Από τον προσφάτως αείμνηστο Ντελόν πάντως, μακράν καλύτερος.
Ούτε μια τρίχα από τα φρύδια του ο Ντελόν

Και πριν αποκτήσει την καράφλα, ηθοποιάρα ήταν. Πήγαινε στο Νονό 1 και δες τη σκηνή της διαπραγμάτευσης οικογένειας Κορλεόνε με τον Τούρκο.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑20 Αύγ 2024, 12:42Ο Μάρλον μπράντο σώθηκε επειδή είχε καράφλα, άρα δεν μπορούσε να το παίζει ζεν πρεμιέ, και ξεκίνησε τους σοβαρούς σκληρούς ρόλους, βλέπε αποκάλυψη τώρα. Ο αλαιν Ντελόν με το ωραίο του μαλλί δεν μπόρεσε να ξεφύγει από την ωραιοπαθεια.
Και τότε καράφλας ήταν. Φαίνεται η αρχή καράφλας και στο "λεωφορείο ο πόθος", όταν ήταν νέος. Ήταν εξαρχης ένα αρνητικό στον χαρακτήρα του ζεν πρεμιέ που τον οδήγησε σε άλλα μονοπάτια. Έχω κι εγώ θέμα τριχόπτωσης και ξέρω καλά πως λειτουργεί στην ψυχολογία του άνδρα.vantono έγραψε: ↑20 Αύγ 2024, 12:50Και πριν αποκτήσει την καράφλα, ηθοποιάρα ήταν. Πήγαινε στο Νονό 1 και δες τη σκηνή της διαπραγμάτευσης οικογένειας Κορλεόνε με τον Τούρκο.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑20 Αύγ 2024, 12:42Ο Μάρλον μπράντο σώθηκε επειδή είχε καράφλα, άρα δεν μπορούσε να το παίζει ζεν πρεμιέ, και ξεκίνησε τους σοβαρούς σκληρούς ρόλους, βλέπε αποκάλυψη τώρα. Ο αλαιν Ντελόν με το ωραίο του μαλλί δεν μπόρεσε να ξεφύγει από την ωραιοπαθεια.
Η σκηνή όπου διορθώνει το γιο του (Σόνι) με το που πετάγεται και παίρνει "αυθαίρετα" το λόγο και ο τρόπος που γυρνάει και τον κοιτάει λίγα δεύτερα πιο μετά, και η άλλη που σκουπίζει το μανίκι του Τούρκου πριν του βάλει ουίσκι(? Κάτι τέτοιο αν θυμάμαι καλά), ήταν ΕΠΗ!
Λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά σε μια σκηνή, οι οποίες ούτε καθοδηγούμενες μπορεί να είναι, ούτε εντός σεναρίου. Πρέπει να πηγάζουν από μέσα σου.
Στο Ντελόν ακόμα και καθοδηγούμενες να του τις έδινες αυτές τις λεπτομέρειες σε αυτές τις σκηνές και να του υποδείκνυες ακριβώς τι να κάνει, θα έσταζε ένα σαλάκι από την άκρη του στόματος του α λα Πάτρικ από spongebob.