Χριστιανισμός - Λευκός Άντρας - Μάνα = Το τρίπτυχο συνταγής για μία υγιή και εύρωστη οικονομία.
Οι αριστεροί είναι ενάντια και στα 3.
Και αυτό σου δίνει το δικαίωμα να ασκεί βία στον καλλιτέχνη και στο έργο του για να επιβάλεις την άποψη σου?
Αυτός προσπάθησε πρώτος να επιβάλει την αποψή του. Απλά είμαι πιο δυνατός. Έχασε.
Λάθος ο καλλιτέχνης απλά διατύπωσε την άποψη του δεν στην επέβαλε. Εσύ επέβαλες την άποψη σου δια της βίας.
Επειδή μου θέτεις το ζήτημα της δύναμης μπορούν να μαζευτούν πολίτες που δεν γουστάρουν χριστιανοταλιμπαν να τους επιβάλουν θεοκρατια να τον σαπίσουν στο ξύλο. Διοτι οι πολλοί είναι ποιο δυνατοί από τον έναν.
Αλλά οι ώριμες κοινωνίες δεν κειτουργουν με τους κανόνες της ζούγκλας.
Μπορεί, πάντως είναι σίγουρο ότι για κάποιους ο Πόλακ είναι ιδιοφυΐα και για κάποιους άλλους μπογιατζής. Αρέσει-δεν αρέσει, γεννά-δεν γεννά συναισθήματα δηλαδή, αυτή είναι η συζήτηση περί τέχνης.
Οχι μπορεί, σίγουρα είναι πλυντήριο. Αυτός ο πίνακας του Πόλοκ θα δοθεί αργότερα ως δωρεά σε κάποιο ίδρυμα και ο ιδιοκτήτης θα εξασφαλίσει πολλαπλάσια φοροαπαλλαγή.
Ετσι λειτουργεί η τέχνη στις μέρες μας.
Οταν ήμουν 15 ετών, νόμιζα κι'εγώ ότι μπορεί κάποιος να πάρει φοροαπαλλαγή γιά ποσά μεγαλύτερα από εκείνα που έδωσε.
Το πλυντήριο δεν λειτουργεί όπως νομίζεις. Πλυντήριο γίνεται γιά εκείνον που παίρνει τα λεφτά, όχι γιά εκείνον που τα δίνει. Π.χ. αν κάποιος έχει παράνομα λεφτά και φοβάται να τα ξοδέψει γιά να μηη τον πιάσει η εφορία, βρίσκει έναν πλούσιο και του πουλάει κάτι σε υπερβολική τιμή, χωρίς φυσικά να καταβληθούν χρήματα. Ετσι, βρίσκεται να έχει λεφτά νόμιμα. Ο πλούσιος παίρνει την προμήθειά του γι'αυτή την υπηρεσία και δεν κινδυνεύει από την εφορία, γιατί μπορούσε να δικαιολογήσει τέτοια ποσά βάσει των δηλωμένων εισοδημάτων του.
Έχετε βγει εκτός θέματος. Εδώ δεν συζητάμε το τι θεωρεί τέχνη ο καθένας αλλά εάν μπορεί ένας δεξιός χριστιανοταλιμπαν να επιβάλει την άποψη του με την βία και με βανδαλισμούς.
Οχι. Ούτε καν στην εθνική πινακοθήκη, όπου κρίθηκε σκόπιμο (καλώς ή κακώς) να εκτεθούν αυτά τα έργα.
Αλλά ΠΩΣ να υπογραμμίσει κανείς το λάθος της συγκεκριμένης ενέργειας (που έχει λογοκριτικό χαρακτήρα) τη στιγμή που αποκλείονται από καλλιτεχνικά event κομίστες που κάνανε το "λάθος" να δείξουνε μια ελληνική σημαία παραπάνω;
ΠΩΣ να υπογραμμιστεί το λάθος του βουλευτή, όταν ο Σεφερλής κατακεραυνώνεται επί μήνες στα πρωινάδικα γιατί μιμήθηκε το νέμο;
Αυτό είναι το πρόβλημα. Οτι η επιλεκτική λογοκρισία δημιουργεί αντίθετα αντανακλαστικά στον κόσμο και δίνει λαβή για υπεράσπιση της ενέργειας... του βουλευτή.
Η τέχνη ανέκαθεν ήταν πεδίο πολιτικής και κοινωνικής αντιπαράθεση. Αυτό όμως δεν δικαιολογεί την βία.
Πχ άλλον να ασκώ κριτική στον Σεφερλη για τηνσατυρα του άλλο να διακόπτω μια παράσταση του Ζαραλικου με την βία.
Έχετε βγει εκτός θέματος. Εδώ δεν συζητάμε το τι θεωρεί τέχνη ο καθένας αλλά εάν μπορεί ένας δεξιός χριστιανοταλιμπαν να επιβάλει την άποψη του με την βία και με βανδαλισμούς.
Οχι. Ούτε καν στην εθνική πινακοθήκη, όπου κρίθηκε σκόπιμο (καλώς ή κακώς) να εκτεθούν αυτά τα έργα.
Αλλά ΠΩΣ να υπογραμμίσει κανείς το λάθος της συγκεκριμένης ενέργειας (που έχει λογοκριτικό χαρακτήρα) τη στιγμή που αποκλείονται από καλλιτεχνικά event κομίστες που κάνανε το "λάθος" να δείξουνε μια ελληνική σημαία παραπάνω;
ΠΩΣ να υπογραμμιστεί το λάθος του βουλευτή, όταν ο Σεφερλής κατακεραυνώνεται επί μήνες στα πρωινάδικα γιατί μιμήθηκε το νέμο;
Αυτό είναι το πρόβλημα. Οτι η επιλεκτική λογοκρισία δημιουργεί αντίθετα αντανακλαστικά στον κόσμο και δίνει λαβή για υπεράσπιση της ενέργειας... του βουλευτή.
Οχι, το πρόβλημα είναι ότι ο χριστιανοταλιμπάν έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει εκ τής ιδιότητάς του δηλαδή έκανε επερώτηση στην Βουλή. Ομως δεν του άρεσε το αποτέλεσμα και αποφάσισε να βανδαλίσει. Ε, η κοινωνια πρέπει να προστατευθεί από τους τραμπούκους και του βάνδαλους.
Μπορεί, πάντως είναι σίγουρο ότι για κάποιους ο Πόλακ είναι ιδιοφυΐα και για κάποιους άλλους μπογιατζής. Αρέσει-δεν αρέσει, γεννά-δεν γεννά συναισθήματα δηλαδή, αυτή είναι η συζήτηση περί τέχνης.
Οχι μπορεί, σίγουρα είναι πλυντήριο. Αυτός ο πίνακας του Πόλοκ θα δοθεί αργότερα ως δωρεά σε κάποιο ίδρυμα και ο ιδιοκτήτης θα εξασφαλίσει πολλαπλάσια φοροαπαλλαγή.
Ετσι λειτουργεί η τέχνη στις μέρες μας.
Οταν ήμουν 15 ετών, νόμιζα κι'εγώ ότι μπορεί κάποιος να πάρει φοροαπαλλαγή γιά ποσά μεγαλύτερα από εκείνα που έδωσε.
Το πλυντήριο δεν λειτουργεί όπως νομίζεις. Πλυντήριο γίνεται γιά εκείνον που παίρνει τα λεφτά, όχι γιά εκείνον που τα δίνει. Π.χ. αν κάποιος έχει παράνομα λεφτά και φοβάται να τα ξοδέψει γιά να μηη τον πιάσει η εφορία, βρίσκει έναν πλούσιο και του πουλάει κάτι σε υπερβολική τιμή, χωρίς φυσικά να καταβληθούν χρήματα. Ετσι, βρίσκεται να έχει λεφτά νόμιμα. Ο πλούσιος παίρνει την προμήθειά του γι'αυτή την υπηρεσία και δεν κινδυνεύει από την εφορία, γιατί μπορούσε να δικαιολογήσει τέτοια ποσά βάσει των δηλωμένων εισοδημάτων του.
Θαλεγατε το ίδιο φαντάζομαι σε ένα "έργο τέχνης" που προσβάλλει την ιδεολογία σας
Θα έκανα απλά μια παρέμβαση καταγγελοντας το έργο σαν χυδαίο αντικομμουνιστικο. Δεν θα το κατεστρεφα όμως.
Θα είχαν μαζευτεί οι Ταλιμπάν σας και δεν θα είχε γίνει καν η έκθεση
Θα είχαν ανοίξει καμιά δεκαριά τοπικ οι λυστροσυμοριτες
Ήταν ελεύθερη η τέχνη στην Σοβιετική Ένωση; Πώς το παίζεται "φιλότεχνοι" και υπεράνω είναι αστείο
Ακόμα και έτσι να γινόταν το έργο θα έμενε άθικτο. Άλλο η παρέμβαση άλλο ο βανδαλισμούς μην τα συγχέετε αυτά τα δύο.
Όσο για την ελευθερία της τέχνης στην ΕΣΣΔ ένα όνομα θα σου πω Ταρκοφσκι.
Και αυτό σου δίνει το δικαίωμα να ασκεί βία στον καλλιτέχνη και στο έργο του για να επιβάλεις την άποψη σου?
Θαλεγατε το ίδιο φαντάζομαι σε ένα "έργο τέχνης" που προσβάλλει την ιδεολογία σας
Τα έργα κρίνονται δεν βανδαλιζονται. Εδώ όμως δεν εξετάζουμε αν είναι καλό ή κακό το έργο, δεν είμαστε καν στην ενότητα της τέχνης. Εδώ κρίνουμε την πολιτική πράξη του μεσαίωνα του ιερόεξεταστή.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Υπενθυμίζω ότι, πέραν των άλλων καραγκιοζιλικιών (καλικάντζαροι, μούφα επιστράτευση από ανύπαρκτο στρατηγό κλπ) ο βάνδαλος ελενολουκάς είχε δικαιολογήσει υπερθεματίσει την επίθεση που δέχτηκε πέρσι από από αφιονισμένους χριστιανοταλιμπανέζους η βουλευτής της νουδού, Αγγελική Δεληκάρη, μέσα σε εκκλησία της Καβάλας, λέγοντας πως αυτά είναι δικαιολογημένα και πως ακόμα και μέσα στην εκκλησία πιστοί αρχίζουν να μοιράζουν σφαλιάρες. Τον παρέπεμψε τότε στο πειθαρχικό ο Νατσιός, μόνο για να τον δικαιολογήσει λίγο αργότερα, με το σκεπτικό ότι επρόκειτο για δηλώσεις "πηγαίου αυθορμητισμού".
Και ξαναρωτώ: τιστοπούτσο ψηφίζετε ρε μαλάκες.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.