Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45168
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
Βέβαια τα σπουδαιότερα επιτεύγματα του αρχαίου πολιτισμού όσον αφορά τις επιστήμες έγιναν στην ελληνιστική εποχή, αλλά δεν βαριέσαι... λέμε και καμμιά μαλακία να περνάει η ώρα.
Αυτά συμβαίνουν όταν δεν έχεις περάσει ούτε έξω από πανεπιστήμιο, όπως το σκιούρι.
Αυτά συμβαίνουν όταν δεν έχεις περάσει ούτε έξω από πανεπιστήμιο, όπως το σκιούρι.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
Μη τα χώνεις μόνο στους μανάβηδες ρε.
Κι οι μπακάληδες, κι οι περιπτεράδες, κι οι κουλουρτζήδες είναι αντιδραστικοί μεγαλοαστοί.
Πάνος Σκουρλέτης
- μίστερ μαξ
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 9289
- Εγγραφή: 05 Ιούλ 2018, 11:18
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
α)Δεν έγιναν στην Ελληνιστική εποχήhellegennes έγραψε: ↑04 Απρ 2019, 20:15Βέβαια τα σπουδαιότερα επιτεύγματα του αρχαίου πολιτισμού όσον αφορά τις επιστήμες έγιναν στην ελληνιστική εποχή, αλλά δεν βαριέσαι... λέμε και καμμιά μαλακία να περνάει η ώρα.
Αυτά συμβαίνουν όταν δεν έχεις περάσει ούτε έξω από πανεπιστήμιο, όπως το σκιούρι.
β)Το σημαντικό με τον αρχαίο πολιτισμό δεν ειναι τα διαφορα επιτεύγματα as such, αλλά το οτι δώθηκε μια εκκίνηση στην ορθολογιστική σκέψη. Το μεγαλείο της αρχαίας ελλάδας έγκειται στην εκκίνηση. Και την ελληνιστική εποχή, σιγα σιγα εσβησε η φλόγα.
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
όντως, τόση μαλακία πως χωράει σε έναν εγκέφαλο, έστω και κουνελοεγκέφαλο (;)
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
Βρε sys. Άσχετα αν συμφωνείς ή διαφωνείς, το σκεπτικό του έχει ένα σημείο εκκίνησης.
Περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο το Κράτος καταστρέφει τη δημιουργία. Δεν είναι καν μία δική του επινόηση: ήταν ο κεντρικός κορμός της φιλοσοφίας του Νίτσε, του Σοπενάουερ κλπ., που υιοθετήθηκε μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια από τους θεωρητικούς του σοσιαλισμού.
Μην τον αδικείς ρε συ.
Περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο το Κράτος καταστρέφει τη δημιουργία. Δεν είναι καν μία δική του επινόηση: ήταν ο κεντρικός κορμός της φιλοσοφίας του Νίτσε, του Σοπενάουερ κλπ., που υιοθετήθηκε μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια από τους θεωρητικούς του σοσιαλισμού.
Μην τον αδικείς ρε συ.
SpoilerShow
Το κράτος; Τι ειν’ αυτό; Ε, λοιπόν, τώρα ανοίξτε τ’ αυτιά σας, γιατί θα σας μιλήσω για τον θάνατο των λαών.
Το κράτος είναι το πιο ψυχρό απ’ όλα τα ψυχρά κτήνη. Ακόμη και το ψέμα του είναι ψυχρό, κι αυτό το ψέμα σταλάζει από τα χείλη του: «Εγώ το κράτος, είμαι ο λαός».
Αυτό είναι ψέμα! Ήταν οι δημιουργοί που έφτιαξαν τους λαούς και κρέμασαν πάνω τους την πίστη και την αγάπη: έτσι υπηρέτησαν τη ζωή.
Αυτοί όμως που στήνουν παγίδες στους πολλούς και τις λένε κράτος είναι οι χαλαστές: κρεμούν ένα σπαθί κι εκατοντάδες πόθους πάνω τους.
Εκεί όπου υπάρχει ακόμη λαός, υπάρχουν οι άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν το κράτος, και το μισούν σαν το κακό μάτι και την αμαρτία ενάντια στα έθιμα και στο νόμο.
Σας προσφέρω αυτό το σημάδι: ο κάθε λαός μιλά τη δική του γλώσσα του Καλού και του Κακού: ο γείτονας του δεν καταλαβαίνει αυτή τη γλώσσα. Επινόησε τη γλώσσα αυτή για τον εαυτό του μεσ’ από τα έθιμα και τους νόμους.
Αλλά το κράτος λέει ψέματα σ’ όλες τις γλώσσες του Καλού και του Κακού· και με το κάθε τι που λέει, λέει ψέματα – και με το κάθε τι που κάνει, κλέβει.
Το κάθε τι πάνω του είναι επίπλαστο· δαγκώνει με κλεμμένα δόντια. Ακόμη κι η κοιλιά του είναι ψεύτικια.
Το μπέρδεμα της γλώσσας του Καλού και του Κακού, – αυτό το γνώρισμα σας προσφέρω, σαν το σημάδι του κράτους.
Αποκαλώ κράτος, εκεί όπου όλοι, καλοί και κακοί πίνουν δηλητήριο: το κράτος εκεί όπου όλοι αργά αυτοκτονούν κι αυτό το λένε ζωή.
Κοιτάξτε μονάχα αυτούς τους παραπανίσιους ανθρώπους! Κλέβουν για λογαριασμό τους τα έργα των εφευρετών και τους θησαυρούς της σοφίας: αποκαλούν την κλοπή τους πολιτισμό, – κι όλα γίνονται αρρώστια και κακομοιριά.
Κοιτάξτε μονάχα όλους αυτούς τους περισσευούμενους ανθρώπους! Είναι όλοι τους άρρωστοι, ξερνούν τη χολή τους κι αυτό το λένε εφημερίδα. Καταβροχθίζουν ο ένας τον άλλο και δεν μπορούν να χωνέψουν ούτε τον ίδιο τον εαυτό τους.
Κοιτάξτε μονάχα αυτούς τους περισσευούμενους ανθρώπους! Αποκτούν πλούτη και γίνονται φτωχότεροι μ’ αυτά! Ποθούν εξουσία κι ιδιαίτερα το μοχλό της εξουσίας, που είναι το πολύ χρήμα, – αυτοί οι ανίκανοι άνθρωποι!
Κοιτάξτε πως σκαρφαλώνουν αυτοί οι ευλύγιστοι πίθηκοι! Σκαρφαλώνουν ο ένας πάνω στον άλλο, κι έτσι βουλιάζουν στη λάσπη και στην άβυσσο.
Όλοι τους παλεύουν να φτάσουν το θρόνο: είναι μια τρέλα που τους κατέχει, – λες κι η ευτυχία κάθεται ποτέ πάνω σε θρόνο! Συχνά βρωμιάρηδες καθίζουν στο θρόνο, – και συχνά ο θρόνος καθίζει πάνω στις βρωμιές το ίδιο!
Η γη έχει ακόμη ελεύθερο τόπο για τις μεγάλες ψυχές. Πολλά μέρη – όπου η μυρωδιά της ήρεμης θάλασσας απλώνεται πανωθέ τους – ειν’ ακόμη ελεύθερα για τους μοναχικούς και τα μοναχικά ζευγάρια.
Μια λεύτερη ζωή εξακολουθεί ακόμη να υπάρχει για τις μεγάλες ψυχές. Στ’ αλήθεια, αυτός που κατέχει λίγα, πολύ λιγότερο κατέχεται, – ας είναι ευλογημένη έτσι τούτη η σεμνή μας φτώχια!
Μόνο εκεί όπου το Κράτος παύει να υπάρχει, μπορεί ν’ αρχίσει ο άνθρωπος που δεν είναι περισσευούμενος: μπορεί ν’ αρχίσει το τραγούδι του απαραίτητου ανθρώπου, η μοναδική κι αναντικατάστατη μελωδία.
Εκεί όπου το Κράτος παύει, – κοιτάξτε εκεί, αδελφοί μου. Δεν τα βλέπετε: το ουράνιο τόξο και τις γέφυρες του Υπεράνθρωπου;
Νίτσε
Το κράτος είναι το πιο ψυχρό απ’ όλα τα ψυχρά κτήνη. Ακόμη και το ψέμα του είναι ψυχρό, κι αυτό το ψέμα σταλάζει από τα χείλη του: «Εγώ το κράτος, είμαι ο λαός».
Αυτό είναι ψέμα! Ήταν οι δημιουργοί που έφτιαξαν τους λαούς και κρέμασαν πάνω τους την πίστη και την αγάπη: έτσι υπηρέτησαν τη ζωή.
Αυτοί όμως που στήνουν παγίδες στους πολλούς και τις λένε κράτος είναι οι χαλαστές: κρεμούν ένα σπαθί κι εκατοντάδες πόθους πάνω τους.
Εκεί όπου υπάρχει ακόμη λαός, υπάρχουν οι άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν το κράτος, και το μισούν σαν το κακό μάτι και την αμαρτία ενάντια στα έθιμα και στο νόμο.
Σας προσφέρω αυτό το σημάδι: ο κάθε λαός μιλά τη δική του γλώσσα του Καλού και του Κακού: ο γείτονας του δεν καταλαβαίνει αυτή τη γλώσσα. Επινόησε τη γλώσσα αυτή για τον εαυτό του μεσ’ από τα έθιμα και τους νόμους.
Αλλά το κράτος λέει ψέματα σ’ όλες τις γλώσσες του Καλού και του Κακού· και με το κάθε τι που λέει, λέει ψέματα – και με το κάθε τι που κάνει, κλέβει.
Το κάθε τι πάνω του είναι επίπλαστο· δαγκώνει με κλεμμένα δόντια. Ακόμη κι η κοιλιά του είναι ψεύτικια.
Το μπέρδεμα της γλώσσας του Καλού και του Κακού, – αυτό το γνώρισμα σας προσφέρω, σαν το σημάδι του κράτους.
Αποκαλώ κράτος, εκεί όπου όλοι, καλοί και κακοί πίνουν δηλητήριο: το κράτος εκεί όπου όλοι αργά αυτοκτονούν κι αυτό το λένε ζωή.
Κοιτάξτε μονάχα αυτούς τους παραπανίσιους ανθρώπους! Κλέβουν για λογαριασμό τους τα έργα των εφευρετών και τους θησαυρούς της σοφίας: αποκαλούν την κλοπή τους πολιτισμό, – κι όλα γίνονται αρρώστια και κακομοιριά.
Κοιτάξτε μονάχα όλους αυτούς τους περισσευούμενους ανθρώπους! Είναι όλοι τους άρρωστοι, ξερνούν τη χολή τους κι αυτό το λένε εφημερίδα. Καταβροχθίζουν ο ένας τον άλλο και δεν μπορούν να χωνέψουν ούτε τον ίδιο τον εαυτό τους.
Κοιτάξτε μονάχα αυτούς τους περισσευούμενους ανθρώπους! Αποκτούν πλούτη και γίνονται φτωχότεροι μ’ αυτά! Ποθούν εξουσία κι ιδιαίτερα το μοχλό της εξουσίας, που είναι το πολύ χρήμα, – αυτοί οι ανίκανοι άνθρωποι!
Κοιτάξτε πως σκαρφαλώνουν αυτοί οι ευλύγιστοι πίθηκοι! Σκαρφαλώνουν ο ένας πάνω στον άλλο, κι έτσι βουλιάζουν στη λάσπη και στην άβυσσο.
Όλοι τους παλεύουν να φτάσουν το θρόνο: είναι μια τρέλα που τους κατέχει, – λες κι η ευτυχία κάθεται ποτέ πάνω σε θρόνο! Συχνά βρωμιάρηδες καθίζουν στο θρόνο, – και συχνά ο θρόνος καθίζει πάνω στις βρωμιές το ίδιο!
Η γη έχει ακόμη ελεύθερο τόπο για τις μεγάλες ψυχές. Πολλά μέρη – όπου η μυρωδιά της ήρεμης θάλασσας απλώνεται πανωθέ τους – ειν’ ακόμη ελεύθερα για τους μοναχικούς και τα μοναχικά ζευγάρια.
Μια λεύτερη ζωή εξακολουθεί ακόμη να υπάρχει για τις μεγάλες ψυχές. Στ’ αλήθεια, αυτός που κατέχει λίγα, πολύ λιγότερο κατέχεται, – ας είναι ευλογημένη έτσι τούτη η σεμνή μας φτώχια!
Μόνο εκεί όπου το Κράτος παύει να υπάρχει, μπορεί ν’ αρχίσει ο άνθρωπος που δεν είναι περισσευούμενος: μπορεί ν’ αρχίσει το τραγούδι του απαραίτητου ανθρώπου, η μοναδική κι αναντικατάστατη μελωδία.
Εκεί όπου το Κράτος παύει, – κοιτάξτε εκεί, αδελφοί μου. Δεν τα βλέπετε: το ουράνιο τόξο και τις γέφυρες του Υπεράνθρωπου;
Νίτσε
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
Τι του λες μωρέ του γκάβακα; Αφού δεν νίώθει!stavmanr έγραψε: ↑04 Απρ 2019, 20:29Βρε sys. Άσχετα αν συμφωνείς ή διαφωνείς, το σκεπτικό του έχει ένα σημείο εκκίνησης.
Περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο το Κράτος καταστρέφει τη δημιουργία. Δεν είναι καν μία δική του επινόηση: ήταν ο κεντρικός κορμός της φιλοσοφίας του Νίτσε, του Σοπενάουερ κλπ., που υιοθετήθηκε μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια από τους θεωρητικούς του σοσιαλισμού.
Μην τον αδικείς ρε συ.SpoilerShowΤο κράτος; Τι ειν’ αυτό; Ε, λοιπόν, τώρα ανοίξτε τ’ αυτιά σας, γιατί θα σας μιλήσω για τον θάνατο των λαών.
Το κράτος είναι το πιο ψυχρό απ’ όλα τα ψυχρά κτήνη. Ακόμη και το ψέμα του είναι ψυχρό, κι αυτό το ψέμα σταλάζει από τα χείλη του: «Εγώ το κράτος, είμαι ο λαός».
Αυτό είναι ψέμα! Ήταν οι δημιουργοί που έφτιαξαν τους λαούς και κρέμασαν πάνω τους την πίστη και την αγάπη: έτσι υπηρέτησαν τη ζωή.
Αυτοί όμως που στήνουν παγίδες στους πολλούς και τις λένε κράτος είναι οι χαλαστές: κρεμούν ένα σπαθί κι εκατοντάδες πόθους πάνω τους.
Εκεί όπου υπάρχει ακόμη λαός, υπάρχουν οι άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν το κράτος, και το μισούν σαν το κακό μάτι και την αμαρτία ενάντια στα έθιμα και στο νόμο.
Σας προσφέρω αυτό το σημάδι: ο κάθε λαός μιλά τη δική του γλώσσα του Καλού και του Κακού: ο γείτονας του δεν καταλαβαίνει αυτή τη γλώσσα. Επινόησε τη γλώσσα αυτή για τον εαυτό του μεσ’ από τα έθιμα και τους νόμους.
Αλλά το κράτος λέει ψέματα σ’ όλες τις γλώσσες του Καλού και του Κακού· και με το κάθε τι που λέει, λέει ψέματα – και με το κάθε τι που κάνει, κλέβει.
Το κάθε τι πάνω του είναι επίπλαστο· δαγκώνει με κλεμμένα δόντια. Ακόμη κι η κοιλιά του είναι ψεύτικια.
Το μπέρδεμα της γλώσσας του Καλού και του Κακού, – αυτό το γνώρισμα σας προσφέρω, σαν το σημάδι του κράτους.
Αποκαλώ κράτος, εκεί όπου όλοι, καλοί και κακοί πίνουν δηλητήριο: το κράτος εκεί όπου όλοι αργά αυτοκτονούν κι αυτό το λένε ζωή.
Κοιτάξτε μονάχα αυτούς τους παραπανίσιους ανθρώπους! Κλέβουν για λογαριασμό τους τα έργα των εφευρετών και τους θησαυρούς της σοφίας: αποκαλούν την κλοπή τους πολιτισμό, – κι όλα γίνονται αρρώστια και κακομοιριά.
Κοιτάξτε μονάχα όλους αυτούς τους περισσευούμενους ανθρώπους! Είναι όλοι τους άρρωστοι, ξερνούν τη χολή τους κι αυτό το λένε εφημερίδα. Καταβροχθίζουν ο ένας τον άλλο και δεν μπορούν να χωνέψουν ούτε τον ίδιο τον εαυτό τους.
Κοιτάξτε μονάχα αυτούς τους περισσευούμενους ανθρώπους! Αποκτούν πλούτη και γίνονται φτωχότεροι μ’ αυτά! Ποθούν εξουσία κι ιδιαίτερα το μοχλό της εξουσίας, που είναι το πολύ χρήμα, – αυτοί οι ανίκανοι άνθρωποι!
Κοιτάξτε πως σκαρφαλώνουν αυτοί οι ευλύγιστοι πίθηκοι! Σκαρφαλώνουν ο ένας πάνω στον άλλο, κι έτσι βουλιάζουν στη λάσπη και στην άβυσσο.
Όλοι τους παλεύουν να φτάσουν το θρόνο: είναι μια τρέλα που τους κατέχει, – λες κι η ευτυχία κάθεται ποτέ πάνω σε θρόνο! Συχνά βρωμιάρηδες καθίζουν στο θρόνο, – και συχνά ο θρόνος καθίζει πάνω στις βρωμιές το ίδιο!
Η γη έχει ακόμη ελεύθερο τόπο για τις μεγάλες ψυχές. Πολλά μέρη – όπου η μυρωδιά της ήρεμης θάλασσας απλώνεται πανωθέ τους – ειν’ ακόμη ελεύθερα για τους μοναχικούς και τα μοναχικά ζευγάρια.
Μια λεύτερη ζωή εξακολουθεί ακόμη να υπάρχει για τις μεγάλες ψυχές. Στ’ αλήθεια, αυτός που κατέχει λίγα, πολύ λιγότερο κατέχεται, – ας είναι ευλογημένη έτσι τούτη η σεμνή μας φτώχια!
Μόνο εκεί όπου το Κράτος παύει να υπάρχει, μπορεί ν’ αρχίσει ο άνθρωπος που δεν είναι περισσευούμενος: μπορεί ν’ αρχίσει το τραγούδι του απαραίτητου ανθρώπου, η μοναδική κι αναντικατάστατη μελωδία.
Εκεί όπου το Κράτος παύει, – κοιτάξτε εκεί, αδελφοί μου. Δεν τα βλέπετε: το ουράνιο τόξο και τις γέφυρες του Υπεράνθρωπου;
Νίτσε
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45168
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
Ο Πλάτωνας πιο σημαντικός από τον Αρχιμήδη. Μάθαμε κάτι νέο σήμερα στο φόρουμ.
Ο μεγαλύτερος ψευδοεπιστήμονας όλων των εποχών, πατέρας της ψευδοεπιστήμης, εναντίον του σπουδαιότερου επιστήμονα ως τον Νεύτωνα.
Ο μεγαλύτερος ψευδοεπιστήμονας όλων των εποχών, πατέρας της ψευδοεπιστήμης, εναντίον του σπουδαιότερου επιστήμονα ως τον Νεύτωνα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
Μη ξαναπεί κανείς τίποτα για τον Αγγέλακα... για αυτό που έβαλες στο σπόιλερ..stavmanr έγραψε: ↑04 Απρ 2019, 20:29Βρε sys. Άσχετα αν συμφωνείς ή διαφωνείς, το σκεπτικό του έχει ένα σημείο εκκίνησης.
Περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο το Κράτος καταστρέφει τη δημιουργία. Δεν είναι καν μία δική του επινόηση: ήταν ο κεντρικός κορμός της φιλοσοφίας του Νίτσε, του Σοπενάουερ κλπ., που υιοθετήθηκε μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια από τους θεωρητικούς του σοσιαλισμού.
Μην τον αδικείς ρε συ.SpoilerShowΤο κράτος; Τι ειν’ αυτό; Ε, λοιπόν, τώρα ανοίξτε τ’ αυτιά σας, γιατί θα σας μιλήσω για τον θάνατο των λαών.
Το κράτος είναι το πιο ψυχρό απ’ όλα τα ψυχρά κτήνη. Ακόμη και το ψέμα του είναι ψυχρό, κι αυτό το ψέμα σταλάζει από τα χείλη του: «Εγώ το κράτος, είμαι ο λαός».
Αυτό είναι ψέμα! Ήταν οι δημιουργοί που έφτιαξαν τους λαούς και κρέμασαν πάνω τους την πίστη και την αγάπη: έτσι υπηρέτησαν τη ζωή.
Αυτοί όμως που στήνουν παγίδες στους πολλούς και τις λένε κράτος είναι οι χαλαστές: κρεμούν ένα σπαθί κι εκατοντάδες πόθους πάνω τους.
Εκεί όπου υπάρχει ακόμη λαός, υπάρχουν οι άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν το κράτος, και το μισούν σαν το κακό μάτι και την αμαρτία ενάντια στα έθιμα και στο νόμο.
Σας προσφέρω αυτό το σημάδι: ο κάθε λαός μιλά τη δική του γλώσσα του Καλού και του Κακού: ο γείτονας του δεν καταλαβαίνει αυτή τη γλώσσα. Επινόησε τη γλώσσα αυτή για τον εαυτό του μεσ’ από τα έθιμα και τους νόμους.
Αλλά το κράτος λέει ψέματα σ’ όλες τις γλώσσες του Καλού και του Κακού· και με το κάθε τι που λέει, λέει ψέματα – και με το κάθε τι που κάνει, κλέβει.
Το κάθε τι πάνω του είναι επίπλαστο· δαγκώνει με κλεμμένα δόντια. Ακόμη κι η κοιλιά του είναι ψεύτικια.
Το μπέρδεμα της γλώσσας του Καλού και του Κακού, – αυτό το γνώρισμα σας προσφέρω, σαν το σημάδι του κράτους.
Αποκαλώ κράτος, εκεί όπου όλοι, καλοί και κακοί πίνουν δηλητήριο: το κράτος εκεί όπου όλοι αργά αυτοκτονούν κι αυτό το λένε ζωή.
Κοιτάξτε μονάχα αυτούς τους παραπανίσιους ανθρώπους! Κλέβουν για λογαριασμό τους τα έργα των εφευρετών και τους θησαυρούς της σοφίας: αποκαλούν την κλοπή τους πολιτισμό, – κι όλα γίνονται αρρώστια και κακομοιριά.
Κοιτάξτε μονάχα όλους αυτούς τους περισσευούμενους ανθρώπους! Είναι όλοι τους άρρωστοι, ξερνούν τη χολή τους κι αυτό το λένε εφημερίδα. Καταβροχθίζουν ο ένας τον άλλο και δεν μπορούν να χωνέψουν ούτε τον ίδιο τον εαυτό τους.
Κοιτάξτε μονάχα αυτούς τους περισσευούμενους ανθρώπους! Αποκτούν πλούτη και γίνονται φτωχότεροι μ’ αυτά! Ποθούν εξουσία κι ιδιαίτερα το μοχλό της εξουσίας, που είναι το πολύ χρήμα, – αυτοί οι ανίκανοι άνθρωποι!
Κοιτάξτε πως σκαρφαλώνουν αυτοί οι ευλύγιστοι πίθηκοι! Σκαρφαλώνουν ο ένας πάνω στον άλλο, κι έτσι βουλιάζουν στη λάσπη και στην άβυσσο.
Όλοι τους παλεύουν να φτάσουν το θρόνο: είναι μια τρέλα που τους κατέχει, – λες κι η ευτυχία κάθεται ποτέ πάνω σε θρόνο! Συχνά βρωμιάρηδες καθίζουν στο θρόνο, – και συχνά ο θρόνος καθίζει πάνω στις βρωμιές το ίδιο!
Η γη έχει ακόμη ελεύθερο τόπο για τις μεγάλες ψυχές. Πολλά μέρη – όπου η μυρωδιά της ήρεμης θάλασσας απλώνεται πανωθέ τους – ειν’ ακόμη ελεύθερα για τους μοναχικούς και τα μοναχικά ζευγάρια.
Μια λεύτερη ζωή εξακολουθεί ακόμη να υπάρχει για τις μεγάλες ψυχές. Στ’ αλήθεια, αυτός που κατέχει λίγα, πολύ λιγότερο κατέχεται, – ας είναι ευλογημένη έτσι τούτη η σεμνή μας φτώχια!
Μόνο εκεί όπου το Κράτος παύει να υπάρχει, μπορεί ν’ αρχίσει ο άνθρωπος που δεν είναι περισσευούμενος: μπορεί ν’ αρχίσει το τραγούδι του απαραίτητου ανθρώπου, η μοναδική κι αναντικατάστατη μελωδία.
Εκεί όπου το Κράτος παύει, – κοιτάξτε εκεί, αδελφοί μου. Δεν τα βλέπετε: το ουράνιο τόξο και τις γέφυρες του Υπεράνθρωπου;
Νίτσε
Δεν ξέρω αν βρίσκεται κρυμμένος
στα νύχια σου ο Θεός
μα εσύ πιο πολύ μου μοιάζεις
για λύκος νηστικός
κι όταν στα πρόβατα αγορεύεις
για του έθνους το καλό
διάολε σε βλέπω να χορεύεις του κτήνους το χορό.
SpoilerShow
Πες μου πως γίνεται η αγάπη
να ζει απ' τη λέξη εχθρός
και πως θα βρω τη σωτηρία σκυμμένος και βουβός
κι αν πάλι αυτό το τραγουδάκι σου μοιάζει αιρετικό
διάολε φύγε από μπροστά μου, μου κρύβεις το Θεό.
Ποιος σκαλίζει το σκοτάδι στην ψυχή μου κι όταν χαίρομαι ποιος κλαίει
ποιος παλεύει να μισήσω το κορμί μου κι όταν τ' αγαπάω ποιος φταίει
ποιος φρενάρει και ρημάζει τη ζωή μου κι όταν προχωράω ποιος κλαίει
ποιος ζητά να χαμηλώσω τη φωνή μου κι αν του τ' αρνηθώ ποιος φταίει ....
https://www.youtube.com/watch?v=GzdBnnd6asw
να ζει απ' τη λέξη εχθρός
και πως θα βρω τη σωτηρία σκυμμένος και βουβός
κι αν πάλι αυτό το τραγουδάκι σου μοιάζει αιρετικό
διάολε φύγε από μπροστά μου, μου κρύβεις το Θεό.
Ποιος σκαλίζει το σκοτάδι στην ψυχή μου κι όταν χαίρομαι ποιος κλαίει
ποιος παλεύει να μισήσω το κορμί μου κι όταν τ' αγαπάω ποιος φταίει
ποιος φρενάρει και ρημάζει τη ζωή μου κι όταν προχωράω ποιος κλαίει
ποιος ζητά να χαμηλώσω τη φωνή μου κι αν του τ' αρνηθώ ποιος φταίει ....
https://www.youtube.com/watch?v=GzdBnnd6asw
the end
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
Καλοσυνατος ο Μαξ.Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑04 Απρ 2019, 12:06
Με λογισμό και μ' όνειρο τσακίζουμε το ημιπρολεταριάτο!
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
και πάνω από όλα ειρηνικός...

-
- Δημοσιεύσεις: 28070
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
σαν την αγάπη των αριστερών για την ειρήνη δεν έχει. Αρκεί να μην έχεις 5 παραπάνω από αυτούς και δεν σε πειράζει κανένας τους
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
Όχι ακριβώς, λέει πράγματα που δεν συμφέρουν, είναι πολύ διαβασμένος και δεν είναι προσκείμενος πουθενά. Αυτό φαίνεται στους στοίχους του, όποιος ξέρει από ποίηση το βλέπει, αλλά είπαμε, δεν συμφέρει.
the end
-
- Δημοσιεύσεις: 539
- Εγγραφή: 13 Νοέμ 2018, 10:16
- Τοποθεσία: πόλις-κράτος των Αθηνών
Re: Στήνεται το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα
βάλε λίγη διαλεκτική στο κρασί σου, ο Πλάτωνας είναι ένα στάδιο στην εξέλιξη του ανθρώπινου πνεύματος, επηρέασε πολλούς και διαβάζεται ακόμα σήμερα. Το να κρίνουμε τέτοιες προσωπικότητες στη λογική μαρέσει - δεν μαρέσει παραείναι, ακόμα και για ένα φόρουμ όπως το φόρουμ κομ γκρ.hellegennes έγραψε: ↑04 Απρ 2019, 21:15Ο Πλάτωνας πιο σημαντικός από τον Αρχιμήδη. Μάθαμε κάτι νέο σήμερα στο φόρουμ.
Ο μεγαλύτερος ψευδοεπιστήμονας όλων των εποχών, πατέρας της ψευδοεπιστήμης, εναντίον του σπουδαιότερου επιστήμονα ως τον Νεύτωνα.
η Αόρατος Αρχή είναι όχι μόνο αόρατος αλλά και ανύπαρκτος.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Κατσιματιδης:η Ελλάδα δεν χαίρει μεγάλου ενδιαφέροντος στην νέα κυβέρνηση Τραμπ
από Mitharadir » 17 Νοέμ 2024, 16:30 » σε Διεθνής πολιτική - 34 Απαντήσεις
- 1026 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από panos291
18 Νοέμ 2024, 18:51
-
-
- 1 Απαντήσεις
- 284 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Green Dragon
17 Δεκ 2024, 08:16
-
- 2 Απαντήσεις
- 446 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μπίστης
14 Μάιος 2023, 17:24
-
- 86 Απαντήσεις
- 4265 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από vantono
15 Μαρ 2025, 21:21