Δεν τραβάνε τα αρχιδια τους οι Γερμανοί; Το αστείο είναι πως με τα μισά λεφτά παίρνεις πχ το L&K superb από την Skoda που μηχανικά θα είναι ιδιο, απλά εξωτερικά δεν θα έχει το σήμα της Audi.Otto Weininger έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 11:18όχι, να η προσφορά που έστειλαν. Βέβαια μιλάμε για φουλ έξτρα με όλα τα συστήματα.GoBzi έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 10:36Α5 στα 110;;; Μήπως τα μπέρδεψαν με το RS5;;Otto Weininger έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 10:33Ναι αλλά το νέο Α5 μου το βγάλανε 110Κ με όλα μέσα.
Μετά μη σκούζουν άμα καταλήξω σε γιάπωνα![]()
Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49678
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Το cucking στους Αμερικανούς έχει κόστος. Να το πληρώσουμε, δίκαιο είναι.


Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Σοβαρομιλάς τώρα;
Μηπως το S5;
Και πως και ξέφυγες απο σουβάδες;
(btw ειδα το μικρο σουβακι της αλφα ψες, ομορφούλι είναι)
εδιτ, τωρα ειδα πως οντως ειναι το Α5. Ληζινγκ μέχρι την τρίτη παρουσία.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 28021
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Αν δεν μπουν δασμοί στα κινέζικα η βιομηχανία της Ευρώπης είναι απλώς νεκρή
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Δημοκράτης την 21 Νοέμ 2024, 12:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38420
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δες το μικρο το σουβ αλφάκι, είναι ωραίο.Otto Weininger έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 11:55πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38420
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
θα το δω την άλλη βδομάδα.Ερμής έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 11:56Δες το μικρο το σουβ αλφάκι, είναι ωραίο.Otto Weininger έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 11:55πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
πάντως, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μένα, αλλά όποτε είναι να πάρω απόφαση για κάρο, πάντα κάτι προκύπτει. όχι απαραίτητα αρνητικό, ενίοτε και θετικότατο όπως μια πολύ καλή ευκαιρία για επαγγελματικό άνοιγμα.
με αποτέλεσμα να δίνω πάντα προτεραιότητα εκεί, και μιας και τα λεφτά δεν τα κόβουμε από τα δέντρα πάντα το αυτοκίνητο μένει πίσω.
Let them make the first mistake. We make the last move.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34867
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34867
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
αν δεν έβαζε τους στοχους που έβαλε για κατάργηση των ΜΕΚ η Ευρώπη δε θα είχε προβλημα με κινέζικη διείσδυσηΔημοκράτης έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 11:51Αν σνε μπουν δασμοί στα κινέζικα η βιομηχανία της Ευρώπης είναι απλώς νεκρή
Πηγε και έβαλε περιορισμούς στον εαυτό της εκεί που είχε συντριπτικό πλεονέκτημα
και στράφηκε εκεί που υστερούσε
Αλλα είπαμε, αποφασίζουν οι τραπεζίτες του Λονδίνου που θέλουν να πουλήσουν πράσινα ομόλογα
-
- Δημοσιεύσεις: 23406
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει αυτό το αστείο ότι φταίνε τα κινέζικα οχήματα για την κατάντια της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.Δημοκράτης έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 11:51Αν δεν μπουν δασμοί στα κινέζικα η βιομηχανία της Ευρώπης είναι απλώς νεκρή
Στην ΕΕ, και τις χώρες δορυφόρους Ηνωμένο Βασίλειο, Ισλανδία, Νορβηγία και Ελβετία το 2024 έχουν πουληθεί 10.821.299 καινούρια αυτοκίνητα. Τα κινέζικα της SAIC Motor είναι 197.625, δηλαδή ούτε το 2%. Τα Tesla είναι 256.719
Ωραία η δικαιολογία ότι για την κατάντια των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών φταίει η Κίνα αλλά όχι.
Εκτός και αν όταν λέμε δασμούς στα κινέζικα εννούμε δασμούς στα κινέζικα σε Αμερική, Αφρική, Ευρώπη και Ασία επειδή οι Ευρωπαίοι δεν είναι ανταγωνιστικοί.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49678
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Αν δεν γίνεις ανταγωνιστικός η εναλλακτική είναι η σοβιετοποιηση, όχι με την καλή έννοια όμως. Εννοούμε την ύπαρξη ενός παράλληλου, λιγότερο αποδοτικού συστήματος, που προστατεύει την απασχόληση και τη βιομηχανία μεν, αλλά κινδυνεύει με ξαφνικό θάνατο αν εκτεθεί κάποτε πάλι σε ανταγωνισμό.


Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Και πολύ καλά κάνεις.Otto Weininger έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 11:59θα το δω την άλλη βδομάδα.Ερμής έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 11:56Δες το μικρο το σουβ αλφάκι, είναι ωραίο.Otto Weininger έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 11:55
πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
πάντως, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μένα, αλλά όποτε είναι να πάρω απόφαση για κάρο, πάντα κάτι προκύπτει. όχι απαραίτητα αρνητικό, ενίοτε και θετικότατο όπως μια πολύ καλή ευκαιρία για επαγγελματικό άνοιγμα.
με αποτέλεσμα να δίνω πάντα προτεραιότητα εκεί, και μιας και τα λεφτά δεν τα κόβουμε από τα δέντρα πάντα το αυτοκίνητο μένει πίσω.
Για εσένα το ληζινγκ ειναι μονόδρομος αλλά δε το θες.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38420
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
το είχαμε κάνει παλαιότερα με την Brera και μετά την κρατήσαμε δική μας όταν έληξε το συμβόλαιο, με κάποια έξτρα λεφτά που δώκαμε.Ερμής έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 12:38Και πολύ καλά κάνεις.Otto Weininger έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 11:59θα το δω την άλλη βδομάδα.
πάντως, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μένα, αλλά όποτε είναι να πάρω απόφαση για κάρο, πάντα κάτι προκύπτει. όχι απαραίτητα αρνητικό, ενίοτε και θετικότατο όπως μια πολύ καλή ευκαιρία για επαγγελματικό άνοιγμα.
με αποτέλεσμα να δίνω πάντα προτεραιότητα εκεί, και μιας και τα λεφτά δεν τα κόβουμε από τα δέντρα πάντα το αυτοκίνητο μένει πίσω.
Για εσένα το ληζινγκ ειναι μονόδρομος αλλά δε το θες.
το πρόβλημά μου με το leasing είναι ότι θέλω το αυτοκίνητο (το όποιο) custom. Από χρώμα και ζάντες, μέχρι ο,τι άλλο μου κατέβει.
δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με leasing.
Let them make the first mistake. We make the last move.
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31019
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
110 για το α5 ήμαρτον και ξανά μανά ήμαρτον που έλεγε και μια ψυχή
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Μπορεί αλλά με μεγάλο συμβόλαιο. Ψάξου ομως, κρίμα να δώσεις τόσα χρήματα μπαμOtto Weininger έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 12:44το είχαμε κάνει παλαιότερα με την Brera και μετά την κρατήσαμε δική μας όταν έληξε το συμβόλαιο, με κάποια έξτρα λεφτά που δώκαμε.Ερμής έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 12:38Και πολύ καλά κάνεις.Otto Weininger έγραψε: ↑21 Νοέμ 2024, 11:59
θα το δω την άλλη βδομάδα.
πάντως, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μένα, αλλά όποτε είναι να πάρω απόφαση για κάρο, πάντα κάτι προκύπτει. όχι απαραίτητα αρνητικό, ενίοτε και θετικότατο όπως μια πολύ καλή ευκαιρία για επαγγελματικό άνοιγμα.
με αποτέλεσμα να δίνω πάντα προτεραιότητα εκεί, και μιας και τα λεφτά δεν τα κόβουμε από τα δέντρα πάντα το αυτοκίνητο μένει πίσω.
Για εσένα το ληζινγκ ειναι μονόδρομος αλλά δε το θες.
το πρόβλημά μου με το leasing είναι ότι θέλω το αυτοκίνητο (το όποιο) custom. Από χρώμα και ζάντες, μέχρι ο,τι άλλο μου κατέβει.
δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με leasing.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 20 Απαντήσεις
- 785 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Garcia
06 Νοέμ 2024, 15:37
-
-
Νέα δημοσίευση Θα δεχόταν η εργοδοσία αύξηση των κερδών ένα φραπέ;
από Sol » 17 Ιούλ 2023, 08:13 » σε Εσωτερική Πολιτική - 8 Απαντήσεις
- 567 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
27 Μαρ 2025, 13:28
-
-
-
Νέα δημοσίευση Δημοσκόπηση στην Αγγλία: Πτώση Εργατικών, άνοδος Farage
από Ίακχος » 07 Δεκ 2024, 16:57 » σε Διεθνής πολιτική - 33 Απαντήσεις
- 821 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dwarven Blacksmith
25 Απρ 2025, 16:56
-
-
- 91 Απαντήσεις
- 2104 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από southern
12 Ιουν 2024, 10:09