στο εξήγησα γιατί στο είπα τόσες φορές. Γιατί το παιδί τους δεν ήταν άντρας. Θεωρούνταν ντροπή να τον παίρνει και ειδικά από μικρότερο ένα άντρας,μουσάτος. Λογικά το έβλεπαν με όρους κοινωνικής ιεραρχίας. Ένας μουσάτος δεν επιτρεπόταν να τον παίρνει γιατί κάτι τέτοιο ήταν μια πράξη που ήταν επιτρεπτή ανάμεσα σε άτομα με διαφορετική κοινωνική θέση και μάλιστα ο παθητικός ήταν πάντα στην κατώτερη και φυσικά η κοινωνική θέση θέση του ενήλικου,ελεύθερου άνδρα και η αριστοκράτη ήταν υψηλότερη που υπάρχει. Τον να τον παίρνει αυτομάτως τον υποβίβαζε γι'αυτό και ήταν τροπή. Ο Κάτουλος τώρα ήταν όντως κωλομπαράς και πολύ συχνά αναφέρται στα ποιήματά του στους νεαρούς του γκόμενους και στους φίλους του με τους οποίους συχνά μαλλιοτραβιώταν για τους παραπάνω γκόμενους αλλά παράλληλα είχε και πολλές γκόμενες και κυρίως τα είχε με μια παντρεμένη,γνωστή παρτόλα της εποχής,που την εμφανίζει στα ποιήματα με ψευδώνυμο αλλά όλοι ήξεραν ποια είναιfagano3 έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:43Παλι κατηγορια κωλομπαρα και ο ιδιος θεωρει υποτιμητικο να τον γαμησουν.Nero έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:37Είχα ξαναβάλει στο συχωρεμένο το ποιήμα του Κάτουλου που είναι πολύ χαρακτηριστικό για τις κατηγορίες αρνητικός-παθητικός και έχει και ένα στοίχο που μάλλον τονίζει και τη διαφορά ανάμεσα σε μουσατους και μη,για όποιον ενδιαφέρεται να καταλάβει τουλάχιστοναπειλεί να τους πηδήξει γιατί τον λένε αδερφή...Θα σας γαμήσω εγώ τον κώλο και το στόμα,
παλιοαδερφή Αυρήλιε και Φούριε πούστη,
που θαρρείτε πως, αφού τα ποιήματά μου
ευαίσθητα είναι, είμαι κι εγώ θυληπρεπής.
Πράγματι, πρέπει ο αληθινός ποιητής να είναι
αδρός ο ίδιος, μα όχι και τα ποιήματά του·
που είναι όντως θελκτικά και πνευματώδη
όταν ευαισθησία έχουν και γοητεία,
κι ωστόσο μπορούν ένα μούδιασμα να φέρουν,
δεν λέω στ' αγόρια, μα σε κάτι τριχωτούς
γέρους που δεν μπορεί πια να τους σηκωθεί.
Σεις, που διαβάσατε τ' αμέτρητα φιλιά μου
θεωρείτε πως είμαι θυληπρεπής;
Θα σας γαμήσω εγώ τον κώλο και το στόμα.
Αυτο εχει παραμεινει και στο γηπεδο.Ολοι οι χουλιγκαν λενε οτι θα γαμησουν αλλους αλλα κανεις δεν θα ηθελε να τους γαμησουν.
Το ερωτημα ειναι αφου θεωρουνταν και τοτε τοσο υποτιμητικο να σε γαμησουν γιατι να χαιρονταν να τους γαμησουν τα παιδια τους.
Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δεν νομιζω οτι ηταν θεμα ενηλικιωσης, ηταν μεχρι μια ηλικια που να θυμιζουν αντρες για αυτο ειπα 16Βινόσαυρος έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:42
ο πλουταρχος μέσω του φιλίππου περι ιερου λόχου διαλύει κάθε αμφιβολία
το 11 ως τα 16 είναι λάθος, δεν ενηλικιωνόταν στα 16
οι μεγαλύτεροι πολεμιστές και αυτο είναι λάθος
Πως ειναι λαθος; Απ την κλασσικη εποχη μεχρι τους ρωμαιους η οπλιτικη φαλαγγα και η συνεχεια της η μακεδονικη ηταν ανικητες στην μαχη. Ποιοι ηταν;
Συναδει η κληρονομια που αφησαν με τον τροπο που λες οτι μεγαλωσαν; Εγω παντως δεν το βλεπω...
Το θεμα του φιλλιπου δεν μου λεει κατι ετσι σκετο
Να σου κανω ενα στορυ επιτοπου;
Το ειπε γιατι απ το αγχος τους οι μακεδονες (που δεν ειχαν τον θεσμο) για την μαχη και απ την φημη της ικανοτητας του ιερου λοχου λεγανε μαλακιες για τους θηβαιους. Ο φιλλιπος το ειπε αυτο για να σταματησουν και να τους τιμησουν (τεχνικη οοδε)
Αποδειξη θελουμε. Τι ελεγαν ακριβως; Σε τι πλαισιο; Ποιοι;
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Nero έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:37Είχα ξαναβάλει στο συχωρεμένο το ποιήμα του Κάτουλου που είναι πολύ χαρακτηριστικό για τις κατηγορίες αρνητικός-παθητικός και έχει και ένα στοίχο που μάλλον τονίζει και τη διαφορά ανάμεσα σε μουσατους και μη,για όποιον ενδιαφέρεται να καταλάβει τουλάχιστον
...
απειλεί να τους πηδήξει γιατί τον λένε αδερφή...



Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
- Βινόσαυρος
- Δημοσιεύσεις: 6335
- Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Χαρά στο κουράγιο σου αλλά αρπατην:Νταρνάκας έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:25Yπάρχουν πολλές αναφορές σε αρχαία κείμενα ότι με την ενηλικίωση του εφήβου δεν ήταν πρέπον να συνεχιστεί η σχέση. Ενδεικτικά:Juno έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 21:50
Πηγή;
Πηγή ότι το κρίσιμο σημείο ήταν η γενειάδα και όχι τα αντρικά γεννητικά όργανα και ο πατέρας έδινε το μικρό να του του περάσουν ένα χεράκι αφού ήταν αμούστακο ακόμα. Κάτι σαν τους μουσουλμάνουν που δίνουν μικρά κοριτσάκια στους γέρους, αλλά στην δική μας περίπτωση μόλις έβγαζε γένια, το έπαιρνε πίσω. Δεν το πουλούσε δηλαδή, ήταν με ενοίκιο.
Για δώσε πηγή για αυτό το τερατούργημα της φαντασίας!
τοῦ δὲ Εὐριπίδου τὸν καλὸν Ἀγάθωνα περιλαμβάνοντος ἐν τῷ συμποσίῳ καὶ καταφιλοῦντος [p. 40] ἤδη γενειῶντα, πρὸς τοὺς φίλους εἶπε, ‘μὴ θαυμάσητε: τῶν γὰρ καλῶν καὶ τὸ μετόπωρον καλόν ἐστιν.’
Όταν ο Ευριπίδης στο συμπόσιο αγκάλιασε και φιλούσε τον ωραίο Αγάθωνα ενώ ήδη είχε βγάλει γένεια, είπε (ο βασιλιάς Αρχέλαος της Μακεδονίας, ως γνωστόν είχε καλέσει στην αυλή του τον Ευριπίδη ο οποίος και πέθανε στην Πέλλα) στους φίλους του: μην απορείτε, γιατί ακόμα και το φθινόπωρο των ωραίων είναι ωραίο.
Πλούταχος, Βασιλέων και στρατηγών αποφθέγματα, 25.3
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... ection%3D3
παρὰ Ἀριστίππου μὲν ἔτι ὡραῖος ὢν στρατηγεῖν διεπράξατο τῶν ξένων, Ἀριαίῳ δὲ βαρβάρῳ ὄντι, ὅτι μειρακίοις καλοῖς ἥδετο, οἰκειότατος ἔτι ὡραῖος ὢν ἐγένετο, αὐτὸς δὲ παιδικὰ εἶχε Θαρύπαν ἀγένειος ὢν γενειῶντα.
Από τον Αρίστιππο διορίστηκε στρατηγός των μισθοφόρων ενώ ήταν νεαρός, έγινε στενός φίλος με τον Αριαίο τον βάρβαρο, επειδή του άρεσαν τα ωραία αγόρια καθώς ήταν ακόμα νεαρός, ενώ ο ίδιος αν και δεν είχε βγάλει ακόμα γένεια είχε ως ερωμένο (αυτό σημαίνει η λέξη "παιδικά") τον Θαρύπα που είχε γένεια".
Ξενοφών, Ανάβασις, 2.6.28
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/te ... ction%3D28
Εδώ βέβαια συμβαίνει το αντίστροφο και γι' αυτό ο Ξενοφών που περιγράφει στο χωρίο αυτό τον Πρόξενο, έναν από τους στρατηγούς των Μυρίων που εκτελέστηκαν απ' τους Πέρσες, εκφράζει την έκπληξή του για το παράδοξο του να έχει ένας "αγένειος" τον "γενειώντα" για "παιδικά" του.
Δε σε χάλασε Νταρνάκα!
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Ε ναι τι άλλο να κάνει αφού.Yochanan έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:56Nero έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:37Είχα ξαναβάλει στο συχωρεμένο το ποιήμα του Κάτουλου που είναι πολύ χαρακτηριστικό για τις κατηγορίες αρνητικός-παθητικός και έχει και ένα στοίχο που μάλλον τονίζει και τη διαφορά ανάμεσα σε μουσατους και μη,για όποιον ενδιαφέρεται να καταλάβει τουλάχιστον
...
απειλεί να τους πηδήξει γιατί τον λένε αδερφή...Aπόλυτα δική μας αντίδραση, ενας σύγχρονος ελ θα αντιδρούσε παρόμοια *δεν κανω πλακα*
(:
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- Βινόσαυρος
- Δημοσιεύσεις: 6335
- Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Το ότι τον έπαιρναν δεν σημαίνει ότι δεν είναι ανδρείοι στη μάχηname έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:54Δεν νομιζω οτι ηταν θεμα ενηλικιωσης, ηταν μεχρι μια ηλικια που να θυμιζουν αντρες για αυτο ειπα 16Βινόσαυρος έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:42
ο πλουταρχος μέσω του φιλίππου περι ιερου λόχου διαλύει κάθε αμφιβολία
το 11 ως τα 16 είναι λάθος, δεν ενηλικιωνόταν στα 16
οι μεγαλύτεροι πολεμιστές και αυτο είναι λάθος
Πως ειναι λαθος; Απ την κλασσικη εποχη μεχρι τους ρωμαιους η οπλιτικη φαλαγγα και η συνεχεια της η μακεδονικη ηταν ανικητες στην μαχη. Ποιοι ηταν;
Συναδει η κληρονομια που αφησαν με τον τροπο που λες οτι μεγαλωσαν; Εγω παντως δεν το βλεπω...
Το θεμα του φιλλιπου δεν μου λεει κατι ετσι σκετο
Να σου κανω ενα στορυ επιτοπου;
Το ειπε γιατι απ το αγχος τους οι μακεδονες (που δεν ειχαν τον θεσμο) για την μαχη και απ την φημη της ικανοτητας του ιερου λοχου λεγανε μαλακιες για τους θηβαιους. Ο φιλλιπος το ειπε αυτο για να σταματησουν και να τους τιμησουν (τεχνικη οοδε)
Αποδειξη θελουμε. Τι ελεγαν ακριβως; Σε τι πλαισιο; Ποιοι;
το αντίθετο μάλιστα
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Πινγκ πονγκ με τον Πλούταρχο κι από τις δυο πλευρές. Ο τύπος έζησε 350+ χρόνια μετά τον Ιερό Λόχο και 450+μετά την Αθήνα του Περικλή. Συν το ότι ήταν γλείφτης των Ρωμαίων. Δε λέω ότι δεν έχει καμία αξία το έργο του αλλά όχι και να θεωρούμε πως ότι γράφει αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Ο Παπαρηγόπουλος σίγουρα μειδιά εκεί ψηλάYochanan έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:56Nero έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:37Είχα ξαναβάλει στο συχωρεμένο το ποιήμα του Κάτουλου που είναι πολύ χαρακτηριστικό για τις κατηγορίες αρνητικός-παθητικός και έχει και ένα στοίχο που μάλλον τονίζει και τη διαφορά ανάμεσα σε μουσατους και μη,για όποιον ενδιαφέρεται να καταλάβει τουλάχιστον
...
απειλεί να τους πηδήξει γιατί τον λένε αδερφή...Aπόλυτα δική μας αντίδραση, ενας σύγχρονος ελ θα αντιδρούσε παρόμοια *δεν κανω πλακα*
- Βινόσαυρος
- Δημοσιεύσεις: 6335
- Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Η κριτική των πηγών είναι σημαντική δουλειάMaspoli έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:59Πινγκ πονγκ με τον Πλούταρχο κι από τις δυο πλευρές. Ο τύπος έζησε 350+ χρόνια μετά τον Ιερό Λόχο και 450+μετά την Αθήνα του Περικλή. Συν το ότι ήταν γλείφτης των Ρωμαίων. Δε λέω ότι δεν έχει καμία αξία το έργο του αλλά όχι και να θεωρούμε πως ότι γράφει αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα.
και η «αλεξανδρου αναβασις» δεν είναι συγχρονο της ανάβασης
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Ναι, αλλά δεν έφερες πηγές τόσες φορές, απλώς έγραψες νουβέλα. Έχεις καμία πηγή για το μαρκαρισμένο ή όχι;Nero έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:52στο εξήγησα γιατί στο είπα τόσες φορές. Γιατί το παιδί τους δεν ήταν άντρας. Θεωρούνταν ντροπή να τον παίρνει και ειδικά από μικρότερο ένα άντρας,μουσάτος. Λογικά το έβλεπαν με όρους κοινωνικής ιεραρχίας. Ένας μουσάτος δεν επιτρεπόταν να τον παίρνει γιατί κάτι τέτοιο ήταν μια πράξη που ήταν επιτρεπτή ανάμεσα σε άτομα με διαφορετική κοινωνική θέση και μάλιστα ο παθητικός ήταν πάντα στην κατώτερη και φυσικά η κοινωνική θέση θέση του ενήλικου,ελεύθερου άνδρα και η αριστοκράτη ήταν υψηλότερη που υπάρχει. Τον να τον παίρνει αυτομάτως τον υποβίβαζε γι'αυτό και ήταν τροπή. Ο Κάτουλος τώρα ήταν όντως κωλομπαράς και πολύ συχνά αναφέρται στα ποιήματά του στους νεαρούς του γκόμενους και στους φίλους του με τους οποίους συχνά μαλλιοτραβιώταν για τους παραπάνω γκόμενους αλλά παράλληλα είχε και πολλές γκόμενες και κυρίως τα είχε με μια παντρεμένη,γνωστή παρτόλα της εποχής,που την εμφανίζει στα ποιήματα με ψευδώνυμο αλλά όλοι ήξεραν ποια είναιfagano3 έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 22:43Παλι κατηγορια κωλομπαρα και ο ιδιος θεωρει υποτιμητικο να τον γαμησουν.
Αυτο εχει παραμεινει και στο γηπεδο.Ολοι οι χουλιγκαν λενε οτι θα γαμησουν αλλους αλλα κανεις δεν θα ηθελε να τους γαμησουν.
Το ερωτημα ειναι αφου θεωρουνταν και τοτε τοσο υποτιμητικο να σε γαμησουν γιατι να χαιρονταν να τους γαμησουν τα παιδια τους.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Πηγή;
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Ακριβώς πιο πάνω ήταν αυτό, αλλά μάλλον έχεις επιλεκτική όραση.
Anonymous @ Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Σε όσα ζώα συνηθίζεται το πήδημα ανήλικου αρσενικού από μεγάλο αρσενικό, γίνεται για να δείξει το μεγάλο αρσενικό ποιος είναι ο αρχηγός και ο μικρός να δείξει ότι υποτάσσεται στο δυνατό αρσενικό.
Και σε μερικούς ανθρώπους που συνεχίζουν να είναι ζώα έχει μείνει αυτή η συνήθεια.
Αλλά στον σύγχρονο άνθρωπο το ανήλικο αρσενικό δεν είναι μόνο και απροστάτευτο.
Έχει πατέρα, μάνα, οικογένεια, συγγενείς και θα το προστατεύσουν από το μεγάλο αρσενικό που θα ήθελε να το πηδήξει.
Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να άφηνε η οικογένεια το αγόρι απροστάτευτο χωρίς να δώσει μάχη και στα αρχαία χρόνια.
Και σε μερικούς ανθρώπους που συνεχίζουν να είναι ζώα έχει μείνει αυτή η συνήθεια.
Αλλά στον σύγχρονο άνθρωπο το ανήλικο αρσενικό δεν είναι μόνο και απροστάτευτο.
Έχει πατέρα, μάνα, οικογένεια, συγγενείς και θα το προστατεύσουν από το μεγάλο αρσενικό που θα ήθελε να το πηδήξει.
Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να άφηνε η οικογένεια το αγόρι απροστάτευτο χωρίς να δώσει μάχη και στα αρχαία χρόνια.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 8 Απαντήσεις
- 510 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αρίστος
08 Μαρ 2024, 21:04
-
- 49 Απαντήσεις
- 1200 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
13 Ιαν 2024, 18:29
-
-
Νέα δημοσίευση Τὸ κρεββάτι τοῦ Τιμάρχου: ἡ ὁμοφυλοφιλία στὴν ἀρχαία Ἑλλάδα.
από tanipteros » 24 Δεκ 2023, 20:45 » σε Ιστορία - 1 Απαντήσεις
- 473 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μπίστης
24 Δεκ 2023, 21:10
-