Garcia έγραψε: ↑07 Δεκ 2024, 11:55
Γαληνός έγραψε: ↑07 Δεκ 2024, 11:50
βρήκα κι αυτό ... τώρα εξηγούνται πολλά
7 Σεπτεμβρίου 2024 - ΔΕΘ
Εκδόθηκε το
πρώτο ενιαίο ηλεκτρονικό εισιτήριο για τα ΜΜΜ Θεσσαλονίκης
Η εφαρμογή του ενιαίου ηλεκτρονικού εισιτηρίου στη Θεσσαλονίκη υλοποιήθηκε από
κοινοπραξία υπό τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.https://www.euro2day.gr/news/economy/ar ... io-gi.html
Αξίζει να σημειωθεί ότι υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρίσκονται σε στενή συνεργασία οι εμπλεκόμενοι φορείς, προκειμένου να κερδηθεί το στοίχημα της ένταξης και του Μετρό στην πλατφόρμα του ενιαίου ηλεκτρονικού εισιτηρίου μέχρι το ορόσημο της 30ης Νοεμβρίου, οπότε αναμένεται η λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη.
τα κατάφεραν... όχι,...
τελικά θες δύο διαφορετικά εισητήρια για μετρό και λεωφορεία (και 2 διαφορετικές κάρτες;;)
ας μας απαντήσει κάποιος που χρησιμοποίησε λεωφορείο- μετρό
εγώ διαβάζω, ΔΕΝ συνδέθηκε το σύστημα γτι υπήρξε πρόβλημα στις κάρτες που προμηθεύτηκαν
Μπαχαλο,δεν επρεπε να παραδοθει το μετρο ακομα αφου δεν ηταν ετοιμα τα λογισμικα απο τα μηχανηματα και το συνδιαστικο τικετ μετρο/οασθ,απλως ειχαν δεσμευτει πολιτικα με τις ημερομηνιες και δεν πηγαινε αλλο πισω.
ΜΠΑΧΑΛΟ!
Όταν φτιάχνοντας οι επεκτάσεις του μετρό προς Πειραιά, οι σταθμοί Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό θέατρο ήταν σχεδόν έτοιμοι και εκκρεμούσε η σύμβαση για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η τοποθέτηση των μηχανημάτων.
Μόλις βγήκε η ΝΔ τοποθέτησαν μηχανήματα απο λεωφορεία, χωρίς τουρνικέ και οι σταθμοί άνοιξαν. Τα σωστά μηχανήματα και τα τουρνικέ τοποθετήθηκαν πολύ αργότερα.
Θα μπορούσε να πει κανείς οτι δεν έπρεπε να ανοίξουν εφόσον δεν ήταν όλα έτοιμα αλλά απο την άλλη ίσως είναι καλύτερα να μπορεί να μετακινηθεί ο κόσμος έστω και έτσι.
Να υπενθυμίσω επίσης οτι όταν ξεκίνησε το ηλεκτρονικό εισιτήριο στην Αθήνα έγινε δεκτό με μεγάλη αντίδραση, σπάσιμο μηχανημάτων, καψιματα λεωφορείων απο αντιεξουσιαστές κτλ.