Μιλησαν παρα πολυ ρητα για αμεση ενεση 350μ/εβδ στο NHStalaipwros έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 20:29Ναι αλλά δεν είπε κανείς ότι " ψηφίστε μπρεξιτ για να χαλαρώσουν οι προϋπολογισμοί "Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 20:21Τι εννοείς δεν έχει σχέση; Είναι αρκετά σφικτοί και θα συνεχίσουν να είναι, και θα το λάβουν το μύνημα αυτοί που πρέπει.talaipwros έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 20:17καλα, το μπρεξιτ δεν εχει καμια σχεση με σφιχτους προυπολογισμους κλπ
Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Τομπολα! Απαντησες μονος σου λοιπον. Επιστρεφει παλι η προβληματικη, πολυς κοσμος θα αποκλειστει ενδεχομενως στο μελλον εργασιακα στο Δυτικο κοσμο, δεν μπορει να εξειδικευτει μαζικα τοσος κοσμος αυτο θα αφορα λιγους, η μεσο-αστικη ταξη της Κινας θα μεγαλωνει (κατα πασα πιθανοτητα αν το καθεστως δε βαλει φρενο) και θα καταναλωνει περισσοτερους πορους διεκδικωντας οτι ειχαμε εμεις σε επιπεδο καταναλωσης (ηδη γραφει στα τετοια της περιβαλλον και ξεπατωνει δαση στην Αφρικη σαν τα ορκ). Δε βλεπω κανενα win-win situation, οι ποροι ηταν και ειναι παντα πεπερασμενοι και απο ενα σημειο και μετα μονο ενας θα πρεπει να επικρατησει, αλλωστε και η Ευρωπη δεν θα ηταν αυτη που ηταν αν δεν εκμεταλλευοταν τοννους ορυκτου και μη πλουτου απο τριτο αποικιακο κοσμο, δεν εγινε αυτη που εγινε με win-win, βεβαια αυτο δε σημαινει οτι θα πρεπει να συνεχισουμε εκμεταλλευτηκες πολιτικες απαραιτητα, αν υπαρχει πολιτικη που θα κανει ολα τα δισεκατομμυρια του πλανητη να ζουνε σε πολυ καλο καταναλωτικο επιπεδο οπως ημασταν ( η ειμαστε) εμεις, καλοδεχουμενη, αν οχι, λυπαμαι, η κατασταση πιεζει για την επικρατηση μας.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 21:47
Στα σέρβισις. Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος για τη βιομηχανία σε ΕΕ και ΗΠΑ. Η όποια αύξηση της ανταγωνιστικότητας θα έρθει μέσω της αυτοματοποίησης, που σημαίνει λιγότερες θέσεις εργασίας.
Εσύ ως εργαζόμενος όποιος και να κερδίσει, χάνεις (ας πούμε). Μεσοπρόθεσμα πρέπει απλά να βρεις ένα σκιλλ που θα είναι σε ζήτηση και δεν θα μπορεί να αυτοματοποιηθεί.
Μακροπρόθεσμα επειδή η ζήτηση για μη υψηλά εξειδικευμένη εργασία θα συνεχίσει να πέφτει, πρέπει να έχουμε μια μεγάλη συζήτηση για το πόσο το μοντέλο "πουλάω την εργασία μου για καταναλωτική δύναμη" μπορεί να συνεχιστεί σε αυτή τη μορφή.
Το ερωτημα ειναι, μπορουν να ζησουν πολλα εκατομμυρια κοσμου σε τετοιο επιπεδο; Αν οχι, τοτε σημαινει πως καποιος θα ειναι αναγκαστικα χαμενος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paul25 την 02 Δεκ 2018, 22:23, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26298
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Δηλαδη για αυτο γινεται ο χαμος στο παρισι;
Η νεα αντουανεττα: μα γιατι δεν παιρνουν ηλεκτρικα αυτοκινητα;

Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Δεν το κάνουν μόνο για αυτό - άλλωστε ξέρουν την οικονομική κατάσταση των πολιτών τους.Perp έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 21:07
Τον Οκτώβριο λήφθηκε απόφαση των υπουργών περιβάλλοντος της εε για μείωση των εκπομπών ρύπων από οχήματα κατά ποσοστό 35 % μέχρι το 2030. Προφανώς η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα, μαζί με άλλες δράσεις, είναι απαραίτητη. Το που πάνε τα χρήματα δεν έχει μεγάλη σημασία, το βασικό είναι να αποθαρρυνθεί η χρήση ΙΧ.
Το κάνουν για θέματα βασικής οικονομίας - πρέπει να τονωθεί η αγορά των αυτοκινήτων η οποία έχει αρχίσει και ρετάρει επικίνδυνα!!!
Ειδάλλως θα έλεγαν "μονο ηλεκτρικά από εδώ και μπρος"...
ΥΓ 1
Απλά δείτε τι γίνεται με την GM στις ΗΠΑ, η οποία ανακοίνωσε ότι θα κλείσει εργοστάσια και θα απολύσει σε πρώτη φάση 14.000 εργαζόμενους...
ΥΓ 2
Θα πρέπει να ξέρετε ότι εδώ και αρκετά χρόνια το αυτοκίνητο είναι ένας από τους πολλούς στυλοβάτες της οικονομίας - είτε παράγεται, είτε απλά το χρησιμοποιούν (όπως στην Ελλάδα). Στην Ελλάδα π.χ. όταν όλα τα αυτοκίνητα γίνουν ηλεκτρικά θα έχουν χαθεί 55.000 θέσεις εργασίας!!! Μήπως νομίζετε ότι νοιάζεται για αυτό ή προετοιμάζει την Ελλάδα για αυτό, κάποιο από τα καθίκια που την κυβερνούν;
.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49921
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Θα σταθεροποιηθεί η βιομηχανία όπως είπα με χρήση αυτοματοποίησης θα εξασφαλίσει την ύπαρξη της (με το σπρώξιμο των κυβερνήσεων για διάφορους λόγους). Όταν λέω δεν είμαι αισιόδοξος εννοώ σε επίπεδο βιομηχανικού εργάτη. Αυτός δεν έχει μέλλον, οι αρθμοί του θα συνεχίσουν να πέφτουν.elchav έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 22:02Το ξέρω πως δεν είναι το νήμα για να δείξω πως το ευρωπαϊκό μέτωπο δεν είναι αρραγές αλλά αυτό δεν ισχύει.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 21:47
Στα σέρβισις. Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος για τη βιομηχανία σε ΕΕ και ΗΠΑ. Η όποια αύξηση της ανταγωνιστικότητας θα έρθει μέσω της αυτοματοποίησης, που σημαίνει λιγότερες θέσεις εργασίας.
Ο κόσμος μπορεί να μην παραμείνει ούτε τόσο ειρηνικός ούτε με την ίδια μορφή.
Services στήνεις απείρως ευκολότερα από βιομηχανία.
Επίσης είσαι τρομερά πιο ευάλωτος στους άλλους γιατί απλά δεν σε έχουν αναγκή για κάτι που μπορεί να κάνει ο καθένας.
Με λίγα λόγια "καλησπέρα είμαστε το ΗΒ και είμαστε τιτάνιοι μαλάκες που αποβιομηχανιστήκαμε και τώρα που αποδείξαμε πόσο μαλάκες είμαστε ξανά, δεν έχουμε καν το χαρτί της βιομηχανίας και θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να αφήσετε το φάινανς εδώ γιατί θα χρεοκοπήσουμε"Δεν φάνηκε, φίλε.Βινόσαυρος έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 21:55φιλε, δεν αμφισβήτησα την ρύπανση, είπα ότι δεν κάνεις πολιτική βάση φωτογραφιών
απλά για κάποιο λόγο ο εγωισμός σου το προσπέρασε. Καλό σου βράδυ
Επιπλέον, δε χρειάζεται να ψάχνεις στο ίντερνετ για κείμενα όταν μια φωτό αποτυπώνει την πραγματικότητα τόσο γλαφυρά.
λεκα νοστ ή όπως το λετε
Μάλιστα αυτό θα συμβεί ΚΑΙ στην Κίνα η οποία ήδη έχει χτυπήσει peak workforce. Θα ζήσουμε και να δούμε Κινέζους να διαμαρτύρονται ότι τους τρώνε το ψωμί οι φτωχοί της Ασίας κλπ.
(όσο προλάβουν πριν έρθουν τα τανκς τέλος πάντων)


Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Ναι...
Κοίτα, πρώτα έκαναν ότι μπορούσαν για να πουλήσουν αυτοκίνητα. Πήγαν π.χ. τις βιομηχανίες και τις βιοτεχνίες στους διαόλου τη μάνα για να αναγκαστεί ο πολίτης να πάρει όχημα και να το λειτουργεί συνέχεια (για να πληρώνει συντήρηση).
Τώρα με τα ηλεκτρικά που μειώνεται θεαματικά η συντήρηση υπάρχει το κίνημα "όχι αυτοκίνητα".
Μπορείς όμως να φανταστείς μία κοινωνία χωρίς αυτοκίνητα;
.
Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
understood, συμφωνούμεDwarven Blacksmith έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 22:09Θα σταθεροποιηθεί η βιομηχανία όπως είπα με χρήση αυτοματοποίησης θα εξασφαλίσει την ύπαρξη της (με το σπρώξιμο των κυβερνήσεων για διάφορους λόγους). Όταν λέω δεν είμαι αισιόδοξος εννοώ σε επίπεδο βιομηχανικού εργάτη. Αυτός δεν έχει μέλλον, οι αρθμοί του θα συνεχίσουν να πέφτουν.
Μάλιστα αυτό θα συμβεί ΚΑΙ στην Κίνα η οποία ήδη έχει χτυπήσει peak workforce. Θα ζήσουμε και να δούμε Κινέζους να διαμαρτύρονται ότι τους τρώνε το ψωμί οι φτωχοί της Ασίας κλπ.
(όσο προλάβουν πριν έρθουν τα τανκς τέλος πάντων)
wut? δεν νομίζω ότι οι βιομηχανίες πήγαν στα Οινόφυτα για να γραφουν χλμ καθημερινά οι εργαζόμενοι,αλλά για πολύ πιο προφανείς λόγους.
Εντάξει,οικονομικά πρωτίστως είναι τα κίνητρα τέτοιοων απόφασεων σαν αυτή του Μακρόν, αλλά μην υποτιμάτε την υγεία σας.
ότι δεν πεθαίνουμε κατά χιλιάδες όπως το 50 στο Λονδίνο, οφείλεται σε τέτοιες αποφάσεις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος elchav την 02 Δεκ 2018, 22:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άγνωστος Πατέρας Χελώνων
- Βινόσαυρος
- Δημοσιεύσεις: 6335
- Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38
Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Πάντως οι υποστηριχτές των κίτρινων γιλέκων
(τι όρος κι αυτός) να κρατάνε μικρό καλάθι
δεν αρκεί μόνο μια μικρή βεβήλωση της καμάρας
του θριάμβου. ούτε η μπούκα στη βαστίλη.
(τι όρος κι αυτός) να κρατάνε μικρό καλάθι
δεν αρκεί μόνο μια μικρή βεβήλωση της καμάρας
του θριάμβου. ούτε η μπούκα στη βαστίλη.
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό. Oι γερμανικές τουλάχιστον αυτοκινητοβιομηχανίες αντιδρούν στην θεσμοθέτηση υψηλών στόχων για κλίμα. Η πρόταση της επιτροπής ήταν για 40 % μείωση, κάποιες χώρες στήριζαν ακόμα μεγαλύτερες μειώσεις και η Γερμανία με το μυαλό της στην αυτοκινητοβιομηχανία της ήθελε μείωση 30 %. Το 35 % ήταν ο συμβιβασμός.OANNHSEA έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 22:07Δεν το κάνουν μόνο για αυτό - άλλωστε ξέρουν την οικονομική κατάσταση των πολιτών τους.Perp έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 21:07
Τον Οκτώβριο λήφθηκε απόφαση των υπουργών περιβάλλοντος της εε για μείωση των εκπομπών ρύπων από οχήματα κατά ποσοστό 35 % μέχρι το 2030. Προφανώς η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα, μαζί με άλλες δράσεις, είναι απαραίτητη. Το που πάνε τα χρήματα δεν έχει μεγάλη σημασία, το βασικό είναι να αποθαρρυνθεί η χρήση ΙΧ.
Το κάνουν για θέματα βασικής οικονομίας - πρέπει να τονωθεί η αγορά των αυτοκινήτων η οποία έχει αρχίσει και ρετάρει επικίνδυνα!!!
Ειδάλλως θα έλεγαν "μονο ηλεκτρικά από εδώ και μπρος"...
ΥΓ 1
Απλά δείτε τι γίνεται με την GM στις ΗΠΑ, η οποία ανακοίνωσε ότι θα κλείσει εργοστάσια και θα απολύσει σε πρώτη φάση 14.000 εργαζόμενους...
ΥΓ 2
Θα πρέπει να ξέρετε ότι εδώ και αρκετά χρόνια το αυτοκίνητο είναι ένας από τους πολλούς στυλοβάτες της οικονομίας - είτε παράγεται, είτε απλά το χρησιμοποιούν (όπως στην Ελλάδα). Στην Ελλάδα π.χ. όταν όλα τα αυτοκίνητα γίνουν ηλεκτρικά θα έχουν χαθεί 55.000 θέσεις εργασίας!!! Μήπως νομίζετε ότι νοιάζεται για αυτό ή προετοιμάζει την Ελλάδα για αυτό, κάποιο από τα καθίκια που την κυβερνούν;
.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49921
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Κοινωνία όχι, πόλεις όμως ναι. Μια βόλτα στο Άμεστερνταμ θα σε πείσει.
Όταν γίνει το μεγάλο μπαμ και τα αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα βγούνε από το beta testing, θα γίνουν το μέσο μετακίνησης του πολύ κόσμου (ως ταξί) στις πόλεις που δεν είναι καλά σχεδιασμένα τα ΜΜΜ.
Με αυτοκίνητα θα μείνουν μόνο όσοι πραγματικά χρειάζεται να πηγαινοέρχονται στην ύπαιθρο, και φυσικά οι πλούσιοι που απλά θα τα έχουν όπως το σκάφος.


- Highlander
- Δημοσιεύσεις: 17451
- Εγγραφή: 24 Ιούλ 2018, 16:43
Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Υποχωρεί ο Μακρόν: Ζητά διαπραγμάτευση με τα «κίτρινα γιλέκα»
Ο πρόεδρος της Γαλλίας ΕμανουέλΜακρόν ζήτησε σήμερα, Κυριακή, από τον πρωθυπουργό Εντουάρ Φιλίπ να δεχτεί «τους αρχηγούς των κομμάτων που εκπροσωπούνται στο κοινοβούλιο καθώς και εκπροσώπους των διαδηλωτών», ανακοίνωσε το Μέγαρο των Ηλυσίων την επομένη των βίαιων επεισοδίων που ξέσπασαν στο περιθώριο της κινητοποίησης των «κίτρινων γιλέκων».
Η πρωτοβουλία αυτή ανταποκρίνεται στο «συνεχές ενδιαφέρον (της κυβέρνησης) για διάλογο», σύμφωνα με την προεδρία. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης κρίσης στο Ελιζέ, ο αρχηγός του κράτους είπε επίσης «ότι θα ήθελε να μελετήσει ο υπουργός Εσωτερικών την ανάπτυξη της δύναμης διατήρησης της τάξης το προσεχές διάστημα».
Ο Μακρόν «χαιρέτισε την προσήλωση των δυνάμεων της τάξης και της ασφάλειας, οι οποίες επέδειξαν μεγάλη γενναιότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας. Στη συνέχεια, υπενθύμισε τη σημασία που δίνει σε μια πολύ προσεκτική και γρήγορη ανταπόκριση καταστηματαρχών και ιδιωτών, μαρτύρων και θυμάτων των σκηνών βίας που σημάδεψαν την 1η Δεκεμβρίου. Υπογράμμισε τη σημασία της δικαστικής παρακολούθησης ώστε καμιά πράξη να μην μείνει ατιμώρητη», σύμφωνα με το Ελιζέ, χωρίς όμως να κάνει καμία αναφορά για την υπέρμετρη αστυνομική βία που είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστούν εκατοντάδες διαδηλωτές.
https://www.cnn.gr/news/kosmos/story/15 ... ina-gileka
Ο πρόεδρος της Γαλλίας ΕμανουέλΜακρόν ζήτησε σήμερα, Κυριακή, από τον πρωθυπουργό Εντουάρ Φιλίπ να δεχτεί «τους αρχηγούς των κομμάτων που εκπροσωπούνται στο κοινοβούλιο καθώς και εκπροσώπους των διαδηλωτών», ανακοίνωσε το Μέγαρο των Ηλυσίων την επομένη των βίαιων επεισοδίων που ξέσπασαν στο περιθώριο της κινητοποίησης των «κίτρινων γιλέκων».
Η πρωτοβουλία αυτή ανταποκρίνεται στο «συνεχές ενδιαφέρον (της κυβέρνησης) για διάλογο», σύμφωνα με την προεδρία. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης κρίσης στο Ελιζέ, ο αρχηγός του κράτους είπε επίσης «ότι θα ήθελε να μελετήσει ο υπουργός Εσωτερικών την ανάπτυξη της δύναμης διατήρησης της τάξης το προσεχές διάστημα».
Ο Μακρόν «χαιρέτισε την προσήλωση των δυνάμεων της τάξης και της ασφάλειας, οι οποίες επέδειξαν μεγάλη γενναιότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας. Στη συνέχεια, υπενθύμισε τη σημασία που δίνει σε μια πολύ προσεκτική και γρήγορη ανταπόκριση καταστηματαρχών και ιδιωτών, μαρτύρων και θυμάτων των σκηνών βίας που σημάδεψαν την 1η Δεκεμβρίου. Υπογράμμισε τη σημασία της δικαστικής παρακολούθησης ώστε καμιά πράξη να μην μείνει ατιμώρητη», σύμφωνα με το Ελιζέ, χωρίς όμως να κάνει καμία αναφορά για την υπέρμετρη αστυνομική βία που είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστούν εκατοντάδες διαδηλωτές.
https://www.cnn.gr/news/kosmos/story/15 ... ina-gileka
Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Τραγουδα όσο θες, καλώς πράττει ο Μακρον ο οποίος ουσιαστικά παίζει στη Γαλλία χωρίς αντίπαλο.Υδράργυρος έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 22:06Δηλαδη για αυτο γινεται ο χαμος στο παρισι;
Η νεα αντουανεττα: μα γιατι δεν παιρνουν ηλεκτρικα αυτοκινητα;
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26298
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Συμβιβασμός ή όχι, το ζήτημα είναι ότι φτάνουν πλέον σε πρωτόγνωρες αποφάσεις για να στηρίξουν τις παραπαίουσες οικονομίες τους.Perp έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 22:16Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό. Oι γερμανικές τουλάχιστον αυτοκινητοβιομηχανίες αντιδρούν στην θεσμοθέτηση υψηλών στόχων για κλίμα. Η πρόταση της επιτροπής ήταν για 40 % μείωση, κάποιες χώρες στήριζαν ακόμα μεγαλύτερες μειώσεις και η Γερμανία με το μυαλό της στην αυτοκινητοβιομηχανία της ήθελε μείωση 30 %. Το 35 % ήταν ο συμβιβασμός.
Σε εμάς έβαλαν τεράστιους φόρους και είδαν ότι δεν λειτουργεί - προσπαθούν τώρα με άλλους τρόπους...
Οι πολίτες στο Άμστερνταμ, ξέρουν ότι οι πολίτες στην Ελλάδα έχουν εξοχικά λίγο έξω από την κύρια πόλη ή και στα χωριά τους;Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑02 Δεκ 2018, 22:17Κοινωνία όχι, πόλεις όμως ναι. Μια βόλτα στο Άμεστερνταμ θα σε πείσει.
Μία από τις θέσεις που πρέπει να διαγράψεις σε μία Ελλάδα χωρίς αυτοκίνητα!!!
.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49921
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Η παριζιανική αστυνομάι δέχεται τα χειροκροτήματα του κόσμου.




-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Κόκκινα, κίτρινα, πράσινα τιμολόγια, και μπλέ ΠΙΤΣΕΣ.
από Kauldron » 14 Νοέμ 2023, 21:05 » σε Εσωτερική Πολιτική - 2 Απαντήσεις
- 233 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
21 Νοέμ 2023, 20:36
-
-
-
Νέα δημοσίευση Η Εύα Σαβαγιού,το νέο άρμα μάχης
από Μαδουραίος » 06 Οκτ 2023, 12:31 » σε Κοινωνικά θέματα - 41 Απαντήσεις
- 1520 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
07 Οκτ 2023, 09:47
-
-
- 5 Απαντήσεις
- 380 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nowhere
29 Νοέμ 2023, 21:17
-
- 64 Απαντήσεις
- 4270 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πληροφοριοδότης μαμάς μαρίας
22 Μαρ 2024, 00:55