Ο τρόπος με τον οποίο εμπορευματοποιούν δυτικά εμπορευματοποιημένα θρησκευτικά έθιμα, είναι εντυπωσιακός. Κυρίως γιατί δε σημαίνουν απολύτως τίποτα για τους περισσότερους από αυτούς.
Η παρακάτω φωτογραφία είναι από το λόμπι εστιατορίου/ξενοδοχείου στην πόλη Dalian, τραβηγμένη τέλος Οκτωβρίου. Πέρα από το ότι μιλάμε για 2 μήνες πριν τα γρηγοριανά Χριστούγεννα, η πόλη αυτή δεν είναι Σαγκάη· υπό την έννοια πως οι δυτικοί κάτοικοι ή επισκέπτες είναι ελάχιστοι (με την εξαίρεση Ρώσων). Κι όμως, επιλέγουν να πουλήσουν Χριστούγεννα στα μεσαία στρώματα που προσπαθούν εναγωνίως να βρουν τρόπο να καταναλώσουν προκειμένου να επιβεβαιώσουν τη θέση τους.
Ο κινέζικος χαρακτήρας στον τοίχο σημαίνει σε ελεύθερη μετάφραση "καλές γιορτές" και είναι εξίσου παράτερος καθώς χρησιμοποιείται για ειδικού τύπου περιστάσεις, όπως όταν το γηραιότερο μέλος της οικογένειας συμπληρώνει το 60ο έτος της ζωής του.
Παραταύτα το σκηνικό λειτούργησε κάπως. Ορισμένες νεαρές φωτογραφήθηκαν δίπλα στον άγιο προτού περάσουν στις αίθουσες φαγητού.
