θεωρω πως αν δεν πατησε ρουφιανοκουμπο ο νανδρος μπορει να παραμεινει.
δεν προλαβα ακομη να του πω "τον ηπιατε στη βιεννη"


θεωρω πως αν δεν πατησε ρουφιανοκουμπο ο νανδρος μπορει να παραμεινει.
Δεν έχει νόημα η συζήτησή μαζί σου. Δεν μπορείς να δεις έξω από τις αριστερές παρωπίδες σου.Στρακαστρουκας έγραψε: ↑07 Δεκ 2018, 18:27Αρα η τελικη αποψη σου ειναι να "βοηθησουν οι χριστιανοι να αλλαξει το κορανι για να ταιριαζει τα συμφεροντα τους και την λογικη τους και μεχρι να γινει αυτο θα κανουμε πολεμους στους μουσουλμανους σε ολον τον κοσμο". Αντιλαμβανεσαι βεβαια ποσο κοντα ειναι στην λογικη του θρησκευτικου πολεμου αυτο το πραγμα
ΔΕΝ πάτησα ρουφιανόκουμπο. Αντίθετα του απάντησα στις κατάρες του και που τις έχω γραμμένες, επειδή ήθελα να παραμείνουν και να φαίνεται το ποιόν του.
Όοοχι μαξάκο, ο τύπος δε μιλάει ούτε σα παλαιοημερολογίτης ούτε σα μερικούς μητροπολίτες (γιατί όλοι αυτοί δεν έχουν καμία δύναμη πάνω μας κι ούτε θέλουν ή μπορούν να μας επιβάλλουν τις εμετικές απόψεις τους). Μιλάει σα τη φωνή του "μετριοπαθούς" Ισλάμ που καλωσόρισες προηγουμένως.μίστερ μαξ έγραψε: ↑07 Δεκ 2018, 07:49Νταξει, ο τυπος μιλάει σαν παλαιοημερολογίτης ή σαν μερικους μητροπολίτες ή παπάδες που κάνουν συνέχεια επίθεση στον μοντερνισμό. Τα όσα λέει δεν διαφέρουν από οσα λες εσυ ή και η φίλη σου η Γάλη, τον ίδιο αγώνα δίνεται κατά των εκτρώσεων και των ομοφυλοφίλων. Οπως σας ανεχόμαστε εσας, ανεχόμαστε και τον συγκεκριμένο ταλιμπαν. Τελωσπάντων δείχνει επίσης ποσο αναγκαίο ειναι να προστατέψουμε τους πρόσφυγες που προσπαθουν να ξεφυγουν από τέτοιους βάρβαρους. Εσυ δλδ αν γεννιόσουν στο Ιραν, θα ήθελες ή οχι να βρεις πολιτικό άσυλο στην Δύση;Ίφιδα έγραψε: ↑06 Δεκ 2018, 23:30(blackpaint,μίστερ μαξ, Στρακαστρουκας, φάτε τον μετριοπαθή μουσουλμάνο σας στα μούτρα να τονε γουστάρετε και μόκο φυσικά στην παράκρουση μίσους)
Ή ίδια φωνή που θέλει να μου απαγορέψει να κρίνω αυτή τη θρησκεία όπως όλες τις άλλες, που θα δικαζόμαστε ως ισλαμοφοβικοι, κάτι που επίσης χειροκροτείς επειδή κρίνουμε με λογική.μίστερ μαξ έγραψε: ↑23 Νοέμ 2018, 11:16Αγαπητέ Αls, καλοσόρισες σε πχόρουμ, καλή υπομονή και να απαντάς ευγενικά και τεκμηριωμένα οπως τώρα. Σου ευχομαι καλή διαμονή! Χαίρομαι που στο πχορουμ και η φωνή του μετριοπαθους Ισλαμ!
Συκοφαντείς γιατί δεν εχεις κανένα λογικό επιχείρημα.μίστερ μαξ έγραψε: ↑07 Δεκ 2018, 08:58Οι πρώτοι που θελουν να κάνουν την δύση Ιραν, ειναι οι ΧΑυγίτες και οι αλτ-ραητ (Ιφιδα, ΄Γάλη, κτλ)
Ali Al-Yunani έγραψε: ↑07 Δεκ 2018, 11:44Δεν είναι αμαρτία η απόλαυση για τη γυναίκα. Αυτό είναι μύθος. Ούτε η κλειτοριδεκτομή προέρχεται από το Ισλάμ.Ίφιδα έγραψε: ↑06 Δεκ 2018, 23:30Απαγορεύεται ο ακρωτηριασμός μας λέτε ΨΕΥΤΑΡΕΣ του κερατά, την ίδια στιγμή που υπο το νόμο τη Σαρίας σας, ακρωτηριάζουν όποιον γουστάρουν. Την ίδια στιγμή που η συντριπτική πλειονότητα των 200 εκατομμυρίων γυναικών που έχουν υποστεί κλειτοριδεκτομή, προέρχονται απ τη θρησκεία σας. ΓΙατί είναι αμαρτία για τη γυναίκα η απόλαυση.
Λένε ότι η περιτομή είναι υποχρεωτική για κάθε αρσενικό και θηλυκό. Λένε ψέματα. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (η ευλογία και η ειρήνη του ΑΛΛΑΧ σ’ αυτόν) είχε πει: “Η περιτομή είναι Σούννα για τον άντρα και μακρούμα για τη γυναίκα.” (Sunan Bayhaki)
“Σούννα” σημαίνει “Παράδοση” (και εδώ εννοείται κάτι που προέρχεται από την παράδοση του Προφήτη) ενώ “Μακρούμα” σημαίνει απλά “Κάτι καλό” (κάτι δηλαδή που δεν είναι καν παράδοση).
Η ιστορική καταγωγή του εθίμου του σεξουαλικού ακρωτηριασμού χάνεται κάπου ανάμεσα στη σημιτική και αιγυπτιακή παράδοση. Ο Ηρόδοτος αναφέρει ότι τον 5ο αιώνα π.Χ., οι Φοίνικες, οι Χετταίοι και οι Αιθίοπες πραγματοποιούσαν κλειτοριδεκτομή στα κορίτσια τους. Το έθιμο παρατηρήθηκε από ιστορικούς-ανθρωπολόγους ερευνητές στις τροπικές ζώνες της Αφρικής, στις Φιλιππίνες, στις φυλές του Αμαζονίου, στους Ίνκας του Μεξικού, στους Αβοριγίνες της Αυστραλίας… Ο Στράβων αναφέρεται στη “γυναικεία περιτομή” στην Ερυθρά Θάλασσα, “όπως έπρατταν οι Ιουδαίοι”.
Ο Έλληνας γεωγράφος Αγαθαρχίδης, στην πτολεμαϊκή εποχή, περιγράφοντας τους Τρωγλοδύτες, φυλή εγκατεστημένη στα παράλια της Ερυθράς Θάλασσας, γράφει: “Έχουν έθιμο να κόβουν μέρη των γεννητικών τους οργάνων, όπως έκαναν οι Αιγύπτιοι. Γι’ αυτό οι Έλληνες τους ονομάζουν κολοβούς”.
Η πρακτική ξεπερνά ιστορικά και γεωγραφικά την περιοχή του Ισλάμ, το οποίο ωστόσο την έχει “χρεωθεί” τους τελευταίους αιώνες, καθότι απαντάται πρωτίστως σε περιοχές της μουσουλμανικής Αφρικής και της Ινδονησίας. Πάντως, δεν μπορούμε να μιλάμε για ένα αυστηρά μουσουλμανικό έθιμο, εφόσον απουσιάζει από την περιοχή του λεγόμενου “σκληρού πύρινα” του Ισλάμ (Σαουδική Αραβία, Ιράν κ.τ.λ), ενώ αντίθετα παρατηρείται ακόμη και σε μη μουσουλμανικούς πληθυσμούς, όπως στους Κόπτες χριστιανούς της Αιθιοπίας & της Αιγύπτου, στους αυτόχθονες του Αμαζονίου, των Φιλιππίνων, του Μεξικού & της Αυστραλίας, κλπ. Επιπλέον δεν υπάρχει καμιά αναφορά σεξουαλικού ακρωτηριασμού των γυναικών μέσα στο Κοράνι.
Ο ιμάμης Mustafa Abdullahi Aden τελευταία διακηρύσσει ότι η γυναικεία περιτομή είναι θρησκευτικό καθήκον…Και συστήνει την αγαπημένη του μέθοδο, που αφαιρεί ολοκληρωτικά όλα τα γυναικεία εξωτερικά όργανα.
Ο ιμάμης αυτός κάνει λάθος. Υπάρχουν τέσσερις τύποι κλειτοριδεκτομής.
Τύπος 1. Εκτομή της ακροποσθίας με ή χωρίς εκτομή μέρους ή ολόκληρης της κλειτορίδας.Ο όρος που χρησιμοποιείται για τον τύπο αυτόν είναι περιτομή, τυπική περιτομή (ritualistric circumcision), sunnah (ο όρος αυτός δεν είναι σωστός), κλειτοριδεκτομή.
Τύπος 2. Εκτομή της κλειτορίδας με μερική ή ολική εκτομή των μικρών χειλέων. Οι όροι που χρησιμοποιούνται για τον τύπο 2 είναι κλειτοριδεκτομή sunnah (ο όρος αυτός δεν είναι σωστός), εκτομή και περιτομή.
Τύπος 3. Εκτομή μέρους ή όλων των μικρών και μεγάλων χειλών και ράψιμο /στένεμα της εισόδου του κόλπου (αγκτηριασμός-infibulation). Οι όροι που χρησιμοποιούνται για τον τύπο 3 είναι αγκτηριασμός, Φαραωνική ή Σομαλική περιτομή.
Τύπος 4. Αταξινόμητες περιπτώσεις που περιλαμβάνουν:
“Απλό ή διαμπερές τρύπημα ή τομή στην κλειτορίδα και/η τα χείλη του αιδοίου”, “Καυτηριασμός με κάψιμο της κλειτορίδας και των πέριξ ιστών”, “Γδάρσιμο των ιστών γύρω από την είσοδο του κόλπου (κοψίματα-angurga) ή κόψιμο του κόλπου (κοψίματα- gishiri)”, “Εισαγωγή διαβρωτικών μέσων ή φυτών στον κόλπο ώστε να προκληθεί αιμορραγία ή με τον σκοπό να γίνει ποιο σφικτός ή στενός”.
Ο τρίτος και ο τέταρτος τύπος της κλειτοριδεκτομής είναι αυστηρά απαγορευμένες στο Ισλάμ, είναι αρχαίες παγανιστικές πρακτικές και δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το Ισλάμ (αν και υποστηρίζονται από ορισμένους μισογύνιδες).
Αναφέρουν οι συκοφάντες ένα σημείο απ’ τη ζωή του προφήτη όπου είδε μία γυναίκα να κάνει κλειτοριδεκτομή σε ένα μικρό κοριτσάκι και της είπε: “Αφαίρεσε αλλά ΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ”. Ο Προφήτης αναφερότανε στους δύο πρώτους τύπους κλειτοριδεκτομής η οποία γινότανε ΜΟΝΟ όταν κάποια κορίτσια είχαν πολύ διογκωμένη κλειτορίδα. Οι άλλοι δύο τύποι (ο 3ος και ο 4ος) κλειτοριδεκτομής είναι κτηνωδίες και δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με το Ισλάμ.
Αν αφαιρέσει κανείς το «το κόψιμο της άκρης» της κλειτορίδας τότε έχουμε να κάνουμε κυριολεκτικά με ακρωτηριασμό γενετικών οργάνων και δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι αυτό, όχι μόνο απαγορεύεται αλλά διώκεται στην Ισλαμική νομολογία. Ο Προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε:
«Μην προξενείτε κακό, βλάβη και ζημιά στους εαυτούς σας και στους άλλους.» (Daraqutni; Ibn Majah, 2341; & Musnad, Ahmad ibn Hanbal, volume 1, p. 313;)
Από τη ρήση του Προφήτη (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) καταλαβαίνουμε βάση λογικής καθώς επίσης και θεολογικά (κυρίως νομολογικά με συναίνεση των λογίων) ότι το Ισλάμ απαγορεύει την κλειτοριδεκτομή. Όμως γιατί αναφέρονται συνεχώς στο Ισλάμ διάφοροι επικριτές; Υπάρχει βάση για να γίνει αυτή η σύνδεση; Η απάντηση είναι «ναι και όχι».
Στο Ισλάμ απαγορεύεται η κλειτοριδεκτομή αλλά δεν απαγορεύεται (ούτε είναι υποχρεωτική) η γυναικεία περιτομή, η οποία δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που ονομάζουμε σήμερα ως «αφαίρεση της κλειτορίδας» ή κλειτοριδεκτομή. Η Ισλαμική περιτομή των γυναικείων γενετικών οργάνων είναι σχεδόν όμοια με αυτό που σήμερα αποκαλούμε «πλαστική της κλειτορίδας». Λαμβάνει μέρος ΟΧΙ στην κλειτορίδα αλλά στο δέρμα που περιβάλει την κλειτορίδα, ακριβώς όπως γίνεται στην περιτομή των ανδρών (επέμβαση στο δέρμα του πέους όχι στο πέος το ίδιο).
Ο Άχμεντ ιμπν Ταϊμίιγια (ραχίμαχουλλάχ), αναφέρει χαρακτηριστικά το πώς πραγματοποιείται η περιτομή της γυναίκας στο Ισλάμ:
«Η περιτομή στην γυναίκα γίνεται επάνω στο δέρμα που μοιάζει σαν το λειρί του κόκορα. Ο Προφήτης είπε σε αυτήν που έκανε την επέμβαση ‘άσε ένα μέρος να εξέχει και μην υπερβάλεις όταν κόβεις, αυτό θα κάνει το πρόσωπο της χαρούμενο και τον άνδρα της ευχαριστημένο’…Εάν η επέμβαση είναι ακραία τότε η γυναίκα θα χάσει την (σεξουαλική) επιθυμία της.» (Majmoo al-Fataawa, volume 21, p.114)
Αυτή είναι και η θέση, οπου αποτελεί συναίνεση των μεγάλων λογίων όπως του Ibn al-Sabagh στο έργο Al Shamil. (Tuhfat al-Mawdood, p. 190-192)
Ο τρόπος έκφρασης αυτών των μεγάλων και παλαιών ουλεμά του Ισλάμ εκλαμβάνουν ότι η επέμβαση γίνεται στο δέρμα της κλειτορίδας, με προσοχή, χωρίς υπερβολές που θα προκαλέσουν προβλήματα. Το βιβλίο του λόγιου Ibn al-Qayyim με τίτλο Tuhfat al-Mawdud fi Ahkam al-Mawlud που περιλαμβάνει διάφορους ισλαμικούς κανόνες για το νεογέννητο, αφιέρωσε ένα μεγάλο κεφάλαιο για την περιτομή του αγοριού και του κοριτσιού. Αξίζει να σημειωθεί ότι πουθενά δεν αναφέρεται η επέμβαση της κλειτορίδας σαν σωματικό όργανο αλλά το δέρμα που περιβάλει αυτή. Ελάχιστες φορές βρίσκουμε μόνη της την λέξη κλειτορίδα αλλά σε καμία περίπτωση δεν εννοούνται τα γενετικά όργανα.
Σχετικά με το αν είναι υποχρεωτικό η όχι η γυναίκεια περιτομή επίσης έχουμε συναίνεση των λογίων. Ο σέιχ Μουχάμμεντ ιμπν Ουθάιμιν ανέφερε:
«Η ορθή άποψη είναι ότι είναι υποχρεωτικό για τον άνδρα και απλά επιτρεπτό για την γυναίκα.» (Al-Sharh al-Mumti, volume 1, p.133-134)
Η Ισλαμική επιτροπή της Σαουδικής Αραβίας κάποτε δέχτηκε μια επιστολή απο Μουσουλμάνες της Σομαλίας κάνοντας παράπονα για το αρχαίο φαραωνικό έθιμο της κλειτοριδεκτομής. Η επιτροπή απάντησε:
«Εάν η μέθοδος της επέμβασης είναι όπως το περιγράφετε τότε είναι χαράμ (απαγορεύεται) η επέμβαση αυτή διότι προκαλεί κακό. Η επιτρεπτή γυναικεία περιτομή είναι η ελαχίστη αφαίρεση (δέρματος) της κλειτορίδας μπροστά στο αιδοίο.» (Supreme Council of Ulema of Saudi Arabia, νolume 4, p. 44)
Η περιτομή της κλειτορίδας στο Ισλάμ και η πλαστική κλειτορίδας στην Δύση
Φαίνεται οξύμωρο λοιπόν αλλά στην Ευρώπη και γενικά στη Δύση η γυναίκεια περιτομή είναι αρκετά διαδεδομένη με τον τίτλο «πλαστική κλειτορίδας» όπου οι διάφορες ανόητες φεμινίστριες τρέχουν στους πλαστικούς για λόγους καλλωπισμού. Διαβάζουμε:
«Το πλεονάζον δέρμα στα πλάγια της κλειτορίδας, συχνά κάνει την ίδια την κλειτορίδα να φαίνεται μεγαλύτερη ή και ασύμμετρη. Τα γονίδια, τα οιστρογόνα και η έκθεση στην τεστοστερόνη (ανδρογονική ορμόνη), μπορούν να προκαλέσουν αξιοσημείωτες αλλαγές στην εμφάνιση της. Συχνά αυτή η ανωμαλία συνδυάζεται με γενικότερα αλλοιωμένη εμφάνιση των μικρών χειλέων όπου κι εκεί υπάρχει αντίστοιχη ασυμμετρία ή υπερτροφία τους. Όπως σε όλες τις δυσμορφίες της περιοχής, η γυναίκα ενοχλείται κυρίως από την εμφάνιση του αιδοίου κοιτώντας τον εαυτό της στον καθρέφτη καθώς επίσης κι από τα στενά ρούχα και τη υπερβολική τριβή της κλειτορίδας. Για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα μπορεί η γυναίκα να προχωρήσει σε πλαστική επέμβαση της κλειτορίδας ώστε να εκλείψουν τα παραπάνω προβλήματα και να τονωθεί η αυτοπεποίθησή της»
Επίσης
«Πως γίνεται η πλαστική κλειτορίδας;
Η επέμβαση είναι απλή και δε γίνεται στην κλειτορίδα (υπάρχει ένα μεγάλο πλέγμα νεύρων που δεν επιτρέπει την επέμβαση) αλλά στο δέρμα που την περιβάλλει, γίνεται ένα είδους λίφτινγκ για να μειωθεί η υπερβολική προεξοχή της» (http://www.mylook.gr/medicaland/niptuck ... ridas.html)
Σχεδόν καμία διαφορά από την ορολογία που χρησιμοποιούν οι Μουσουλμάνοι ουλεμά για την περιγραφή της επέμβασης, που στην Ισλαμική θεολογία γίνεται για λόγους ευσέβειας προς τον Δημιουργό (οπου για την γυναίκα δεν είναι υποχρεωτικό αλλά επιλογή της) ενώ για τη μη Μουσουλμάνα για λόγους καλλωπισμού ΚΑΙ υγείας.
Συμπέρασμα:
Είναι ξεκάθαρο ότι η Σαρία που απορρέει από το Κοράνι και την διδασκαλία του προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) αναφέρει με τον πιο απλό τρόπο ότι η επέμβαση της γυναικείας περιτομής δεν έχει να κάνει με το βάρβαρο φαραωνικό έθιμο της αφαίρεσης της κλειτορίδας. Η έλλειψη γνώσης της Αραβικής γλώσσας που υπάρχει στην Δύση, και ιδιαίτερα στους μη Μουσουλμάνους επικριτές, έχουν δημιουργήσει την σύγχυση ότι στο Ισλάμ δήθεν κόβεται η κλειτορίδα μεμονωμένα ενώ στην πραγματικότητα κόβεται ελάχιστα το δέρμα που περιβάλει την κλειτορίδα. Επίσης η περιτομή στην γυναίκα δεν είναι υποχρεωτική και μπορεί να ακυρωθεί σε περίπτωση φόβου, ανησυχίας και γενικά όταν υπάρχει ανασφάλεια.
Κάποιος θα ρωτήσει «και γιατί στις Μουσουλμανικές χώρες και στα χωριά οι Μουσουλμάνοι καταφεύγουν στην κλειτοριδοεκτομή και όχι στην περιτομή;» Η απάντηση είναι λόγω ΑΓΝΟΙΑΣ. Οι Μουσουλμανικές χώρες (οι περισσότερες) ακολουθούν παραδοσιακά έθιμα (ιδιαίτερα στα χωριά) που δεν σχετίζονται με κανέναν τρόπο με τη θεολογία ή τη νομολογία του Ισλάμ και έχουν επιβιώσει ως τις μέρες μας.
Αν σε κάτι συμφωνούμε με τους επικριτές της κλειτοριδοεκτομής, είναι ότι το βάρβαρο αυτό έθιμο της αφαίρεσης της κλειτορίδας πρέπει να σταματήσει. Και σαν Μουσουλμάνοι προσθέτουμε ότι σε περίπτωση που υπάρχει η επιθυμία να γίνει περιτομή, τότε να γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες του Προφήτη μας. Δηλαδή να αφαιρείται ένα πολύ μικρό κομμάτι το οποίο δεν δημιουργεί πρόβλημα στη γυναίκα. Αν κάπου διαφωνούμε με τους επικριτές της κλειτοριδοεκτομής, είναι ότι το Ισλάμ δεν πρέπει να κάτσει στο εδώλιο για αυτήν την πρακτική διότι πολύ απλά πουθενά τα ιερά του κείμενα δεν καλούν σε αυτού του είδους τον ακρωτηριασμό των γενετικών οργάνων.Χμμμμ....
“Οι γυναίκες σας είναι για σας όπως η καλλιεργήσιμη γη. Καλλιεργείστε την όποτε και όπως θέλετε όμως προηγουμένως, κάντε μια καλή πράξη για την ψυχή σας και σεβαστείτε τον ΑΛΛΑΧ και μάθετε ότι πρόκειται να Τον συναντήσετε…” (Κοράνι, 2:223)
Συχνά λοιπόν οι ανόητοι επικριτές του Ισλάμ χρησιμοποιούν το παραπάνω εδάφιο για αν αποδείξουν δήθεν ότι η γυναίκα στο Ισλάμ αποτελεί κτήμα του άντρα αλλά «ξεχνάνε» να πουν ότι το εδάφιο αυτό έχει σχέση με τη σεξουαλική επαφή και ΜΟΝΟ.
Κάποτε στους Εβραίους κατοίκους της πόλης Μεδίνα, επικρατούσε η αντίληψη ότι αν το ζευγάρι συνουσιάζονταν με τη γυναίκα να στέκεται στα τέσσερα, τότε το παιδί θα γεννιόταν λειψό. Τότε λοιπόν κάποιος ανέφερε στον προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) την αντίληψη αυτή και αποκαλύφτηκε το παραπάνω εδάφιο, με το οποίο καταργήθηκε αυτή η αντίληψη και επιτρέπεται ο σύζυγος και η σύζυγος να συνουσιάζονται με τη σύζυγο να στέκεται στα τέσσερα, ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ όμως αυστηρά η πρωκτική σεξουαλική επαφή (η οποία ορισμένοι επικριτές του Ισλάμ ψευδώς ισχυρίζονται ότι επιτρέπεται), που θεωρείται αμαρτία.
Όταν αποκαλύφθηκε το εδάφιο «2:223» ο Αμπντουλλάχ ιμπν Αμπμπάς (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε:
“Να αποφεύγετε όμως δύο πράγματα, τον σοδομισμό και την συνουσία όταν η γυναίκα έχει περίοδο.” (Sunan Tirmidhi),
“Ο ΑΛΛΑΧ δεν διστάζει να πει την αλήθεια, μην κάνετε σοδομισμό με τις γυναίκες” (Mishkaat),
“Ο ΑΛΛΑΧ δεν θα κοιτάξει σε έναν που έρχεται με τη σύζυγο του σε σεξουαλική επαφή μέσω του πρωκτού” (Sharh us-Sunnah),
“Αυτός ο οποίος διαπράττει με τη σύζυγο του σοδομισμό, είναι καταραμένος.” (Ahmed ibn Hanbal, al-Musnad)
Φυσικά ο σοδομισμός είναι ακόμα περισσότερο απαγορευμένος ανάμεσα σε άντρες. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε:
“Ο ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα δεν θα κοιτάξει σε κάποιον που διαπράττει σοδομισμό με έναν άντρα ή με μία γυναίκα.” (Sunan Tirmidhi)
Λέγεται λοιπόν στο εδάφιο «2:223» ότι για τους άντρες οι γυναίκες είναι σαν ένα χωράφι αλλά εννοεί ότι η γυναίκα είναι αντικείμενο που μπορεί ο σύζυγος της να την κάνει ό,τι θέλει; Όχι φυσικά γιατί όπως είπα το εδάφιο αυτό αφορά ΜΟΝΟ την σεξουαλική επαφή. Ο σύζυγος πρέπει να έχει αγάπη προς τη σύζυγο του. Αν ένας γεωργός δεν αγαπήσει το χωράφι του, αν δεν το σπείρει, αν δεν το ποτίσει και αν δεν το καλλιεργήσει, τότε το χωράφι δεν θα βγάλει καρπούς. Για να βγάλει καρπούς και να μη βγουν τσουκνίδες, θάμνοι και άλλα τέτοια, ασφαλώς ο γεωργός πρέπει να φροντίσει το χωράφι του. Έτσι και ο σύζυγος πρέπει να έχει και να αισθάνεται αγάπη για τη σύζυγο του.
Λέγεται στο Ιερό Κοράνι:
“Και από τα Σημεία Του (του ΑΛΛΑΧ) είναι και το ότι έχει πλάσει από τον ίδιο τον εαυτό σας συζύγους, για να συγκατοικείτε μαζί τους και έκανε ανάμεσα σας την αγάπη και τη στοργή. Βέβαια σ’ αυτά υπάρχουν Σημεία γι’ αυτούς που σκέπτονται!” (Κοράνι, 30:21)
Α)O λόγος που σε λεω οτι θες να επιβάλεις την θεοκρατια στην Ελλάδα, είναι οτι υποστηρίζεις τις ίδιες συντηριτικές εως απάνθρωπες πολιτικές (πχ διαχωρισμός κράτους εκκλησιας, κατήχηση στα σχολεία, δικαιώματα ομοφυλοφίλων, εχθρα προς πρόσφυγες συνανθρώπους μας) με την θεοκρατια, ενώ παραλληλα ψηφίζεις κόμματα τα οποία προσκυνουν την Εκκλησία της Ελλάδας και αποδέχονται το αφ υψηλού μανατζάρισμα της. Παρότι εισαι άθεη, το πολίτευμα που υποστηρίζεις μοιάζει με ανατολίτικη θεοκρατία.
Επί της ουσίας γαργάρα πάλι. Χειροκροτάς τους φανατικούς ως μετριοπαθείς και υποστηρίζεις μια θρησκεία για την οποία γνωρίζεις ελάχιστα ενώ εκείνη "απορρίπτει", όπως ο μετριοπαθής Αλ γιουνάνι, κάθε ανθρώπινο δικαίωμα.μίστερ μαξ έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 11:02Α)O λόγος που σε λεω οτι θες να επιβάλεις την θεοκρατια στην Ελλάδα, είναι οτι υποστηρίζεις τις ίδιες συντηριτικές εως απάνθρωπες πολιτικές (πχ διαχωρισμός κράτους εκκλησιας, κατήχηση στα σχολεία, δικαιώματα ομοφυλοφίλων, εχθρα προς πρόσφυγες συνανθρώπους μας) με την θεοκρατια, ενώ παραλληλα ψηφίζεις κόμματα τα οποία προσκυνουν την Εκκλησία της Ελλάδας και αποδέχονται το αφ υψηλού μανατζάρισμα της. Παρότι εισαι άθεη, το πολίτευμα που υποστηρίζεις μοιάζει με ανατολίτικη θεοκρατία.
Β)Οσο πιο βάρβαρο είναι το μετριοπαθές ισλάμ, τόσο πιο αναγκαίο είναι να ανοίξουμε τις αγγαλίες μας στους συνανθρώπους μας που προσπαθουν να ξεφύγουν από αυτό. Ωστόσο εχω εμπειρίες με μουσουλμάνους, τοσο ως φοιτητής, οσο και ζώντας στην Κύπρο, οπου οι μουσουλμάνοι τουρκοκύπριοι και σύριοι που ζουν εδω, δεν εχουν καμια σχέση με όσα περιγράφεις (και προσπαθεις να δαιμονοποιήσεις).
Γ)Η κλειτοριδεκτομη δεν ειναι ισλαμικό εθιμο. Είναι αφρικάνικο. Το πραγματοποιούν και χριστιανοι της αφρικής. https://www.motherjones.com/kevin-drum/ ... m-problem/
Ενδιαφερον. Εχεις την ιδια αποψη για την περιτομη των Εβραιων?Ίφιδα έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 12:02Επί της ουσίας γαργάρα πάλι. Χειροκροτάς τους φανατικούς ως μετριοπαθείς και υποστηρίζεις μια θρησκεία για την οποία γνωρίζεις ελάχιστα ενώ εκείνη "απορρίπτει", όπως ο μετριοπαθής Αλ γιουνάνι, κάθε ανθρώπινο δικαίωμα.
Τα υπόλοιπα είναι πίπες που λες, ψεύδη, προσπαθείς να υποτιμήσεις εμένα συκοφαντώντας αντί να απαντήσεις επί της ουσίας.
Το Ισλάμ έφερε την κλειτοριδεκτομή ως τον 21ο αιώνα. Και για τους χριστιανούς που το κάνουν, μιλάμε για περιοχές που υπήρξαν για εκατονταετίες μουσουλμανικές, έθιμο που πέρασε και σε όσους έγιναν χριστιανοί. Σε κανένα σημείο του Χριστιανισμού ή των ιερών του κειμένων δεν υπάρχει κλειτοριδεκτομή. Οι πιο φανατικές χώρες του FGM είναι Ισλαμικές κι ότι κάνεις πως δεν βλέπεις τους συμφέρει πολύ. Το Κοράνι δε το λέει, το λένε όμως τα Χαντιθ. Ασκείται κατα κόρον σε μουσουλμανικές περιοχές. Αντί να κλεινεις τα μάτια και να προσπαθείς να το δικαιολογήσεις με μπούρδες του στυλ "ναι αλλά και οι χριστιανοί της περιοχής..." , βοήθα να σταματήσουν τα ακρωτηριάζουν μικρά κοριτσάκια. Και με το να χαιδεύεις τα αυτιά των βασανιστών στηρίζεις τους βασανιστές και μόνο
Αυτό:Στρακαστρουκας έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 18:17Ενδιαφερον. Εχεις την ιδια αποψη για την περιτομη των Εβραιων?
Εγω μεσα ειμαι αλλα αναρωτιεμαι αν το μενος ειναι συγκεκριμενα αντιμουσουλμανικο και αν για τους εβραιους προτιμαμε να κανουμε την παπια. Η υπαρχει καταδικη για ολα τα ειδη η τους αφηνουμε ολους να κανουν οτι θελουνNandros έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 19:10Αυτό:Στρακαστρουκας έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 18:17Ενδιαφερον. Εχεις την ιδια αποψη για την περιτομη των Εβραιων?
Ακόμα κι ως ένθεη αν προσπαθήσω να σκεφτώ, το να κόψω κάτι απ αυτό που δημιουργησε ο Θεός, γιατί είμαστε δικά του δημιουργήματα έτσι; είναι το λιγότερο ΥΒΡΙΣ. Και ποιος είσαι εσύ κι ο καθένας που παρεμβαίνει έτσι στο δημιούργημα του Θεού;
... δεν σε καλύπτει; Χρειάζεσαι διευκρίνιση;
.
Το μένος; Σίγουρα αστειεύεσαι!Στρακαστρουκας έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 19:48Εγω μεσα ειμαι αλλα αναρωτιεμαι αν το μενος ειναι συγκεκριμενα αντιμουσουλμανικο και αν για τους εβραιους προτιμαμε να κανουμε την παπια. Η υπαρχει καταδικη για ολα τα ειδη η τους αφηνουμε ολους να κανουν οτι θελουνNandros έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 19:10Αυτό:Στρακαστρουκας έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 18:17Ενδιαφερον. Εχεις την ιδια αποψη για την περιτομη των Εβραιων?
Ακόμα κι ως ένθεη αν προσπαθήσω να σκεφτώ, το να κόψω κάτι απ αυτό που δημιουργησε ο Θεός, γιατί είμαστε δικά του δημιουργήματα έτσι; είναι το λιγότερο ΥΒΡΙΣ. Και ποιος είσαι εσύ κι ο καθένας που παρεμβαίνει έτσι στο δημιούργημα του Θεού;
... δεν σε καλύπτει; Χρειάζεσαι διευκρίνιση;
Ξερω γω? Οπως βλεπουμε εμεις την περιτομη των Εβραιων? Αδιαφορα?
Ααα....Στρακαστρουκας έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 20:23Ξερω γω? Οπως βλεπουμε εμεις την περιτομη των Εβραιων? Αδιαφορα?
Συμφωνεις να ειναι παρανομη καθε τετοια επεμβαση σε μωρα παιδια συμπεριλαμβανομενης της περιτομης των εβραιων? Εγω ειμαι μεσα.OANNHSEA έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 21:00Ααα....Στρακαστρουκας έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 20:23Ξερω γω? Οπως βλεπουμε εμεις την περιτομη των Εβραιων? Αδιαφορα?
Όπως αδιάφορα βλέπουν και την κλειτοριδεκτομή...
Μάλιστα....
.
Μια φορά ρε γμτ, μία να ήσουν εντός θέματος και να μην προσπαθείς να πας την κουβέντα αλλού, έτσι! Για το γαμώτο!Στρακαστρουκας έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 18:17Ενδιαφερον. Εχεις την ιδια αποψη για την περιτομη των Εβραιων?
Πρώτον, η κλειτοριδεκτομή δεν έχει σχέση με την περιτομή, σαν επέμβαση και κυρίως οι συνέπειες αυτής.Στρακαστρουκας έγραψε: ↑15 Δεκ 2018, 20:23Ξερω γω? Οπως βλεπουμε εμεις την περιτομη των Εβραιων? Αδιαφορα?