Γερμανία vs Ιαπωνία

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 29 Ιαν 2019, 21:13

ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε:
29 Ιαν 2019, 21:11
Πάντως, πράσινο/ μπουένο δίνει στο χιουντάι
τι να περιμενει κανεις απο κατοχο ιταλογαλλικων;

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18892
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Ιαν 2019, 21:17

ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε:
29 Ιαν 2019, 21:11
Πάντως, πράσινο/ μπουένο δίνει στο χιουντάι
Καλο σε σχεση με τι;
Μεταξυ των αλλων suv;
Δεν ειδες τι διαφορα εχει με ενα κανονικο αυτοκινητο;
Αυτη η διαφορα μπορει να σωσει την ζωη σου ή καποιου αλλου σε μια ξαφνικη κι απροβλεπτη κατασταση.

Άβαταρ μέλους
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 31020
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ » 29 Ιαν 2019, 21:21

Ρε μλκς μη βαράτε, εγώ γράφω τί δείχνει στο βίντεο. Του έδωσε καλό βαθμό
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 29 Ιαν 2019, 21:21

ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε:
29 Ιαν 2019, 21:11
Πάντως, πράσινο/ μπουένο δίνει στο χιουντάι
ακυρο, νομιζα ελεγες για χρωμα, μετα ειδα το βιντεο

Άβαταρ μέλους
Μαυροβασίλης
Δημοσιεύσεις: 7804
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαυροβασίλης » 29 Ιαν 2019, 21:51

το δίνω στο Στέργιο, αν το τελευταίο φοκους είναι με το τρικίλυνδρο 180αρι και την ανεξάρτητη πίσω στα ίδια τότε το τσιμπάς αααβάδιστα
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου

Άβαταρ μέλους
Μαυροβασίλης
Δημοσιεύσεις: 7804
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαυροβασίλης » 29 Ιαν 2019, 22:10

φτάνει με τους κουβάδες, μπείτε άμεσα

http://www.speedhunters.com/2019/01/jap ... integrale/

δεν ποστάρω πικς- νσφς και το πληκτρολόγιο κολλάει
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18892
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Ιαν 2019, 23:45

Μαυροβασίλης έγραψε:
29 Ιαν 2019, 21:51
το δίνω στο Στέργιο, αν το τελευταίο φοκους είναι με το τρικίλυνδρο 180αρι και την ανεξάρτητη πίσω στα ίδια τότε το τσιμπάς αααβάδιστα
22.250 ευρω εχει η εκδοση ST-line με τα 182 ps και με πολλαπλων πισω.
Δε βλεπω και πολλες αλλες εναλλακτικες σ αυτα τα λεφτα.
Εδω να προσθεσω οτι εχει και χαμηλες σχετικα εκπμπες ρυπων με 124γρμ/χλμ που σημαινει και χαμηλα τελη.
Αλλοι κινητηρες αντιστοιχης ιπποδυναμης οπως της Hyundai εχουν 177 γρμ,που σημαινει τελη κυκλοφοριας 430 ευρωπουλα!

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34876
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 30 Ιαν 2019, 01:44

ritzeri έγραψε:
29 Ιαν 2019, 13:00
Αλλά αυτό που με είχε εξοργίζει πραγματικά, ήταν ότι άλλαξα καμία δεκαπενταριά φορές πολλαπλασιαστη μέσα σε 1-2 χρόνια.
Και όπως αποδείχθηκε στο τέλος, χωρίς λόγο.
πολλοί καμμένοι πολλαπλασιαστές από λάθος διάκενο στο μπουζι . Μεγαλύτερο απ'ότι πρέπει, καίγονται. Οι αντιπροσωπείες του VW γκρουπ πχ έμαθαν στα κεφάλια ανυποψίαστων ιδιοκτητών

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34876
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 30 Ιαν 2019, 01:47

Ερμής έγραψε:
29 Ιαν 2019, 19:19
Γενικά αν θες πολλούς χώρους πας σε sw.
τα sw είναι πιο μακριά και δύσχρηστα στην πόλη. Τα suv είναι ψηλωμένα χατς, απο κει, από το ύψος κερδίζουν χώρους,
ενώ τα sw μπερλινες με ψηλωμένο πίσω καπώ

-71
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: 31 Ιούλ 2018, 21:53

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από -71 » 30 Ιαν 2019, 01:48

dna replication έγραψε:
30 Ιαν 2019, 01:44
ritzeri έγραψε:
29 Ιαν 2019, 13:00
Αλλά αυτό που με είχε εξοργίζει πραγματικά, ήταν ότι άλλαξα καμία δεκαπενταριά φορές πολλαπλασιαστη μέσα σε 1-2 χρόνια.
Και όπως αποδείχθηκε στο τέλος, χωρίς λόγο.
πολλοί καμμένοι πολλαπλασιαστές από λάθος διάκενο στο μπουζι . Μεγαλύτερο απ'ότι πρέπει, καίγονται. Οι αντιπροσωπείες του VW γκρουπ πχ έμαθαν στα κεφάλια ανυποψίαστων ιδιοκτητών
Για τα mazda τι γνώμη έχεις;

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34876
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 30 Ιαν 2019, 02:07

δεν έχω σαφή γνώμη, δεν ξέρω δεν έχω οδηγήσει ποτέ, μονο συνεπιβάτης σε γκαζιάρα γκομενα με 323F παλιό, εκείνο το κόκκινο με τα ποπ-απ φώτα :D
έπλεε έκανε θόρυβο και κοπανούσε
νομίζω έχουν κοινά με φορντ? σπορτίζουν λιγάκι? έχουν καινοτομίες?
τον Βάνκελ και το Ξέντος. Αυτή είναι η γνώμη μου για τη μάρκα σε συνοψη
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dna replication την 30 Ιαν 2019, 02:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29987
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 30 Ιαν 2019, 02:08

Εγώ απο την άλλη δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν αμάξια που δεν είναι σουβ. :)

Ετσι και αλλιώς οι μηχανές είναι για την χαρά της οδήγησης, τα αμάξια είναι για να πάνε παντού όσο γίνεται, σούβ σηλαδή.

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34876
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 30 Ιαν 2019, 02:23

Μαυροβασίλης έγραψε:
29 Ιαν 2019, 20:02
βάλε ΥΤ να δεις απότομες αλλαγές λωρίδας με 100-120χαω και θα καταλάβεις τι εννοώ ασφάλεια και καθόλου σπάνιες συνθήκες
βασικά μην ψάξεις τόσα, δες ISO double lane change που είναι τυπική αποφυγή εμποδίου και τρόμαξε με τις χαμηλές ταχύτητες

για τα χατς αυτής της κατηγορίας και με αυτά τα παραδείγματα δεν χάνεις όποιο κι αν επιλέξεις
όλα είναι καλά αυτοκίνητα, πάρε όποιο σου φανεί πιο ωραίο σε τεστ ντραηβ :D
ισχύει και αυτό είναι το κύριο πρόβλημα.
Άντε να δεχτούμε τα πελώρια ζαντολάστιχα και τη μέτρια ορατότητα, αλλά όταν με 90χαω πας να βγεις απο αυτοκινητόδρομο σε ομαλή έξοδο και αρχίζει να κουνάει το πίσω και μετά ολόκληρο και χέζεσαι πάνω σου,
ε εκεί λες φέρτε μου το χατςμπακ και ας βάλω Θούλη στην οροφή για τα μπαγκάζια
enaon έγραψε:
30 Ιαν 2019, 02:08
Εγώ απο την άλλη δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν αμάξια που δεν είναι σουβ. :)

Ετσι και αλλιώς οι μηχανές είναι για την χαρά της οδήγησης, τα αμάξια είναι για να πάνε παντού όσο γίνεται, σούβ σηλαδή.
το "πας παντού" είναι πολύ σχετικό


Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29987
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 30 Ιαν 2019, 02:34

dna replication έγραψε:
30 Ιαν 2019, 02:23
αλλά όταν με 90χαω πας να βγεις απο αυτοκινητόδρομο σε ομαλή έξοδο και αρχίζει να κουνάει το πίσω και μετά ολόκληρο και χέζεσαι πάνω σου,
Παιδιά εγώ έχω ένα hrv, μικρό σε μήκος, οριακά 4 μέτρα, πολυ πιο μικρό απο ένα φοκους, λίγο πιο μακρύ από ένα 106 :)

Ή το hrv ειναι φοβερό σουβακι ή δεν έχετε οδηγήσει κανένα γενικά, ή είσαστε σουμάχερ και μπαίνετε εθνική με τις πόρτες, αυτα που λέτε πάντως δεν συμβαίνουν, κρατάνε μια χαρά. :)

παντού όσο γίνεται εννοώ με ένα όχημα, δηλαδή σε όλους τους δρόμους της Αθήνας για παράδειγμα, κανονικό οφροαδινγκ, όχι σαν αυτούς με τις σαυρες που τα μισά στενά τα ξέρουν απ'έξω γιατί αφήνουν κομματάκια πλαστικό απο τον προφυλακτήρα κλπ :)

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34876
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 30 Ιαν 2019, 02:51

enaon έγραψε:
30 Ιαν 2019, 02:34
το hrv ειναι φοβερό σουβακι
από αυτό ξεκίνησε όλη αυτή η κατηγορία το 1999
για καλό η για κακό αυτό είναι υπεύθυνο

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών