Ποιοί είναι αυτοί;

Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Ποιά στάλκερ σου μαρή; Απαγορεύεται δλδ να σχολιάζουμε τις χαζομάρες σου; Που πιπιλάς την ίδια καραμέλα μονίμως.
Σε παλαιότερη συζήτηση είχα καταφέρει να σου εξηγήσω πως άλλο οι [Ταλμουδικοί] Μετακαινοδιαθηκικοί Ιουδαίοι και άλλο οι Παλαιοδιαθηκικοί Εβραίοι. Τώρα δεν ξέρω τι έχει γίνει. Αν ρωτούσες τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο ποιό λαό προτιμά από όλους τους λαούς που έζησαν στην προ Χριστού εποχή τι θα απαντούσε; Τους [αρχαίους] Έλληνες, τους Παλαιοδιαθηκικούς Εβραίους, τους αρχαίους Αιγυπτίους; Ποιό λαό θα επέλεγε;Αρίστος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 06:29Αγαπητε αν ελεγες στον Ιωαννη το Χρυσοστομο οτι ειναι Εβραιος θα ακουγες τετοιο εξαψαλμο που δεν εχει καταγραφει ποτε.
Το ιδιο θα ισχυε και αν το ελεγες στον Ιουστινο η τον Μεγάλο Αθανασιο.
Η χριστιανικη Εκκλησια εκανε τον σκληροτερο αγωνα απο το 2ο ηδη αιωνα κατα των Ιουδαιων...
και ειδικα στην Αλεξανδρεια το κλιμα μεταξυ των Χριστιανων και Εβραιων ηταν: η αυτοι η εμεις.
.
λογοπαιχνικιά παρένθεση
Ε τότε γιατί μιλάς;Σαββάτιος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 01:56Μίλησα εγώ για Δωδώνη; Επίσης τι σε κάνει να πιστευεις ότι δεν γνωρίζω οτι η Ομηρική Ελλάδα ήταν η Φθία;Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 00:27Η ομηρική Ελλάδα ήταν στην Φθία
Η Δωδώνη ήταν στην Ήπειρο,ούτε ο Όμηρος ούτε ο Ησίοδος την ήξεραν ως Ελλάδα
Ναι ξέρω, έγραψε κάτι ο Αριστοτέλης αλλά φυσικά εμείς στηριζόμαστε στους αρχαιότερους συγγραφείς
Άλλωστε ο Όμηρος αν ίσχυε κάτι τέτοιο θα το έγραφε
Και πουσαι,μην με πεις ότι ο Όμηρος αναφέρεται σε μια άλλη Δωδώνη στην Θεσσαλία,να χαρείς
Η ονομασία Έλληνες δόθηκε λόγω των Ελλήνων του Αχιλλέα φυσικά και όχι κάποιας θρησκείας που ονομάστηκε ελληνική
Δεν ξέρω τι αντιλαμβάνεσαι εσύ ως Ελλάδα του Ομήρου,πάντως ο Όμηρος δεν περιγράφει την Ελλάδα της εποχής του,αλλά την Ελλάδα των τελευταίων δεκαετιών του μυκηναϊκού κόσμουΓΑΛΗ έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 02:07To δικό μου ερώτημα είναι διαφορετικό.Σαββάτιος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 01:56Μίλησα εγώ για Δωδώνη; Επίσης τι σε κάνει να πιστευεις ότι δεν γνωρίζω οτι η Ομηρική Ελλάδα ήταν η Φθία;Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 00:27
Η ομηρική Ελλάδα ήταν στην Φθία
Η Δωδώνη ήταν στην Ήπειρο,ούτε ο Όμηρος ούτε ο Ησίοδος την ήξεραν ως Ελλάδα
Ναι ξέρω, έγραψε κάτι ο Αριστοτέλης αλλά φυσικά εμείς στηριζόμαστε στους αρχαιότερους συγγραφείς
Άλλωστε ο Όμηρος αν ίσχυε κάτι τέτοιο θα το έγραφε
Και πουσαι,μην με πεις ότι ο Όμηρος αναφέρεται σε μια άλλη Δωδώνη στην Θεσσαλία,να χαρείς
Η ονομασία Έλληνες δόθηκε λόγω των Ελλήνων του Αχιλλέα φυσικά και όχι κάποιας θρησκείας που ονομάστηκε ελληνική
Για το πώς αντιλαμβάνεται κάποιος την Ομηρική Ελλάδα, γενικώς.
Το εθνώνυμο «Ἕλληνες» έχει ανώμαλο τονισμό. Τα ονόματα που έχουν την κατάληξη -ήνες τονίζονται στην παραλήγουσα και όχι στην προπαραλήγουσα (λ.χ. Καφαλλήνες). Το όνομα αυτό συνεπώς προέρχεται από συγκοπή σύνθετης λέξης αφού κατά την σύνθεση κατά κανόνα αναβιβάζεται ο τόνος. Στην πρώιμη αρχαϊκή ποίηση δεν απαντά ο όρος «Ἕλληνες» αλλά ο όρος «Πανέλληνες»(=όλες οι εθνότητες που κατοικούσαν στην [τότε] Ελλάδα). Η Ομηρική Ελλάδα της Ιλιάδας (~750 π.Χ.) όπως γνωρίζεις είναι η Θεσσαλική Φθία. Στην Ομηρική Οδύσσεια (~725 π.Χ.) όμως, «Ελλάδα» είναι η ολόκληρη κεντρική [σημερινη] Ελλάδα. Κατά τον ύστερο έβδομο αιώνα ο Αλκμάν αναγνωρίζει ως Ελλάδα ολόκληρη την ελληνική χερσόνησο κ.ο.κ. Η «Δελφική» Αμφικτυονία αρχικά δεν βρισκόταν στους Δελφούς αλλά στην Ανθήλη της Μαλίδας στην «Ομηρική Ελλάδα» (τα μέλη της (το σύνολο των εθνοτήτων) ήταν οι τότε «Πανέλληνες» γιατί κατοικούσαν στην τοτε Ελλάδα). Στη συνέχεια αυτή η Αμφικτυονία επεκτάθηκε (και μετακινήθηκε στους Δελφούς) έτσι ώστε περισσότερα ελληνικά φύλα γίνονταν «Πανέλληνες» και η γεωγραφική έννοια της Ελλάδας επεκτεινόταν παράλληλα. Τώρα πράγματι πρέπει να υπάρχει μια ετυμολογική σχέση μεταξύ «Σελλών/Ελλών» της Δωδώνης και «Ελλάδας» Φθίας δεδομένου ότι όλα τα ελληνικά φύλα που κατοικούσαν στην Φθία πλην των Αινιάνων είχαν παράδοση καταγωγής από την Ελλοπία (περιοχή της Δωδώνης). Ο Αριστοτέλης υποστηρίζει ότι οι:Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 10:17Ε τότε γιατί μιλάς;Σαββάτιος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 01:56Μίλησα εγώ για Δωδώνη; Επίσης τι σε κάνει να πιστευεις ότι δεν γνωρίζω οτι η Ομηρική Ελλάδα ήταν η Φθία;Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 00:27
Η ομηρική Ελλάδα ήταν στην Φθία
Η Δωδώνη ήταν στην Ήπειρο,ούτε ο Όμηρος ούτε ο Ησίοδος την ήξεραν ως Ελλάδα
Ναι ξέρω, έγραψε κάτι ο Αριστοτέλης αλλά φυσικά εμείς στηριζόμαστε στους αρχαιότερους συγγραφείς
Άλλωστε ο Όμηρος αν ίσχυε κάτι τέτοιο θα το έγραφε
Και πουσαι,μην με πεις ότι ο Όμηρος αναφέρεται σε μια άλλη Δωδώνη στην Θεσσαλία,να χαρείς
Η ονομασία Έλληνες δόθηκε λόγω των Ελλήνων του Αχιλλέα φυσικά και όχι κάποιας θρησκείας που ονομάστηκε ελληνική
Για τους Δελφούς;
Κάποιο άλλο;
Επίσης δεν γνωρίζουμε καν τι ήταν η Φθία και η Ελλάδα,αν ήταν δηλαδή πόλεις ή περιοχές
και το Πάριο Χρονικό υποστηρίζει πως:Ωκουν γαρ οι Σελλοί ενταύθα και οι καλούμενοι τότε μεν Γραικοί νυν δ’ Έλληνες
Σημειωτέον ότι ο Δευκαλίωνας ήταν ο πατέρας του Αμφικτύονα που κατά την μυθολογία ίδρυσε την Αμφικτυονία. Εδώ βλέπουμε από που προέκυψε η παρανόηση ότι όλοι οι εθνοτικοί Έλληνες κάποτε λέγονταν Γραικοί. Στη πραγματικότητα οι κάτοικοι της Ελλοπίας (που κατείχαν το μαντείο της Δωδώνης) «λέγονταν Γραικοί» (οι Γραικοί ήταν το ισχυρότερο ηπειρωτικό φύλο πριν κυριαρχήσουν οι Μολοσσοί) και από αυτούς κατάγονταν τα φύλα που κατοίκησαν την Ομηρική Ελλάδα. Η επέκταση της Αμφικτυονίας επέκτεινε την έννοια της Ελλάδας και των [Παν]Ελλήνων και εν τέλει η γεωγραφική-θρησκευτική έννοια έδωσε την εθνοτική έννοια μετά την ελληνική εθνογένεση.αφ' ου Έλλην ο Δευκαλίωνος Φθιώτιδος εβασίλευσε, και Έλληνες ωνομάσθησαν το πρότερον Γραικοί καλούμενοι
Ασε τα κολπα. Οταν λες οτι 'προκειται για πραγματικες εμπειριες', οφειλεις να το αποδειξεις.
Ωραια, δωσε μας λοιπον και εμας τις αποδειξεις που εδωσες στον εαυτο σου οτι αυτα ειναι πραγματικα.
Τι να συζητησω, τις φαντασιωσεις του καθε εγκεφαλου;
Αναφέρομαι στα κοινά ή διαφορετικά σημεία αναφοράς, πέρα από τον γεωγραφικό προσδιορισμό του κάθε φύλου.Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 10:26Δεν ξέρω τι αντιλαμβάνεσαι εσύ ως Ελλάδα του Ομήρου,πάντως ο Όμηρος δεν περιγράφει την Ελλάδα της εποχής του,αλλά την Ελλάδα των τελευταίων δεκαετιών του μυκηναϊκού κόσμου
Όπως έλεγε και ο Δαίρπφελδ όταν έκανε ανασκαφές στα μυκηναϊκά κέντρα,με το ένα χέρι κρατούσα τα έπη και με το άλλο έβρισκα ότι διάβαζα σε αυτα
Δεν το εστεφθην...εεεε εσκεφθηνΠασιφάη έγραψε: ↑04 Νοέμ 2024, 22:21Ενίοτε είναι και τσιρίδα απόγνωσης στα νομιζόμενα. Να γίνει αισθητή η παρουσία. Πώς το προσπερνάς έτσι ρε;ksk έγραψε: ↑04 Νοέμ 2024, 21:54Η ελπιδα είναι παγίδα...το ίδιο και ο φοβος.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑04 Νοέμ 2024, 21:38
Μια και εστιάζει μονίμως στην ελληνιδιάρικη, ελληνίζουσα (καλά το' πα;) ελληνιστική περίοδο ο τραχανοσαλάτας, να προσθέσω ότι την ίδια προσέγγιση είχε και ο Καβάφης.
Νομίσματα
Νομίσματα με ινδικές επιγραφές
Είναι κραταιοτάτων μοναρχών,
του Εβουκρατιντάζα, του Στρατάγα,
του Μεναντράζα, του Εραμαϊάζα.
Έτσι μας αποδίδει το σοφό βιβλίον,
την ινδική γραφή της μιας μεριάς των νομισμάτων.
Μα το βιβλίο μάς δείχνει και την άλλην
που είναι κιόλας κι η καλή μεριά
με την μορφή του βασιλέως.
Κι εδώ πώς σταματά ευθύς,
πώς συγκινείται ο Γραικός
ελληνικά διαβάζοντας,
Ερμαίος, Ευκρατίδης, Στράτων, Μένανδρος.
[1920]
Κατά τα άλλα, ήταν τέρμα φιλολακεδαίμων και όσοι θεωρούν το "για Λακεδαιμόνιους να μιλούμε τώρα" ως υποτίμηση των Σπαρτιατών και όχι ως την απόλυτη καβαφική ειρωνία για όσους φτάσανε την ελληνική γλώσσα μέχρι τους Ινδούς, κάτι δεν έχουν καταλάβει γενικώς.
Αν υποψιαστώ ότι είναι φιλολακεδαιμόνων καβαφικός και ο τραχανοσαλάτας, ειλικρινά θα εκπλαγώ.
Ποςο αιώνων ομωςtaxalata xalasa έγραψε: ↑04 Νοέμ 2024, 23:46να προσεχεις γιατι παρμενιδης - παρζεφυρης είναι ποδαράτη απόσταση...ksk έγραψε: ↑04 Νοέμ 2024, 21:08Συμφωνώ μαζί σου ...επικινδυνωςtaxalata xalasa έγραψε: ↑04 Νοέμ 2024, 19:57
το σενάριο είναι πως η ιουδαϊκιά οικογένεια διασπάστηκε σε:
ιουδαίους που δέχτηκαν τον τζίζας για μεσσία και
σαυτούς που δεν τον δέχτηκαν, αλλά είδαν την ευκαιρία να διασωθεί η παλια διαθηκη μέσω της νεας διαθηκης που βασίζεται και αναφερεται στην παλια για να υπάρξει και τόκαναν μεσω της ελληνιστικιάς κοινής πούταν διεθνής γλώσσα... με τον ανερχόμενο στάρ τους συνεδριν πουχε λιανίσει τους πρωτοχριστιανούς ιουδαίους σαν τον στέφανο.... πήρε σήμα από τον Γαμαλιέλ... τον ίδιο Γαμαλιέλ που ελευθέρωσε τους αποστόλους όταν τους πήγαν στο Συνεδρίν για να τους δικάσουν επειδή συνέχιζαν να λένε τα δικά τους μέσα στον Ναό...
...χρησιμοποίησαν τα δεδομένα της εποχής και ταντέγραψαν για να κάνουν το δευτερο κεφαλαιο της διαθηκης πουχουν με υπογραφή του συνβολαιογραφου θεού των....
δεδομενα της εποχης...
1. Υιος Θεού.... πελασγελληνολατινικιά μυθολογία... που διαβάζουν ελληνομαθείς... ανεξαρτήτου γένους...
2. Ελληνιστικιά γλώσσα... που μιλάγαν αλλογενής λαοί
3. Ιμπερατωρ / Υιος Θεού... επι γης...
με τέτοια δεδομένα φτιάνεις παπάδες...!
Όχι άλλο Δελφους και ερμηνείες Πιθωνα πληζζζ...Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 10:17Ε τότε γιατί μιλάς;Σαββάτιος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 01:56Μίλησα εγώ για Δωδώνη; Επίσης τι σε κάνει να πιστευεις ότι δεν γνωρίζω οτι η Ομηρική Ελλάδα ήταν η Φθία;Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 00:27
Η ομηρική Ελλάδα ήταν στην Φθία
Η Δωδώνη ήταν στην Ήπειρο,ούτε ο Όμηρος ούτε ο Ησίοδος την ήξεραν ως Ελλάδα
Ναι ξέρω, έγραψε κάτι ο Αριστοτέλης αλλά φυσικά εμείς στηριζόμαστε στους αρχαιότερους συγγραφείς
Άλλωστε ο Όμηρος αν ίσχυε κάτι τέτοιο θα το έγραφε
Και πουσαι,μην με πεις ότι ο Όμηρος αναφέρεται σε μια άλλη Δωδώνη στην Θεσσαλία,να χαρείς
Η ονομασία Έλληνες δόθηκε λόγω των Ελλήνων του Αχιλλέα φυσικά και όχι κάποιας θρησκείας που ονομάστηκε ελληνική
Για τους Δελφούς;
Κάποιο άλλο;
Επίσης δεν γνωρίζουμε καν τι ήταν η Φθία και η Ελλάδα,αν ήταν δηλαδή πόλεις ή περιοχές
η ψυχη εικονα του θεου ουσα, το ετεροουσιονΑρίστος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 05:38Αχθος Αρουρης έγραψε: ↑04 Νοέμ 2024, 23:54..... παρενθεση .......
η δοξασια οτι η ψυχη διαλυεται-εκμηδενιζεται
μετα θανατον ..... δεν υποστηριζεται στην αγια γραφη .....
προσκρουει καταφανως στα χωρια :
ποιήσωμεν άνθρωπον κατ εἰκόνα ημετέραν και καθ ὁμοίωσιν,
......... και .............
και ενεφύσησεν εις το πρόσωπον αυτού πνοήν ζωής,
και εγένετο ο άνθρωπος εις ψυχήν ζώσαν. .........
..................
To κατ' εικονα ειναι η αθανατη πνευματικη ψυχη.
Αλλα δεν πιστευουν οι Εβραιοι οτι ο ανθρωπος διαθετει κατι τετοιο.
Οι Εβραιοι πιστευουν ΜΟΝΟ στη ζωικη ψυχη που για τους Ελληνες ηταν το κατωτερο μερος της ψυχης, αυτο που ζωοποιουσε το σωμα και το οποιο πεθαινει λιγες μερες μετα το θανατο του σωματος, αυτο το αποκαλουσαν και αιθερα οι Ελληνες, ζωοποιον στοιχειο.
Η εβραικη αντιληψη πορευεται συμφωνα με αυτο το χωριο του Εκκλησιαστη.
6 πριν λυθεί η ασημένια αλυσίδα, και σπάσει το χρυσό λυχνάρι ή σπάσει η στάμνα στην πηγή ή χαλάσει ο τροχός στο πηγάδι,
7 και επιστρέψει το χώμα στη γη, όπως ήταν, και το πνεύμα επιστρέψει στον Θεό, που το έδωσε.
8 Ματαιότητα ματαιοτήτων, είπε ο Εκκλησιαστής· τα πάντα ματαιότητα.
Το Ματαιοτης ματαιοτητων του Εκκλησιαστη (που υποτιθεται ηταν ο Σολομωντας) λεγεται ακριβως επειδη ο ανθρωπος τελειωνει με το θανατο χωρις ελπιδα αιωνιας ζωης. Οτι το πνευμα του επιστρεφει στο Θεο δεν σημαινει διατηρηση του πνευματος αλλα διαλυση του και οριστικη απωλεια της συνειδησης.
Οι αρχαιοι Ελληνες βεβαια και οι Χριστιανοι αλλα ελεγαν.
Η αρχαιοελληνικη αντιληψη ηταν πως μετα τη διαλυση της ζωικης ψυχης που γινεται σε 9 μερες, η πνευματικη ψυχη ειτε θα παραμεινει δεσμια στη γη και θα υποφερει ειτε θα ανελθει σε βασιλεια φωτος και αυτο εξαρτιοταν απο τη διαγωγη της επι της γης.
Οι Χριστιανοι πιστευουν στην ανασταση των νεκρων.
«Ει ανάστασις νεκρών ουκ έστιν, ουδέ Χριστός εγήγερται. Ει δε Χριστός ουκ εγήγερται, κενόν άρα το κήρυγμα ημών, κενή δε και η πίστις ημών» (Α’ Κορ. ιε’ 13-14).
«Άφρον, συ ο σπείρεις, ου ζωοποιείται εάν μη αποθάνη. Και ο σπείρεις, ου το γενησόμενον σπείρεις, αλλά γυμνόν κόκκον, ή τύχοι σίτου ή τίνος των λοιπών» (Α Κορ. ιε’ 36-37).
.