Οι δασμοί δεν βοηθάνε να έχεις φθηνότερα προϊόντα, βοηθάνε να μένουν τα λεφτά στην χώρα, που μακροπρόθεσμα μπορεί να είναι θετικό αν έχεις οικονομία που μπορεί να παράγει τα πάντα, όπως οι ΗΠΑ, βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα όμως αυξάνει τις τιμές και δυσχεραίνει το βιοτικό επίπεδο. Αν έχεις οικονομία που παράγει λίγα και συγκεκριμένα πράγματα, οι δασμοί είναι καρκίνος.Green Dragon έγραψε: ↑20 Αύγ 2024, 19:36Καλά άσε την συγκεκριμένη περίπτωση, στους εκτός ΕΕ μια χαρά μπορεί να βάλει.
Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45176
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- Fata_Morgana
- Δημοσιεύσεις: 6037
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2023, 22:11
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Εμείς για τα εισάγουμε όλα και δεν παράγουμε;talaipwros έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:37οποτε εσυ θελεις να πληρωνεις παραπανω για το οτιδηποτε χωρις η Ελλαδα να εχει το παραμικρο οφελος αφου εισαγει τα παντα και δεν παραγει τιποτα που να μπορει να ανταγωνιστει τις εισαγωγες απο ΕΕ στις οποιες δεν μπορει να βαλει δασμουςGreen Dragon έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:21Φυσικά, καλώς να βάλουν! Να αφήσουμε το παπαρελεύθερο εμπόριο και να επιστρέψουμε στην εμπορική διπλωματία.
εξαιρετικη ιδεα
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Ποτε ειπαμε θα βγει το ελληνικο ηλεκτρικο e-pony? 



- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13270
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Οι κομμουνιστές που κυβερνούν 200 χρόνια, μας πήραν τα μέσα παραγωγήςFata_Morgana έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:43Εμείς για τα εισάγουμε όλα και δεν παράγουμε;talaipwros έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:37οποτε εσυ θελεις να πληρωνεις παραπανω για το οτιδηποτε χωρις η Ελλαδα να εχει το παραμικρο οφελος αφου εισαγει τα παντα και δεν παραγει τιποτα που να μπορει να ανταγωνιστει τις εισαγωγες απο ΕΕ στις οποιες δεν μπορει να βαλει δασμουςGreen Dragon έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:21
Φυσικά, καλώς να βάλουν! Να αφήσουμε το παπαρελεύθερο εμπόριο και να επιστρέψουμε στην εμπορική διπλωματία.
εξαιρετικη ιδεα

The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Ok ,ελπιζω τοτε η Αlfa Romeo Junior που παραχθηκε στην Πολωνια να ειναι φτηνη.Chilloutbuddy έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 02:25Θα τους βουλιάξει ρε, με το ζόρι πουλιούνται τα ιταλικά αυτοκίνητα (ειδικά τώρα που μπαίνουν και οι Κινεζοι στο κόλπο). Να πεις μειντ ιν τζερμανι υπάρχουν ακόμα κάτι κουνουπίδια που το θεωρούν θετικό και πληρώνουν παραπάνω. Μειντ ιν Ιταλι όχι τόσο, απλά σου ανεβάζει το κόστος.Golden Age έγραψε: ↑20 Αύγ 2024, 12:52Έτσι είναι οι εθνικιστές. Νοιάζονται για την οικονομική ανάπτυξη των χωρών τους.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12314
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Εννοείται ότι δε θα είναι, αλλά πάντως φτηνότερη απ'το Τορίνοpaotaris έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:48Ok ,ελπιζω τοτε η Αlfa Romeo Junior που παραχθηκε στην Πολωνια να ειναι φτηνη.Chilloutbuddy έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 02:25Θα τους βουλιάξει ρε, με το ζόρι πουλιούνται τα ιταλικά αυτοκίνητα (ειδικά τώρα που μπαίνουν και οι Κινεζοι στο κόλπο). Να πεις μειντ ιν τζερμανι υπάρχουν ακόμα κάτι κουνουπίδια που το θεωρούν θετικό και πληρώνουν παραπάνω. Μειντ ιν Ιταλι όχι τόσο, απλά σου ανεβάζει το κόστος.Golden Age έγραψε: ↑20 Αύγ 2024, 12:52Έτσι είναι οι εθνικιστές. Νοιάζονται για την οικονομική ανάπτυξη των χωρών τους.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45176
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Για ιστορικούς λόγους. Καταρχήν αργήσαμε πολύ να έχουμε παραγωγή και σε πράγματα που είναι ελαφρώς πιο πολύπλοκα από παραγωγή ρούχων δεν είχαμε ποτέ σοβαρή παραγωγή. Αν δεν έχεις βάσεις είναι δύσκολο να χτίσεις ανταγωνισμό απέναντι σε χώρες που έχουν αιώνες παραγωγής. Δυστυχώς ήμασταν μια αγροτική, υπανάπτυκτη, τριτοκοσμική οικονομία όταν γίναμε κράτος, με εξειδίκευση σε ελάχιστους τομείς.Fata_Morgana έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:43Εμείς για τα εισάγουμε όλα και δεν παράγουμε;talaipwros έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:37οποτε εσυ θελεις να πληρωνεις παραπανω για το οτιδηποτε χωρις η Ελλαδα να εχει το παραμικρο οφελος αφου εισαγει τα παντα και δεν παραγει τιποτα που να μπορει να ανταγωνιστει τις εισαγωγες απο ΕΕ στις οποιες δεν μπορει να βαλει δασμουςGreen Dragon έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:21
Φυσικά, καλώς να βάλουν! Να αφήσουμε το παπαρελεύθερο εμπόριο και να επιστρέψουμε στην εμπορική διπλωματία.
εξαιρετικη ιδεα
Ακόμη και στο ζενίθ της βιομηχανικής παραγωγής της χώρας, που εξαφανίστηκε σχεδόν εξολοκλήρου μετά το 1990, δεν ήμασταν ούτε κατά διάνοια χώρα με ικανοποιητική παραγωγή σε σύγχρονα αγαθά. Γι' αυτό και ο λαός ήταν κυριολεκτικά φτωχός πριν την μεταπολίτευση (χρησιμοποιώ την λέξη σε αναλογία με άλλες δυτικές χώρες, όχι με το σήμερα).
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- Fata_Morgana
- Δημοσιεύσεις: 6037
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2023, 22:11
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Είναι μια εξήγηση.enterprise-psi έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:47Οι κομμουνιστές που κυβερνούν 200 χρόνια, μας πήραν τα μέσα παραγωγήςFata_Morgana έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:43Εμείς για τα εισάγουμε όλα και δεν παράγουμε;talaipwros έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:37
οποτε εσυ θελεις να πληρωνεις παραπανω για το οτιδηποτε χωρις η Ελλαδα να εχει το παραμικρο οφελος αφου εισαγει τα παντα και δεν παραγει τιποτα που να μπορει να ανταγωνιστει τις εισαγωγες απο ΕΕ στις οποιες δεν μπορει να βαλει δασμους
εξαιρετικη ιδεα
-
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Τεμπέληδες καλοπερασακηδες οχιτζηδες.Fata_Morgana έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:43Εμείς για τα εισάγουμε όλα και δεν παράγουμε;talaipwros έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:37οποτε εσυ θελεις να πληρωνεις παραπανω για το οτιδηποτε χωρις η Ελλαδα να εχει το παραμικρο οφελος αφου εισαγει τα παντα και δεν παραγει τιποτα που να μπορει να ανταγωνιστει τις εισαγωγες απο ΕΕ στις οποιες δεν μπορει να βαλει δασμουςGreen Dragon έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:21
Φυσικά, καλώς να βάλουν! Να αφήσουμε το παπαρελεύθερο εμπόριο και να επιστρέψουμε στην εμπορική διπλωματία.
εξαιρετικη ιδεα
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Την Τonale εννοεις?Chilloutbuddy έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:50Εννοείται ότι δε θα είναι, αλλά πάντως φτηνότερη απ'το Τορίνοpaotaris έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:48Ok ,ελπιζω τοτε η Αlfa Romeo Junior που παραχθηκε στην Πολωνια να ειναι φτηνη.Chilloutbuddy έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 02:25
Θα τους βουλιάξει ρε, με το ζόρι πουλιούνται τα ιταλικά αυτοκίνητα (ειδικά τώρα που μπαίνουν και οι Κινεζοι στο κόλπο). Να πεις μειντ ιν τζερμανι υπάρχουν ακόμα κάτι κουνουπίδια που το θεωρούν θετικό και πληρώνουν παραπάνω. Μειντ ιν Ιταλι όχι τόσο, απλά σου ανεβάζει το κόστος.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45176
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Μια καλή ερώτηση (ειλικρινής) είναι "πόσο φθηνότερη"; Από κατασκευαστική άποψη δεν είναι παρόμοιο το κόστος; Κυρίως εργοστασιακή δεν είναι η κατασκευή; Το κύριο κόστος δεν είναι το ρεύμα, οι τιμές του οποίου είναι παραπλήσιες;Chilloutbuddy έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:50Εννοείται ότι δε θα είναι, αλλά πάντως φτηνότερη απ'το Τορίνοpaotaris έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:48Ok ,ελπιζω τοτε η Αlfa Romeo Junior που παραχθηκε στην Πολωνια να ειναι φτηνη.Chilloutbuddy έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 02:25
Θα τους βουλιάξει ρε, με το ζόρι πουλιούνται τα ιταλικά αυτοκίνητα (ειδικά τώρα που μπαίνουν και οι Κινεζοι στο κόλπο). Να πεις μειντ ιν τζερμανι υπάρχουν ακόμα κάτι κουνουπίδια που το θεωρούν θετικό και πληρώνουν παραπάνω. Μειντ ιν Ιταλι όχι τόσο, απλά σου ανεβάζει το κόστος.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12314
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Aυτό που είπε ο Χέλης
Δεν ξυπνάς ένα πρωί να γίνεις βιομήχανος, οι άλλοι έχουν γενιές ολόκληρες που χτίζουν σταδιακά τεχνογνωσία, εμπειρία, δίκτυα, συστήματα, υποδομές, φήμη, πελατεία κτλ κτλ
Δεν ξυπνάς ένα πρωί να γίνεις βιομήχανος, οι άλλοι έχουν γενιές ολόκληρες που χτίζουν σταδιακά τεχνογνωσία, εμπειρία, δίκτυα, συστήματα, υποδομές, φήμη, πελατεία κτλ κτλ
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

- Fata_Morgana
- Δημοσιεύσεις: 6037
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2023, 22:11
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Ωραία, το θέμα είναι γιατί δεν οικοδομήθηκε η εγχώρια παραγωγή για την κάλυψη των αναγκών της χώρας. Δεν μπορούσε;hellegennes έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:51Για ιστορικούς λόγους. Καταρχήν αργήσαμε πολύ να έχουμε παραγωγή και σε πράγματα που είναι ελαφρώς πιο πολύπλοκα από παραγωγή ρούχων δεν είχαμε ποτέ σοβαρή παραγωγή. Αν δεν έχεις βάσεις είναι δύσκολο να χτίσεις ανταγωνισμό απέναντι σε χώρες που έχουν αιώνες παραγωγής. Δυστυχώς ήμασταν μια αγροτική, υπανάπτυκτη, τριτοκοσμική οικονομία όταν γίναμε κράτος, με εξειδίκευση σε ελάχιστους τομείς.Fata_Morgana έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:43Εμείς για τα εισάγουμε όλα και δεν παράγουμε;talaipwros έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:37
οποτε εσυ θελεις να πληρωνεις παραπανω για το οτιδηποτε χωρις η Ελλαδα να εχει το παραμικρο οφελος αφου εισαγει τα παντα και δεν παραγει τιποτα που να μπορει να ανταγωνιστει τις εισαγωγες απο ΕΕ στις οποιες δεν μπορει να βαλει δασμους
εξαιρετικη ιδεα
Ακόμη και στο ζενίθ της βιομηχανικής παραγωγής της χώρας, που εξαφανίστηκε σχεδόν εξολοκλήρου μετά το 1990, δεν ήμασταν ούτε κατά διάνοια χώρα με ικανοποιητική παραγωγή σε σύγχρονα αγαθά. Γι' αυτό και ο λαός ήταν κυριολεκτικά φτωχός πριν την μεταπολίτευση (χρησιμοποιώ την λέξη σε αναλογία με άλλες δυτικές χώρες, όχι με το σήμερα).
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12314
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Κάθε εργοστάσιο είναι διαφορετικό, αλλά αν υποθέσεις ~25% του κόστους μισθοδοσία συνήθως δεν πέφτεις πολύ έξω. Παρόλους τους αυτοματισμούς και τα ρομπότ πολλες δουλειές γίνονται ακόμα με το χέρι, οι μηχανές χρειάζονται μηχανικούς, κάθε βάρδια χρειάζεται επιστάτη και κάθε εργοστάσιο χρειάζεται μάνατζερ, ΙΤ, τμήμα προσωπικού κλπhellegennes έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:57Μια καλή ερώτηση (ειλικρινής) είναι "πόσο φθηνότερη"; Από κατασκευαστική άποψη δεν είναι παρόμοιο το κόστος; Κυρίως εργοστασιακή δεν είναι η κατασκευή; Το κύριο κόστος δεν είναι το ρεύμα, οι τιμές του οποίου είναι παραπλήσιες;Chilloutbuddy έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 11:50Εννοείται ότι δε θα είναι, αλλά πάντως φτηνότερη απ'το Τορίνο
Το άλλο είναι ότι αυτές οι επενδύσεις γίνονται μετά από συμφωνία με την κυβέρνηση, η οποία κάτι δίνει, συνήθως επιδοτήσεις ή/και φοροαπαλλαγές.
Δεν ξέρω πόσο φτηνότερο αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία δουλεύει με πολύ χαμηλά περιθώρια κέρδους, αν γλιτώσουν ένα 10% απ'το κόστος μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά γι'αυτούς.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45176
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Η Μελονι πιέζει τη Stellantis να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ιταλία
Όχι. Καταλαβαίνω ότι είναι δυσκολοχώνευτο αλλά σ' αυτό φταίει σε μεγάλο βαθμό η αντίληψη που έχουμε για την μεσαιωνική Ευρώπη. Ξέχνα το γεγονός ότι η επιστημονική επανάσταση και η αναγέννηση ήταν αιώνες πριν την δημιουργία του ελληνικού κράτους, που τους χάσαμε τελείως. Η μεσαιωνική Ευρώπη σταδιακά έχτιζε κουλτούρα τεχνών στην μεταλλουργία, την αρχιτεκτονική, την κλωστοϋφαντουργία, την υαλουργία και ένα σωρό άλλες τέχνες που κούμπωσαν πάνω στην αναδυόμενη επιστημονική τεχνολογία.Fata_Morgana έγραψε: ↑21 Αύγ 2024, 12:00Ωραία, το θέμα είναι γιατί δεν οικοδομήθηκε η εγχώρια παραγωγή για την κάλυψη των αναγκών της χώρας. Δεν μπορούσε;
Η βιομηχανική επανάσταση δεν ήταν ένα πυροτέχνημα που δημιούργησε σε μια νύχτα εργοστάσια από το τίποτα. Βασίστηκε στην εμπειρία και την τεχνολογία αιώνων. Άντε φτιάξε εσύ κουλτούρα τεχνιτών σε μια νύχτα αν δεν το κάνεις συστηματικά και με σχέδιο, πράγμα που φυσικά δεν κάναμε.
Ακόμα και η νομοθεσία είναι ισχυρό εμπόδιο. Η νομοθεσία στην Ευρώπη πήγαινε χέρι-χέρι με την εξέλιξη των τεχνών. Πώς θα είναι φτιαγμένοι οι δρόμοι, τι είδους υποστηρικτικές υποδομές υπάρχουν, πού τοποθετούνται, πώς τοποθετούνται, τι απαιτήσεις υπάρχουν, πολεοδομικοί κανονισμοί, χωροταξία και ένα σωρό άλλες λεπτομέρειες.
Φυσικά ΑΝΤΙΓΡΑΨΑΜΕ έναν τεράστιο όγκο όλων αυτών, από νομοθεσία ως σχολικές προδιαγραφές, κανονισμούς λειτουργίας, τεχνολογία, κτλ, αλλά δεν είχαμε αρκετό χρόνο για να φτάσουμε το αναπτυγμένο επίπεδο των γειτόνων μας. Όταν άρχισαν να αναπτύσσονται κάποιοι βιομηχανικοί τομείς στην Ελλάδα, ήδη το τραίνο είχε χαθεί και μετά μπήκαμε στο άνοιγμα των αγορών και όλα τελείωσαν.
Το μόνο που μας έμεινε με υψηλά στάνταρ και κερδοφορία είναι η βιομηχανία τυποποιημένων τροφίμων, που τεχνικά είναι πιο εύκολο να αντιγράψεις και να διατηρήσεις.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Θα "πλημμυρίσουν" με φτηνά αυτοκίνητα την Ευρώπη οι Κινέζοι με το εργοστάσιο τους στην Ιταλία
από nikos p 2020 » 07 Αύγ 2024, 22:34 » σε Οικονομία - 18 Απαντήσεις
- 603 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Chilloutbuddy
08 Αύγ 2024, 13:15
-
-
-
Νέα δημοσίευση Τί καούρα τους έπιασε φέτος με την Ιταλία; (Μελόνι)
από Golden Age » 09 Ιαν 2024, 17:31 » σε Διεθνής πολιτική - 4 Απαντήσεις
- 253 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Golden Age
19 Ιαν 2024, 15:07
-
-
- 2 Απαντήσεις
- 211 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Garcia
11 Δεκ 2024, 07:15
-
-
Νέα δημοσίευση Για κατάργηση του βέτο σε υποψήφιες προς ένταξη στην ΕΕ χώρες πιέζει η Γερμανία
από Golden Age » 03 Νοέμ 2023, 23:56 » σε Διεθνής πολιτική - 1 Απαντήσεις
- 206 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Green Dragon
04 Νοέμ 2023, 08:04
-