Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Πολύ καλή πρωτοβουλία. Γιατί στα 90ς όταν την βγάζαμε εμείς φίνα, όπως λένε και οι δεξιοί, κάποιοι συνάνθρωποι μας βιωναν τον ρατσισμό, τον αποκλεισμό, την στυγνη εκμετάλλευση... Τώρα βέβαια ασχολούνται με τους μουσουλμάνους μετανάστες/πρόσφυγες, και κάνουν πως τα αίσχη τους δεν υπήρξαν ποτέ... Αλλά υπάρχουν τα αρχεία που κρατάνε την ιστορικη μνήμη... https://www.news247.gr/magazine/culture ... 1726378282
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Η ίδια η διαδικασία συγκρότησης του αρχείου από μόνη της είναι ενδιαφέρουσα και απροσδόκητη, όπως εξηγεί η Ιλιρίντα: «Μιλάμε για ένα σύγχρονο φαινόμενο γιατί τα 33 χρόνια δεν είναι τίποτα στον ιστορικό χρόνο. Δεν ξέραμε τι να περιμένουμε. Απευθύναμε ένα δημόσιο κάλεσμα. Ανταποκρίθηκαν αρκετά άτομα. Διαισθητικά φτιάξαμε μια λίστα για το τι μπορεί να συνιστά τεκμήριο, γιατί πολλοί άνθρωποι ήθελαν να βοηθήσουν αλλά δεν ήξεραν πως. Υπήρχαν άνθρωποι που είχαν ένα πιο οργανωμένο προσωπικό αρχείο, ένας από αυτούς είναι ο Ερβίν Σέχου που είναι ένας από τους πρωτεργάτες στο αλβανικό μεταναστευτικό κίνημα και η Βαλμπόνα Χυστούνα. Συνειδητοποιήσαμε ότι η μετανάστευση εμπεριέχει μορφές βίας, όπως η συνοριακή βία, η εργοδοτική βία, η μικροεπιθετικότητα στην καθημερινότητα που δεν είναι καταγεγραμμένα και μόνος τρόπος που θα μπορούσαμε να τα προσεγγίσουμε είναι η προφορική ιστορία. Αυτό, λοιπόν, είναι κομβικό κομμάτι του αρχείου και δίνει πολύτιμες πληροφορίες που δεν μπορείς να τις βρεις αλλιώς»
Κι αν σήμερα, ύστερα από τόνους στερεοτύπων, βίας και διακρίσεων, η αλβανική μετανάστευση προβάλλεται σαν ένα υπόδειγμα επιτυχημένης ένταξης – γιατί πλέον η δεσπόζουσα μορφή του ρατσισμού είναι η ισλαμοφοβία, αποκρύπτεται ότι αυτό συνέβη όχι με όρους ισότιμης συμπερίληψης αλλά με καταναγκαστική αφομοίωση. Χιλιάδες άνθρωποι έπρεπε να προσαρμόσουν τα ονόματα τους σε ελληνικές και χριστιανικές τυπολογίες, να απολέσουν το πολιτισμικό και γλωσσικό φορτίο που έφεραν, να δουλέψουν στην οικοδομή, στην αγροτική παραγωγή και στην καθαριότητα ανεξάρτητα από την επαγγελματική τους εμπειρία, να ντραπούν για την καταγωγή τους και κυρίως να μη μιλάνε
.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Γιατί ξεχωρίζουν πλέον ελληνακια από αλβανακια; Τα ίδια είναι. Βάλε και γενικότερα που μοιράζεστε το ίδιο μένος για τους μετανάστες/πρόσφυγες εξ Ανατολής. Τελικά σε βάθος χρόνου η Χρυσή Αυγή δικαιώθηκε στο ότι είμαστε αδέρφια.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Πάνω στην στυγνή εκμεταλλευση τους στηρίχτηκε το σαθρό σημιτικό καθεστώς κι εσύ όταν έπινες εσπρέσσο στο Κολωνάκι διαβάζοντας Ελευθεροτυπία το 1998.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Αυτή είναι πολύ καλοφτιαγμένη ταινία, απ' το χιόνι του Γκοριτσά,και από το 1993, ο σκηνοθέτης δηλαδή κατάλαβε την ιστορικότητα της στιγμή και την κατέγραψε με πολύ κινηματογραφικό τροπο, αλλά περισσότερο μετέφερε την βορειοηπειρωτικη εμπειρία.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Αυτό είναι πολύ πιο ρεαλιστικό, όχι τόσο "κινηματογραφικό" αλλά πολύ πιο ρεαλιστικό.αν βρείτε το βιβλίο πάρτε το, φαίνεται αυτοβιογραφικό από τις εμπειρίες του σεναριογράφου με κάποιους Αλβανούς μετανάστες που βρήκε τυχαία και έκανε παρέα. Βοηθάει πως τους Αλβανούς δεν τους παίζουν ηθοποιοί αλλά αυθεντικοι Αλβανοί.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Γιατί ξεχωρίζουν πλέον ελληνακια από αλβανακια; Τα ίδια είναι. Βάλε και γενικότερα που μοιράζεστε το ίδιο μένος για τους μετανάστες/πρόσφυγες εξ Ανατολής. Τελικά σε βάθος χρόνου η Χρυσή Αυγή δικαιώθηκε στο ότι είμαστε αδέρφια.
Μου είχε πει πριν ένα χρόνο ένας βορειοηπειρώτης μάστορας, αν ήξερα ότι η Ελλάδα θα καταντήσει τέτοιο woke και πολυπολιτισμικό μπάχαλο δεν θα ερχόμουν καθόλου και θα έμενα εκεί η θα πήγαινα αλλού.
Γιατί ξεχωρίζουν πλέον ελληνακια από αλβανακια; Τα ίδια είναι. Βάλε και γενικότερα που μοιράζεστε το ίδιο μένος για τους μετανάστες/πρόσφυγες εξ Ανατολής. Τελικά σε βάθος χρόνου η Χρυσή Αυγή δικαιώθηκε στο ότι είμαστε αδέρφια.
Μου είχε πει πριν ένα χρόνο ένας βορειοηπειρώτης μάστορας, αν ήξερα ότι η Ελλάδα θα καταντήσει τέτοιο woke και πολυπολιτισμικό μπάχαλο δεν θα ερχόμουν καθόλου και θα έμενα εκεί η θα πήγαινα αλλού.
Και γιατί δεν φεύγει; Σου χρησιμοποιείσαι επί λέξη τον όρο woke?
Y.Γ Μου φαίνεται αυτό είναι το νήμα που θα μάθουμε από μετανάστες στην Ολλανδία ότι οι Αλβανοί δεν ενσωματωθηκαν
Γιατί ξεχωρίζουν πλέον ελληνακια από αλβανακια; Τα ίδια είναι. Βάλε και γενικότερα που μοιράζεστε το ίδιο μένος για τους μετανάστες/πρόσφυγες εξ Ανατολής. Τελικά σε βάθος χρόνου η Χρυσή Αυγή δικαιώθηκε στο ότι είμαστε αδέρφια.
Μου είχε πει πριν ένα χρόνο ένας βορειοηπειρώτης μάστορας, αν ήξερα ότι η Ελλάδα θα καταντήσει τέτοιο woke και πολυπολιτισμικό μπάχαλο δεν θα ερχόμουν καθόλου και θα έμενα εκεί η θα πήγαινα αλλού.
Εμ, βάλε και τη συντηρητική πατριαρχική αντιγουοκ κουλτούρα τους, γιατί να έχει θέμα ειδικά ένας δεξιός;
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Γιατί ξεχωρίζουν πλέον ελληνακια από αλβανακια; Τα ίδια είναι. Βάλε και γενικότερα που μοιράζεστε το ίδιο μένος για τους μετανάστες/πρόσφυγες εξ Ανατολής. Τελικά σε βάθος χρόνου η Χρυσή Αυγή δικαιώθηκε στο ότι είμαστε αδέρφια.
"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
Γιατί ξεχωρίζουν πλέον ελληνακια από αλβανακια; Τα ίδια είναι. Βάλε και γενικότερα που μοιράζεστε το ίδιο μένος για τους μετανάστες/πρόσφυγες εξ Ανατολής. Τελικά σε βάθος χρόνου η Χρυσή Αυγή δικαιώθηκε στο ότι είμαστε αδέρφια.
Ναι ξεχωρίζουν, ειδικά στην φυλακή που είναι ακόμα γεμάτη αλβανους
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.