Αν μπορείς να την υποστηρίξεις την καινοτομία, γιατί όχι; Αλλά, αν μιλάμε για τον μέσο άνθρωπο, το άγνωστο από μόνο του προκαλεί φόβο και υπάρχουν κι ένα σωρό άλλα προβλήματα (λειτουργικά, οικονομικά, φορολογικά κλπ).Otto Weininger έγραψε: ↑05 Φεβ 2019, 15:41Η πεπατημένη είναι καλή αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με την καινοτομία. Ρίσκο μεν, τρως και όλη την λέζα ως πρωτοπόρος αλλά αν πετύχει, sky is the limit.
Ένα άλλο καλό, είναι η πεπατημένη αλλά με δικές σου πινελιές.
Ενώ, αν υποθέσουμε ότι ξεκινάς με γνωστό business model όπως το youtube, έχεις πολλά συγκρητικά πλεονεκτήματα:
-δεν χρειάζεται να παραιτηθείς από τη δουλειά σου, το λανσάρεις παράλληλα.
-μέχρι να αποκτήσεις έναν αξιόλογο αριθμό followers το διατηρείς σαν προσωπικό project και μόνο όταν αρχίσεις να κερδίζεις δηλώνεις έναρξη εργασιών.
-δωρεάν πλατφόρμα και μηδαμινά έξοδα για εργαλεία.
-προαιρετικά έξοδα διαφήμισης
-αν δεν τα καταφέρνεις με original περιεχόμενο, κάνεις curation (υλικό διαφόρων πηγών που επεξεργάζεσαι κατάλληλα)
-προιόντα άλλων (affiliation program), αν δεν έχεις δικά σου.
-απλοποιημένα λογιστικά (αυτοματοποίηση google)
-documentation άφθονη για τις διαδικασίες
Και τώρα πλαι σε αυτό σου βάζω άλλο ένα παράδειγμα. Πχ λανσάρεις τη δική σου μαρκα ρούχων με καινοτόμο design.
Μπορεί να κάνεις θραύση, αλλά το ξεκίνημα φαίνεται δύσκολο για τους περισσότερους, μου φαίνεται.
ΥΓ Αυτό που γράφεις για την πινελιά εννοείται. Κάπως πρέπει να ξεχωρίσεις.