Προϊόντα Lidl
- jackie Daniels
- Δημοσιεύσεις: 477
- Εγγραφή: 17 Ιαν 2025, 23:20
Re: Προϊόντα Lidl
ο καφες τους Beladona ειναι καλος
και το μαντολατο αμυγδαλο
και το μαντολατο αμυγδαλο
Re: Προϊόντα Lidl
Οι ανακλήσεις από ΕΦΕΤ είναι συχνές πάντως αλλά δεν γνωρίζω αν αυτό αφορά ελληνικά LIDL η γενικότερα πανευρωπαϊκά,δηλαδή όταν ανακοινώνουν ότι πρέπει να αποσυρθεί από τα ράφια προϊόν που έχει ελεγχθεί και βρέθηκε επιβλαβές γιατί δεν τηρεί συγκεκριμένες προδιαγραφές.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45134
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Προϊόντα Lidl
Όχι, αφορά παρτίδες. Σπάνια γίνεται γενική ανάκληση κι αυτό όταν υπάρχουν φόβοι ότι μπορεί να πρόκειται για κάποιο συστηματικό πρόβλημα, όπως είχε γίνει με το εργοστάσιο της Φερέρο στο Βέλγιο, που έβγαζε αβγά κίντερ.Garcia έγραψε: ↑28 Ιαν 2025, 14:55Οι ανακλήσεις από ΕΦΕΤ είναι συχνές πάντως αλλά δεν γνωρίζω αν αυτό αφορά ελληνικά LIDL η γενικότερα πανευρωπαϊκά,δηλαδή όταν ανακοινώνουν ότι πρέπει να αποσυρθεί από τα ράφια προϊόν που έχει ελεγχθεί και βρέθηκε επιβλαβές γιατί δεν τηρεί συγκεκριμένες προδιαγραφές.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Προϊόντα Lidl
Μια απο τα ιδια,προνυφμες,σκουλικια,σκατα,γυαλια,τι αλλο πρεπει να γινει για να μην παιρνει ο κοσμακης αυτη τη γερμανικη σαβουρα.Ο Γερμανικός κολοσσός σουπερμάρκετ Lidl που δραστηριοποιείται σε 31 χώρες με 12.000 καταστήματα, και 360.000 υπαλλήλους ανακάλεσε από πολλές χώρες σνακ pretzel με επικάλυψη σοκολάτας λόγω «αίσθησης καύσου στη γλώσσα και το στόμα». Η πρώτη ανάκληση ξεκίνησε τον Οκτώβριο στη Γερμανία μετά από καταγγελία καταναλωτή, και τώρα η ανάκληση έγινε και πάλι σε σουπερμάρκετ της αλυσίδας σε πάνω από 7 χώρες μεταξύ των οποίων Βρετανία, Ιταλία Λουξεμβούργο, Σλοβενία, Ελβετία, Ολλανδία κα Μάλτα. Τα άτομα που αγόρασαν κάποιο από τα εμπλεκόμενα προϊόντα κλήθηκαν να μην τα καταναλώσουν και να επιστρέψουν τα προϊόντα στο πλησιέστερο κατάστημα Lidl για επιστροφή χρημάτων
https://cibum.gr/nea/lidl-molysmena-sna ... liofthora/

Re: Προϊόντα Lidl
25 Μαρτίου 2025
ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Lidl ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!

Η Lidl, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής παγκοσμίως, προσφέρει εκπτώσεις αποκλειστικά μέσω της εφαρμογής της. Ωστόσο, αυτή η πρακτική συμβάλλει σε παραβιάσεις δικαιωμάτων καταναλωτών.
Για να επωφεληθεί κάποιος από τις προσφορές της Lidl, είναι απαραίτητη η χρήση της εφαρμογής και κινητά τηλέφωνα ορισμένων προδιαγραφών. Για παράδειγμα, χρήστες με κινητά Meizu δεν μπορούν να εγκαταστήσουν ή να ενημερώσουν την εφαρμογή λόγω του ότι η εταιρία έχει παύσει πια να ενεργοποιείται στον τομέα. Επίσης, έχουν καταγραφεί προβλήματα από χρήστες iPhone, γεγονός που υποδηλώνει ότι το ζήτημα είναι ευρύτερο.
Το πρόβλημα της αποκλειστικής ψηφιακής πρόσβασης στις εκπτώσεις δεν αφορά μόνο την Ελλάδα. Για παράδειγμα, πρόσφατες ειδήσεις αφορούν τρεις Ευρωπαϊκές χώρες αλλά υπάρχουν και παλαιότερες. Στη Γερμανία, η 93χρονη συνταξιούχος Helga Dörhöfer και άλλοι καταναλωτές παρουσιάζονται να αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα https://www.news38.de/panorama/vermisch ... unden.html. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο Σκοτσέζος βουλευτής Pete Wishart εξέφρασε ανησυχίες προς τη Lidl για το ίδιο θέμα, https://www.dailyrecord.co.uk/news/loca ... h-34585678. Στην Ισπανία, δικαστήριο διέταξε την επαναπρόσληψη πρώην υπαλλήλου με πληρωμή δεδουλευμένων που είχε απολυθεί επειδή "χειραγωγούσε" δεδομένα της εφαρμογής για να παρέχει εκπτώσεις σε πελάτες που δεν μπορούσαν να τις αποκτήσουν με άλλο τρόπο, https://www.businessinsider.es/desarrol ... os-1425324. Μάλιστα, η υπερασπιστική γραμμή του Lidl στο δικαστήριο της Ισπανίας περί χειραγώγησης δεδομένων πελατών εγείρει σοβαρά ερωτήματα. Εάν οι εργαζόμενοι μπορούν να "χειραγωγούν" την εφαρμογή, τότε τίθεται το ερώτημα εάν η Lidl προστατεύει επαρκώς τα δεδομένα που συλλέγει.
Επιπλέον, η εφαρμογή της Lidl περιέχει μια αμφιλεγόμενη λειτουργία: αν ένα προϊόν εξαντληθεί, η ενεργοποιημένη έκπτωση εκ των προτέρων εξαφανίζεται χωρίς ειδοποίηση, όταν καταγράφεται η εφαρμογή στο ταμείο συμβάλλοντας στην παραπλάνηση των καταναλωτών που πιστεύουν ότι η έκπτωση θα ισχύει σε μελλοντική αγορά, ενώ στην πραγματικότητα έχει ακυρωθεί. Προβλήματα με προσβάσεις σε εκπτώσεις της εφαρμογής έχουν καταγραφεί διαχρονικά από τα ΜΜΕ.
Η Lidl ενδέχεται να παραβιάζει ελληνική νομοθεσία περί προστασίας καταναλωτών. Στην Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 19138 της 12.03.26 που βασίζεται σε ευρωπαϊκές οδηγίες, οι προωθητικές ενέργειες πρέπει να είναι δίκαιες και προσβάσιμες. Επιπλέον, η υπόθεση των Ισπανικών δικαστηρίων εγείρει ανησυχίες σχετικά με πιθανές παραβιάσεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και του Digital Markets Act της ΕΕ.
Για να διασφαλιστεί η ισότιμη πρόσβαση των καταναλωτών σε προσφορές και να μην γίνεται κατάχρηση των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών δίχως την συναίνεση τους, θα πρέπει να παρέχεται φυσική κάρτα εκπτώσεων ως εναλλακτική της εφαρμογής, ή να καταργηθεί η εφαρμογή. Το θέμα απαιτεί προσεκτική διερεύνηση από τις ευρωπαϊκές αρχές, καθώς οι πρακτικές της Lidl αφορούν όλη την Ευρώπη. Οι καταναλωτές πρέπει να απαιτήσουν δικαιοσύνη και διαφάνεια στις ψηφιακές συναλλαγές τους.
https://indobserver.gr/%CE%BA%CE%BF%CE% ... E%B9%CF%82
ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Lidl ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!

Η Lidl, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής παγκοσμίως, προσφέρει εκπτώσεις αποκλειστικά μέσω της εφαρμογής της. Ωστόσο, αυτή η πρακτική συμβάλλει σε παραβιάσεις δικαιωμάτων καταναλωτών.
Για να επωφεληθεί κάποιος από τις προσφορές της Lidl, είναι απαραίτητη η χρήση της εφαρμογής και κινητά τηλέφωνα ορισμένων προδιαγραφών. Για παράδειγμα, χρήστες με κινητά Meizu δεν μπορούν να εγκαταστήσουν ή να ενημερώσουν την εφαρμογή λόγω του ότι η εταιρία έχει παύσει πια να ενεργοποιείται στον τομέα. Επίσης, έχουν καταγραφεί προβλήματα από χρήστες iPhone, γεγονός που υποδηλώνει ότι το ζήτημα είναι ευρύτερο.
Το πρόβλημα της αποκλειστικής ψηφιακής πρόσβασης στις εκπτώσεις δεν αφορά μόνο την Ελλάδα. Για παράδειγμα, πρόσφατες ειδήσεις αφορούν τρεις Ευρωπαϊκές χώρες αλλά υπάρχουν και παλαιότερες. Στη Γερμανία, η 93χρονη συνταξιούχος Helga Dörhöfer και άλλοι καταναλωτές παρουσιάζονται να αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα https://www.news38.de/panorama/vermisch ... unden.html. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο Σκοτσέζος βουλευτής Pete Wishart εξέφρασε ανησυχίες προς τη Lidl για το ίδιο θέμα, https://www.dailyrecord.co.uk/news/loca ... h-34585678. Στην Ισπανία, δικαστήριο διέταξε την επαναπρόσληψη πρώην υπαλλήλου με πληρωμή δεδουλευμένων που είχε απολυθεί επειδή "χειραγωγούσε" δεδομένα της εφαρμογής για να παρέχει εκπτώσεις σε πελάτες που δεν μπορούσαν να τις αποκτήσουν με άλλο τρόπο, https://www.businessinsider.es/desarrol ... os-1425324. Μάλιστα, η υπερασπιστική γραμμή του Lidl στο δικαστήριο της Ισπανίας περί χειραγώγησης δεδομένων πελατών εγείρει σοβαρά ερωτήματα. Εάν οι εργαζόμενοι μπορούν να "χειραγωγούν" την εφαρμογή, τότε τίθεται το ερώτημα εάν η Lidl προστατεύει επαρκώς τα δεδομένα που συλλέγει.
Επιπλέον, η εφαρμογή της Lidl περιέχει μια αμφιλεγόμενη λειτουργία: αν ένα προϊόν εξαντληθεί, η ενεργοποιημένη έκπτωση εκ των προτέρων εξαφανίζεται χωρίς ειδοποίηση, όταν καταγράφεται η εφαρμογή στο ταμείο συμβάλλοντας στην παραπλάνηση των καταναλωτών που πιστεύουν ότι η έκπτωση θα ισχύει σε μελλοντική αγορά, ενώ στην πραγματικότητα έχει ακυρωθεί. Προβλήματα με προσβάσεις σε εκπτώσεις της εφαρμογής έχουν καταγραφεί διαχρονικά από τα ΜΜΕ.
Η Lidl ενδέχεται να παραβιάζει ελληνική νομοθεσία περί προστασίας καταναλωτών. Στην Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 19138 της 12.03.26 που βασίζεται σε ευρωπαϊκές οδηγίες, οι προωθητικές ενέργειες πρέπει να είναι δίκαιες και προσβάσιμες. Επιπλέον, η υπόθεση των Ισπανικών δικαστηρίων εγείρει ανησυχίες σχετικά με πιθανές παραβιάσεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και του Digital Markets Act της ΕΕ.
Για να διασφαλιστεί η ισότιμη πρόσβαση των καταναλωτών σε προσφορές και να μην γίνεται κατάχρηση των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών δίχως την συναίνεση τους, θα πρέπει να παρέχεται φυσική κάρτα εκπτώσεων ως εναλλακτική της εφαρμογής, ή να καταργηθεί η εφαρμογή. Το θέμα απαιτεί προσεκτική διερεύνηση από τις ευρωπαϊκές αρχές, καθώς οι πρακτικές της Lidl αφορούν όλη την Ευρώπη. Οι καταναλωτές πρέπει να απαιτήσουν δικαιοσύνη και διαφάνεια στις ψηφιακές συναλλαγές τους.
https://indobserver.gr/%CE%BA%CE%BF%CE% ... E%B9%CF%82
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 35 Απαντήσεις
- 2133 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
30 Σεπ 2024, 20:35
-
-
Νέα δημοσίευση Νέες αυξήσεις σε εισαγόμενα προϊόντα (ειδικά τρόφιμα)
από hellegennes » 23 Ιαν 2024, 21:14 » σε Οικονομία - 9 Απαντήσεις
- 310 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nyxtovios
23 Ιαν 2024, 23:58
-
-
-
Νέα δημοσίευση O Trump απειλεί με δασμούς 100% στα προϊόντα των BRICS αν εγκαταλειψουν το δολάριο
από Ίακχος » 02 Δεκ 2024, 17:31 » σε Διεθνής πολιτική - 80 Απαντήσεις
- 1878 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Green Dragon
11 Δεκ 2024, 08:31
-
-
- 71 Απαντήσεις
- 1039 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
04 Μαρ 2024, 19:15