ένας φίλος απο αυτούς τους φαντασμένους έβγαλε το γιό του Ωρίωνα , που να μάθει οτι τον έβγαλε ΚατουρίωναGeorge_V έγραψε: ↑13 Φεβ 2025, 12:45Καπως ετσι γεννηθηκε ο Ωριων
Καποτε οι θεοι επισκεφτηκαν ενα βασιλια στη Φρυγια αν θυμαμαι καλα και αυτος για να τους τιμησει εκανε μια θυσια.
Anyway long story short οι θεοι μετα κατουρησαν στο δέρμα του σφαγμενου ζωου και απο αυτο γεννηθηκε ο Ωριων ο κυνηγος (καθως σε παλαιοτερη γραφη αναφεροταν ως Ουρίων το οποιο μετα για καποιο λογο σε μεταγενεστερη εποχη εγινε Ωριων)
Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
η κινεζικη σειρα που παρακολουθησα χθες ειχε αυτην την ιστορια οπως την περιγραφειςΓΑΛΗ έγραψε: ↑13 Φεβ 2025, 12:55Περιγράφει με σαφέστατες λεπτομέρειες και επίσης σαφείς βιβλιογραφικές αναφορές σ' αυτές την ιστορική πραγματικότητα, τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, την αντίστοιχη ανατροφή, υποχρεώσεις, δικαιώματα των "τίμιων" επίσημων γυναικών και εταίρων, τα δικαιώματα των παιδιών και των δύο κατηγοριών και φυσικά τις δίκες μετά από κατηγορίες για μοιχεία, που φυσικά αφορούσαν και στους άντρες. Αν κάποιος κατήγγειλε κάποιον ότι συζούσε με εταίρα και πολύ χειρότερα είχε κάνει μαζί της και παιδί, τα αποτελέσματα μπορεί να ήταν καταστροφικά για τον κατηγορούμενο. Επίσης, τότε υπήρχαν σκληρές ποινές και για τους άντρες αν ήταν μοιχοί. Παραδείγματος χάριν, ο απατημένος σύζυγος είχε δικαίωμα ζωής και θανάτου ή επιλογή οποιασδήποτε τιμωρίας για όποιον πήγε με τη γυναίκα του.
Περιληπτικώς αυτά.
κατι αλλο απο την πλευρα της εταιρας θυμασαι να πεις
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Θυμάμαι αλλά ειλικρινά βαριέμαι. Ενιγουέι, δεν είναι μυθιστόρημα ούτε σενάριο για σειρά για να συγκρίνεις.nemo έγραψε: ↑13 Φεβ 2025, 14:20η κινεζικη σειρα που παρακολουθησα χθες ειχε αυτην την ιστορια οπως την περιγραφειςΓΑΛΗ έγραψε: ↑13 Φεβ 2025, 12:55Περιγράφει με σαφέστατες λεπτομέρειες και επίσης σαφείς βιβλιογραφικές αναφορές σ' αυτές την ιστορική πραγματικότητα, τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, την αντίστοιχη ανατροφή, υποχρεώσεις, δικαιώματα των "τίμιων" επίσημων γυναικών και εταίρων, τα δικαιώματα των παιδιών και των δύο κατηγοριών και φυσικά τις δίκες μετά από κατηγορίες για μοιχεία, που φυσικά αφορούσαν και στους άντρες. Αν κάποιος κατήγγειλε κάποιον ότι συζούσε με εταίρα και πολύ χειρότερα είχε κάνει μαζί της και παιδί, τα αποτελέσματα μπορεί να ήταν καταστροφικά για τον κατηγορούμενο. Επίσης, τότε υπήρχαν σκληρές ποινές και για τους άντρες αν ήταν μοιχοί. Παραδείγματος χάριν, ο απατημένος σύζυγος είχε δικαίωμα ζωής και θανάτου ή επιλογή οποιασδήποτε τιμωρίας για όποιον πήγε με τη γυναίκα του.
Περιληπτικώς αυτά.
κατι αλλο απο την πλευρα της εταιρας θυμασαι να πεις
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
δενθελω λεπτομερειες η εταιρα κερδισε ΄η εχασε και για ποιο αδικημα ...μιαφρασηπουταπερικλειειΓΑΛΗ έγραψε: ↑13 Φεβ 2025, 14:26Θυμάμαι αλλά ειλικρινά βαριέμαι. Ενιγουέι, δεν είναι μυθιστόρημα ούτε σενάριο για σειρά για να συγκρίνεις.nemo έγραψε: ↑13 Φεβ 2025, 14:20η κινεζικη σειρα που παρακολουθησα χθες ειχε αυτην την ιστορια οπως την περιγραφειςΓΑΛΗ έγραψε: ↑13 Φεβ 2025, 12:55
Περιγράφει με σαφέστατες λεπτομέρειες και επίσης σαφείς βιβλιογραφικές αναφορές σ' αυτές την ιστορική πραγματικότητα, τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, την αντίστοιχη ανατροφή, υποχρεώσεις, δικαιώματα των "τίμιων" επίσημων γυναικών και εταίρων, τα δικαιώματα των παιδιών και των δύο κατηγοριών και φυσικά τις δίκες μετά από κατηγορίες για μοιχεία, που φυσικά αφορούσαν και στους άντρες. Αν κάποιος κατήγγειλε κάποιον ότι συζούσε με εταίρα και πολύ χειρότερα είχε κάνει μαζί της και παιδί, τα αποτελέσματα μπορεί να ήταν καταστροφικά για τον κατηγορούμενο. Επίσης, τότε υπήρχαν σκληρές ποινές και για τους άντρες αν ήταν μοιχοί. Παραδείγματος χάριν, ο απατημένος σύζυγος είχε δικαίωμα ζωής και θανάτου ή επιλογή οποιασδήποτε τιμωρίας για όποιον πήγε με τη γυναίκα του.
Περιληπτικώς αυτά.
κατι αλλο απο την πλευρα της εταιρας θυμασαι να πεις
ολα μαζι -αυτο ζηταω μονο για να θρεψω την περιεργεια μου
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δεν ήταν δίκη της εταίρας. Σε κάθε περίπτωση, επειδή βαριέμαι να ανεβάζω αποσπάσματα από τις σελίδες, αντιγράφω κάποια πιο αναλυτική περιγραφή παρουσίασης του θέματος από εκδοτικό οίκο.nemo έγραψε: ↑13 Φεβ 2025, 14:32δενθελω λεπτομερειες η εταιρα κερδισε ΄η εχασε και για ποιο αδικημα ...μιαφρασηπουταπερικλειει
ολα μαζι -αυτο ζηταω μονο για να θρεψω την περιεργεια μου
----------------------
Γεννημένη πιθανότατα στις αρχές του τέταρτου αιώνα π.Χ., η Νέαιρα υπήρξε μία από τις σπουδαιότερες εταίρες της αρχαίας Ελλάδας. Η μοίρα της σφραγίστηκε όταν σε νεαρή ηλικία αγοράστηκε από τη Νικαρέτη, ιδιοκτήτρια οίκου ανοχής στην Κόρινθο (πόλη τόσο γνωστή για τις πόρνες της που οι αρχαίοι Έλληνες είχαν δημιουργήσει το ρήμα κορινθιάζειν ως συνώνυμο του μοιχεύω). Ύστερα από μια πολυτάραχη ζωή κέρδισε την ελευθερία της και κατέληξε σε μια τριαντάχρονη σχέση με τον Αθηναίο πολίτη Στέφανο.
Γύρω στο 340 π.Χ., κατηγορήθηκε από τον Απολλόδωρο, στον περίφημο λόγο του Κατά Νεαίρας, για τον παράνομο γάμο της με τον Στέφανο, με τον οποίο εκείνος διατηρούσε βεντέτα. Ο Απολλόδωρος μηνύει τη Νέαιρα γιατί, όπως ισχυρίζεται, ήταν μια ξένη και είχε παραβεί το νόμο περί γάμου στην πόλη των Αθηνών.
Η ρητορική του στρατηγική επικεντρώνεται στην απόδειξη δύο βασικών ισχυρισμών: πρώτον, ότι η Νέαιρα ήταν όντως ξένη και δεύτερον, ότι ο Στέφανος ζούσε μαζί της ως σύζυγος, έχοντας αναγνωρίσει τα παιδιά της, τον Πρόξενο, τον Αρίστωνα και τη Φανώ ως Αθηναίους πολίτες. Η ταπεινωτική περιγραφή του Απολλόδωρου σχετικά με την προγενέστερη ζωή της Νέαιρας στον κορινθιακό οίκο ανοχής αποτελεί θεμελιώδες τμήμα της επιχειρηματολογίας του. Εάν καταδικαζόταν, η Νέαιρα θα γινόταν δούλη ενώ ο Στέφανος θα τιμωρούνταν με ένα αυστηρό πρόστιμο.
Η Χάμιλ επιχειρεί μία ανασύσταση της ζωής της Νέαιρας, φωτίζοντας, σε μια σπάνια οπτική, τη ζωή μιας γυναίκας στην αρχαία Ελλάδα. Συγχρόνως, διατρέχοντας το νομικό σύστημα της εποχής, προσφέρει μια αποκαλυπτική όσο και διαφορετική παρουσίαση της πολιτικής και κοινωνικής πραγματικότητας της κλασικής Αθήνας: οι αθηναϊκοί νόμοι, οι θρησκευτικές πρακτικές, η δουλεία και η διαδικασία πολιτογράφησης ξένων υπηκόων, η πορνεία, η μοιχεία, η ιδιωτική διαιτησία, κ.ά.
Τα μπολνταρίσματα είναι δικά μου.
Θα προσθέσω επίσης ότι αυτές οι πρακτικές ήταν πολύ συνηθισμένες μεταξύ πολιτικών αντιπάλων, απλώς ως αμαύρωση της φήμης τους, αυτό που λέμε δολοφονία χαρακτήρων ή χτύπημα κάτω απο τη μέση...το οποίο όλως τυχαίως χρησιμοποιείται διαχρονικώς από τους ηθικίζοντες ανάρχιδες. Στην πολιτική και όχι μόνον.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Το έχω ακουστά δεν το έχω διαβάσει. Μιλάμε για την έννοια της παρθενίας, όχι για μεταφυσικές δυνάμεις. Θεωρώ ότι ήταν ακριβώς αυτό που νομίζουμε.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑13 Φεβ 2025, 12:16Θα επαναλάβω ότι είναι τελείως άστοχο να συγκρίνετε τη μυθολογία με τα πρακτικά δεδομένα των αμιγώς ιστορικών καταγεγραμμένων.
Ξέρετε πολλούς ανθρώπους εκείνης της εποχής, που να ήταν διφυείς, να άλλαζαν όψη όταν γούσταραν, να πετουσαν κλπ;
Αναφορικά με τα δεδομένα των Αθηνών και άλλων πόλεων πλην Σπάρτης, τα αναφορικά με τις υποχρεώσεις των γυναικών, το κοινωνικό αλλά και δικονομικό πλαίσιο εκείνης της εποχής και το οτιδήποτε αφορούσε στο χάσμα μεταξύ των γυναικών για σπίτι και τις εταίρες, περιγράφεται με πλούσια βιβλιογραφία εδώ:
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
πρακτικά πάντως είναι λίγο ταλαιπώρια αυτή η αειπαρθενία
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Αυτό ακριβώς που νομίζουμε ήταν, ειδικώς για την κλασσική περίοδο της αρχαίας Ελλάδας. Και ακριβώς γι' αυτό παρέθεσα αυτό το βιβλίο, που η βιβλιογραφία του παραπέμπει σε αντίστοιχες περιπτώσεις, όχι μόνον για την παρθενία αλλά για τη θέση των γυναικών στην κοινωνία γενικότερα.Dorian έγραψε: ↑16 Φεβ 2025, 00:35Το έχω ακουστά δεν το έχω διαβάσει. Μιλάμε για την έννοια της παρθενίας, όχι για μεταφυσικές δυνάμεις. Θεωρώ ότι ήταν ακριβώς αυτό που νομίζουμε.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑13 Φεβ 2025, 12:16Θα επαναλάβω ότι είναι τελείως άστοχο να συγκρίνετε τη μυθολογία με τα πρακτικά δεδομένα των αμιγώς ιστορικών καταγεγραμμένων.
Ξέρετε πολλούς ανθρώπους εκείνης της εποχής, που να ήταν διφυείς, να άλλαζαν όψη όταν γούσταραν, να πετουσαν κλπ;
Αναφορικά με τα δεδομένα των Αθηνών και άλλων πόλεων πλην Σπάρτης, τα αναφορικά με τις υποχρεώσεις των γυναικών, το κοινωνικό αλλά και δικονομικό πλαίσιο εκείνης της εποχής και το οτιδήποτε αφορούσε στο χάσμα μεταξύ των γυναικών για σπίτι και τις εταίρες, περιγράφεται με πλούσια βιβλιογραφία εδώ:
Η μυθολογία όμως για το αειπάρθενον της Αθηνάς, είναι άλλο πράγμα.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- Belladonna_new
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: 05 Φεβ 2025, 22:50
- Phorum.gr user: Belladonna
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Η παρθενία παντως την προ Χριστιανική εποχή δεν ήταν σημαδι εγκράτειας και δεν θεωρούνταν "τιμη" για μια γυναικα - το αντίθετο μαλιστα. Η παρθενια θεωρουνταν ατιμωση του ρολου της γυναικας στην τεκνοποιηση.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Καλώς το κορίτσι,χρόνια και ζαμάνια!Belladonna_new έγραψε: ↑18 Φεβ 2025, 22:29Η παρθενία παντως την προ Χριστιανική εποχή δεν ήταν σημαδι εγκράτειας και δεν θεωρούνταν "τιμη" για μια γυναικα - το αντίθετο μαλιστα. Η παρθενια θεωρουνταν ατιμωση του ρολου της γυναικας στην τεκνοποιηση.
Γραμματέας του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Μα η παρθενία ήταν κάτι θετικό αν ήταν συμβατή και με τη νεαρή ηλικία στους γάμους των γυναικών, τόσο στην προχριστιανική όσο και στη χριστιανική περίοδο. Από μία ηλικία και μετά το αν ήταν παρθένα ή μη μία "γεροντοκόρη" ήταν αδιάφορο και προφανώς υποτιμητικό για το ρόλο των γυναικών. Εκτός από τις ιέρειες και αργότερα τις καλόγριες φυσικά.Belladonna_new έγραψε: ↑18 Φεβ 2025, 22:29Η παρθενία παντως την προ Χριστιανική εποχή δεν ήταν σημαδι εγκράτειας και δεν θεωρούνταν "τιμη" για μια γυναικα - το αντίθετο μαλιστα. Η παρθενια θεωρουνταν ατιμωση του ρολου της γυναικας στην τεκνοποιηση.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- Belladonna_new
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: 05 Φεβ 2025, 22:50
- Phorum.gr user: Belladonna
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Καλως σας ξαναβρήκα!Γκιώνης έγραψε: ↑18 Φεβ 2025, 22:41Καλώς το κορίτσι,χρόνια και ζαμάνια!Belladonna_new έγραψε: ↑18 Φεβ 2025, 22:29Η παρθενία παντως την προ Χριστιανική εποχή δεν ήταν σημαδι εγκράτειας και δεν θεωρούνταν "τιμη" για μια γυναικα - το αντίθετο μαλιστα. Η παρθενια θεωρουνταν ατιμωση του ρολου της γυναικας στην τεκνοποιηση.
- Belladonna_new
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: 05 Φεβ 2025, 22:50
- Phorum.gr user: Belladonna
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Στα πρώτα χριστιανικά χρόνια, όταν ξεκινησαν οι πρωτες γυναικες α γινονται "μαρτυρες" του Χριστιανισμού υπηρχαν πολλοι βιασμοί τους από ειδωλολάτρες. Το σκεπτικό ήταν ότι δεν θα έπρεπε μια γυναικα να μεινει παρθένα ως ενδειξη ευσέβειας αλλά αντίθετα θα επρεπε να ΜΗΝ ειναι παρθένα για να υπηρετήσει το ρόλο της ως γυναίκα.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑18 Φεβ 2025, 22:46Μα η παρθενία ήταν κάτι θετικό αν ήταν συμβατή και με τη νεαρή ηλικία στους γάμους των γυναικών, τόσο στην προχριστιανική όσο και στη χριστιανική περίοδο. Από μία ηλικία και μετά το αν ήταν παρθένα ή μη μία "γεροντοκόρη" ήταν αδιάφορο και προφανώς υποτιμητικό για το ρόλο των γυναικών. Εκτός από τις ιέρειες και αργότερα τις καλόγριες φυσικά.Belladonna_new έγραψε: ↑18 Φεβ 2025, 22:29Η παρθενία παντως την προ Χριστιανική εποχή δεν ήταν σημαδι εγκράτειας και δεν θεωρούνταν "τιμη" για μια γυναικα - το αντίθετο μαλιστα. Η παρθενια θεωρουνταν ατιμωση του ρολου της γυναικας στην τεκνοποιηση.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Ως σκλάβα εννοείς ή κάτι παρεμφερές.Belladonna_new έγραψε: ↑19 Φεβ 2025, 13:01Στα πρώτα χριστιανικά χρόνια, όταν ξεκινησαν οι πρωτες γυναικες α γινονται "μαρτυρες" του Χριστιανισμού υπηρχαν πολλοι βιασμοί τους από ειδωλολάτρες. Το σκεπτικό ήταν ότι δεν θα έπρεπε μια γυναικα να μεινει παρθένα ως ενδειξη ευσέβειας αλλά αντίθετα θα επρεπε να ΜΗΝ ειναι παρθένα για να υπηρετήσει το ρόλο της ως γυναίκα.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑18 Φεβ 2025, 22:46Μα η παρθενία ήταν κάτι θετικό αν ήταν συμβατή και με τη νεαρή ηλικία στους γάμους των γυναικών, τόσο στην προχριστιανική όσο και στη χριστιανική περίοδο. Από μία ηλικία και μετά το αν ήταν παρθένα ή μη μία "γεροντοκόρη" ήταν αδιάφορο και προφανώς υποτιμητικό για το ρόλο των γυναικών. Εκτός από τις ιέρειες και αργότερα τις καλόγριες φυσικά.Belladonna_new έγραψε: ↑18 Φεβ 2025, 22:29Η παρθενία παντως την προ Χριστιανική εποχή δεν ήταν σημαδι εγκράτειας και δεν θεωρούνταν "τιμη" για μια γυναικα - το αντίθετο μαλιστα. Η παρθενια θεωρουνταν ατιμωση του ρολου της γυναικας στην τεκνοποιηση.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- Belladonna_new
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: 05 Φεβ 2025, 22:50
- Phorum.gr user: Belladonna
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Όχι ως σκλάβα, ως αναπαραγωγικη μηχανηΓΑΛΗ έγραψε: ↑19 Φεβ 2025, 13:13Ως σκλάβα εννοείς ή κάτι παρεμφερές.Belladonna_new έγραψε: ↑19 Φεβ 2025, 13:01Στα πρώτα χριστιανικά χρόνια, όταν ξεκινησαν οι πρωτες γυναικες α γινονται "μαρτυρες" του Χριστιανισμού υπηρχαν πολλοι βιασμοί τους από ειδωλολάτρες. Το σκεπτικό ήταν ότι δεν θα έπρεπε μια γυναικα να μεινει παρθένα ως ενδειξη ευσέβειας αλλά αντίθετα θα επρεπε να ΜΗΝ ειναι παρθένα για να υπηρετήσει το ρόλο της ως γυναίκα.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑18 Φεβ 2025, 22:46
Μα η παρθενία ήταν κάτι θετικό αν ήταν συμβατή και με τη νεαρή ηλικία στους γάμους των γυναικών, τόσο στην προχριστιανική όσο και στη χριστιανική περίοδο. Από μία ηλικία και μετά το αν ήταν παρθένα ή μη μία "γεροντοκόρη" ήταν αδιάφορο και προφανώς υποτιμητικό για το ρόλο των γυναικών. Εκτός από τις ιέρειες και αργότερα τις καλόγριες φυσικά.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Μαύρη ηθοποιος πηρε τον ρολο της θεας Αθηνας στην Οδυσσεια του Νολαν
από Μαδουραίος » 11 Φεβ 2025, 21:18 » σε 7η τέχνη και Ηλ. ΜΜΕ - 409 Απαντήσεις
- 6811 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Zundapp
01 Μαρ 2025, 21:50
-
-
- 39 Απαντήσεις
- 836 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΑΙΝΕΙΑΝ06
09 Φεβ 2025, 06:33
-
-
Νέα δημοσίευση Ύμνος Εστίας Θεάς της Οικίας και της Οικογένειας
από tanipteros » 04 Ιαν 2025, 02:18 » σε Θρησκειολογία - 2 Απαντήσεις
- 220 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros
04 Ιαν 2025, 03:04
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ὕμνος εἰς τὴν Ἀνάστασιν τῆς Θεᾶς Περσεφόνης καὶ τὴν Ἀναγωγὴν τοῦ Μύστου
από tanipteros » 01 Ιαν 2025, 09:35 » σε Θρησκειολογία - 16 Απαντήσεις
- 516 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ksk
22 Ιαν 2025, 15:18
-