Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7169
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
Συνεχιζουν κανουνικα τωρα φτιαχνου και χιουμοριστικες φωτο για την λαθος σηραγγα που επινοησαν
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10725
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
Η σημαντική αποκάλυψη του ΚΚΕ στη Βουλή για τα προβλήματα ασφάλειας στην κατασκευή της σήραγγας της γραμμής 4 του Μετρό έβαλε φρένο στον επικίνδυνο τρόπο με τον οποίο κυβέρνηση και αρμόδια εταιρία συνέχιζαν - σαν να μη συμβαίνει τίποτα - ένα έργο στην καρδιά της Αθήνας. Το γεγονός και μόνο ότι επιβεβαιώνεται πως το ...«λάθος» έγινε για να εξοικονομηθούν χρήματα, πως εργαζόμενοι δούλευαν σε μη ασφαλείς χώρους και πως η κυβέρνηση δεν είχε την παραμικρή ιδέα - ως όφειλε - για το αν τα έργα της εταιρείας γίνονται με σωστό και ασφαλή τρόπο, δείχνει ακριβώς τι σημαίνει η λογική «κόστους - οφέλους», που γεννά παντού νέα «Τέμπη».
Μετά τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης του ΚΚΕ, ουσιαστικά αποκαλύφθηκε ότι:
- Παραβιάστηκε η σχετική μελέτη από την κοινοπραξία ΑΒΑΞ - GHELO - ALSTOM, που έχει αναλάβει το έργο κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό στην Αττική. Συγκεκριμένα, η εταιρεία, κατά παράβαση της μελέτης που η ίδια συνέταξε, άνοιξε 150 μέτρα σήραγγα στην οποία δούλευαν για έξι μήνες με δύο βάρδιες εργαζόμενοι, ενώ εντός της ζώνης επιρροής της εκσκαφής βρίσκονται οδικές αρτηρίες, νοσοκομεία και κρατικές υποδομές.
- Η εποπτεύουσα εταιρεία «Ελληνικό Μετρό ΑΕ» καθυστέρησε να διαπιστώσει την παράβαση της μελέτης και όταν τη διαπίστωσε, μετά από έξι μήνες, εξέδωσε μια ανακοίνωση στην οποία ανέφερε πως δεν υπάρχουν θέματα ασφαλείας, χωρίς όμως αυτό να τεκμηριώνεται, ενώ δεν απαντά στο γιατί σταμάτησαν τα έργα εδώ και τρεις βδομάδες, αφού δεν υπάρχει κίνδυνος!
Ολα αυτά προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων και ανάγκασαν την κυβέρνηση να προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών - Μεταφορών Ν. Ταχιάος ανέφερε πως δόθηκε εντολή για την αποκατάσταση του τρόπου εκτέλεσης της σύμβασης, με βάση την εγκεκριμένη μελέτη. Ως προς την καθυστέρηση εκ μέρους της «Ελληνικό Μετρό ΑΕ» να διαπιστώσει το πρόβλημα, επιχείρησε να μεταθέσει τις ευθύνες λέγοντας ότι το υπουργείο δεν μπορεί να παρέμβει περαιτέρω, επικαλούμενος την ύπαρξη των εποπτευόντων οργάνων. Υποβαθμίζοντας δε το θέμα των μέτρων ασφαλείας, υποστήριξε ότι το κύριο είναι οι καθιζήσεις που σημειώνονται στην Κατεχάκη, κάτω από την οποία γίνονται οι εργασίες διάνοιξης.

Μετά τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης του ΚΚΕ, ουσιαστικά αποκαλύφθηκε ότι:
- Παραβιάστηκε η σχετική μελέτη από την κοινοπραξία ΑΒΑΞ - GHELO - ALSTOM, που έχει αναλάβει το έργο κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό στην Αττική. Συγκεκριμένα, η εταιρεία, κατά παράβαση της μελέτης που η ίδια συνέταξε, άνοιξε 150 μέτρα σήραγγα στην οποία δούλευαν για έξι μήνες με δύο βάρδιες εργαζόμενοι, ενώ εντός της ζώνης επιρροής της εκσκαφής βρίσκονται οδικές αρτηρίες, νοσοκομεία και κρατικές υποδομές.
- Η εποπτεύουσα εταιρεία «Ελληνικό Μετρό ΑΕ» καθυστέρησε να διαπιστώσει την παράβαση της μελέτης και όταν τη διαπίστωσε, μετά από έξι μήνες, εξέδωσε μια ανακοίνωση στην οποία ανέφερε πως δεν υπάρχουν θέματα ασφαλείας, χωρίς όμως αυτό να τεκμηριώνεται, ενώ δεν απαντά στο γιατί σταμάτησαν τα έργα εδώ και τρεις βδομάδες, αφού δεν υπάρχει κίνδυνος!
Ολα αυτά προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων και ανάγκασαν την κυβέρνηση να προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών - Μεταφορών Ν. Ταχιάος ανέφερε πως δόθηκε εντολή για την αποκατάσταση του τρόπου εκτέλεσης της σύμβασης, με βάση την εγκεκριμένη μελέτη. Ως προς την καθυστέρηση εκ μέρους της «Ελληνικό Μετρό ΑΕ» να διαπιστώσει το πρόβλημα, επιχείρησε να μεταθέσει τις ευθύνες λέγοντας ότι το υπουργείο δεν μπορεί να παρέμβει περαιτέρω, επικαλούμενος την ύπαρξη των εποπτευόντων οργάνων. Υποβαθμίζοντας δε το θέμα των μέτρων ασφαλείας, υποστήριξε ότι το κύριο είναι οι καθιζήσεις που σημειώνονται στην Κατεχάκη, κάτω από την οποία γίνονται οι εργασίες διάνοιξης.

Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Re: Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
Εδω Γιαννοπουλε γραφει η εφημεριδα οτι με τη συγκεκριμενη σηραγγα προσπαθησαν να συντομευσουν την αποσταση αρα δεν ακολουθησαν μονο λαθος μεθοδολογια που δημιουργουσε προβληματα ασφαλειας αλλα επιχειρησαν να συντομευσoυν και τη διαδρομη κατα παραβαση της μελετης προφανως για να κερδισουν χρηματα. Και συντομευση της διαδρομης σημαινει λαθος σηραγγα οπως ηταν οι αρχικοι τιτλοι που πηγατε να τους βγαλετε fake news.
.
Re: Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
Και δεν θελω να σκεφτομαι οτι στην ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που ηταν εποπτευουσα αρχη του εργου καποιοι τα επιασαν για να κανουν την κοροιδα επι 6 μηνες, μακαρι να προκειται για ανικανους. Οπως και να εχει η δικαιοσυνη πρεπει να ριξει βαρειες καμπανες και στην ΑΒΑΞ και στην ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
.
.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7169
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
Συντομευση αποστασης λεει το παντα εγκυρο Κοντρα 





Re: Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
Μιλαμε για αληταραδες. Ουτε ιερο ουτε οσιο λεμε..
Πρεπει να εισαι φανατικος ανθελληνας για να ψηφισεις αυτα τα σκουπιδια.
Δεν υπαρχει δικαιολογια..
Πρεπει να εισαι φανατικος ανθελληνας για να ψηφισεις αυτα τα σκουπιδια.
Δεν υπαρχει δικαιολογια..
Re: Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
Εγώ έχω ανοίξει δεκάδες στοές μεταλλευτικές, όμως από τα λεγόμενα των δημοσιογράφων και του Ταχιάου δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς συνέβη. Ο Ταχιάος έπρεπε να πεί ακριβώς τι έγινε μιάς και υποτίθεται ότι είναι πολιτικό ςμηχανικός. Οταν γίνεται μία ανακοίνωση δεν πρέπει να είναι εκλαϊκευμένη ώστε να καταλαβαίνει στο περίπου το κοινό, αλλά να υπάρχει ακριβολογία γιά να καταλάβουν εκείνοι που μπορούν να καταλάβουν. Κατόπιν, μπορεί να γίνει εκλαΐκευση από τους δημοσιογράφους.Beria έγραψε: ↑18 Μαρ 2025, 19:20Ο Ταχιαος είπε ότι το πρόβλημα δεν ήταν πως πήραν λάθος δρόμο αλλά ότι με τη μεθοδολογία υπήρχε κίνδυνος καθιζήσεων σε κατοικημένη περιοχήΔημοκράτης έγραψε: ↑18 Μαρ 2025, 18:40Δεν άνοιξαν λάθος σηταγγα, μεθοδολογία δεν ακολούθησανVardos έγραψε: ↑17 Μαρ 2025, 20:43Μετρό: Διάνοιξη 160 μέτρων σε λάθος σημείο σήραγγας στη γραμμή 4 στην Κατεχάκη- Εντολή αποκατάστασης από Ταχιάο
««Η εταιρεία δεν ακολούθησε τη μεθοδολογία που η ίδια πρότεινε. Το εντόπισε η Ελληνικό Μετρό. Έχω ζητήσει να γίνει έλεγχος, γιατί αυτό έγινε με καθυστέρηση»
https://www.newsit.gr/ellada/metro-dian ... o/4334488/
Δηλαδή κάπου ωπα με τηις μαλακιες
Πολύ χειρότερο δηλαδή από το να πήραν λάθος δρόμο
1.
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Re: Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
Ισχύει αλλά κάτι άλλο έχει γίνει εδώ. Δεν μπορεί να είναι λάθος, είναι εσκεμένο για κρυφούς από εμάς λόγους, μάλλον κακούς, πολύ δύσκολο αυτή η σατανιστική κυβέρνηση να το έκανε για καλό λόγο, αλλά κάποιος τους έδωσε.

Re: Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
Δεν εινα λαθος,
διαβασε το πρωτοσελιδο του κοντρα
Δεν εχουν υπαρξει τετοιοι καραγκιοζηδες
Re: Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
οταν το κκεδομποτ και ο αρχιδοσπαστης ειναι 100 φορες πιο λογικοι και αξιοπιστοι απο τον αριστο και τους ψεκες.Ληστοσυμμορίτης έγραψε: ↑20 Μαρ 2025, 10:10Η σημαντική αποκάλυψη του ΚΚΕ στη Βουλή για τα προβλήματα ασφάλειας στην κατασκευή της σήραγγας της γραμμής 4 του Μετρό έβαλε φρένο στον επικίνδυνο τρόπο με τον οποίο κυβέρνηση και αρμόδια εταιρία συνέχιζαν - σαν να μη συμβαίνει τίποτα - ένα έργο στην καρδιά της Αθήνας. Το γεγονός και μόνο ότι επιβεβαιώνεται πως το ...«λάθος» έγινε για να εξοικονομηθούν χρήματα, πως εργαζόμενοι δούλευαν σε μη ασφαλείς χώρους και πως η κυβέρνηση δεν είχε την παραμικρή ιδέα - ως όφειλε - για το αν τα έργα της εταιρείας γίνονται με σωστό και ασφαλή τρόπο, δείχνει ακριβώς τι σημαίνει η λογική «κόστους - οφέλους», που γεννά παντού νέα «Τέμπη».
Μετά τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης του ΚΚΕ, ουσιαστικά αποκαλύφθηκε ότι:
- Παραβιάστηκε η σχετική μελέτη από την κοινοπραξία ΑΒΑΞ - GHELO - ALSTOM, που έχει αναλάβει το έργο κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό στην Αττική. Συγκεκριμένα, η εταιρεία, κατά παράβαση της μελέτης που η ίδια συνέταξε, άνοιξε 150 μέτρα σήραγγα στην οποία δούλευαν για έξι μήνες με δύο βάρδιες εργαζόμενοι, ενώ εντός της ζώνης επιρροής της εκσκαφής βρίσκονται οδικές αρτηρίες, νοσοκομεία και κρατικές υποδομές.
- Η εποπτεύουσα εταιρεία «Ελληνικό Μετρό ΑΕ» καθυστέρησε να διαπιστώσει την παράβαση της μελέτης και όταν τη διαπίστωσε, μετά από έξι μήνες, εξέδωσε μια ανακοίνωση στην οποία ανέφερε πως δεν υπάρχουν θέματα ασφαλείας, χωρίς όμως αυτό να τεκμηριώνεται, ενώ δεν απαντά στο γιατί σταμάτησαν τα έργα εδώ και τρεις βδομάδες, αφού δεν υπάρχει κίνδυνος!
Ολα αυτά προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων και ανάγκασαν την κυβέρνηση να προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών - Μεταφορών Ν. Ταχιάος ανέφερε πως δόθηκε εντολή για την αποκατάσταση του τρόπου εκτέλεσης της σύμβασης, με βάση την εγκεκριμένη μελέτη. Ως προς την καθυστέρηση εκ μέρους της «Ελληνικό Μετρό ΑΕ» να διαπιστώσει το πρόβλημα, επιχείρησε να μεταθέσει τις ευθύνες λέγοντας ότι το υπουργείο δεν μπορεί να παρέμβει περαιτέρω, επικαλούμενος την ύπαρξη των εποπτευόντων οργάνων. Υποβαθμίζοντας δε το θέμα των μέτρων ασφαλείας, υποστήριξε ότι το κύριο είναι οι καθιζήσεις που σημειώνονται στην Κατεχάκη, κάτω από την οποία γίνονται οι εργασίες διάνοιξης.![]()

To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
Απίθανο να το έκαναν μόνο για να συντομεύσουν την απόσταση για να βγάλουν λίγες δεκάδες εκατομμύρια, ενώ τώρα θα κατηγορηθούν ότι έβαλαν σε στατικό κίνδυνο τα τεράστια στρατιωτικά νοσοκομεία.πήζον bot έγραψε: ↑20 Μαρ 2025, 11:04Δεν εινα λαθος,
διαβασε το πρωτοσελιδο του κοντρα
Δεν εχουν υπαρξει τετοιοι καραγκιοζηδες

Πιο πιθανό μου φαίνεται να έκαναν κάποιου είδους κρυφή εγκατάσταση για το Πεντάγωνο.
Re: Άνοιξαν λάθος σήραγγα στο ΜΕΤΡΟ για 160 μέτρα και οι αργόσχολοι του κράτους δεν είχαν πάρει χαμπάρι
Από ανάρτηση τεχνικού που δουλεύει στο έργο σε φόρουμ μηχανικών
Σήραγγες....
Μέθοδος διάνοιξης ΝΑΤΜ....
Με παράλληλη συμβολή της SEM
Με αυτήν την μέθοδο γίνεται η διάνοιξη των υπόγειων σταθμών στο μετρό Αθήνας.
Οι σταθμοί ενώνονται μεταξύ τους με σήραγγα την οποία ανοίγουν τα ΤΒΜ ...στην συγκεκριμένη περίπτωση δραστηριοποιούνται 2 μηχανές.
Η συμβατική διάνοιξη μπορεί να έχει πολλές μορφές ανάλογα το πέτρωμα...
Δεν υπάρχουν λάθος σήραγγες...
Υπάρχουν απλά ανόητοι...
Υπάρχουν ανόητοι οι οποίοι αναπαράγουν...
Οι φωτό ενδεικτικές με τις τρεις φάσεις διάνοιξης οι οποίες μπορούν να αυξηθούν ανάλογα το έδαφος....
Α φάση...
Τοποθέτηση μεταλλικού δακτυλιδιού...
Gunite...
Β φάση
Τοποθεσία πλαίσιου
Gunite.
Γ φάση ...
Αντεστραμμένο τόξο...
Invert ..
Οι φωτό είναι ενδεικτικές
Αυτή την στιγμή πραγματοποιείται διάνοιξη με την μέθοδο SEM ...
Σάς ευχαριστώ.

Σήραγγες....
Μέθοδος διάνοιξης ΝΑΤΜ....
Με παράλληλη συμβολή της SEM
Με αυτήν την μέθοδο γίνεται η διάνοιξη των υπόγειων σταθμών στο μετρό Αθήνας.
Οι σταθμοί ενώνονται μεταξύ τους με σήραγγα την οποία ανοίγουν τα ΤΒΜ ...στην συγκεκριμένη περίπτωση δραστηριοποιούνται 2 μηχανές.
Η συμβατική διάνοιξη μπορεί να έχει πολλές μορφές ανάλογα το πέτρωμα...
Δεν υπάρχουν λάθος σήραγγες...
Υπάρχουν απλά ανόητοι...
Υπάρχουν ανόητοι οι οποίοι αναπαράγουν...
Οι φωτό ενδεικτικές με τις τρεις φάσεις διάνοιξης οι οποίες μπορούν να αυξηθούν ανάλογα το έδαφος....
Α φάση...
Τοποθέτηση μεταλλικού δακτυλιδιού...
Gunite...
Β φάση
Τοποθεσία πλαίσιου
Gunite.
Γ φάση ...
Αντεστραμμένο τόξο...
Invert ..
Οι φωτό είναι ενδεικτικές
Αυτή την στιγμή πραγματοποιείται διάνοιξη με την μέθοδο SEM ...
Σάς ευχαριστώ.

-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 47 Απαντήσεις
- 1856 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από zteo
31 Μαρ 2024, 22:39
-
-
Νέα δημοσίευση Αργόσχολοι του πχώρουμ τρεχάτε
από talaipwros » 14 Σεπ 2023, 14:45 » σε Εσωτερική Πολιτική - 0 Απαντήσεις
- 323 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από talaipwros
14 Σεπ 2023, 14:45
-
-
-
Νέα δημοσίευση Στην Κίνα η υποθαλάσσια σήραγγα με τη μεγαλύτερη διάμετρο παγκοσμίως
από Ίακχος » 30 Δεκ 2024, 09:26 » σε Τεχνολογία - 3 Απαντήσεις
- 180 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από panos291
30 Δεκ 2024, 10:03
-
-
-
Νέα δημοσίευση Οι άχρηστοι αργοσχολοι μπάτσοι του Κούλη τα κατάφεραν παλι
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης » 02 Απρ 2024, 07:55 » σε Κοινωνικά θέματα - 1587 Απαντήσεις
- 27983 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Βίνγκιλοτ
22 Απρ 2024, 19:00
-