Και ακριβώς γι ´αυτό, έχει αρχίσει η διαγραφή (κοινώς γράψιμο) πολλών "επιστημονικών/αναθεωρητικών κλπ" απόψεων.

Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Και ακριβώς γι ´αυτό, έχει αρχίσει η διαγραφή (κοινώς γράψιμο) πολλών "επιστημονικών/αναθεωρητικών κλπ" απόψεων.
Μόνη μου ρωτώ μόνη μου απαντωksk έγραψε: ↑12 Μάιος 2025, 16:23Τα ποστ αυτά που είναι και δεν τα είδα;George_V έγραψε: ↑12 Μάιος 2025, 16:18George_V έγραψε: ↑12 Μάιος 2025, 13:51
Εχεις λαθος εικονα. Ακολουθεις μια θεωρια που δεν υφισταται πλεον καθως εχει γινει debunked (βασικα δεν περασε καν απο peer review) που αφορουσε τις μουμιες των γατων στην Βουβάστις. Οι οποιες δεν ηταν θυσια αλλα votive offerings.
Ενα τοσο ιερο ζωο οπως η γάτα δεν θα μπορουσε να γινει θυσια. Θα ηταν σαν θυσιαζεις ελαφια στην Αρτεμη ας πουμε.
Of topic
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑Χθες, 14:22Από γάτες που μπορεί να συναντήσει κάποιος τυχαία στο δρόμο, άλλο τίποτα. Αλλά δεν υπάρχει ούτε μία καταγεγραμμένη περίπτωση γάτας ή αγέλης* γάτων που επιτέθηκε χωρίς λόγο. Αν δεν τις πειράξεις, δεν σε πειράζουν. Κανών.Annibas έγραψε: ↑Χθες, 12:44Δεν διαφωνώ και το κουνούπι μπορεί να προκαλέσει θάνατο στον άνθρωπο αν υπάρχει μεγάλη απροσεξία αλλά αν την συναντήσεις τυχαία στον δρόμο όσο άγρια και αν είναι δεν υπάρχει σοβαρός κίνδυνος.OANNHSEA έγραψε: ↑Χθες, 12:39
Δεν ξέρεις καλά τις γάτες...
Εγώ που έχω 5, μπορώ να σου πω ότι τις σέβομαι, γιατί είναι απόλυτα ικανές (και έχουν το αναγκαίο IQ) να προκαλέσουν πολύ μεγάλα τραύματα σε έναν άνθρωπο, ακόμα και το θάνατο του!!!
Κάνε μία αναζήτηση στο νέτι και στο γιουτιούμπι και θα εκπλαγείς!!!
.
* Βασικά, δεν είναι ζώα αγέλης. Μόνον σε περιπτώσεις που μαζεύονται σε χώρους που βρίσκουν τροφή επικρατεί μια άτυπη ανοχή και συνοχή με επιθέσεις στις άλλες γάτες εισβολείς του χώρου. Οι ξενόφερτες επιβάλλονται μόνον με νικηφόρο τσαμπουκά.
Dude...George_V έγραψε: ↑Χθες, 12:58Ξεχνας οτι εειχε εδρες Ιατρικης, αστρονομιας κλπ. ?Antipnevma έγραψε: ↑Χθες, 11:55Νομικό και ρητορικό ίδρυμα ήταν το βυζαντινό διδακτήριο όχι θεολογικό και μοναστικό. Το σημερινό πανεπιστήμιο είναι καθαρά δυτικοευρωπαϊκής και όχι βυζαντινής προέλευσης.
Δεν εβγαζε μονο δικηγορους. Αλλα και γιατρους και αλλα επαγγελματα.
Υ.Γ. Και οχι μονο αντρες αλλα και γυναικες (π.χ. Ιατραινες) τη στιγμη που η δυση δεχτηκε μολις στα τελη του 19ου αιωνα γυναικες φοιτητριες.
ιδεα για το επομενο νημα ..η εξελιψημη πορεια του ανθρωπου προς στην εξημερωση της κατσαριδας
Dude απο το ιδιο αρθρο που ποσταρες 200 χρονια πριν η Δυση αποκτησει πανεπιστημιο η Κωνσταντινουπολη ηδη ειχε Πανεπιστημιο.Antipnevma έγραψε: ↑Σήμερα, 14:04Dude...George_V έγραψε: ↑Χθες, 12:58Ξεχνας οτι εειχε εδρες Ιατρικης, αστρονομιας κλπ. ?Antipnevma έγραψε: ↑Χθες, 11:55
Νομικό και ρητορικό ίδρυμα ήταν το βυζαντινό διδακτήριο όχι θεολογικό και μοναστικό. Το σημερινό πανεπιστήμιο είναι καθαρά δυτικοευρωπαϊκής και όχι βυζαντινής προέλευσης.
Δεν εβγαζε μονο δικηγορους. Αλλα και γιατρους και αλλα επαγγελματα.
Υ.Γ. Και οχι μονο αντρες αλλα και γυναικες (π.χ. Ιατραινες) τη στιγμη που η δυση δεχτηκε μολις στα τελη του 19ου αιωνα γυναικες φοιτητριες.
The sole purpose of the Pandidakterion was to educate civil servants for the administration of the state.
The main content of higher education for most students was rhetoric, philosophy and law with the aim of producing competent, learned personnel to staff the bureaucratic postings of state and church. In this sense the university was the secular equivalent of the Theological Schools. The university maintained an active philosophical tradition of Platonism and Aristotelianism, with the former being the longest unbroken Platonic school, running for close to two millennia until the 15th century.
The School of Magnaura was founded in the 9th century but did not last very long, and in the 11th new schools of philosophy and law were established at the Capitol School. The period of decline began with the Latin conquest of 1204 although the university survived as a non-secular institution under Church management until the Fall of Constantinople in 1453, and was refounded as the Phanar Greek Orthodox College.
The Pandidakterion refounded in 1046 is generally recognized as a "university" in that it was, like modern universities, an institution of higher learning with chairs in many fields of study,
Το βυζαντινό 'πανεπιστήμιο' είχε σκοπό να μορφώσει τα στελέχη του κρατικού μηχανισμού και όπως σου γράφει η διδακτέα ύλη αφορούσε κυρίως φιλοσοφία, νομικά και ρητορική. Ανάλογα ιδρύματα υπήρχαν και στην ύστερη αρχαιότητα. Δεν λειτουργούσε έτσι το δυτικό πανεπιστήμιο. Αρχικά ήταν θεολογικό ίδρυμα και κατόπιν έγινε ερευνητικό ίδρυμα.George_V έγραψε: ↑Σήμερα, 14:11Dude απο το ιδιο αρθρο που ποσταρες 200 χρονια πριν η Δυση αποκτησει πανεπιστημιο η Κωνσταντινουπολη ηδη ειχε Πανεπιστημιο.Antipnevma έγραψε: ↑Σήμερα, 14:04Dude...
The sole purpose of the Pandidakterion was to educate civil servants for the administration of the state.
The main content of higher education for most students was rhetoric, philosophy and law with the aim of producing competent, learned personnel to staff the bureaucratic postings of state and church. In this sense the university was the secular equivalent of the Theological Schools. The university maintained an active philosophical tradition of Platonism and Aristotelianism, with the former being the longest unbroken Platonic school, running for close to two millennia until the 15th century.
The School of Magnaura was founded in the 9th century but did not last very long, and in the 11th new schools of philosophy and law were established at the Capitol School. The period of decline began with the Latin conquest of 1204 although the university survived as a non-secular institution under Church management until the Fall of Constantinople in 1453, and was refounded as the Phanar Greek Orthodox College.The Pandidakterion refounded in 1046 is generally recognized as a "university" in that it was, like modern universities, an institution of higher learning with chairs in many fields of study,
Οι εδρες της ιατρικης και της αστρονομιας ποιον κρατικο μηχανισμο στελεχωναν?Antipnevma έγραψε: ↑Σήμερα, 14:21Το βυζαντινό 'πανεπιστήμιο' είχε σκοπό να μορφώσει τα στελέχη του κρατικού μηχανισμού και όπως σου γράφει η διδακτέα ύλη αφορούσε κυρίως φιλοσοφία, νομικά και ρητορική. Ανάλογα ιδρύματα υπήρχαν και στην ύστερη αρχαιότητα. Δεν λειτουργούσε έτσι το δυτικό πανεπιστήμιο. Αρχικά ήταν θεολογικό ίδρυμα και κατόπιν έγινε ερευνητικό ίδρυμα.George_V έγραψε: ↑Σήμερα, 14:11Dude απο το ιδιο αρθρο που ποσταρες 200 χρονια πριν η Δυση αποκτησει πανεπιστημιο η Κωνσταντινουπολη ηδη ειχε Πανεπιστημιο.Antipnevma έγραψε: ↑Σήμερα, 14:04
Dude...
The sole purpose of the Pandidakterion was to educate civil servants for the administration of the state.
The main content of higher education for most students was rhetoric, philosophy and law with the aim of producing competent, learned personnel to staff the bureaucratic postings of state and church. In this sense the university was the secular equivalent of the Theological Schools. The university maintained an active philosophical tradition of Platonism and Aristotelianism, with the former being the longest unbroken Platonic school, running for close to two millennia until the 15th century.
The School of Magnaura was founded in the 9th century but did not last very long, and in the 11th new schools of philosophy and law were established at the Capitol School. The period of decline began with the Latin conquest of 1204 although the university survived as a non-secular institution under Church management until the Fall of Constantinople in 1453, and was refounded as the Phanar Greek Orthodox College.The Pandidakterion refounded in 1046 is generally recognized as a "university" in that it was, like modern universities, an institution of higher learning with chairs in many fields of study,
Ο βυζαντινός 'κρατικός μηχανισμός' (ουσιαστικά η αυτοκρατορική αυλή) τάιζε απ' όλα. Από αυλικούς 'γιατρούς' (αυτούς που σήμερα θα λέγαμε βοτανολόγους) και 'αστρονόμους' (αυτούς που θα λέγαμε αστρολόγους) ίσαμε ταχυδακτυλουργούς, μαγείρους και πόρνες.George_V έγραψε: ↑Σήμερα, 14:23Οι εδρες της ιατρικης και της αστρονομιας ποιον κρατικο μηχανισμο στελεχωναν?Antipnevma έγραψε: ↑Σήμερα, 14:21Το βυζαντινό 'πανεπιστήμιο' είχε σκοπό να μορφώσει τα στελέχη του κρατικού μηχανισμού και όπως σου γράφει η διδακτέα ύλη αφορούσε κυρίως φιλοσοφία, νομικά και ρητορική. Ανάλογα ιδρύματα υπήρχαν και στην ύστερη αρχαιότητα. Δεν λειτουργούσε έτσι το δυτικό πανεπιστήμιο. Αρχικά ήταν θεολογικό ίδρυμα και κατόπιν έγινε ερευνητικό ίδρυμα.
Και στο φιναλε, ιστορικοι το αναφέρουν σαν πανεπιστημιο και ενας αντιπνευμας διαφωνει. Χμμμ... Ποιον να πιστεψω αραγε?
Ρίχνε και κάποιο λινκ πότε, πότε.Antipnevma έγραψε: ↑Σήμερα, 16:17Ο βυζαντινός 'κρατικός μηχανισμός' (ουσιαστικά η αυτοκρατορική αυλή) τάιζε απ' όλα. Από αυλικούς 'γιατρούς' (αυτούς που σήμερα θα λέγαμε βοτανολόγους) και 'αστρονόμους' (αυτούς που θα λέγαμε αστρολόγους) ίσαμε ταχυδακτυλουργούς, μαγείρους και πόρνες.George_V έγραψε: ↑Σήμερα, 14:23Οι εδρες της ιατρικης και της αστρονομιας ποιον κρατικο μηχανισμο στελεχωναν?Antipnevma έγραψε: ↑Σήμερα, 14:21
Το βυζαντινό 'πανεπιστήμιο' είχε σκοπό να μορφώσει τα στελέχη του κρατικού μηχανισμού και όπως σου γράφει η διδακτέα ύλη αφορούσε κυρίως φιλοσοφία, νομικά και ρητορική. Ανάλογα ιδρύματα υπήρχαν και στην ύστερη αρχαιότητα. Δεν λειτουργούσε έτσι το δυτικό πανεπιστήμιο. Αρχικά ήταν θεολογικό ίδρυμα και κατόπιν έγινε ερευνητικό ίδρυμα.
Και στο φιναλε, ιστορικοι το αναφέρουν σαν πανεπιστημιο και ενας αντιπνευμας διαφωνει. Χμμμ... Ποιον να πιστεψω αραγε?
Όχι δεν το αναγνωρίζουν όλοι οι ιστορικοί ως πανεπιστήμιο ανάλογης μορφής με το δυτικό. Το δυτικό πανεπιστήμιο ήταν ανεξάρτητος εταιρισμός που ξεκίνησε ως μοναστικό ίδρυμα. Το 'πανδιδακτήριον' ήταν το ίδιο πράγμα που ήταν στην ύστερη αρχαιότητα, δηλαδή σχολή εκπαίδευσης αξιοματούχων, ανάλογο με τις σχολές των μανταρίνων στην Κίνα. Επιπλέον υπάρχει και η εξής μεγίστης σημασίας διαφορά: το δυτικό πανεπιστήμιο ήταν πολύ πιο ανοιχτό στην έρευνα από το 'διδακτήριο'. Η σύγχρονη επιστήμη δεν θα είχε προκύψει χωρίς τον αριστοτελικό καθολικό σχολαστικισμό. Το θεολογικό υπόβαθρο της ορθοδοξίας έρρεπε πιο πολύ στον πλατωνισμό και τον μυστικισμό και δεν ήταν σε θέση να λειτουργήσει ως γόνιμο έδαφος της επιστήμης.
The Pandidakterion refounded in 1046 is generally recognized as a "university" in that it was, like modern universities, an institution of higher learning with chairs in many fields of study, but some scholars have argued that it was not a "university" because it lacked the corporative structure of the medieval universities of Western Europe, which used the Latin term universitas magistrorum et scholarium for the communities of masters and students that came to define the institutional character of European universities.
The word universitas originally applied only to the scholastic guilds—that is, the corporation of students and masters—within the studium, and it was always modified, as universitas magistrorum, universitas scholarium, or universitas magistrorum et scholarium. Eventually, probably in the late 14th century, the term began to appear by itself to exclusively mean a self-regulating community of teachers and scholars recognized and sanctioned by civil or ecclesiastical authority.
From the Early Modern period onward, this Western-style organizational form gradually spread from the medieval Latin West across the globe, eventually replacing all other higher-learning institutions and becoming the pre-eminent model for higher education everywhere.