Οι Ρώσοι αφαίμαξαν την Ευρώπη ανεβάζοντας το φυσικό αέριο 20 φορές μέσα σε 2 χρόνια!!!
- Κάνουν τέτοια πράγματα οι ρωSSιστές; Είναι απλά γενοκτόνοι, οικοκτόνοι και αντιγκέι... https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%A ... l/newusers
Αυτό είναι όντως ευχάριστο και πολύ πιο ουσιαστικό νέο.
Στην υγειά σου Ζαχαρία.
Ευχαριστώ Γαλή μου
Ελπίζω αυτό το "μου" να μην είναι παρεπόμενο της χθεσινής μέθης.
Αν όχι, το κρατάω.
Μη βγάζεις νύχια παλιόγατα
SpoilerShow
Σας παραθέτω το κάτωθι:
α) Προετοιμασία διδασκαλίας Ο εκπαιδευτικός εκπόνησε σχέδιο διδασκαλίας που περιλάμβανε σαφείς στόχους και φύλλα εργασίας με αντίστοιχες δραστηριότητες. Υπήρξε πρόβλεψη για ομαδοσυνεργατική εργασία και χρήση ΤΠΕ (βίντεο). Προγραμματίστηκε ανακεφαλαίωση και εναλλακτική αξιολόγηση των μαθητών. Το έργο του εκπαιδευτικού ως προς το κριτήριο αυτό χαρακτηρίζεται εξαιρετικό.
β) Ετοιμότητα ως προς το γνωστικό αντικείμενο. Το περιεχόμενο της διδασκαλίας ήταν επιστημονικά έγκυρο και συμφωνούσε με το ισχύον Πρόγραμμα Σπουδών. Οι μαθητές, ήταν πολύ καλά εξοικειωμένοι με επιστημονικούς όρους του μαθήματος (π.χ παράγραφος, ετερόπτωτοι προσδιορισμοί, επικοινωνιακό πλαίσιο κειμένου). Ο εκπαιδευτικός κατάφερε πολύ καλά να μεταδώσει τη γνώση των δημιουργικών δραστηριοτήτων και των ονοματικών προσδιορισμών στους μαθητές/τριες. Το έργο του εκπαιδευτικού ως προς το κριτήριο αυτό χαρακτηρίζεται πολύ καλό.
γ) Διδακτική μεθοδολογία και πρακτικές. Στη διδασκαλία εφαρμόστηκαν καινοτόμες μέθοδοι (φύλλα εργασίας, ενεργητική διερευνητική μάθηση Ως αφόρμηση χρησιμοποιήθηκε η προβολή ενός βίντεο για τα μουσεία, για να προκληθεί το απαραίτητο ενδιαφέρον. Στη συνέχεια οι μαθητές εργάστηκαν με φύλλα εργασίας και την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού. Οι δραστηριότητες στόχευαν στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης. Έγινε ανακεφαλαίωση και σύνοψη των συμπερασμάτων. Δόθηκαν οδηγίες για την εργασία στο σπίτι. Η αξιολόγηση των μαθητών έγινε με τη μορφή της αυτοαξιολόγησης. Το έργο του εκπαιδευτικού ως προς το κριτήριο αυτό χαρακτηρίζεται πολύ καλό.
δ) Παιδαγωγικό κλίμα μάθησης Στην τάξη δημιουργήθηκε κλίμα ενδιαφέροντος για μάθηση ακόμη και από τους μαθητές Ρομά. Οι σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών/τριών ήταν εξαιρετικές και διέπονταν από αλληλοσεβασμό Το έργο του εκπαιδευτικού ως προς το κριτήριο αυτό χαρακτηρίζεται πολύ καλό.
ε) Αναστοχασμός της διδασκαλίας -Αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού . Η ικανότητα αναστοχασμού του εκπαιδευτικού ως προς τη διδασκαλία ήταν εξαιρετική. Επανεξέτασε τις πρακτικές που ακολούθησε, εντόπισε τα θετικά και τα προβληματικά σημεία της διδασκαλίας του σε σχέση με το μαθητικό δυναμικό της τάξης και πρότεινε μελλοντικές λύσεις.
Συνεργασια στα κατηγορητηρια για τα Τεμπη οχι γενικα συνεργασια
E καλά αυτό θα έρθει με τον χρόνο.
Πάμε σε ένα μοτίβο κοινών θέσεων σε επίπεδο ΚΟ Ζωής/Κασσελάκη για αρχή.
Για το πως θα γίνει η κάθοδος στις εκλογές θα φανεί πιο μετά.
Aρχισαν τα οργανα
Ζωη
Δεν ισχυει αυτο που ειπε ο Κασσελακης με τον τροπο που το ειπε
Είπε επίσης οτι σήμερα μίλησε με τον Κασσελάκη κ της έστειλε το υλικό κ πως θα το δει υπογραμμίζοντας πως ο Κασσελάκης είναι ο μόνος πολιτικός αρχηγός πλην της ίδιας που μιλάει για ποινικές ευθύνες Μητσοτάκη.
Δεν μπορεί να φτιαχθεί δεύτερος πόλος, χωρίς πόλωση. Όποιος και να απειλήσει εκλογικά το Μητσοτάκη , θα συσπειρώσει τη ΝΔ. Είτε είναι μουρλός , είτε λογικός.
Aρχισαν τα οργανα
Ζωη
Δεν ισχυει αυτο που ειπε ο Κασσελακης με τον τροπο που το ειπε
Είπε επίσης οτι σήμερα μίλησε με τον Κασσελάκη κ της έστειλε το υλικό κ πως θα το δει υπογραμμίζοντας πως ο Κασσελάκης είναι ο μόνος πολιτικός αρχηγός πλην της ίδιας που μιλάει για ποινικές ευθύνες Μητσοτάκη.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.