All about music
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Re: All about music
Εδώ μπορείτε να δείτε γιατί οι μουσικοί είναι οι πιο καλύτεροι άθρωποι από όλους τους αθρώπους.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: All about music
Επίσης η μουσική είναι μία παιδιά,
οι μουσικοί είναι πολλοί.
οι μουσικοί είναι πολλοί.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: All about music
+1 και από μένα για το θέμα.
Γενικώς δεν συμφωνώ. Νομίζω τα έχουμε πει σε άλλο νήμα, μάλλον με τον enaon περισσότερο. Η συγκεκριμένη φράση είναι φορτισμένη με ειδικό νόημα όπως χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν στην χώρα μας. Εσύ βέβαια μπορεί να την εννοείς διαφορετικά.
- κουλούρι Θεσσαλονίκης
- Δημοσιεύσεις: 11628
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 16:39
- Phorum.gr user: κουλούρι Θεσσαλονίκης
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: All about music
Μουσικό όργανο
Τα μουσικά όργανα είναι κατασκευάσματα τα οποία, με τον μηχανισμό τους και τις τεχνικές χρήσης τους, χρησιμοποιούνται με σκοπό την παραγωγή μουσικών ήχων. Στην πράξη, κάθε μέσο που μπορεί να παράγει ήχους μπορεί να χαρακτηριστεί ως μουσικό όργανο.
Η εμφάνισή τους τοποθετείται στα πρώτα στάδια του ανθρώπινου πολιτισμού, χωρίς ωστόσο να μπορεί να καθοριστεί ακριβής χρονολογία εμφάνισης του πρώτου οργάνου. Τα πιο παλιά αρχαιολογικά ευρήματα αφορούν κάποιες πρωτόγονες φλογέρες ηλικίας 37.000 ετών, χωρίς όμως να θεωρούνται τα πρώτα όργανα που υπήρχαν.
Ταξινόμηση
Υπάρχουν πολλοί τρόποι ταξινόμησης των μουσικών οργάνων. Όλες οι μέθοδοι εξετάζουν κάποιο συνδυασμό των φυσικών ιδιοτήτων του οργάνου, πως η μουσική εκτελείται στο όργανο, το εύρος του οργάνου, και τη θέση του οργάνου που μπορεί να λάβει σε μια ορχήστρα ή άλλη σύνθεση.
Σύστημα Χόρνμποστελ-Σακς
Το σύστημα ταξινόμησης Χόρνμποστελ-Ζαξ (ή Ζακς-Χόρνμποστελ) καθιερώθηκε από τους μουσικολόγους Φον Ε. Χόρνμποστελ (1914) και Κ. Ζακς (1940), και διακρίνει τα όργανα στις εξής κατηγορίες:
Έγχορδα, πνευστά, κρουστά
Αυτή η μέθοδος ταξινόμησης με ελληνική προέλευση είναι διαδεδομένη στη Δύση και διακρίνει τα όργανα σε έγχορδα, κρουστά και πνευστά
(α' μέρος -συνεχίζεται)
Τα μουσικά όργανα είναι κατασκευάσματα τα οποία, με τον μηχανισμό τους και τις τεχνικές χρήσης τους, χρησιμοποιούνται με σκοπό την παραγωγή μουσικών ήχων. Στην πράξη, κάθε μέσο που μπορεί να παράγει ήχους μπορεί να χαρακτηριστεί ως μουσικό όργανο.
Η εμφάνισή τους τοποθετείται στα πρώτα στάδια του ανθρώπινου πολιτισμού, χωρίς ωστόσο να μπορεί να καθοριστεί ακριβής χρονολογία εμφάνισης του πρώτου οργάνου. Τα πιο παλιά αρχαιολογικά ευρήματα αφορούν κάποιες πρωτόγονες φλογέρες ηλικίας 37.000 ετών, χωρίς όμως να θεωρούνται τα πρώτα όργανα που υπήρχαν.
Ταξινόμηση
Υπάρχουν πολλοί τρόποι ταξινόμησης των μουσικών οργάνων. Όλες οι μέθοδοι εξετάζουν κάποιο συνδυασμό των φυσικών ιδιοτήτων του οργάνου, πως η μουσική εκτελείται στο όργανο, το εύρος του οργάνου, και τη θέση του οργάνου που μπορεί να λάβει σε μια ορχήστρα ή άλλη σύνθεση.
Σύστημα Χόρνμποστελ-Σακς
Το σύστημα ταξινόμησης Χόρνμποστελ-Ζαξ (ή Ζακς-Χόρνμποστελ) καθιερώθηκε από τους μουσικολόγους Φον Ε. Χόρνμποστελ (1914) και Κ. Ζακς (1940), και διακρίνει τα όργανα στις εξής κατηγορίες:
Έγχορδα, πνευστά, κρουστά
Αυτή η μέθοδος ταξινόμησης με ελληνική προέλευση είναι διαδεδομένη στη Δύση και διακρίνει τα όργανα σε έγχορδα, κρουστά και πνευστά
(α' μέρος -συνεχίζεται)
(✿ ♥‿♥)
- κουλούρι Θεσσαλονίκης
- Δημοσιεύσεις: 11628
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 16:39
- Phorum.gr user: κουλούρι Θεσσαλονίκης
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: All about music
(μέρος β')
Μερικά μουσικά όργανα
Πιάνο
Κιθάρα
Τύμπανα
Τυμπάνια
Ακουστική κιθάρα
Κρουστά
Φλογέρα
Αρμόνιο
Βιολί
(συνεχίζεται)
Μερικά μουσικά όργανα
Πιάνο
Κιθάρα

Τύμπανα
Τυμπάνια

Ακουστική κιθάρα

Κρουστά
Φλογέρα

Αρμόνιο

Βιολί

(συνεχίζεται)
(✿ ♥‿♥)
- κουλούρι Θεσσαλονίκης
- Δημοσιεύσεις: 11628
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 16:39
- Phorum.gr user: κουλούρι Θεσσαλονίκης
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: All about music
(μέρος γ')
Ηλεκτρική κιθάρα
Μπάσο
Σαξόφωνο
Μπουζούκι
Μπαγλαμάς
Λαούτο
Ζουρνάς
Κλαρινέτο(Κλαρίνο)
Βιόλα
(συνεχίζεται..)
Ηλεκτρική κιθάρα

Μπάσο

Σαξόφωνο

Μπουζούκι

Μπαγλαμάς

Λαούτο

Ζουρνάς

Κλαρινέτο(Κλαρίνο)
Βιόλα

(συνεχίζεται..)
(✿ ♥‿♥)
- κουλούρι Θεσσαλονίκης
- Δημοσιεύσεις: 11628
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 16:39
- Phorum.gr user: κουλούρι Θεσσαλονίκης
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: All about music
(μέρος δ-τελευταίο)
Κοντραμπάσο
Τρομπέτα
Τρομπόνι
Τούμπα
Ούτι
Ταμπουράς
Κανονάκι
Σαντούρι
Νέϊ
(πατώντας πάνω στις εικόνες ,μπαίνετε στο λινκ της βίκι)
πηγή
Κοντραμπάσο

Τρομπέτα

Τρομπόνι

Τούμπα
Ούτι

Ταμπουράς

Κανονάκι

Σαντούρι

Νέϊ

(πατώντας πάνω στις εικόνες ,μπαίνετε στο λινκ της βίκι)
πηγή
(✿ ♥‿♥)
- κουλούρι Θεσσαλονίκης
- Δημοσιεύσεις: 11628
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 16:39
- Phorum.gr user: κουλούρι Θεσσαλονίκης
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: All about music
Νέι-Καβάλι | Το όργανο
Το νέυ ή νάυ (από περσ. nāy «καλάμι») είναι ένα είδος αυλού χωρίς γλωσσίδα, το οποίο χρησιμοποιείται τόσο στη λόγια όσο και στη λαϊκή μουσική της Ανατολικής Μεσογείου και της Εγγύς Ανατολής και αποτελείται, ουσιαστικά, από ένα καλάμι (λατ. arundo donax) ανοιχτό και στις δύο άκρες.
Από το 16ο, περίπου, αιώνα ο οθωμανικός τύπος του νέυ, ο πλέον διαδεδομένος και στη σύγχρονη Ελλάδα, κατασκευάζεται με ένα δακτυλιοειδές επιστόμιο από κέρατο, κόκκαλο, ελεφαντόδοντο ή ξύλο, σήμερα και από πλαστικό. Ο τύπος αυτός έχει έξι οπές δακτυλισμού στη μπροστινή μεριά του καλαμιού και μία οπή για τον αντίχειρα στην πίσω μεριά.
Επειδή το νέυ είναι κουρντισμένο κατά το ανατολίτικο τονικό σύστημα (μακάμ), πράγμα που σημαίνει ότι οι οπές έχουν άνισες αποστάσεις μεταξύ τους, η μεταφορά μίας μελωδίας σε άλλον τόνο είναι πολύ δύσκολη. Γι’ αυτό τον λόγο κατασκευάζονται νέυ σε διάφορα μήκη ίσον τονικά ύψη. Πολλοί παίκτες χρησιμοποιούν ένα σετ από έξι έως οκτώ διαφορετικά νέυ.
Ο ήχος του νέυ είναι απαλός και πολύ εκφραστικός. Για να τον παράγει, ο εκτελεστής του νέυ ακουμπάει το επιστόμιο στα χείλη του, κρατώντας το όργανο λοξά (προς τα δεξιά ή αριστερά), και φυσά κατ’ ευθείαν πάνω στο χείλος του ανοιχτού καλαμιού. Με την αλλαγή της πίεσης των χειλιών και του αέρα μπορεί να παίξει σε ψηλότερες ή χαμηλότερες περιοχές της έκτασης του οργάνου, η οποία καλύπτει περίπου δυόμιση οκτάβες. Το τονικό ύψος διαμορφώνεται, επίσης, με την ημικάλυψη οπών καθώς και με την αλλαγή των χειλιών και της στοματικής κοιλότητας. Έτσι, μπορεί να παραχθεί ένα πλήθος από μικροδιαστήματα.
Το νέυ συγκαταλέγεται στα αρχαιότερα εν χρήσει πνευστά μουσικά όργανα. Η ύπαρξή του στην Εγγύς Ανατολή (Μεσοποταμία, Αίγυπτο) μαρτυρείται ήδη από την τρίτη χιλιετία π. Χ. Στον ελλαδικό χώρο, το νέυ ήταν στενά συνδεδεμένο με τη λόγια μουσική του οθωμανικού πολιτισμού, ιδίως με το θρησκευτικό κλάδο αυτής και, επομένως, υποχώρησε μετά την ίδρυση του ανεξάρτητου ελληνικού κράτους. Από τη δεκαετία του 1980, ωστόσο, σημειώνεται στην Ελλάδα μία αναβίωση του νέυ, η οποία έχει μεν ως κύρια αφετηρία την τουρκική παράδοση, κατάφερε όμως να αναπτύξει ένα ξεχωριστό χαρακτήρα. Σήμερα υπάρχουν στη χώρα μας σημαντικοί παίκτες του νέυ, όπως οι Χρήστος Τσιαμούλης, Μάρκος Σκούλιας, Γιώργος Συμεωνίδης, Χάρης Λαμπράκης και Νίκος Παραουλάκης.
Το καβάλ ή αλλιώς η καβάλα (ίσως από αραβ. qawl «ομιλία») ανήκει, όπως και το νέυ, στον τύπο των αυλών με ανοιχτό κυλινδρικό σωλήνα, κατασκευάζεται όμως συνήθως από ξύλο. Αυλοί τύπου καβάλ είναι διαδεδομένοι σε ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων και της Εγγύς Ανατολής.
Στη λαϊκή μουσική παράδοση της Θράκης αλλά και στη Βουλγαρία, χρησιμοποιείται ένα είδος καβάλ αποτελούμενο από τρία τμήματα, το μεσαίο των οποίων έχει επτά οπές δακτυλισμού στην μπροστινή μεριά και μία οπή στην πίσω μεριά. Σε αντίθεση με το νέυ, οι οπές του καβάλ έχουν ίσες αποστάσεις μεταξύ τους, με αποτέλεσμα το καβάλ να είναι κουρντισμένο σύμφωνα με το δυτικό ή «ισοσυγκερασμένο» σύστημα. Τα περισσότερα καβάλ θρακικού τύπου είναι σήμερα σε ρε, έχουν δηλαδή το ρε2 (147 Hz) ως χαμηλότερο φθόγγο. Ο ήχος παράγεται με τον ίδιο τρόπο όπως στο νέυ, είναι όμως πλουσιότερος και, ειδικά στη χαμηλή οκτάβα, ισχυρότερος από εκείνον του νέυ. Παλαιά, το καβάλ ήταν το χαρακτηριστικό όργανο των βοσκών και μέχρι τις ημέρες μας απαντάται κυρίως στις λαϊκές μουσικές παραδόσεις της Εγγύς Ανατολής και των Βαλκανίων. Εξαίρεση αποτελεί η Βουλγαρία όπου, από τη δεκαετία του 1970, το καβάλ διδάσκεται σε Ανωτάτες Σχολές Μουσικής και έχει καθιερωθεί ως σολιστικό όργανο της έντεχνης συμφωνικής μουσικής και της τζαζ (Theodosii Spassov, Nedyalko Nedyalkov, Vladimir Velichkov κ.ά.).
Η διδασκαλία του νέυ και του καβάλ στο «Σχολείον Ψαλτικής» εστιάζει στα εξής βασικά θέματα:
· Σωστή τεχνική αναπνοής και εξισορροπημένος ήχος
· Ολιστική προσέγγιση της μουσικής ως ενότητας μέλους – ρυθμού – λόγου – κίνησης
· Απόκτηση ενός αντιπροσωπευτικού ρεπερτορίου
· Τεχνικές καλλωπισμού και αυτοσχεδιασμού
· Εφαρμoσμένη θεωρία μέλους (μακάμ) και ρυθμού
· Καλλιέργεια της ακοής
· Χρήση μουσικής σημειογραφίας
(συντάκτης: Daniel Koglin)


πηγή
Το νέυ ή νάυ (από περσ. nāy «καλάμι») είναι ένα είδος αυλού χωρίς γλωσσίδα, το οποίο χρησιμοποιείται τόσο στη λόγια όσο και στη λαϊκή μουσική της Ανατολικής Μεσογείου και της Εγγύς Ανατολής και αποτελείται, ουσιαστικά, από ένα καλάμι (λατ. arundo donax) ανοιχτό και στις δύο άκρες.
Από το 16ο, περίπου, αιώνα ο οθωμανικός τύπος του νέυ, ο πλέον διαδεδομένος και στη σύγχρονη Ελλάδα, κατασκευάζεται με ένα δακτυλιοειδές επιστόμιο από κέρατο, κόκκαλο, ελεφαντόδοντο ή ξύλο, σήμερα και από πλαστικό. Ο τύπος αυτός έχει έξι οπές δακτυλισμού στη μπροστινή μεριά του καλαμιού και μία οπή για τον αντίχειρα στην πίσω μεριά.
Επειδή το νέυ είναι κουρντισμένο κατά το ανατολίτικο τονικό σύστημα (μακάμ), πράγμα που σημαίνει ότι οι οπές έχουν άνισες αποστάσεις μεταξύ τους, η μεταφορά μίας μελωδίας σε άλλον τόνο είναι πολύ δύσκολη. Γι’ αυτό τον λόγο κατασκευάζονται νέυ σε διάφορα μήκη ίσον τονικά ύψη. Πολλοί παίκτες χρησιμοποιούν ένα σετ από έξι έως οκτώ διαφορετικά νέυ.
Ο ήχος του νέυ είναι απαλός και πολύ εκφραστικός. Για να τον παράγει, ο εκτελεστής του νέυ ακουμπάει το επιστόμιο στα χείλη του, κρατώντας το όργανο λοξά (προς τα δεξιά ή αριστερά), και φυσά κατ’ ευθείαν πάνω στο χείλος του ανοιχτού καλαμιού. Με την αλλαγή της πίεσης των χειλιών και του αέρα μπορεί να παίξει σε ψηλότερες ή χαμηλότερες περιοχές της έκτασης του οργάνου, η οποία καλύπτει περίπου δυόμιση οκτάβες. Το τονικό ύψος διαμορφώνεται, επίσης, με την ημικάλυψη οπών καθώς και με την αλλαγή των χειλιών και της στοματικής κοιλότητας. Έτσι, μπορεί να παραχθεί ένα πλήθος από μικροδιαστήματα.
Το νέυ συγκαταλέγεται στα αρχαιότερα εν χρήσει πνευστά μουσικά όργανα. Η ύπαρξή του στην Εγγύς Ανατολή (Μεσοποταμία, Αίγυπτο) μαρτυρείται ήδη από την τρίτη χιλιετία π. Χ. Στον ελλαδικό χώρο, το νέυ ήταν στενά συνδεδεμένο με τη λόγια μουσική του οθωμανικού πολιτισμού, ιδίως με το θρησκευτικό κλάδο αυτής και, επομένως, υποχώρησε μετά την ίδρυση του ανεξάρτητου ελληνικού κράτους. Από τη δεκαετία του 1980, ωστόσο, σημειώνεται στην Ελλάδα μία αναβίωση του νέυ, η οποία έχει μεν ως κύρια αφετηρία την τουρκική παράδοση, κατάφερε όμως να αναπτύξει ένα ξεχωριστό χαρακτήρα. Σήμερα υπάρχουν στη χώρα μας σημαντικοί παίκτες του νέυ, όπως οι Χρήστος Τσιαμούλης, Μάρκος Σκούλιας, Γιώργος Συμεωνίδης, Χάρης Λαμπράκης και Νίκος Παραουλάκης.
Το καβάλ ή αλλιώς η καβάλα (ίσως από αραβ. qawl «ομιλία») ανήκει, όπως και το νέυ, στον τύπο των αυλών με ανοιχτό κυλινδρικό σωλήνα, κατασκευάζεται όμως συνήθως από ξύλο. Αυλοί τύπου καβάλ είναι διαδεδομένοι σε ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων και της Εγγύς Ανατολής.
Στη λαϊκή μουσική παράδοση της Θράκης αλλά και στη Βουλγαρία, χρησιμοποιείται ένα είδος καβάλ αποτελούμενο από τρία τμήματα, το μεσαίο των οποίων έχει επτά οπές δακτυλισμού στην μπροστινή μεριά και μία οπή στην πίσω μεριά. Σε αντίθεση με το νέυ, οι οπές του καβάλ έχουν ίσες αποστάσεις μεταξύ τους, με αποτέλεσμα το καβάλ να είναι κουρντισμένο σύμφωνα με το δυτικό ή «ισοσυγκερασμένο» σύστημα. Τα περισσότερα καβάλ θρακικού τύπου είναι σήμερα σε ρε, έχουν δηλαδή το ρε2 (147 Hz) ως χαμηλότερο φθόγγο. Ο ήχος παράγεται με τον ίδιο τρόπο όπως στο νέυ, είναι όμως πλουσιότερος και, ειδικά στη χαμηλή οκτάβα, ισχυρότερος από εκείνον του νέυ. Παλαιά, το καβάλ ήταν το χαρακτηριστικό όργανο των βοσκών και μέχρι τις ημέρες μας απαντάται κυρίως στις λαϊκές μουσικές παραδόσεις της Εγγύς Ανατολής και των Βαλκανίων. Εξαίρεση αποτελεί η Βουλγαρία όπου, από τη δεκαετία του 1970, το καβάλ διδάσκεται σε Ανωτάτες Σχολές Μουσικής και έχει καθιερωθεί ως σολιστικό όργανο της έντεχνης συμφωνικής μουσικής και της τζαζ (Theodosii Spassov, Nedyalko Nedyalkov, Vladimir Velichkov κ.ά.).
Η διδασκαλία του νέυ και του καβάλ στο «Σχολείον Ψαλτικής» εστιάζει στα εξής βασικά θέματα:
· Σωστή τεχνική αναπνοής και εξισορροπημένος ήχος
· Ολιστική προσέγγιση της μουσικής ως ενότητας μέλους – ρυθμού – λόγου – κίνησης
· Απόκτηση ενός αντιπροσωπευτικού ρεπερτορίου
· Τεχνικές καλλωπισμού και αυτοσχεδιασμού
· Εφαρμoσμένη θεωρία μέλους (μακάμ) και ρυθμού
· Καλλιέργεια της ακοής
· Χρήση μουσικής σημειογραφίας
(συντάκτης: Daniel Koglin)


πηγή
(✿ ♥‿♥)
Re: All about music
Εγώ ένα νοώ. Δηλαδή σκέτο μουσική, μάλλον διαφορετικά δηλαδή, συμφωνούμε μάλλον.ST48410 έγραψε: ↑28 Ιαν 2019, 00:03+1 και από μένα για το θέμα.Γενικώς δεν συμφωνώ. Νομίζω τα έχουμε πει σε άλλο νήμα, μάλλον με τον enaon περισσότερο. Η συγκεκριμένη φράση είναι φορτισμένη με ειδικό νόημα όπως χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν στην χώρα μας. Εσύ βέβαια μπορεί να την εννοείς διαφορετικά.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: All about music
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- blackpaint
- Δημοσιεύσεις: 9596
- Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 00:37
Re: All about music
δυο βιβλια που προτεινω
ΘΟΡΥΒΟΙ του Ζακ Ατταλι
https://www.ianos.gr/thorivoi-0268362.html
Bruno Walter, «Περί της ηθικής δύναμης της μουσικής»
http://www.poiein.gr/2018/10/06/bruno-w ... ης-μουσικ/
ΘΟΡΥΒΟΙ του Ζακ Ατταλι
https://www.ianos.gr/thorivoi-0268362.html
Bruno Walter, «Περί της ηθικής δύναμης της μουσικής»
http://www.poiein.gr/2018/10/06/bruno-w ... ης-μουσικ/
Re: All about music
Γιατί μερικοί πιστεύουν ότι η παλιά δημοφικής μουσική είναι καλύτερη από τη σημερινή;
Re: All about music
blackpaint έγραψε: ↑28 Ιαν 2019, 14:46δυο βιβλια που προτεινω
ΘΟΡΥΒΟΙ του Ζακ Ατταλι
https://www.ianos.gr/thorivoi-0268362.html
Bruno Walter, «Περί της ηθικής δύναμης της μουσικής»
http://www.poiein.gr/2018/10/06/bruno-w ... ης-μουσικ/

Καθώς επίσης και το ακόμη σπουδαιότερο
https://www.politeianet.gr/books/978960 ... chou-63112
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: All about music
Υπάρχει ένα κανάλι που λέγεται Rick Beato και κάνει βίντεο με τον τίτλο " what makes this song great?"
https://www.youtube.com/channel/UCJquYO ... KTfH9aMA9Q
https://www.youtube.com/channel/UCJquYO ... KTfH9aMA9Q
- blackpaint
- Δημοσιεύσεις: 9596
- Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 00:37
Re: All about music
δεν μ εντυπωσιασε, βρηκα οτι του ελειπε βαθος και η γραφη του ηταν δημοσιογραφιστικη. Το αυτο και για τα περισοτερα βιβλια που γραφτηκαν για την ρειβ/ελεκτρονικα κλπ μουσικη, με μοναδικη εξαιρεση αυτοsys3x έγραψε: ↑28 Ιαν 2019, 14:55blackpaint έγραψε: ↑28 Ιαν 2019, 14:46δυο βιβλια που προτεινω
ΘΟΡΥΒΟΙ του Ζακ Ατταλι
https://www.ianos.gr/thorivoi-0268362.html
Bruno Walter, «Περί της ηθικής δύναμης της μουσικής»
http://www.poiein.gr/2018/10/06/bruno-w ... ης-μουσικ/
Καθώς επίσης και το ακόμη σπουδαιότερο
https://www.politeianet.gr/books/978960 ... chou-63112
Techno Rebels: The Renegades of Electronic Funk
https://www.public.gr/product/books/eng ... 7210087pp/
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 127 Απαντήσεις
- 4474 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Juno
04 Μάιος 2024, 08:53
-
-
Νέα δημοσίευση The problem with the Western music according to Mr Tibet
από neon imposter » 29 Αύγ 2023, 12:28 » σε Μουσική - 0 Απαντήσεις
- 1022 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από neon imposter
29 Αύγ 2023, 12:28
-
-
-
Νέα δημοσίευση Marina Satti - EPANO STO TRAPEZI (Official Music Video)
από jackie Daniels » 24 Ιαν 2025, 15:34 » σε Μουσική - 32 Απαντήσεις
- 1115 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nowhere
29 Απρ 2025, 15:03
-