
Σωστοί και ωραίοι οι πρόγονοι μας της Αγίας Ρωμαικής Αυτοκρατορίας του Ελληνικού Έθνους, πολύ μπροστά ήμασταν
Yπήρχαν εγχειρίδια και επιστολές που σχεδιάστηκαν για να βοηθήσουν τους εμπόρους και τους γνώστες στην αγορά των γυναικών σκλάβων, παραθέτοντας τα χαρακτηριστικά των γυναικών ανάλογα με την καταγωγή τους. Για παράδειγμα, ένα απόσπασμα στην επιστολή του Ibn Buṭlān (π.1066) αναφέρει:
Λέγεται ότι όποιος θέλει μια σκλάβα για ηδονή πρέπει να πάρει μία Βέρβερη. Αν την θέλει για να φροντίζει πολύτιμα πράγματα, μία Ρωμιά. Για να κάνει παιδιά, μια Περσίδα. Για να θηλάζει, μία Φράγκα. Για σκληρή δουλειά, μια μαύρη. Για πόλεμο και θάρρος, μια Τουρκάλα ή μια Σλάβα.
Χμμμ, καλά το τριχωτές και ασουλούπωτες, πες ότι ζεις σε μία προβληματική πόλη. Μιλάς εσύ για κακογουστιά;Αλιόσα έγραψε: ↑29 Μάιος 2024, 10:50Ακόμη και οι Βυζαντινές ξεπερνούσαν τις σημερινές τριχωτές, ασουλούπωτες και κακόγουστες Ελληνίδες.Καραμελίτσα έγραψε: ↑28 Μάιος 2024, 22:13Οι Βυζαντινές γυναίκες περιγράφονται ως λευκόδερμες ξανθιές, με ίσια μαλλιά και μπλε μάτια.
Πού ζείς;Αλιόσα έγραψε: ↑29 Μάιος 2024, 10:50Ακόμη και οι Βυζαντινές ξεπερνούσαν τις σημερινές τριχωτές, ασουλούπωτες και κακόγουστες Ελληνίδες.Καραμελίτσα έγραψε: ↑28 Μάιος 2024, 22:13Οι Βυζαντινές γυναίκες περιγράφονται ως λευκόδερμες ξανθιές, με ίσια μαλλιά και μπλε μάτια.
Βλαδιβοστόκ, οι ρωσιδες ειναι 10 φορές πιο ομορφες απο τις ελληνίδες.Sid Vicious έγραψε: ↑29 Μάιος 2024, 12:46Πού ζείς;Αλιόσα έγραψε: ↑29 Μάιος 2024, 10:50Ακόμη και οι Βυζαντινές ξεπερνούσαν τις σημερινές τριχωτές, ασουλούπωτες και κακόγουστες Ελληνίδες.Καραμελίτσα έγραψε: ↑28 Μάιος 2024, 22:13Οι Βυζαντινές γυναίκες περιγράφονται ως λευκόδερμες ξανθιές, με ίσια μαλλιά και μπλε μάτια.
Τότε θα έχεις προσέξει πως κατά μέσο όρο σπάνε πιο γρήγορα από τις Ελληνίδες
From the river to the sea Byzantium will be free.Καραμελίτσα έγραψε: ↑28 Μάιος 2024, 22:13Μια ιδιότητα που αναπόφευκτα απέδωσαν οι Άραβες Μουσουλμάνοι στους Βυζαντινούς ήταν η ομορφιά. Ο Sa'id al-Andalusi αναφέρει ότι ο βασιλιάς του Rūm ονομάζεται βασιλιάς των ανθρώπων γιατί, μεταξύ όλων των ανθρώπων, οι υπήκοοί του έχουν τα πιο όμορφα πρόσωπα, τις πιο καλές αναλογίες σωματικής διάπλασης και την πιο γερή κράση . Αυτό το χαρακτηριστικό, η ομορφιά, συνδέεται ιδιαίτερα με τις Βυζαντινές γυναίκες.
Οι Βυζαντινές γυναίκες περιγράφονται ως λευκόδερμες ξανθιές, με ίσια μαλλιά και μπλε μάτια. Μια σαφής αναφορά στη σαγηνευτικότητα των Βυζαντινών γυναικών περιέχεται στη βιογραφία του Προφήτη - μια αναφορά που θεωρεί δεδομένη την έλξη που ασκούν οι Βυζαντινές γυναίκες. Κατά τη διάρκεια μιας από τις επιδρομές με επικεφαλής τον Προφήτη Μωάμεθ, ρώτησε τον Jadd των Μπανού Σαλίμα, αν θα ήθελε να πολεμήσει τους Βυζαντινούς. Ο Τζαντ απάντησε: «Θα μου επιτρέψεις να μείνω πίσω για να μην μπω στον πειρασμό, γιατί όλοι γνωρίζουν ότι με ελκύουν βαθιά οι γυναίκες και φοβάμαι ότι αν δω τις Βυζαντινές δεν θα μπορέσω να ελέγξω τον εαυτό μου.Απλά ίου. Και πάλι ίου.Στα κείμενά μας, οι Βυζαντινές γυναίκες συνδέονται έντονα με τη σεξουαλική ανηθικότητα. τόσο πολύ που είναι δύσκολο να ανακαλυφθούν ιστορικά στοιχεία για τις καθημερινές ρουτίνες και τα ατομικά τους επιτεύγματα. Ο Al-Jāḥiz δηλώνει ότι οι Βυζαντινές γυναίκες δεν περιτέμνονται και γι' αυτό συγκαταλέγονται στις «πιο ξεδιάντροπες γυναίκες σ’ ολόκληρο τον κόσμο." Ο Al-Jahiz τραβάει επίσης μια άμεση σύνδεση μεταξύ αγνότητας και κλειτοριδεκτομής. Οι βυζαντινές γυναίκες έχουν πιο έντονα πάθη επειδή δεν υποβάλλονται στη διαδικασία. Η "απεριτμητη γυναίκα", γράφει, "βρίσκει ευχαρίστηση, την οποία η περιτμημενη δε βρίσκει. Επειδή βρίσκουν το σεξ περισσότερο απολαυστικό, είναι πιο επιρρεπείς στη μοιχεία. «Ο Abd al-Jabbar επιβεβαιώνει αυτή την άποψη, συνδέοντας την αποτυχία να περιτμηθούν οι γυναίκες με τη σεξουαλική τους ευχαρίστηση. Ωστόσο, αναφέρει ότι οι παντρεμένες γυναίκες είναι συνήθως αγνές. Είναι οι άγαμες που είναι μοιχαλίδες, και αρχίζουν να κάνουν σεξ ενώ εξακολουθούν να μένουν στο σπίτι των γονιών τους.Ο Abd al-Jabbar δηλώνει ότι η μοιχεία είναι συνηθισμένη στις πόλεις και τις αγορές του Βυζαντίου. Αν μια γυναίκα δεν έχει σύζυγο, επιλέξει να μην παντρευτεί και προτιμά τη μοιχεία, είναι ελεύθερη να κάνει ό,τι θέλει. Υπάρχουν, ισχυρίζεται, πολλές αγορές για ιερόδουλες, που έχουν τα δικά τους μαγαζιά και κάθονται στις πόρτες τους, ακάλυπτες και εμφανείς. Αν κάποιος από αυτούς γεννήσει παιδί, μπορεί να το μεταφέρει στον πατριάρχη, τον επίσκοπο ή τον ιερέα και να πει: «Δίνω αυτό το παιδί για να γίνει υπηρέτης του Χριστού».SpoilerShow
From Ebros to the Bosporus; Δύσκολο όσο είμαστε στο ΝΑΤΟ. Μόνο το 1853 υπήρξε ελπίδα για κάτι τέτοιο.πατησιωτης έγραψε: ↑29 Μάιος 2024, 13:26From the river to the sea Byzantium will be free.Καραμελίτσα έγραψε: ↑28 Μάιος 2024, 22:13Μια ιδιότητα που αναπόφευκτα απέδωσαν οι Άραβες Μουσουλμάνοι στους Βυζαντινούς ήταν η ομορφιά. Ο Sa'id al-Andalusi αναφέρει ότι ο βασιλιάς του Rūm ονομάζεται βασιλιάς των ανθρώπων γιατί, μεταξύ όλων των ανθρώπων, οι υπήκοοί του έχουν τα πιο όμορφα πρόσωπα, τις πιο καλές αναλογίες σωματικής διάπλασης και την πιο γερή κράση . Αυτό το χαρακτηριστικό, η ομορφιά, συνδέεται ιδιαίτερα με τις Βυζαντινές γυναίκες.
Οι Βυζαντινές γυναίκες περιγράφονται ως λευκόδερμες ξανθιές, με ίσια μαλλιά και μπλε μάτια. Μια σαφής αναφορά στη σαγηνευτικότητα των Βυζαντινών γυναικών περιέχεται στη βιογραφία του Προφήτη - μια αναφορά που θεωρεί δεδομένη την έλξη που ασκούν οι Βυζαντινές γυναίκες. Κατά τη διάρκεια μιας από τις επιδρομές με επικεφαλής τον Προφήτη Μωάμεθ, ρώτησε τον Jadd των Μπανού Σαλίμα, αν θα ήθελε να πολεμήσει τους Βυζαντινούς. Ο Τζαντ απάντησε: «Θα μου επιτρέψεις να μείνω πίσω για να μην μπω στον πειρασμό, γιατί όλοι γνωρίζουν ότι με ελκύουν βαθιά οι γυναίκες και φοβάμαι ότι αν δω τις Βυζαντινές δεν θα μπορέσω να ελέγξω τον εαυτό μου.Απλά ίου. Και πάλι ίου.Στα κείμενά μας, οι Βυζαντινές γυναίκες συνδέονται έντονα με τη σεξουαλική ανηθικότητα. τόσο πολύ που είναι δύσκολο να ανακαλυφθούν ιστορικά στοιχεία για τις καθημερινές ρουτίνες και τα ατομικά τους επιτεύγματα. Ο Al-Jāḥiz δηλώνει ότι οι Βυζαντινές γυναίκες δεν περιτέμνονται και γι' αυτό συγκαταλέγονται στις «πιο ξεδιάντροπες γυναίκες σ’ ολόκληρο τον κόσμο." Ο Al-Jahiz τραβάει επίσης μια άμεση σύνδεση μεταξύ αγνότητας και κλειτοριδεκτομής. Οι βυζαντινές γυναίκες έχουν πιο έντονα πάθη επειδή δεν υποβάλλονται στη διαδικασία. Η "απεριτμητη γυναίκα", γράφει, "βρίσκει ευχαρίστηση, την οποία η περιτμημενη δε βρίσκει. Επειδή βρίσκουν το σεξ περισσότερο απολαυστικό, είναι πιο επιρρεπείς στη μοιχεία. «Ο Abd al-Jabbar επιβεβαιώνει αυτή την άποψη, συνδέοντας την αποτυχία να περιτμηθούν οι γυναίκες με τη σεξουαλική τους ευχαρίστηση. Ωστόσο, αναφέρει ότι οι παντρεμένες γυναίκες είναι συνήθως αγνές. Είναι οι άγαμες που είναι μοιχαλίδες, και αρχίζουν να κάνουν σεξ ενώ εξακολουθούν να μένουν στο σπίτι των γονιών τους.Ο Abd al-Jabbar δηλώνει ότι η μοιχεία είναι συνηθισμένη στις πόλεις και τις αγορές του Βυζαντίου. Αν μια γυναίκα δεν έχει σύζυγο, επιλέξει να μην παντρευτεί και προτιμά τη μοιχεία, είναι ελεύθερη να κάνει ό,τι θέλει. Υπάρχουν, ισχυρίζεται, πολλές αγορές για ιερόδουλες, που έχουν τα δικά τους μαγαζιά και κάθονται στις πόρτες τους, ακάλυπτες και εμφανείς. Αν κάποιος από αυτούς γεννήσει παιδί, μπορεί να το μεταφέρει στον πατριάρχη, τον επίσκοπο ή τον ιερέα και να πει: «Δίνω αυτό το παιδί για να γίνει υπηρέτης του Χριστού».SpoilerShowAλλάχ ακμπάρ.