
Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.
Πριν από 3 χρόνια χτυπάει το κουδούνι - ποιός είναι; - η παραγγελία της κυρίας τάδε (πατρικό της γυναίκας μου) από το νετ...
Ρε γυναίκα, τι παραγγελία έχεις κάνει πάλι; - δεν έχω κάνει καμία παραγγελία!!!
Κατεβαίνουμε και οι δύο κάτω, πρώτος εγώ γιατί γυναίκα δεν μπορεί να μην εμφανιστεί κούκλα ακόμα και στον κούριερ...
Τι είναι αυτά που μας φέρατε; - δεν ξέρω, ορίστε το δελτίο - 6 ρόμπες από κατάστημα της Πάτρας!!! (η γυναίκα μου δεν φοράει ρόμπες...)
Ρόμπες;;; Και με αντικαταβολή; (Εμείς πληρώνουμε πάντα με την προπληρωμένη κάρτα που έχουμε - διαφορετική ο κάθε ένας...)
Έρχεται η γυναίκα μου - το και το, τι κάνουμε τώρα; - δεν παραλαμβάνουμε!!!
Συγγνώμη, δεν θα παραλάβουμε γιατί δεν έχουμε καμία παραγγελία για ρόμπες!!! Να πάνε πίσω παρακαλώ...
Πήρε το δέμα το κούριερ να το γυρίσει πίσω...
Κάποιος μας έκανε ελεεινή πλάκα...
Παίρνουμε τηλέφωνο την εταιρεία στην Πάτρα - το και το... Σας στείλαμε τις ρόμπες πίσω και παρακαλούμε θέλουμε να μάθουμε ποιό καθίκι ήταν αυτό που μας (και σας) την έκανε!!! Ψάχνουνε... Η παραγγελία έχει γίνει τηλεφωνικά πριν μία εβδομάδα σε προϊόν που περίμεναν!!!
Ποιά μέρα σας παρακαλώ και θα πάρω εγώ όλα τα τηλέφωνα που σας ήρθαν από Αθήνα.
Λυπάμαι κύριε, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό!!!
Με λίγα ένα καθίκι που μας ήξερε, μας έστειλε 6 ρόμπες, βάζοντας τον καταστηματάρχη (έναν άγνωστο δηλαδή) να πληρώσει το κούριερ στείλε και επιστροφή από την τσέπη του!!! Και νόμιζε ότι έκανε πλάκα!!! Εάν είχαμε μάθει ποιός ήταν, την είχε άγρια βαμμένη...
.
Πρόσεχε πώς μιλάς γιατί αν σ'ακούσει κανείς γείτονας μπορεί να φας καταγγελία για οικογενειακή βία.
Δε ξερω τι παίζει στο θέμα απο τη μεριά της εταιρείας, ξέρω όμως τι μαλακία δέρνει τον μέσο καταναλωτή λιανικής. Ο θεός με έχει φυλάξει που ασχολούμαι μόνο με τη χονδρική.Isildur έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 13:46Βρε άκου που σου λέω, κατάργηση. Και σου το λέω εγώ, που ακόμα και σήμερα και με τόση άνοδο στην κάρτα, οι μισές παραγγελίες μου περίπου συνεχίζουν να είναι με αντικαταβολή*. Και που δεν έχω τις επιστροφές (λόγω μη παραλαβής) που έχουν άλλοι συνάδελφοι, κυριολεκτικά είναι μονοψήφιος ή χαμηλά διψήφιος ο αριθμός ετησίως. Αλλά ακόμα κι αυτές μού την δίνουν στο κρανίο γιατί σχεδόν πάντα είναι χοντρές πουστιές.Ερμής έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 13:38Μια χαρα είναι η αντικαταβολή, απλά υπάρχουν και οι αλήτες που ετσι τους κάπνισε και επειδή άλλαξαν γνώμη δε καταλαβαίνουν οτι αυτό κοστίζει.Isildur έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:32
Αυτό που θα μας σώσει κάποια στιγμή εμάς τους ιντερνετάδες, είναι να μπορέσει να στηθεί ένα site, μια βάση δεδομένων... κάτι τέλος πάντων που να μπορούμε να βάζουμε σε black list διάφορους "πελάτες" και να την βλέπουμε όλοι. Το γαμώτο είναι ότι φυσικά δεν γίνεται κάτι τέτοιο, για λόγους νομιμότητας και GDPR κλπ.
Επίσης, να καταργηθεί διά νόμου η αντικαταβολή. Διά νόμου όμως, να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει κανείς, για να μην έχει κανένας "συνάδελφος" αβαντάζ.
* εννοείται ότι φταίει το αντικείμενο και το τάργκετ γκρουπ μου, έτσι; Για τις δε μη παραλαβές, όλως τυχαίως παραπάνω απ' τις μισές είναι από γυναίκες. Οι οποίες είναι χοντρικά ένα 10-15% των πελατών μου, οπότε καταλαβαίνεις...
Επειδή τυχαίνει να υπάρχουν κάποιες λοξές, δεν σημαίνει ότι ισχύει αυτή η υπερβολή.Isildur έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 14:08
Και όχι, δεν είναι ψέματα, να ξες. Όσον αφορά στους αριθμούς εννοώ. Και οι συνήθεις δικαιολογίες, αν και όταν τύχει να γίνει κάποιος διάλογος, είναι του τύπου "ααα, δεν κατάλαβα ότι είχα κάνει την παραγγελία, νόμιζα μόνο στο καλάθι την είχα βάλει... όχι, δεν τα θέλω" και άλλα τέτοια καπνοσυρίγγια. Θυμάμαι μια που έβαλε παραγγελία Παρασκευή βράδυ, κάναμε αποστολή κανονικά το Σάββατο (και χωρίς εξτρά χρεώσεις, παρά το τι ισχύει στις couriers) και Δευτέρα πρωί έκανε άρνηση παραλαβής. Την παίρνω στο τηλέφωνο και τι μου λέει; "Ε, είδα ότι αργεί και πήγα το Σάββατο το πρωί και το πήρα από ένα μαγαζί, εδώ κοντά".
στην αμερική το επιτρέπουν και για αγορές απο φυσικό κατάστημα, εχουν και λέξη για το φαινομενο, wardrobing, πριν μια ζωή μου ειπε ενας φιλος οτι αγόραζαν πριν τους αγώνες ραγκμπι τηλεοράσεις τερατα, εβλεπαν και επέστρεφαν μετα, ελεγα μου κανει πλακα. Διαβάζω τωρα που το θυμήθηκα οτι το κανουν ακομα, με νυφικά, εργαλέια, ο,τι ναναι. Για να εχουν ακόμα την ιδια πολιτική εκει, για να το επιτρεπουν , θα εχουν υπολογίσει οτι οι απώλειες ειναι λιγότερες απο την δημιουργία νοοτροπίας καταναλωτη, κατι θα ξερουν.
Πολύ πολύ περίεργο. Το να κάνεις ότι ξεχνάς, ή ότι δεν αντιλήφθηκες που έφτασε το πράγμα, είναι κλασική βρώμικη αντρική τακτική.
'Ισως να ισχύσει και εδώ, αν δουν ότι τους συμφέρει αυτή η πολιτική να παραμείνει ως έχει.enaon έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 15:43στην αμερική το επιτρέπουν και για αγορές απο φυσικό κατάστημα, εχουν και λέξη για το φαινομενο, wardrobing, πριν μια ζωή μου ειπε ενας φιλος οτι αγόραζαν πριν τους αγώνες ραγκμπι τηλεοράσεις τερατα, εβλεπαν και επέστρεφαν μετα, ελεγα μου κανει πλακα. Διαβάζω τωρα που το θυμήθηκα οτι το κανουν ακομα, με νυφικά, εργαλέια, ο,τι ναναι. Για να εχουν ακόμα την ιδια πολιτική εκει, για να το επιτρεπουν , θα εχουν υπολογίσει οτι οι απώλειες ειναι λιγότερες απο την δημιουργία νοοτροπίας καταναλωτη, κατι θα ξερουν.
https://www.forbes.com/sites/markfaithf ... -headache/
αλλάζουν οι εποχές βρε, αυτο ειναι το νοημα μαλλον. Καποτε εκεινος που ειχε 5 τηλεοράσεις, για να μην πω για ζευγαρια παπουτσια και παρερμηνευθεί το ποστ μου, ηταν λιγο κουκου. Τωρα οποιος δεν εχει ειναι κουκου. Κατι ξερανε.
Έλα όμως που μόνο με αντικαταβολή όταν είναι σκίζονται τα κούριερ να παραδώσουν, αλλιώς παίζουν το πουλί τους κομπολόι!Isildur έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:32Αυτό που θα μας σώσει κάποια στιγμή εμάς τους ιντερνετάδες, είναι να μπορέσει να στηθεί ένα site, μια βάση δεδομένων... κάτι τέλος πάντων που να μπορούμε να βάζουμε σε black list διάφορους "πελάτες" και να την βλέπουμε όλοι. Το γαμώτο είναι ότι φυσικά δεν γίνεται κάτι τέτοιο, για λόγους νομιμότητας και GDPR κλπ.Ερμής έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:25Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.Kappa έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:14
Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.
Επίσης, να καταργηθεί διά νόμου η αντικαταβολή. Διά νόμου όμως, να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει κανείς, για να μην έχει κανένας "συνάδελφος" αβαντάζ.