κατασταλαξα σε δυο 1αποδοση των χρωματων 2τεχνικη ...ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:25
Ή πιστεύεις ότι αν έλεγες σε πέντε ή δέκα ζωγράφους ανεξαρτήτως εποχής να ζωγραφίσουν μια γάτα που τρώει ένα πουλί, μία ερωτική ή επική σκηνή ενός ιστορικού γεγονότος, μια νεκρή φύση με τα ίδια φρούτα ή ένα πορτραίτο, θα κέρδιζε αυτός που το απέδωσε καλύτερα ως πιο πιστή φωτογραφία;
Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Τί εννοείς γράφοντας ότι καταστάλαξες; Σε τί ακριβώς; Σε ποιον θα έδινες το... μήλο;nemo έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:28κατασταλαξα σε δυο 1αποδοση των χρωματων 2τεχνικη ...ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:25
Ή πιστεύεις ότι αν έλεγες σε πέντε ή δέκα ζωγράφους ανεξαρτήτως εποχής να ζωγραφίσουν μια γάτα που τρώει ένα πουλί, μία ερωτική ή επική σκηνή ενός ιστορικού γεγονότος, μια νεκρή φύση με τα ίδια φρούτα ή ένα πορτραίτο, θα κέρδιζε αυτός που το απέδωσε καλύτερα ως πιο πιστή φωτογραφία;
Μα δεν βλέπουν όλοι το ίδιο "μήλο". Ούτε οι καλλιτέχνες ούτε οι θεατές.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΓΑΛΗ την 16 Μαρ 2025, 11:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Στα περί "φωτογραφίας" έχουν απαντήσει πολλοί φορουμίτες κατά καιρούς και βαριέμαι να λέω τα ίδια.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:25Για κάποιο λόγο, δείχνεις να το έχεις πάρει προσωπικά και δεν αντιλαμβάνομαι γιατί.AlienWay έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:04Θα μπορούσα να γεμίσω το νήμα με έργα αντίστοιχα της πιετά αλλά θέλω να δείξω μέχρι πού μπορεί να φτάσουν τα νέα όρια που έχουν τεθεί. Είτε προς την κατεύθυνση της αφαιρετικότητας, είτε προς της παραστατικότητας.
Μια θετική εξέλιξη που παρατηρώ ως τάση είναι η επαναφορά κάποιων στοιχείων ιδεαλισμού και φαντασίας, ακόμη και σε όσα έργα θεωρώ ακαλαίσθητα.
Αν δεν είναι εμφανές το φανταστικό στοιχείο, τουλάχιστον καλούν τον θεατή να χρησιμοποιήσει τη φαντασία του για να τα ερμηνεύσει.
Σε αντίθεση με τα παλαιότερα κριτήρια, που μάλλον εξοβέλιζαν τη φαντασία και πρότειναν ένα υποκατάστατο αυτής, το οποίο ήταν -κατά τη γνώμη μου- ρηχό.
Αλλά, κάπου ώπα. Τα έργα της Alyssa Monks που έβαλα στη δεύτερη σελίδα, είναι δυνατόν να μη θεωρούνται καλά;
Spoiler alert: Θεωρούνται αντικειμενικά καλά.
Αλλά υποκειμενικά τώρα, αυτό:
Είναι κακό;
Οπότε, θα το θέσω διαφορετικά. Μπορείς να ξεχωρίσεις τις διαφορές στην τεχνοτροπία των καλλιτεχνών; Στον τρόπο που αποδίδουν το φως, το χρώμα, την ένταση, τη γαλήνη, την ατμόσφαιρα, τη "μυρωδια" αυτού που θέλουν να αποδώσουν; Την τεχνική στις πινελιές που χρησιμοποιουν;
Ή πιστεύεις ότι αν έλεγες σε πέντε ή δέκα ζωγράφους ανεξαρτήτως εποχής να ζωγραφίσουν μια γάτα που τρώει ένα πουλί, μία ερωτική ή επική σκηνή ενός ιστορικού γεγονότος, μια νεκρή φύση με τα ίδια φρούτα ή ένα πορτραίτο, θα κέρδιζε αυτός που το απέδωσε καλύτερα ως πιο πιστή φωτογραφία;
Εμένα δε με ενδιαφέρει τόσο ο φωτορεαλισμός, όσο το να μου δείχνει ο ζωγράφος ότι είναι ζωγράφος. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει το έργο του, να μη μπορώ να το κάνω εγώ.
Για παράδειγμα αυτό, δεν μπορεί να αποδοθεί ως φωτογραφία.

Ομως δε μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε. Είναι ένας από τους λόγους που μου αρέσει πολύ.
Δε με ενδιαφέρει δηλαδή ΜΟΝΟ η παραστατικότητα. Αρκεί να δω κάτι που μόνο ένας ταλαντούχος ζωγράφος μπορεί να δημιουργήσει.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Το δεύτερο το βρίσκω τελείως αδιάφορο. Προτιμώ έναν πίνακα του Πόλοκ, δεν κάνω πλάκα.AlienWay έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:32Στα περί "φωτογραφίας" έχουν απαντήσει πολλοί φορουμίτες κατά καιρούς και βαριέμαι να λέω τα ίδια.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:25Για κάποιο λόγο, δείχνεις να το έχεις πάρει προσωπικά και δεν αντιλαμβάνομαι γιατί.AlienWay έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:04
Θα μπορούσα να γεμίσω το νήμα με έργα αντίστοιχα της πιετά αλλά θέλω να δείξω μέχρι πού μπορεί να φτάσουν τα νέα όρια που έχουν τεθεί. Είτε προς την κατεύθυνση της αφαιρετικότητας, είτε προς της παραστατικότητας.
Μια θετική εξέλιξη που παρατηρώ ως τάση είναι η επαναφορά κάποιων στοιχείων ιδεαλισμού και φαντασίας, ακόμη και σε όσα έργα θεωρώ ακαλαίσθητα.
Αν δεν είναι εμφανές το φανταστικό στοιχείο, τουλάχιστον καλούν τον θεατή να χρησιμοποιήσει τη φαντασία του για να τα ερμηνεύσει.
Σε αντίθεση με τα παλαιότερα κριτήρια, που μάλλον εξοβέλιζαν τη φαντασία και πρότειναν ένα υποκατάστατο αυτής, το οποίο ήταν -κατά τη γνώμη μου- ρηχό.
Αλλά, κάπου ώπα. Τα έργα της Alyssa Monks που έβαλα στη δεύτερη σελίδα, είναι δυνατόν να μη θεωρούνται καλά;
Spoiler alert: Θεωρούνται αντικειμενικά καλά.
Αλλά υποκειμενικά τώρα, αυτό:
Είναι κακό;
Οπότε, θα το θέσω διαφορετικά. Μπορείς να ξεχωρίσεις τις διαφορές στην τεχνοτροπία των καλλιτεχνών; Στον τρόπο που αποδίδουν το φως, το χρώμα, την ένταση, τη γαλήνη, την ατμόσφαιρα, τη "μυρωδια" αυτού που θέλουν να αποδώσουν; Την τεχνική στις πινελιές που χρησιμοποιουν;
Ή πιστεύεις ότι αν έλεγες σε πέντε ή δέκα ζωγράφους ανεξαρτήτως εποχής να ζωγραφίσουν μια γάτα που τρώει ένα πουλί, μία ερωτική ή επική σκηνή ενός ιστορικού γεγονότος, μια νεκρή φύση με τα ίδια φρούτα ή ένα πορτραίτο, θα κέρδιζε αυτός που το απέδωσε καλύτερα ως πιο πιστή φωτογραφία;
Εμένα δε με ενδιαφέρει τόσο ο φωτορεαλισμός, όσο το να μου δείχνει ο ζωγράφος ότι είναι ζωγράφος. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει το έργο του, να μη μπορώ να το κάνω εγώ.
Για παράδειγμα αυτό, δεν μπορεί να αποδοθεί ως φωτογραφία.
Ομως δε μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε. Είναι ένας από τους λόγους που μου αρέσει πολύ.
Δε με ενδιαφέρει δηλαδή ΜΟΝΟ η παραστατικότητα. Αρκεί να δω κάτι που μόνο ένας ταλαντούχος ζωγράφος μπορεί να δημιουργήσει.
Και ακριβώς γι ´αυτό γράφω ότι δεν βλέπουν, επηρεάζονται όλοι από τα ίδια πράγματα. Αν ήταν έτσι, η τέχνη δεν θα είχε το παραμικρό νόημα.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
επειδη ζωγραφιζω ο ιδιος ..επισης το να δω ενα ρεαλιστικο εργο δεν μου προκαλει καμια εντυπωσηΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:30Τί εννοείς γράφοντας ότι καταστάλαξες; Σε τί ακριβώς;nemo έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:28κατασταλαξα σε δυο 1αποδοση των χρωματων 2τεχνικη ...ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:25
Ή πιστεύεις ότι αν έλεγες σε πέντε ή δέκα ζωγράφους ανεξαρτήτως εποχής να ζωγραφίσουν μια γάτα που τρώει ένα πουλί, μία ερωτική ή επική σκηνή ενός ιστορικού γεγονότος, μια νεκρή φύση με τα ίδια φρούτα ή ένα πορτραίτο, θα κέρδιζε αυτός που το απέδωσε καλύτερα ως πιο πιστή φωτογραφία;
οσο τελειο και αν ειναι που σημερα οι ζωγραφοι το εχουν φτασει στην τελειοτητα
απεναντιας αν δω ενα πινακα αρμονικο μεν αλλα με αντιθεση σε εναλλαγες χρωματων με στοιχεια
τεχνικης πινελιας και προσθετικης πανω στον καμβα μου προκαλουν το συναισθημα και την ευχαρίστηση
να το ξανακοιταξω παλι ....με λιγα λογια με ευχαριστει στο πως ο καλλιτεχνης αφηνει και αποτυπώνει
το χρωμα πανω στον καμβα .. οι λεγομενες ηθελημενες μουτζουρες πανω στον καμβα
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Ο Πόλοκ δε μου αρέσει.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:38Το δεύτερο το βρίσκω τελείως αδιάφορο. Προτιμώ έναν πίνακα του Πόλοκ, δεν κάνω πλάκα.AlienWay έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:32Στα περί "φωτογραφίας" έχουν απαντήσει πολλοί φορουμίτες κατά καιρούς και βαριέμαι να λέω τα ίδια.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:25
Για κάποιο λόγο, δείχνεις να το έχεις πάρει προσωπικά και δεν αντιλαμβάνομαι γιατί.
Οπότε, θα το θέσω διαφορετικά. Μπορείς να ξεχωρίσεις τις διαφορές στην τεχνοτροπία των καλλιτεχνών; Στον τρόπο που αποδίδουν το φως, το χρώμα, την ένταση, τη γαλήνη, την ατμόσφαιρα, τη "μυρωδια" αυτού που θέλουν να αποδώσουν; Την τεχνική στις πινελιές που χρησιμοποιουν;
Ή πιστεύεις ότι αν έλεγες σε πέντε ή δέκα ζωγράφους ανεξαρτήτως εποχής να ζωγραφίσουν μια γάτα που τρώει ένα πουλί, μία ερωτική ή επική σκηνή ενός ιστορικού γεγονότος, μια νεκρή φύση με τα ίδια φρούτα ή ένα πορτραίτο, θα κέρδιζε αυτός που το απέδωσε καλύτερα ως πιο πιστή φωτογραφία;
Εμένα δε με ενδιαφέρει τόσο ο φωτορεαλισμός, όσο το να μου δείχνει ο ζωγράφος ότι είναι ζωγράφος. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει το έργο του, να μη μπορώ να το κάνω εγώ.
Για παράδειγμα αυτό, δεν μπορεί να αποδοθεί ως φωτογραφία.
Ομως δε μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε. Είναι ένας από τους λόγους που μου αρέσει πολύ.
Δε με ενδιαφέρει δηλαδή ΜΟΝΟ η παραστατικότητα. Αρκεί να δω κάτι που μόνο ένας ταλαντούχος ζωγράφος μπορεί να δημιουργήσει.
Και ακριβώς γι ´αυτό γράφω ότι δεν βλέπουν, επηρεάζονται όλοι από τα ίδια πράγματα. Αν ήταν έτσι, η τέχνη δεν θα είχε το παραμικρό νόημα.
Για την εποχή του, αυτό που έκανε, ίσως είχε κάποιο νόημα. Καλώς έφτιαξε όνομα.
Σήμερα, δεν έχει νόημα να κάνει κάποιος αυτό που έκανε ο Πόλοκ. Βασικά σήμερα έχει αρχίσει να παλιώνει το κριτήριο ότι ο ζωγράφος μπορεί να κάνει ό,τι κι ένας πεντάχρονος, όχι μόνο γιατί έχουν αλλάξει οι συνθήκες, αλλά και γιατί έχει αρχίσει να εξαντλείται. Κοντεύει να κορεστεί.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
αυτα που βαζετε τα φτιαχνουν με επεξεργασμενα προγραμματα σκιτσαρουν το σκιτσο πρωτα και υστερα το επενδύουν με χρωματα μεσω υπολογιστη ...δεν εχουν να κανουν με ζωγραφικη
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Αυτά της Alyssa Monks που έβαλα παραπάνω, δεν έγιναν έτσι. Είναι κανονικά ζωγραφισμένα με λάδι. Στο the americans δείξανε πώς τα φτιάχνανε (αν και για τις ανάγκες της σειράς, έβαλαν ότι τα ζωγράφιζε μια ηθοποιός).
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Mάλλον σου διαφεύγει ότι όλοι όσοι ζωγραφίζουν ως "πεντάχρονα" μπορούν να σου ξεπετάξουν σε χρόνο μηδέν ένα ρομαντικό ηλιοβασίλεμα που θα λατρέψεις.AlienWay έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:46
Ο Πόλοκ δε μου αρέσει.
Για την εποχή του, αυτό που έκανε, ίσως είχε κάποιο νόημα. Καλώς έφτιαξε όνομα.
Σήμερα, δεν έχει νόημα να κάνει κάποιος αυτό που έκανε ο Πόλοκ. Βασικά σήμερα έχει αρχίσει να παλιώνει το κριτήριο ότι ο ζωγράφος μπορεί να κάνει ό,τι κι ένας πεντάχρονος, όχι μόνο γιατί έχουν αλλάξει οι συνθήκες, αλλά και γιατί έχει αρχίσει να εξαντλείται. Κοντεύει να κορεστεί.

Και ακριβώς γι' αυτό προτιμώ αυτό.

Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
δεν υπαρχουν λαδια στα γκουας ...τα αποτυπώνουν κατευθειαν πανω στο καμβα
αυτο που ειδες εσυ ισως ηταν καποιες βοηθητικες πινελιες προς ενισχυση των χρωματων
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Ας πω και για τα παραστατικά/φωτορεαλιστικά, παρότι τα έχουν πει κι άλλοι.
Η ιστορία λέει ότι όταν επινοήθηκε η φωτογραφία, οι ζωγράφοι ένιωσαν ότι απειλούνται και γι' αυτό κατέφυγαν στην απεικόνιση του εσωτερικού τους κόσμου, σε αντιδιαστολή με την απεικόνιση του εξωτερικού κόσμου που έδειχνε η φωτογραφία.
Κατά τη γνώμη μου, αυτή η αντίληψη, είναι απαρχαιωμένη. Αν κάποτε η κύρια αποστολή της ζωγραφικής ήταν να απεικονίσει τον εξωτερικό κόσμο, δεν είναι κάτι που με απασχολεί. Κακώς αυτό συνέβαινε.
Σήμερα, διαπιστώνουμε ότι στη ζωγραφική, υπάρχουν χρώματα, φωτοσκιάσεις και αντικείμενα απεικόνισης, που δεν μπορούν να αποδοθούν με καμία φωτογραφία.
Ενα παράδειγμα:

Καλούτσικο το βρίσκω, κατ' αρχήν γιατί εγώ δεν μπορώ να το κάνω. Αρα η καλλιτέχνις έχει ταλέντο.
Αν τώρα προσπαθήσει κάποιος να το αποδώσει με φωτογραφία και ειδικά εφέ, τι να πω, καλή τύχη με αυτό.
Ακόμη όμως κι αν καταφέρει να το αποδώσει ως μια φωτογραφία με ειδικά εφέ, θα βγει κατώτερη από το έργο, γιατί δεν θα μπορεί να αποδώσει τα χρώματα. Το χρώμα είναι αυτό που κάνει τη διαφορά στο συγκεκριμένο πίνακα.
Δε το βάζω γιατί θεωρώ ότι είναι αριστούργημα, απλά θέλω να δείξω το υποκειμενικό μου κριτήριο.
Η ιστορία λέει ότι όταν επινοήθηκε η φωτογραφία, οι ζωγράφοι ένιωσαν ότι απειλούνται και γι' αυτό κατέφυγαν στην απεικόνιση του εσωτερικού τους κόσμου, σε αντιδιαστολή με την απεικόνιση του εξωτερικού κόσμου που έδειχνε η φωτογραφία.
Κατά τη γνώμη μου, αυτή η αντίληψη, είναι απαρχαιωμένη. Αν κάποτε η κύρια αποστολή της ζωγραφικής ήταν να απεικονίσει τον εξωτερικό κόσμο, δεν είναι κάτι που με απασχολεί. Κακώς αυτό συνέβαινε.
Σήμερα, διαπιστώνουμε ότι στη ζωγραφική, υπάρχουν χρώματα, φωτοσκιάσεις και αντικείμενα απεικόνισης, που δεν μπορούν να αποδοθούν με καμία φωτογραφία.
Ενα παράδειγμα:

Καλούτσικο το βρίσκω, κατ' αρχήν γιατί εγώ δεν μπορώ να το κάνω. Αρα η καλλιτέχνις έχει ταλέντο.
Αν τώρα προσπαθήσει κάποιος να το αποδώσει με φωτογραφία και ειδικά εφέ, τι να πω, καλή τύχη με αυτό.
Ακόμη όμως κι αν καταφέρει να το αποδώσει ως μια φωτογραφία με ειδικά εφέ, θα βγει κατώτερη από το έργο, γιατί δεν θα μπορεί να αποδώσει τα χρώματα. Το χρώμα είναι αυτό που κάνει τη διαφορά στο συγκεκριμένο πίνακα.
Δε το βάζω γιατί θεωρώ ότι είναι αριστούργημα, απλά θέλω να δείξω το υποκειμενικό μου κριτήριο.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Ε, χαίρω πολύ. Αυτό που έβαλες ΔΕ μπορεί να το κάνει πεντάχρονος (υπάρχουν μέσα στοιχεία ομοιομορφίας που είναι δύσκολο να αποδοθούν από έναν άσχετο).ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:56Mάλλον σου διαφεύγει ότι όλοι όσοι ζωγραφίζουν ως "πεντάχρονα" μπορούν να σου ξεπετάξουν σε χρόνο μηδέν ένα ρομαντικό ηλιοβασίλεμα που θα λατρέψεις.AlienWay έγραψε: ↑16 Μαρ 2025, 11:46
Ο Πόλοκ δε μου αρέσει.
Για την εποχή του, αυτό που έκανε, ίσως είχε κάποιο νόημα. Καλώς έφτιαξε όνομα.
Σήμερα, δεν έχει νόημα να κάνει κάποιος αυτό που έκανε ο Πόλοκ. Βασικά σήμερα έχει αρχίσει να παλιώνει το κριτήριο ότι ο ζωγράφος μπορεί να κάνει ό,τι κι ένας πεντάχρονος, όχι μόνο γιατί έχουν αλλάξει οι συνθήκες, αλλά και γιατί έχει αρχίσει να εξαντλείται. Κοντεύει να κορεστεί.
Και ακριβώς γι' αυτό προτιμώ αυτό.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
κανένα από αυτά δεν μου μιλάει ή με συγκινεί
δεν τα αξιολογώ τεχνικά
δώστε μου να πεθάνω όλους τους θανάτους
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Επειδή έχεις ανοίξει νήμα για έργα που σου μιλάνε και σε συγκινούν, παρατηρώ ότι αυτά είναι παλιά (διόρθωσέ μου αν κάνω λάθος).
Μπορείς να βάλεις ένα ΣΥΓΧΡΟΝΟ έργο που σου μιλάει και σε συγκινεί για να καταλάβουμε τι σου μιλάει και σε συγκινεί;
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Εμένα μου αρέσει αυτό.
Άλιεν, κάνεις ένα δομικό λάθος. Ταλέντο δεν έχει αυτός που μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω απ' ό,τι εγώ και εσύ.
Κι εγώ μια χαρά μπορώ να ζωγραφίσω κοπυπεστάροντας μια φωτογραφία με μολύβι αλλά δημιουργικό ταλέντο στη ζωγραφική ΔΕΝ έχω.
Για μένα, ταλέντο στη "μοντέρνα" τέχνη είναι αυτό. Αρνητικά ή θετικά, είναι ενεργειακό.

The Weeping Woman
Και ναι, μια χαρά μπορούσε να αποδώσει ο Πικάσο πόδια περιστεριών όταν ξεκίνησε...
Άλιεν, κάνεις ένα δομικό λάθος. Ταλέντο δεν έχει αυτός που μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω απ' ό,τι εγώ και εσύ.
Κι εγώ μια χαρά μπορώ να ζωγραφίσω κοπυπεστάροντας μια φωτογραφία με μολύβι αλλά δημιουργικό ταλέντο στη ζωγραφική ΔΕΝ έχω.
Για μένα, ταλέντο στη "μοντέρνα" τέχνη είναι αυτό. Αρνητικά ή θετικά, είναι ενεργειακό.

The Weeping Woman
Και ναι, μια χαρά μπορούσε να αποδώσει ο Πικάσο πόδια περιστεριών όταν ξεκίνησε...
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Αυτό είναι σύγχρονη τέχνη μαγκες
από Μαδουραίος » 16 Μάιος 2024, 19:45 » σε Κοινωνικά θέματα - 25 Απαντήσεις
- 1014 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
22 Σεπ 2024, 17:36
-
-
- 3 Απαντήσεις
- 244 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από mao mao
28 Σεπ 2024, 23:37
-
- 314 Απαντήσεις
- 6037 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unicex
17 Μαρ 2025, 13:49
-
-
Νέα δημοσίευση Πως η CIA χρησιμοποίησε τη Τέχνη.....
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ » 30 Νοέμ 2024, 10:51 » σε Διεθνής πολιτική - 20 Απαντήσεις
- 627 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ST48410
01 Δεκ 2024, 19:07
-