Εγω θελω ακριβως τον κοσμο οπως ηταν τις τελευταιες δεκαετιες του 20ου αιωνα.
Τοτε οι ομοφυλοφιλοι απολαμβαναν ολα τα δικαιωματα χωρις ομως να κανουν επιθετικη προπαγανδα.
Κι αυτο νομιζω θελουν ο Τραμπ και η Λεπεν.
Μια Δυση κοινωνικα ισορροπημενη χωρις Woke παλαβομαρες.
.
Xαρακτήρισες όμως στον πρωταγωνιστή του V for ventetta υποχθόνιο. Απέναντι σε ποιους;
Προσωπικώς πάντως έχω την αμυδρά -λέμε τώρα- εντύπωση ότι η συγκεκριμένη μάσκα έγινε σύμβολο για όλους τους αγώνες τύπου "κίτρινα γιλέκα"... που εσύ υποστηρίζεις θερμώς.
Οι νεοταξιτες θεωρουν πως οσο ακομη υπαρχουν ανεξαρτητα κρατη και θρησκειες, μην σου πω και πατριαρχικες οικογενειες ( ), ο κοσμος ειναι κατω απο την τυραννια της Παλιας Ταξης...
και προπαγανδιζουν πως αυτοι θα τον απελευθερωσουν.
Για παραδειγμα τυπους σαν τον Τραμπ, τη Λεπεν και τον Μασκ, τους θεωρουν αρχετυπικες τυραννικες φιγουρες της Παλιας Ταξης...
γι' αυτο ηθοποιοι του Χολυγουντ ΠΡΙΝ την αποπειρα δολοφονιας του Τραμπ ζητουσαν δημοσια καποιος να βρεθει για να τον σκοτωσει.
Αν σκεφτοντουσαν με τον τροπο σου δεν θα πολεμουσαν υπερ βωμων και εστιων, και κωλοτρυπιδων
Θα καλουσαν τους Περσες σε παρτουζες και συνεκμεταλλευση του Αιγαιου.
θα πρεπει να γινει καποια στιγμη και μια ταινια/σειρα για τον Ιερο Λοχο των Θηβαιων που ιδρυθηκε το 379π.Χ. απο τον Γοργιδα και αποτελουνταν απο 150 ζευγαρια εραστων/ερωμενων, δηλαδη δασκαλων και μαθητων Θηβαιων οπλιτων αν και πιθανολογειται πως υπηρχε και σε παλιοτερη εποχη, παρεμειναν αηττητοι επι 41 χρονια απο την ιδρυση τους νικωντας ακομα και τους Σπαρτιατες στη μαχη των Λευκτρων, ωσπου τελικα ηττηθηκαν απο το ιππικο του Φιλιππου στη μαχη της Χαιρωνειας
Κατά τον Πλούταρχο, «ἔνιοι δέ φασιν ἐξ ἐραστῶν καὶ ἐρωμένων γενέσθαι τὸ σύστημα τοῦτο». Αυτό που οδήγησε στη δημιουργία αυτού του στρατιωτικού σώματος είναι, όπως σχολιάζει ο Πλούταρχος, το ότι μια μονάδα που βασίζεται στην αγάπη και τη φιλία του ερώμενου (Μαθητή) και του εραστή (Δασκάλου), κάνει πιο δύσκολο σε κάποιον να την εγκαταλείψει κατά τη διάρκεια της μάχης. Είναι χαρακτηριστικό πως οι αρχαίοι συγγραφείς συχνά παραθέτουν τη Θήβα ως μια από τις δυο πόλεις-κράτη της ηπειρωτικής αρχαίας Ελλάδας (η άλλη ήταν η Ήλις), όπου ενθαρρύνονταν οι σχέσεις μεταξύ ανδρών και εφήβων. Επίσης, η λατρεία του Ηρακλή ήταν πολύ διαδεδομένη στη Βοιωτίαενώ ο Αριστοτέλης αναφέρει και ιερό αφιερωμένο στον Ιόλαο, σύντροφο και εραστή του Ηρακλή, όπου οι Θηβαίοι εραστές έδιναν υποσχέσεις αμοιβαίας αφοσίωσης. Κατά τον Πλούταρχο, ο Ιερός Λόχος πήρε το πρώτο συνθετικό του ονόματός του από αυτό το έθιμο που αναφέρει ο Αριστοτέλης. Ωστόσο, το γεγονός ότι, κατά τον Πλούταρχο, ο Θηβαίος εραστής δώριζε μια πανοπλία στον ερωμένο, με την ευκαιρία της πολιτογράφησής του, θα μπορούσε να σημειώνει το τέλος της παιδεραστικής σχέσης τους παρά την αρχή της, πρακτική που συνηθιζόταν στην αρχαία Ελλάδα
φαντασου αριστο ταινια με τον βιο και την πολιτεια 300 gay Θηβαιων που κατατροπωνουν τους 300 Σπαρτιατες, το συστριγγλο θα γινει..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος omg kai 3 lol την 03 Σεπ 2024, 19:51, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Χαχα. Καλό. Αμα σε ρωτήσω πόσοι τόμοι είναι, θα το γκουγκλάρεις. Ασε με. Πούλα τρέλα αλλού.
Νταξει , για να μη το γκουγκλαρω θα τι γιουτιουμπαρω
Γιατί βαριέμαι να αεχολουμε με τον κάθε περίεργο που βγάζει πράγματα από το κεφάλι του
Αυτά δεν είναι διαφορές (LOL) κιόλας. Οτι κάνανε race-swap και gender-swap τους μισούς, είναι φαινόμενο της εποχής. Στα κόμιξ η ντεθ είναι λευκή, στη σειρά είναι μαύρη, η κώνστανταιν της σειράς είναι Ο Κώνσταντάιν (αυτός που έκανε και ο Κηάνου Ρηβς στην ταινία). Η μπάτλερ στα κόμιξ είναι άντρας, εδώ γυναίκα μαύρη. Η Ρόουζ της σειράς είναι μαύρη, στα κόμιξ είναι λευκή.
Αλλες διαφορές που αναφέρει το βίντεο είναι ότι π.χ. οι δίδυμες γκοθούδες στα κόμιξ εμφανίζονται πιο λίγο, εδώ κάπως περισσότερο.
Ο Μορφέας μαθαίνει να εκτιμά τον μπάτλερ πιο νωρίς στη σειρά απ' ότι στα κόμιξ.
Αν αυτά τα θεωρείς "τεράστιες" διαφορές, άκου και τη δική μου άποψη.
Τα σάντμαν τα διάβασα στη δεκαετία του 90, αρχικά όσα κυκλοφόρησαν από τη Μόντερν τάιμς, αλλά αργότερα παρήγγειλα ΚΑΙ τους 9 τόμους στα αγγλικά.
Αυτό σημαίνει ότι τους δυο πρώτους τόμους τους διάβασα 2 φορές (μία στα ελληνικά και μία στα αγγλικά) και τους υπόλοιπους, από τον 3ο και πάνω, μία φορά.
Ο κάθε τόμος αποτελείται από τεύχη. Στη σειρά είδαμε τους 2,5 πρώτους από τους 9. (Η πρώτη σεζόν ήταν οι 2 πρώτοι και το σπέσιαλ επεισόδιο είχε 2 ιστορίες από τον 3ο).
Είναι γεγονός ότι δεν θυμάμαι από τα 90s ΑΚΡΙΒΩΣ τους διαλόγους. ΟΜΩΣ η σειρά δεν είναι μια "ελεύθερη διασκευή" του κόμικ. Είναι τόσο πιστή, που η βασική πλοκή δεν παρεκκλίνει καθόλου. ΟΧI μόνο η πλοκή του κάθε τόμου, αλλά και των τευχών.
Το λέω γιατί το βασικό μου παράπονο από τη σειρά είναι ότι παρακολουθούσα ΑΚΡΙΒΩΣ όσα είχα διαβάσει στο κόμικ, σε επίπεδο πλοκής και μάλιστα ευχόμουν να μην τα είχα διαβάσει, διότι ήταν σαν να έβλεπα την ίδια ιστορία για τρίτη φορα (όπως είπα τους 2 πρώτους, τους είχαν διαβάσει 2 φορές).
Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι είναι τεράστια διαφορά που η Λούσιεν έχει περισσότερες γραμμές διαλόγου ή ότι η Ντεθ είναι μαύρη, πάω πάσο.
Χαχα. Καλό. Αμα σε ρωτήσω πόσοι τόμοι είναι, θα το γκουγκλάρεις. Ασε με. Πούλα τρέλα αλλού.
Νταξει , για να μη το γκουγκλαρω θα τι γιουτιουμπαρω
Γιατί βαριέμαι να αεχολουμε με τον κάθε περίεργο που βγάζει πράγματα από το κεφάλι του
Αυτά δεν είναι διαφορές (LOL) κιόλας. Οτι κάνανε race-swap και gender-swap τους μισούς, είναι φαινόμενο της εποχής. Στα κόμιξ η ντεθ είναι λευκή, στη σειρά είναι μαύρη, η κώνστανταιν της σειράς είναι Ο Κώνσταντάιν (αυτός που έκανε και ο Κηάνου Ρηβς στην ταινία). Η μπάτλερ στα κόμιξ είναι άντρας, εδώ γυναίκα μαύρη. Η Ρόουζ της σειράς είναι μαύρη, στα κόμιξ είναι λευκή.
Αλλες διαφορές που αναφέρει το βίντεο είναι ότι π.χ. οι δίδυμες γκοθούδες στα κόμιξ εμφανίζονται πιο λίγο, εδώ κάπως περισσότερο.
Ο Μορφέας μαθαίνει να εκτιμά τον μπάτλερ πιο νωρίς στη σειρά απ' ότι στα κόμιξ.
Αν αυτά τα θεωρείς "τεράστιες" διαφορές, άκου και τη δική μου άποψη.
Τα σάντμαν τα διάβασα στη δεκαετία του 90, αρχικά όσα κυκλοφόρησαν από τη Μόντερν τάιμς, αλλά αργότερα παρήγγειλα ΚΑΙ τους 9 τόμους στα αγγλικά.
Αυτό σημαίνει ότι τους δυο πρώτους τόμους τους διάβασα 2 φορές (μία στα ελληνικά και μία στα αγγλικά) και τους υπόλοιπους, από τον 3ο και πάνω, μία φορά.
Ο κάθε τόμος αποτελείται από τεύχη. Στη σειρά είδαμε τους 2,5 πρώτους από τους 9. (Η πρώτη σεζόν ήταν οι 2 πρώτοι και το σπέσιαλ επεισόδιο είχε 2 ιστορίες από τον 3ο).
Είναι γεγονός ότι δεν θυμάμαι από τα 90s ΑΚΡΙΒΩΣ τους διαλόγους. ΟΜΩΣ η σειρά δεν είναι μια "ελεύθερη διασκευή" του κόμικ. Είναι τόσο πιστή, που η βασική πλοκή δεν παρεκκλίνει καθόλου. ΟΧI μόνο η πλοκή του κάθε τόμου, αλλά και των τευχών.
Το λέω γιατί το βασικό μου παράπονο από τη σειρά είναι ότι παρακολουθούσα ΑΚΡΙΒΩΣ όσα είχα διαβάσει στο κόμικ, σε επίπεδο πλοκής και μάλιστα ευχόμουν να μην τα είχα διαβάσει, διότι ήταν σαν να έβλεπα την ίδια ιστορία για τρίτη φορα (όπως είπα τους 2 πρώτους, τους είχαν διαβάσει 2 φορές).
Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι είναι τεράστια διαφορά που η Λούσιεν έχει περισσότερες γραμμές διαλόγου ή ότι η Ντεθ είναι μαύρη, πάω πάσο.
Δεν έχει νόημα να γράψω κάτι, θες να πιστεύεις ότι δεν έκαναν αλλαγές πιστευε το
Προσωπικά δεν είμαι με το μέρος του πολιτικά γιατί το εξετάζει από το συντηρητικό πρίσμα.
Στην προκειμένη, δεν έχω κανένα πρόβλημα με μια σειρά που δείχνει τον Δία ή τον μεγαλέξανδρο να είναι γκέυ.
Εμένα αυτό που με ενοχλεί στη woke ατζέντα, είναι η ανελευθερία που συνεπάγεται και που έχει ως αποτέλεσμα πολλές φορές να εγκλωβίζει τα σενάρια σε στεγανά.
Σημασία έχει πάντως ότι ο Μπογδάνος έχει μελετήσει σχολαστικά το πώς ξεκίνησαν αυτά τα ρεύματα (σε αυτό είναι διαβασμένος) και από εκεί και πέρα, είναι συντηρητικός ελληνορθόδοξος, οκ, έχει συγκεκριμένη οπτική.
Αν σκεφτοντουσαν με τον τροπο σου δεν θα πολεμουσαν υπερ βωμων και εστιων, και κωλοτρυπιδων
Θα καλουσαν τους Περσες σε παρτουζες και συνεκμεταλλευση του Αιγαιου.
θα πρεπει να γινει καποια στιγμη και μια ταινια/σειρα για τον Ιερο Λοχο των Θηβαιων που ιδρυθηκε το 379π.Χ. απο τον Γοργιδα και αποτελουνταν απο 150 ζευγαρια εραστων/ερωμενων, δηλαδη δασκαλων και μαθητων Θηβαιων οπλιτων αν και πιθανολογειται πως υπηρχε και σε παλιοτερη εποχη, παρεμειναν αηττητοι επι 41 χρονια απο την ιδρυση τους νικωντας ακομα και τους Σπαρτιατες στη μαχη των Λευκτρων, ωσπου τελικα ηττηθηκαν απο το ιππικο του Φιλιππου στη μαχη της Χαιρωνειας
Κατά τον Πλούταρχο, «ἔνιοι δέ φασιν ἐξ ἐραστῶν καὶ ἐρωμένων γενέσθαι τὸ σύστημα τοῦτο». Αυτό που οδήγησε στη δημιουργία αυτού του στρατιωτικού σώματος είναι, όπως σχολιάζει ο Πλούταρχος, το ότι μια μονάδα που βασίζεται στην αγάπη και τη φιλία του ερώμενου (Μαθητή) και του εραστή (Δασκάλου), κάνει πιο δύσκολο σε κάποιον να την εγκαταλείψει κατά τη διάρκεια της μάχης. Είναι χαρακτηριστικό πως οι αρχαίοι συγγραφείς συχνά παραθέτουν τη Θήβα ως μια από τις δυο πόλεις-κράτη της ηπειρωτικής αρχαίας Ελλάδας (η άλλη ήταν η Ήλις), όπου ενθαρρύνονταν οι σχέσεις μεταξύ ανδρών και εφήβων. Επίσης, η λατρεία του Ηρακλή ήταν πολύ διαδεδομένη στη Βοιωτίαενώ ο Αριστοτέλης αναφέρει και ιερό αφιερωμένο στον Ιόλαο, σύντροφο και εραστή του Ηρακλή, όπου οι Θηβαίοι εραστές έδιναν υποσχέσεις αμοιβαίας αφοσίωσης. Κατά τον Πλούταρχο, ο Ιερός Λόχος πήρε το πρώτο συνθετικό του ονόματός του από αυτό το έθιμο που αναφέρει ο Αριστοτέλης. Ωστόσο, το γεγονός ότι, κατά τον Πλούταρχο, ο Θηβαίος εραστής δώριζε μια πανοπλία στον ερωμένο, με την ευκαιρία της πολιτογράφησής του, θα μπορούσε να σημειώνει το τέλος της παιδεραστικής σχέσης τους παρά την αρχή της, πρακτική που συνηθιζόταν στην αρχαία Ελλάδα
φαντασου αριστο ταινια με τον βιο και την πολιτεια 300 gay Θηβαιων που κατατροπωνουν τους 300 Σπαρτιατες, το συστριγγλο θα γινει..
Δεν υπάρχει καμία σοβαρή πηγή για το τι ήταν ακριβώς ο ιερός λόγος, ο Πλούταρχος αναφέρει ελάχιστα και δεν είναι καν αξιόπιστη πηγή
Κατά τα άλλα από τις λίγες αναφορές που έχουμε σε ονόματα από μέλη του ιερού λόχου μιλάμε για συγγενείς
Επίσης την δομή ενός στρατού σαν τον ιερό λόχο την προτείνει ο πλατωνας στην πολιτεία
Τέλος ο Ιόλας ήταν ανιψιός του Ηρακλή και οι αναφορές σε αυτούς ως ενωμένος και εραστής είναι αναχρονισμοι του υου πχ αιωνα
Έχει ένα ενδιαφέρον πάντως ότι σε κάθε εποχή γινοντια αυτοί οι αναχρονισμοοι οι Αθηναίοι είχαν αυτό το κοινωνικό φαινόμενο τον 5ο πχ σιωνα και ξαφνικά πείραξαν όλους τους μύθους για να τον εντάξουν μέσα
Οι κοινωνίες άρχισαν να γινονται gay fruendly και ξαφνικά άρχισαν να πουλάνε μύθους σαν του Γανιμιδη
Το ίδιο και σήμερα που τα τελευταία 20 χρονια τους έχουν βγάλει όλους πουστηδες για να ταιριάζει με το νέο αφήγημα
Δεν έχει νόημα να γράψω κάτι, θες να πιστεύεις ότι δεν έκαναν αλλαγές πιστευε το
Αν έχεις διαβάσει τα κόμιξ του the walking dead, ΕΚΕΙ θα δεις τι εστί πραγματικές αλλαγές.
Από τη 2η σεζόν της σειράς και έπειτα, κρατήσανε από το κόμικ μόνο τις τοποθεσίες και τα ονόματα.
Δεν με ενδιαφέρει αν γινοντια πολλές, λίγες ή καθόλου αλλαγές σε ένα έργο. Το αν είναι καλό ή όχι με ενδιαφέρει
Η ταινία Τροία δεν έχει καμία σχέση με τον μύθο αλλά βλέπεται πολύ ευχάριστα το last of us ήταν πολύ ίδιο με το παιχνίδι αλλά βαρέθηκα την ζωή μου
Ο Ντάριλ δεν υπάρχει στο κομικ του walking dead αλλά είναι ο καλύτερος χαρακτήρας
Προσωπικώς δεν θα δω τη σειρά γιατί γενικότερα δεν βλέπω σειρές κοινωνικοκωμικές, αλλά επίσης θεωρώ ότι θα έχει σχέση με τους ελληνικούς μύθους όση είχε "η πτώση του οίκου των Ασερ" με το έργο του Ε. Α. Πόε (στο νέτφλιξ κι αυτό).
Καλός ο Φλάναγκαν, παρακολουθώ τις σειρές του, αλλά στο συγκεκριμένο είχε σχέση με τον Πόε όση το σώβρακο με τη γραβάτα.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.