OMG.Ασέβαστος έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:13σαφεστατα δεν εχεις ιδεα.Fata_Morgana έγραψε: ↑24 Ιουν 2024, 23:28Σαφέστατα δεν είναι το αφεντικό ο καπετάνιος. Υπάλληλος είναι. Η εταιρία ή ο ιδιοκτήτης που ενοικιάζει το γιωτ είναι το αφεντικο.Juno έγραψε: ↑24 Ιουν 2024, 23:23
Δεκατρία άτομα λέει. Όλο το προσωπικό δηλαδή: ο σεφ, η καμαριέρα, το συνεργείο καθαριότητας.
Αναρωτιέμαι τι να ψήφισαν όλοι αυτοί.
Επίσης, ο καπετάνιος είναι το αφεντικό ή μήπως είναι υπάλληλος της εταιρίας που νοικιάζει σκάφη, άρα δεν μπορούσε να φέρει αντίρρηση;
Και γιατί οι αλλοδαποί είναι άμοιροι ευθυνών; Δηλαδή πας σε ξένη χώρα και μπορείς να κάνεις ό,τι θες και η μοναδική συνέπεια θα είναι να σε διώξουν πίσω;
Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
- Fata_Morgana
- Δημοσιεύσεις: 5993
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2023, 22:11
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 14069
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
Αυτος ο Ασεβαστος ολο μαλακιες γραφει.....και παρακαλαει να του δινω σημασια.Fata_Morgana έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:14OMG.Ασέβαστος έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:13σαφεστατα δεν εχεις ιδεα.Fata_Morgana έγραψε: ↑24 Ιουν 2024, 23:28
Σαφέστατα δεν είναι το αφεντικό ο καπετάνιος. Υπάλληλος είναι. Η εταιρία ή ο ιδιοκτήτης που ενοικιάζει το γιωτ είναι το αφεντικο.

Στηρίζει το πλήρωμα η πλοιοκτήτρια εταιρεία
Όπως ανέφερε ο αστυνομικός συντάκτης του «Βήματος» και των «Νέων», Βασίλης Λαμπρόπουλος το απόγευμα της Τρίτης, η πλοιοκτήτρια εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση στηρίζοντας το πλήρωμα.
Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι
ισραηλινοι.

- Fata_Morgana
- Δημοσιεύσεις: 5993
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2023, 22:11
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
Όχι το αφεντικό είναι ο καπετάνιος. Τέλος. Το πε ο Ασέβαστος.Frappezitis έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:22Αυτος ο Ασεβαστος ολο μαλακιες γραφει.....και παρακαλαει να του δινω σημασια.Στηρίζει το πλήρωμα η πλοιοκτήτρια εταιρεία
Όπως ανέφερε ο αστυνομικός συντάκτης του «Βήματος» και των «Νέων», Βασίλης Λαμπρόπουλος το απόγευμα της Τρίτης, η πλοιοκτήτρια εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση στηρίζοντας το πλήρωμα.
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
αναλογα το μεγεθος, θα εχει και μηχανικο, bosun, deckhands...Nandros έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 20:52Κάτι σχετικό με το υπογραμμισμένο συζητήθηκε στον Εισαγγελάτο από τον εργατοπατέρα των κοτεράδων.Ασέβαστος έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 20:46το πιθανοτερο σεναριο ειναι κατι αν γιορταζαν, και να ζητησαν απο το πληρωμα να οργανωσει γιορτη.
ειτε ζητωντας και πυροτεχνηματα, ειτε οχι και να ηταν πρωτοβουλια του πληρωματος.
οποτε μαλλον ολο το πληρωμα το οργανωσε, τα φουντωσε, και τραγουδουσε εν χωρο το χαπι μπερθντει,προσδοκωντας καλο τιπ ( πενταψηφιο ισως νουμερο)
ΥΓ> Πέραν του καπετάνιου, υπάρχει άλλο δίπλωμα στους κοτεράδες?
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
ναι, σωστο κι αυτο. απο τη στιγμη που εχει λυσει, πιο κοντα σε god ειναι μεσα στο πλοιο. μεχρι να ξαναδεσει, δεν ειναι υποχρεωμενος να εκτελεσει εντολες κανενος.Fata_Morgana έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:14OMG.Ασέβαστος έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:13σαφεστατα δεν εχεις ιδεα.Fata_Morgana έγραψε: ↑24 Ιουν 2024, 23:28
Σαφέστατα δεν είναι το αφεντικό ο καπετάνιος. Υπάλληλος είναι. Η εταιρία ή ο ιδιοκτήτης που ενοικιάζει το γιωτ είναι το αφεντικο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
οχι παιδια, μην ακουτε τον ασεβαστο, που εχει εστω κανει λιγο ταριφας με παπορι, ο επαγγελματιας κομμουνι και η ψυκτικος εχουν δικιο.Fata_Morgana έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:27Όχι το αφεντικό είναι ο καπετάνιος. Τέλος. Το πε ο Ασέβαστος.Frappezitis έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:22Αυτος ο Ασεβαστος ολο μαλακιες γραφει.....και παρακαλαει να του δινω σημασια.Στηρίζει το πλήρωμα η πλοιοκτήτρια εταιρεία
Όπως ανέφερε ο αστυνομικός συντάκτης του «Βήματος» και των «Νέων», Βασίλης Λαμπρόπουλος το απόγευμα της Τρίτης, η πλοιοκτήτρια εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση στηρίζοντας το πλήρωμα.
https://maritime-executive.com/editoria ... the-ship-1
Yet there can be no doubt. The captain of a vessel still has overriding authority. That is to say, he can override any other demand made on him. It’s his word, on board the ship, that is law. This is enshrined both in the International Safety Management (ISM) Code Sec. 5.2 and in the International Convention for Safety of Life at Sea (SOLAS) Chapter 5 Regulation 34-1, which gives the captain the right to make any call necessary in order to protect the life of persons on board or to safeguard the vessel.
The captain’s role is critical to a well-functioning shipping industry. If charterers and owners encourage a race to the bottom, it’s up to ship’s captains to use their overriding authority! Charterers see logistics as a pure cost. Owners want to do right by their customers in a competitive market. Captains must shout: “stop!” if it goes too far.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 14069
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
Οι ισχυροί Καζάκοι επιχειρηματίες ξέροντας ότι έβαλαν φωτιά στην Υδρα, παράτησαν τη θαλαμηγό και έφυγαν αμέσως με τζετ για το Καζακστάν.
Σήμερα γελάνε με τις ελληνικές αρχες που συνέλαβαν τους υπηρέτες τους, εργαζόμενους στη θαλαμηγό, για τις δικές τους πράξεις.
Ξεκαρδίζονται με τα στρουμφάκια των επίσημων ελληνικών υπηρεσιών: χρυσαύγουλη μπατσαρία, "τιμημένο" λιμενικό, πυροσβεστική, που αποποιούνται των ευθυνών τους...

Γι αυτό τον ελένε καπιταλισμό κ όχι Αγιο Παντελεήμονα!
Σήμερα γελάνε με τις ελληνικές αρχες που συνέλαβαν τους υπηρέτες τους, εργαζόμενους στη θαλαμηγό, για τις δικές τους πράξεις.
Ξεκαρδίζονται με τα στρουμφάκια των επίσημων ελληνικών υπηρεσιών: χρυσαύγουλη μπατσαρία, "τιμημένο" λιμενικό, πυροσβεστική, που αποποιούνται των ευθυνών τους...


Γι αυτό τον ελένε καπιταλισμό κ όχι Αγιο Παντελεήμονα!

Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι
ισραηλινοι.

- Πτολεμαίος
- Δημοσιεύσεις: 5735
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
- Phorum.gr user: Last Veteran
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
Δεν είμαι ναυτικός.Fata_Morgana έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:14Να φωνάξουμε και κάναν άλλο γιωτοκαπετάνιο να μας πει γνώμη για τις ραδιοαρβύλες;Ασέβαστος έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:06και οι 2. αμα δεν εχετε ιδεα, μην κρινετε.foscilis έγραψε: ↑24 Ιουν 2024, 22:59
Μπορώ να το δεχτώ για τον καπετάνιο και ίσως 1-2 μέλη ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ που τα πυροτεχνήματα τα έριξε το ίδιο το πλοίο δλδ ήταν μέρος της εμπειρίας ας πούμε. Ή και ως συνεργούς άμα είδαν τους μαλάκες να τα κουβαλάνε και δεν τους εμπόδισαν. Αλλά να πηγαίνει όλο το πλήρωμα μέσα μέχρι και η καμαριέρα ενώ τους επιβάτες δεν τους ενοχλεί κανείς, μιλάμε ούτε σε μπανανίες.
οι πελατες, που νοικιαζουν ενα γιωτ, που αξιζει 10.000 φορες το ποσο που πληρωνουν, δεν ειναι τα αφεντικα μεσα στο γιωτ. το πληρωμα και ο καπετανιος τους βαζουν σαφη ορια.
ας πουμε οτι κι αν ακουτε στα ραδιο αρβυλα, αμα μπει πρεζα στο παπορι το πληρωμα τους εχει διωξει αμεσα με τις κλωτσες.
ολες οι αποφασεις, και ολες οι ευθυνες, ειναι του καπετανιου, σε συνεργασια με το πληρωμα.
Πτολεμαίος είσαι σχετικός;
Ασχολούμαι με ναυτικά ναυάγια και έχω διαβάσει εκατοντάδες.
Fata, όπως στα λέει είναι.
Στο πλοίο κουμάντο κάνει ο καπετάνιος και ότι γίνεται είναι υπ'ευθυνη του.
Ένας από τους κυρίους λόγους είναι ότι ένα καράβι δεν είναι κάτι σταθερό όπως είναι τα γραφεία μιας εταιρείας, ένα συνεργείο, ένα κατάστημα.
Είναι ένα όχημα το οποίο κινείται πάνω σε ένα ασταθές.ζουμί και το οποίο όχημα (vessel πιο σωστά) πρέπει να φτάνει στον προορισμό του σωο χωρίς να βυθιστεί και χωρις να βυθίσει κάποιον άλλο κάτι το οποίο δεν είναι και τόσο σπάνιο.
Είναι ευάλωτο σε κακοκαιρίες (δες μόνο πόσα ναυάγια και κυρίως για τι τέρατα καράβια έχουν πνίξει οι Great Lakes. "Λίμνες" έτσι; δεν μιλάω καν για ωκεανούς).
Δεν πρέπει επ'ουδενι να μείνει από μηχανή.
Αν βυθιστεί θα μολύνει, πιθανόν να πνιγεί κόσμος, θα χαθεί το εμπόρευμα, κοστίζει σαν κατασκευή και σαν συντήρηση πολλά εκατομμύρια, δεν ανελκυεται, υπάρχει πιθανότητα αν εκπέμψει sos να μην έχει στα 500+ μίλια γύρω του ψυχή να το βοηθήσει, ούτε στεριανη αλλά ούτε και πλεούμενη.
Δεν φρενάρει με καμία παναγια, όχι απότομα τουλάχιστον και ακόμα και για ένα εξάρτημα μπορεί να βυθιστεί (δες Estonia).
Μπορεί να προκαλέσει τεράστια καταστροφή (δες γέφυρα Αμερική πριν κάνα τρίμηνο και γέφυρα κάπου στην Σκανδιναβία που την έκοψε και έπεσαν αυτοκίνητα στο κενό).
Για όλα αυτά και πολλά άλλα ο καπετάνιος είναι η σημαντικότερη περσονα πάνω στο πλοίο.
Δες τι ξεβρακωμα έφαγε ο καπετάνιος του Oceanos και του Κόστα Κονκορντια που εγκατέλειψαν τα πλοία πριν φύγει ο υπόλοιπος κοσμος/επιβάτες καθώς βυθιζονταν.
Γιατι να δυσανασχετουμε όταν φευγουν και αυτοί σαν κανονικοί άνθρωποι πάνω από ένα καράβι;
Διότι είναι οι καπετάνιοι και χιλιάδες στην ναυτική ιστορία έχουν επιλέξει να μείνουν στο καράβι τους που βουλιάζει.
Ααλη μπάλα, άλλος κόσμος.
Έχει άλλους κανόνες η θάλασσα, ο ιδιοκτήτης δεν είναι ακριβώς όπως είναι τα αφεντικά στην στεριά.
Το πιθανότερο είναι να τους έταξαν (ή να περίμεναν) καλά τιπς και γι' αυτό έγινε αυτό που έγινε.
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
- Fata_Morgana
- Δημοσιεύσεις: 5993
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2023, 22:11
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
Σε ποιο βρε Πτολεμαίε μου είναι όπως τα λέει; ότι δε παίζουν ναρκωτικά και κραιπάλες στα γιωτ γιατί ο καπετάνιος θα τους πει νο,νο; ή οτι αφεντικό στην εταιρία είναι ο κάθε καπετάνιος του κάθε γιωτ;Πτολεμαίος έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 22:21Δεν είμαι ναυτικός.Fata_Morgana έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:14Να φωνάξουμε και κάναν άλλο γιωτοκαπετάνιο να μας πει γνώμη για τις ραδιοαρβύλες;Ασέβαστος έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:06
και οι 2. αμα δεν εχετε ιδεα, μην κρινετε.
οι πελατες, που νοικιαζουν ενα γιωτ, που αξιζει 10.000 φορες το ποσο που πληρωνουν, δεν ειναι τα αφεντικα μεσα στο γιωτ. το πληρωμα και ο καπετανιος τους βαζουν σαφη ορια.
ας πουμε οτι κι αν ακουτε στα ραδιο αρβυλα, αμα μπει πρεζα στο παπορι το πληρωμα τους εχει διωξει αμεσα με τις κλωτσες.
ολες οι αποφασεις, και ολες οι ευθυνες, ειναι του καπετανιου, σε συνεργασια με το πληρωμα.
Πτολεμαίος είσαι σχετικός;
Ασχολούμαι με ναυτικά ναυάγια και έχω διαβάσει εκατοντάδες.
Fata, όπως στα λέει είναι.
Στο πλοίο κουμάντο κάνει ο καπετάνιος και ότι γίνεται είναι υπ'ευθυνη του.
Ένας από τους κυρίους λόγους είναι ότι ένα καράβι δεν είναι κάτι σταθερό όπως είναι τα γραφεία μιας εταιρείας, ένα συνεργείο, ένα κατάστημα.
Είναι ένα όχημα το οποίο κινείται πάνω σε ένα ασταθές.ζουμί και το οποίο όχημα (vessel πιο σωστά) πρέπει να φτάνει στον προορισμό του σωο χωρίς να βυθιστεί και χωρις να βυθίσει κάποιον άλλο κάτι το οποίο δεν είναι και τόσο σπάνιο.
Είναι ευάλωτο σε κακοκαιρίες (δες μόνο πόσα ναυάγια και κυρίως για τι τέρατα καράβια έχουν πνίξει οι Great Lakes. "Λίμνες" έτσι; δεν μιλάω καν για ωκεανούς).
Δεν πρέπει επ'ουδενι να μείνει από μηχανή.
Αν βυθιστεί θα μολύνει, πιθανόν να πνιγεί κόσμος, θα χαθεί το εμπόρευμα, κοστίζει σαν κατασκευή και σαν συντήρηση πολλά εκατομμύρια, δεν ανελκυεται, υπάρχει πιθανότητα αν εκπέμψει sos να μην έχει στα 500+ μίλια γύρω του ψυχή να το βοηθήσει, ούτε στεριανη αλλά ούτε και πλεούμενη.
Δεν φρενάρει με καμία παναγια, όχι απότομα τουλάχιστον και ακόμα και για ένα εξάρτημα μπορεί να βυθιστεί (δες Estonia).
Μπορεί να προκαλέσει τεράστια καταστροφή (δες γέφυρα Αμερική πριν κάνα τρίμηνο και γέφυρα κάπου στην Σκανδιναβία που την έκοψε και έπεσαν αυτοκίνητα στο κενό).
Για όλα αυτά και πολλά άλλα ο καπετάνιος είναι η σημαντικότερη περσονα πάνω στο πλοίο.
Δες τι ξεβρακωμα έφαγε ο καπετάνιος του Oceanos και του Κόστα Κονκορντια που εγκατέλειψαν τα πλοία πριν φύγει ο υπόλοιπος κοσμος/επιβάτες καθώς βυθιζονταν.
Γιατι να δυσανασχετουμε όταν φευγουν και αυτοί σαν κανονικοί άνθρωποι πάνω από ένα καράβι;
Διότι είναι οι καπετάνιοι και χιλιάδες στην ναυτική ιστορία έχουν επιλέξει να μείνουν στο καράβι τους που βουλιάζει.
Ααλη μπάλα, άλλος κόσμος.
Έχει άλλους κανόνες η θάλασσα, ο ιδιοκτήτης δεν είναι ακριβώς όπως είναι τα αφεντικά στην στεριά.
Το πιθανότερο είναι να τους έταξαν (ή να περίμεναν) καλά τιπς και γι' αυτό έγινε αυτό που έγινε.
Αυτά που μου αναφέρεις έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των ταξιδίων και την ευθύνη που σαφέστατα έχει ο κυβερνών του σκάφους. Αν και μου βάλεις στο κάδρο θηρία πλοία που ο καπετάνιος είναι άλλο λέβελ με τα γιωτ που όπως καταλαβαίνεις ουδεμία σχέση έχει ο ένας με τον άλλο.
- Fata_Morgana
- Δημοσιεύσεις: 5993
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2023, 22:11
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
Ναι Ασεβαστέ μου, κουμάντο στην εταιρία κάνει ο καπετάνιος. Αυτός είναι τ αφεντικό, ότι πει αυτός γίνεται.Ασέβαστος έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:47οχι παιδια, μην ακουτε τον ασεβαστο, που εχει εστω κανει λιγο ταριφας με παπορι, ο επαγγελματιας κομμουνι και η ψυκτικος εχουν δικιο.Fata_Morgana έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:27Όχι το αφεντικό είναι ο καπετάνιος. Τέλος. Το πε ο Ασέβαστος.Frappezitis έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:22
Αυτος ο Ασεβαστος ολο μαλακιες γραφει.....και παρακαλαει να του δινω σημασια.
https://maritime-executive.com/editoria ... the-ship-1Yet there can be no doubt. The captain of a vessel still has overriding authority. That is to say, he can override any other demand made on him. It’s his word, on board the ship, that is law. This is enshrined both in the International Safety Management (ISM) Code Sec. 5.2 and in the International Convention for Safety of Life at Sea (SOLAS) Chapter 5 Regulation 34-1, which gives the captain the right to make any call necessary in order to protect the life of persons on board or to safeguard the vessel.The captain’s role is critical to a well-functioning shipping industry. If charterers and owners encourage a race to the bottom, it’s up to ship’s captains to use their overriding authority! Charterers see logistics as a pure cost. Owners want to do right by their customers in a competitive market. Captains must shout: “stop!” if it goes too far.
- Fata_Morgana
- Δημοσιεύσεις: 5993
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2023, 22:11
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
Είναι υπάλληλος. Απλά εμπέδωσέ το.Ασέβαστος έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:39ναι, σωστο κι αυτο. απο τη στιγμη που εχει λυσει, πιο κοντα σε god ειναι μεσα στο πλοιο. μεχρι να ξαναδεσει, δεν ειναι υποχρεωμενος να εκτελεσει εντολες κανενος.
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
η διαφωνια δεν ειναι για αυτο. σιγουρα ειναι ο "αρχηγος" του πλοιου.Πτολεμαίος έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 22:21
Για όλα αυτά και πολλά άλλα ο καπετάνιος είναι η σημαντικότερη περσονα πάνω στο πλοίο.
το ζητημα ειναι οτι δεν υπαρχει σημαντικοτερη περσονα, οχι πανω στο πλοιο, αλλα και οπουδηποτε αλλου. κανεις δεν μπορει να "διαταξει" εναν καπετανιο με μοναδικη ισως εξαιρεση το λιμενικο. και σιγουρα οχι ο πλοιοκτητης.
δηλαδη ο πλοιοκτητης δεν εχει την εξουσια που εχει ο ιδιοκτητης μιας εταιρειας στον διευθυντη.
και ο λογος ειναι φυσικα οτι ο καπ ειναι εκει, πανω στο πλοιο, βλεπει, και μπορει να παρει αποφασεις εχωντας γνωση που ο ιδιοκτητης απο μισο κοσμο μακρια, δεν εχει.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
Λογικό είναι, γιατί ευθύνεται αν οι υφιστάμενοι του δεν είναι οι κατάλληλοι και έσφαλαν, να διάλεγε καλύτερους . Το ίδιο και ο δ/ντής μιας εταιρίας. Ιεραρχία.Fata_Morgana έγραψε: ↑24 Ιουν 2024, 18:08Ξέρω ότι είναι υπεύθυνος για τα πάντα. Αυτό που λέω είναι οτι είναι παράλογο να φταίει για κάτι που κάνει ο άλλος παράνομα χωρίς να το γνωρίζει.Αγις έγραψε: ↑24 Ιουν 2024, 18:02ειναι υπευθυνος για τα παντα - ακομα κ για κατι ματζετες σαν και σενα που εχουν ευκολες τις μαλακιεςFata_Morgana έγραψε: ↑24 Ιουν 2024, 17:57
Τι φταίει ο καπετάνιος αν οι πελάτες εν ωρα ξεκούρασης του έκαναν ότι έκαναν; δε το κατάλαβα αυτό .
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
δεν ειπα στην εταιρεια, ειπα στο πλεουμενο. η εταιρεια μπορει φυσικα να τον απολυσει, αλλα μεχρι να βρεθει στη στερια, εχει καθε δικαιωμα να μην ακουσει τις εντολες της εταιρειας, για το που θα παει και τι θα κανει με το πλοιο, κια φυσικα μετα θα πρεπει να δικαιολογησει την αποφαση του.Fata_Morgana έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 22:32Ναι Ασεβαστέ μου, κουμάντο στην εταιρία κάνει ο καπετάνιος. Αυτός είναι τ αφεντικό, ότι πει αυτός γίνεται.Ασέβαστος έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:47οχι παιδια, μην ακουτε τον ασεβαστο, που εχει εστω κανει λιγο ταριφας με παπορι, ο επαγγελματιας κομμουνι και η ψυκτικος εχουν δικιο.Fata_Morgana έγραψε: ↑25 Ιουν 2024, 21:27
Όχι το αφεντικό είναι ο καπετάνιος. Τέλος. Το πε ο Ασέβαστος.
https://maritime-executive.com/editoria ... the-ship-1Yet there can be no doubt. The captain of a vessel still has overriding authority. That is to say, he can override any other demand made on him. It’s his word, on board the ship, that is law. This is enshrined both in the International Safety Management (ISM) Code Sec. 5.2 and in the International Convention for Safety of Life at Sea (SOLAS) Chapter 5 Regulation 34-1, which gives the captain the right to make any call necessary in order to protect the life of persons on board or to safeguard the vessel.The captain’s role is critical to a well-functioning shipping industry. If charterers and owners encourage a race to the bottom, it’s up to ship’s captains to use their overriding authority! Charterers see logistics as a pure cost. Owners want to do right by their customers in a competitive market. Captains must shout: “stop!” if it goes too far.
ποσο μαλλον να τον διαταξει η εταιρεια να μπουρλοταρει βεγγαλικα.
δηλαδη ουτε η νομοθεσια που σου εβαλα παραπανω σε πειθει; ξερεις εσυ καλυτερα, επειδη trust me bro?
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
ας την πεταξει καποιος στη θαλασσα αλυσοδεμενη να την φανε τα καβουρια
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 0 Απαντήσεις
- 171 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
25 Ιουν 2024, 10:52
-
- 377 Απαντήσεις
- 9817 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Lord Brum
10 Ιαν 2025, 23:44
-
-
Νέα δημοσίευση Πτώση ελικοπτέρου στη Βόρεια Ευβοια - Αγνοείται το πλήρωμα
από Ίακχος » 28 Σεπ 2023, 12:38 » σε Κοινωνικά θέματα - 3 Απαντήσεις
- 359 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Japetus
29 Σεπ 2023, 13:08
-
-
- 7 Απαντήσεις
- 705 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης
18 Οκτ 2023, 15:31