Ντιζελάρα και άγιος ο θεός

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο, ο κόσμος ψωνίζει κινεζικό γιατί δεν έχει λεφτά και δεν θέλει μεταχειρισμένο.panos291 έγραψε: ↑24 Μαρ 2025, 20:19Οι Γιαπωνεζοι θεωρουνταν της πλακας (στα 70s?) και μετα απο μερικα χρονια ειχαν σαρωσει.stergiosbik έγραψε: ↑24 Μαρ 2025, 20:12Η λογικη λεει οτι σε λιγα χρονια αυτες οι Κινεζιες θα σκορπισουν.
Γιατι απο αξιοπιστια πρεπει να ειναι πολυ μαπα.
Στην συνέχεια εγινε το ιδιο με τους Κορεατες.
Τωρα παλι γινεται το ιδιο με τους Κινεζους, αλλα με μια μεγαλη διαφορά: Η εξελιξη και η αποδοχη των οχηματων τους απο τον κοσμο γίνεται πολυ πιο γρήγορα. Πριν 5 χρονια αν ελεγες πως θα παρεις κινέζικο αμαξι θα σε δουλευαν.
Πλεον τα byd και αρκετα αλλες μαρκες, ειναι μια χαρα αυτοκινητα και βελτιωνονται με απίστευτεους ρυθμους.
Μηπως υπερβαλλεις ελαφρως ? ( οσο παταει το ελεφαντακι ? )enterprise-psi έγραψε: ↑26 Μαρ 2025, 08:49
Στα αυτοκίνητα δεν γνωρίζω , αλλά στις μηχανές η κατάσταση είναι δραματική έως απαράδεκτη,
4 καίει το θκομ που είναι 20ετιας.SeaHawk έγραψε: ↑26 Μαρ 2025, 10:44Aυτη την στιγμη το κλασσικο yaris το υβριδικο με τα 130 αλογα οχι το cross κτλ κτλ ειναι η ιδανικοτερη επιλογη για καποιον που δεν κανει μεγαλες διαδρομες
Στο δε leasing χωρις τον ΦΠΑ και χωρις καθολου προκαταβολη βγαινει κοντα στα 300€ με καταναλωση πολλες φορες και κατω απο 5lt/100
Το υβριδικο συστημα της Toyota ειναι κορυφαιο
Το ιδανικο δευτερο αυτοκινητο.
Fiat panda.
δεν πρέπει να έχει υπάρξει πάνω από 40 χρόνια τέτοια χάλια περίοδος για αγορά αμαξιού. 80 δεν θυμάμαι υποθέτω από τα 70ς. ειναι και μεταβατική περίοδος στην τεχνολογία με τα ηλεκτρικά που δεν ξέρεις που θα κάτσει και μπορεί να μείνεις με το αυτοκίνητο στο χέρι. ήταν και η κρίση που έμειναν πολλοί με αμάξια προ του 2010, το ότι δεν βλέπουμε καθε μερα και ένα καμμένο στην άκρη του δρόμου μου κάνει εντύπωση.MightyMouse έγραψε: ↑10 Μαρ 2025, 03:28Η Ελλάδα πρέπει να είναι από τις πιο ακριβές χώρες στον κόσμο για αγορά αυτοκινήτου. Είναι πολύ κρίμα. Σε διάφορες εταιρίες έρχονται αυτοκίνητα που είναι κατά κανόνα μικρά σε μέγεθος, με σχετικά χαμηλή ισχύ, και εν τέλει είναι πολύ ακριβά για αυτό που προσφέρουν. Επιπλέον, η μειωμένη απόδοση τα κάνει λιγότερο ασφαλή σε ενεργητική ασφάλεια, και αυτό είναι μέρος αυτού που εννοώ πως είναι πολύ ακριβά για αυτό που προσφέρουν.
Φυσικά για καθημερινές μετακινήσεις θέλει κανείς μικρό αυτοκίνητο σε αυτά τα κωλοχανεία που λέγονται μεγάλες πόλεις στην Ελλάδα (άλλο πρόβλημα αυτό - πως τα έχουμε κάνει τόσο σκατά δεν έχω καταφέρει να καταλάβω). Αλλά υπάρχουν και φορές που θέλεις και αυτοκίνητο, όχι κουβαδάκι. Σε κάθε περίπτωση, οι περισσότεροι έχουν ένα αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές. Οπότε πρέπει να διαλέξει που θα υποχωρήσει κανείς δεδομένων των μισθών που παίζουν και της καθημερινότητας που έχει να αντιμετωπίσει.
Από την άλλη, καλή η ιδέα του μεταχειρισμένου, αλλά για να πάρεις μεταχειρισμένο πρέπει κάποιος άλλος να το πάρει καινούριο και να θέλει να το πουλήσει και να είναι και σε καλή κατάσταση για να έχει νόημα η αγορά. Είναι λίγο δύσκολο να τα πετύχεις όλα, εκτός αν έχεις χρήματα στην άκρη και δεν βιάζεσαι να αγοράσεις. Αλλά και πάλι οι περισσότεροι δεν είναι έτσι όταν πάνε να αγοράσουν αυτοκίνητο.
Επιστρέφοντας στην αγορά καινούριων αυτοκινήτων, απλά καθημερινά αυτοκίνητα κοστίζουν καινούρια μάλλον περίπου όσο ένας ετήσιος μισθός για αρκετούς. Το οποίο είναι τρομερό έξοδο. Σε άλλες χώρες, άνθρωποι που προσφέρουν τις ίδιες υπηρεσίες αμείβονται έτσι ώστε το ίδιο αυτοκίνητο (πάνω-κάτω) να κοστίζει τα μισά ή το ένα τρίτο από τον ετήσιο μισθό (ή ενδεχομένως και παρακάτω, ανάλογα με το αυτοκίνητο). Τραγωδία.
*20ετιας.
Το diesel με 56 αλογα και τελικη 150χαω μονο εχει τετοια εργοστασιακη καταναλωση