taliban έγραψε: ↑07 Μαρ 2019, 22:23
ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑07 Μαρ 2019, 21:51
Ρε συ, ποιο σοβαρό επιχείρημα έφεραν στην συζήτηση οι άθεοι; Έναν σοβαρό συγγραφέα έτσι για να τον σχολιάσουμε.
Εκ των πραγμάτων δεν μπορεί,από έναν πιστό, να θεωρηθεί σοβαρός συγγραφέας ο οποιοσδήποτε βρίσκεται εκτός χριστιανικού πλαισίου(Εκκλησίας) και μάλιστα να κριτικάρει γραφές και παραδόσεις. Επομένως το ερώτημα σου είναι λίγο άτοπο. Το ίδιο ισχύει και για έναν άθεο.
Εγώ από την Δογματική του Ρωμανίδη, που διδάσκεται στο Πανεπιστήμιο και προφανώς απηχεί τις διαχρονικές απόψεις της Εκκλησίας και ο Ιωάννης τα κείμενα του Δαμασκηνού. Και όχι τα κείμενα του Δαμασκηνού δεν επιδέχονται παρερμηνείας. Από κανέναν ιερέα. Τι να κάνουμε τωρα;
Ο Χριστιανισμός, η ορθοδοξία κρίνεται απ όλο το πακέτο. Απ το σύνολο της Πατερικής Θεολογίας. Ε πως τι να κάνουμε τώρα; Αυτά τα γνωρίζεται και μας κοτσάρετε εδώ τον μεγά δογματικό και τελείωσε το θέμα ;
Τι να σου πω όταν έχεις ως απαράβατο αξίωμα ένα πρόσωπα μέσα στο μυαλό σου ; Είναι σαν να πας να σπάσεις τοίχο με πλαστελίνη.

Και θα ήταν καλό να μας υποδείξεις με πηγές τις αντιφάσεις
Μην θέτεις τις αντιφάσεις όπως έκανες πριν με τον Δαμασκήνό και τον Ρωμανίδη δηλαδή σε ένα πολύ στενό πλαίσιο σε συγκεκριμένα γραπτά.
Χρειάζεσαι πηγή πχ για το ότι ο Ιησούς δεν εκπλήρωσε τις προφητείες του Μεσσία;
ή πως τα ευαγγέλια είναι copy paste το ένα με το άλλο και έχουν αντιφάσεις ;
Τυχαίο παράδειγμα απ την αλάνθαστη αγία σας γραφή:
Πάνε οι γυναίκες στο μνήμα του Ιησού και διαβάζουμε στο κατά Ματθαίον 28.5 :
Ωμίλησε δε τότε ο άγγελος προς τας γυναίκας και είπε· “σεις μη φοβείσθε· διότι ξέρω ότι ζητείτε να ιδήτε Ιησούν τον εσταυρωμένον.
Πάμε στο Κατά Λουκά : 24.4
Ενώ δε ευρίσκοντο εις απορίαν δια το γεγονός αυτό και ιδού παρουσιάσθησαν έξαφνα εις αυτάς δύο άνδρες με στολάς, που άστραφταν από λαμπρότητα.
Πάμε στο κατά Ιωάννη 20,1-2:
1Κατά την πρώτην ημέραν του Σαββάτου, δηλαδή την Κυριακήν, η Μαρία η Μαγδαληνή έρχεται πρωί στο μνημείον, ενώ ακόμη ήτο σκοτάδι, και βλέπει ότι ο λίθος, που έκλειε την θύραν του μνημείου, ήτο σηκωμένος από εκεί.
2 Τρέχει, λοιπόν, και έρχεται στον Σιμωνα Πετρον και στον άλλον μαθητήν, τον οποίον ιδιαιτέρως αγαπούσε ο Ιησούς, και λέγει εις αυτούς· “επήραν τον Κυριον από το μνημείον και δεν ξέρομεν που τον έχουν βάλει”.
Δηλαδή στην πρώτη περίπτωση είδαν τον άγγελο, στην δεύτερη 2 άνδρες και στην τρίτη κανέναν.
Η μελέτη έγινε από εδώ :
http://www.saint.gr/1/biblebooks.aspx
Αν θες έχω να σου φέρω και άλλες. Αλλά δεν χρειάζεται. Έξυπνος είσαι το πιάσες. Την δικαιολογία σας αναμένω μπροστά σε αυτή την αντίφαση της θεοπνευστης γραφής...Και μετά θα δούμε τις υπόλοιπες.