Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 13 Απρ 2019, 18:32

paul25 έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:19
southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:09
paul25 έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:06


Οι Βρεττανοι επανακρατικοποιησαν τους δικους τους σιδηροδρομους.
α εσύ θες την επανακρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ :fp:
Εγω σου απαντησα σε μια ερωτηση σου. Σου εφερα ενα παραδειγμα απο την πραξη (και οχι απο την θεωρια) εφαρμογης των παραπανω σε μια χωρα που τηρει το φιλελευθερο μοντελο. Λοιπον! Ειχαν κανει ελεγχο του ιδιωτη και ειχαν βρει οτι για να γλιτωσει κοστη δεν συντηρουσε το δικτυο με αποτελεσμα να υπαρχουν ρωγμες στις ραγες.Τι θες να κανουμε τωρα;
βλέπω ότι το 2001 έγινε η επανακρατικοποίηση από τη κυβέρνηση του Μπλαιρ. το 75% του τομέα έχει ήδη εθνικοποιηθεί, όμως οι ιδιωτικές εταιρίες συνεχίζουν να κάνουν τα δρομολόγια. Σου έδειξα σε προηγούμενο ποστ τις ζημιές της Τραινοσε.
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 13 Απρ 2019, 18:34

paul25 έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:32
Εντωμεταξυ μου αρεσει που γραφει οτι το κρατος ελεγχει τις μετακινησεις μας. Ενταξει, σε θεωρητικο επιπεδο εχει ενα δικιο, αλλα στην πραξη ποτε το κρατος δεν επαυσε την λειτουργια των ΜΜΜ, οποτε σταματουσαν ηταν διοτι οι συνδικαλιστες εργαζομενοι απεργουσαν. Ακομα και ιδιωτη να εψουν τα ΜΜΜ αν ειναι να κανουν απεργια οι εργαζομενοι θα κανουν, αλλα οι προθεσεις του φαινονται οταν περιγραφει μια μη συνδικαλιστικη κοινωνια. Με την λογικη του αυτη να ιδιωτικοποιησουμε στρατο και αστυνομια για να μην μας ελεγχει το κρατος ρε παιδια και καμια μερα του ερθει ξαφνικα και βαλει το στρατο και τα τανκς στην πολη μας και μας πυροβολει.
έχει ειδικό "αιρετικό" άρθρο για τους συνδικαληστές και τις απεργίες
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 6583
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 » 13 Απρ 2019, 18:36

southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:32

βλέπω ότι το 2001 έγινε η επανακρατικοποίηση από τη κυβέρνηση του Μπλαιρ. το 75% του τομέα έχει ήδη εθνικοποιηθεί, όμως οι ιδιωτικές εταιρίες συνεχίζουν να κάνουν τα δρομολόγια. Σου έδειξα σε προηγούμενο ποστ τις ζημιές της Τραινοσε.
Ενταξει! Δε σου ειπα οτι επανακρατικοποιηθηκε 100% αλλα ειναι γεγονος αυτο που σου ανεφερα πιο πριν.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.

Στρακαστρουκας
Δημοσιεύσεις: 14908
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 17:48
Phorum.gr user: Στρακαστρουκας

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στρακαστρουκας » 13 Απρ 2019, 18:37

H Ισραηλολαγνεια ως ψυχικη Νοσος

Στρακαστρουκας
Δημοσιεύσεις: 14908
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 17:48
Phorum.gr user: Στρακαστρουκας

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στρακαστρουκας » 13 Απρ 2019, 18:39

H Ισραηλολαγνεια ως ψυχικη Νοσος

Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 6583
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 » 13 Απρ 2019, 18:39

southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:34
paul25 έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:32
Εντωμεταξυ μου αρεσει που γραφει οτι το κρατος ελεγχει τις μετακινησεις μας. Ενταξει, σε θεωρητικο επιπεδο εχει ενα δικιο, αλλα στην πραξη ποτε το κρατος δεν επαυσε την λειτουργια των ΜΜΜ, οποτε σταματουσαν ηταν διοτι οι συνδικαλιστες εργαζομενοι απεργουσαν. Ακομα και ιδιωτη να εψουν τα ΜΜΜ αν ειναι να κανουν απεργια οι εργαζομενοι θα κανουν, αλλα οι προθεσεις του φαινονται οταν περιγραφει μια μη συνδικαλιστικη κοινωνια. Με την λογικη του αυτη να ιδιωτικοποιησουμε στρατο και αστυνομια για να μην μας ελεγχει το κρατος ρε παιδια και καμια μερα του ερθει ξαφνικα και βαλει το στρατο και τα τανκς στην πολη μας και μας πυροβολει.
έχει ειδικό "αιρετικό" άρθρο για τους συνδικαληστές και τις απεργίες
Ολα αυτα που λεει ειναι καλα μονο σε θεωρητικο επιπεδο και εφαρμογης τους σε συγκεκριμενους τομεις. Ασε που ο Λιμπερταριαν και ο τοσο ερωτευμενος με την ελευθερια αρθρογραφος που δεν ανεχεται το κρατος να ελεγχει τις μετακινησεις του, προτεινει μετρα περιορισμου και ελεγχου μεσω φορων σε περιπτωση που πληθυνουν τα οχηματα. Οχι ρε αλητη, οχι μωρη μουχριτσα! Θα κατσεις εκει να ρουφας τα καυσαερια, κανενας φορος δεν θα μπει, ελευθερια η θανατος.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.

Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 13 Απρ 2019, 18:40

ο υπουργός μεταφορών της συντηρητικής κυβέρνησης της Βρετανίας προτείνει σύμπράξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα "Chris Grayling: The solution for Britain’s railways is partnership, not nationalisation" Chris Grayling is MP for Epsom and Ewell, and Secretary of State for Transport.

More by this author
Chris Grayling: Here at Transport, we’re getting ready for Brexit – whatever happens. But here’s why I’m backing May’s deal.
Chris Grayling: After so long a wait, let’s get on with it – and vote emphatically today for expansion at Heathrow
Chris Grayling: The argument for capitalism over socialism cannot be won with a history lesson
I’m not sure many people were expecting my announcement today. I’ve watched with interest as everyone forecast that I would take the opposite decision to the one I took earlier this week – to end Virgin Trains East Coast’s contract and set the line onto a different path.

But the truth is that the decision I took is one that simply continues a strategy that I set out soon after becoming Transport Secretary in 2016. I have believed for years that the current way our railways run is going to have to change – and today’s announcement is a big step on that road.

Since privatisation the level of ridership on our trains has risen and risen – to a point where the network is carrying more people than it did in Victorian times, when there were twice as many railways in the UK. It’s now bursting at the seams, and struggling to cope with the pressures on it – and passengers are rightly getting frustrated.

It’s not actually a question of ownership. The lines into a busy terminus would be full regardless of who was in charge, and the smallest of problems can throw a timetable out of kilter for hours. That’s why people find their daily services can be so unpredictable. Government being in charge doesn’t solve this problem.

But I came to the conclusion as I studied all the analyses of what has gone wrong on the East Coast Mainline, and of the best options going forward, that temporary Government control is a simpler path to what I believe will be the long term solution to the problem.

We need an integrated railway again, one where track and train are operated together, and where there are fewer organisations and fewer complex contracting structures. Privatisation in the 1990s may have started a period of revival, but its current structure is a barrier to the level of change that we will need to sort things out properly.

The problem on the East Coast Mainline today is actually not one about the train service itself. It has actually done pretty well recently, making a healthy profit for the taxpayer, and with a passenger approval rating of 92 per cent. But its parent company Stagecoach made a financial promise to the taxpayer that it has not been able to keep – and there has to be a consequence for that.

The result has been a massive loss for them, equivalent to the loss of one fifth of the entire value of what is a diverse and international transport business. It’s right to send a message that even a Government that champions free enterprise will not accept a situation where promises from business are not kept. Stagecoach has suffered a massive reputational and financial cost as a result.

But today’s announcement also sets a path to the future. The team that I established last autumn have been preparing for months and will be running the trains from the 24th June. I am confident that they will do a good job for passengers.

But they will also start the process now of working with Network Rail to form Britain’s first integrated regional rail organisation – the kind of joined up structure that will be able to deliver better for passengers.

The recreation of the LNER, one of Britain’s iconic rail brands, will be more than just another train operation. It will be a return to the joined-up structure of the past, where the train drivers, the engineers, the signallers, the guards and the planners all worked as one single team. When the process is completed, it will become a genuine and fresh partnership between public and private sectors, of the kind that delivers, in my view, best for the travelling public.

Today’s decision will make it easier for us to make that transition.

We are going to need a fresh approach to franchising more generally – making sure that the problems on the East Coast route do not happen again. We have already made changes: we no longer automatically take the highest bids, and there is a greater focus on service quality and not money. But we have much more to do.

But there is one thing I am sure of. Those who want nationalisation should just look across the channel to France, where services are falling apart and strikes are disrupting the network for month after month. The French prime minister said France’s heavily indebted French railways are bad for passengers and taxpayers: “Whether or not they take the train, the French are paying more and more for a public service that works less and less well.”

That’s what Jeremy Corbyn wants for Britain. It didn’t work in the past. It won’t work now.


But I believe that taking time out to get something new in place is the best way forward for Britain’s railways and the people who travel on them.
https://www.conservativehome.com/thecol ... ation.html
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23455
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 13 Απρ 2019, 19:37

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά.

Κρατικές συγκοινωνίες στην Αθήνα:
https://leoforeia.gr/photos/displayimag ... play_media
Ιδιωτικές συγκοινωνίες στην Πάτρα:
https://leoforeia.gr/photos/displayimag ... play_media

Πάμε τώρα και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ:
Εικόνα
Ιδιωτική (δηλαδή Ιταλική Κρατική) ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εικόνα

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23455
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 13 Απρ 2019, 19:48

southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:10
Ζημίες 1,02 δισ. ευρώ κατέγραψε ο ΟΣΕ το 2017
http://www.kathimerini.gr/977608/articl ... se-to-2017
πως το βλέπετε ρε παιδιά;;;
Πάλι αδιάβαστος. Άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο ΟΣΕ είναι η υποδομή που σε καμία χώρα δεν είναι ιδιωτική. ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι το συγκοινωνιακό έργο. Αν εσύ πιστεύεις ότι υπάρχει ποτέ περίπτωση ένας οργανισμός που φτιάχνει το δίκτυο να είναι κερδοφόρος απλά είσαι ψεκασμένος...

Πες μας όμως ψεκασμένε, έχεις δει κάποια βελτίωση στο συγκοινωνιακό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως μη κρατική επιχείρηση;
Πολύ σύντομα μπορώ να σου βρω δύο πράγματα που έγινε χειρότερη.
1. Η καθαριότητα των συρμών που φυσικά εξηγείται από τη μείωση των εξόδων για τον καθαρισμό των συρμών.
2. Την κατάργηση των LIVE Δρομολογίων του Προαστιακού. Η εφαρμογή στο site δεν δουλεύει λίγο καιρό μετά την πώληση. Ακόμα χειρότερα δεν ενημερώνονται οι φωτεινές οθόνες. Με λίγα λόγια κανείς δεν ξέρει αν και πότε θα περάσει το τραίνο.

Όμως εσένα, ψεκασμένε σου είπαν ότι είναι καλύτερα... :e045:

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26943
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 13 Απρ 2019, 19:53

Τα ΜΜΜ, τουλάχιστον τα αστικα ΜΜΜ σταθερής τροχιάς είναι φυσικό μονοπώλιο. Προφανεστατα δεν προσφέρονται για ιδιωτικη ανταγωνιστική αγορά.

Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 13 Απρ 2019, 19:57

Εμπεδοκλής έγραψε:
13 Απρ 2019, 19:48
southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:10
Ζημίες 1,02 δισ. ευρώ κατέγραψε ο ΟΣΕ το 2017
http://www.kathimerini.gr/977608/articl ... se-to-2017
πως το βλέπετε ρε παιδιά;;;
Πάλι αδιάβαστος. Άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο ΟΣΕ είναι η υποδομή που σε καμία χώρα δεν είναι ιδιωτική. ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι το συγκοινωνιακό έργο. Αν εσύ πιστεύεις ότι υπάρχει ποτέ περίπτωση ένας οργανισμός που φτιάχνει το δίκτυο να είναι κερδοφόρος απλά είσαι ψεκασμένος...

Πες μας όμως ψεκασμένε, έχεις δει κάποια βελτίωση στο συγκοινωνιακό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως μη κρατική επιχείρηση;
Πολύ σύντομα μπορώ να σου βρω δύο πράγματα που έγινε χειρότερη.
1. Η καθαριότητα των συρμών που φυσικά εξηγείται από τη μείωση των εξόδων για τον καθαρισμό των συρμών.
2. Την κατάργηση των LIVE Δρομολογίων του Προαστιακού. Η εφαρμογή στο site δεν δουλεύει λίγο καιρό μετά την πώληση. Ακόμα χειρότερα δεν ενημερώνονται οι φωτεινές οθόνες. Με λίγα λόγια κανείς δεν ξέρει αν και πότε θα περάσει το τραίνο.

Όμως εσένα, ψεκασμένε σου είπαν ότι είναι καλύτερα... :e045:
πιστεύω στη πλήρη ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών. Θέλω το κράτος να ιδιωτικοποιήσει όλες τις ΔΕΚΟ. Έτσι το απαιτεί η ιδεολογία της ελεύθερης αγοράς. Θέλω φραγμούς στη κατάχρηση του δικαιώματος της απεργίας. Ψεκασμενοι είναι οι βλάκες που στηρίζουν τους κοπριτες του δημοσίου τομέα.
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 6583
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 » 13 Απρ 2019, 20:03

foscilis έγραψε:
13 Απρ 2019, 19:53
Τα ΜΜΜ, τουλάχιστον τα αστικα ΜΜΜ σταθερής τροχιάς είναι φυσικό μονοπώλιο. Προφανεστατα δεν προσφέρονται για ιδιωτικη ανταγωνιστική αγορά.
Φοσι! Ο εν λογω κυριος στο δικαιολογει στο κειμενο αυτο και σου λεει οτι ειναι ανταγωνιστικο με τα αλλσ Μεσα (λεωφορειο, ταξι κλπ). Αγνοει πως δεν ειναι ομοειδη και πως καποια λογω της φυσης τους δεν μπορουν να κατεβασουν την τιμη τους χαμηλοτερα και ανταγωνιστικοτερα. Πχ τα ταξι κανουν μια κουρσα με λιγα ατομα σε σχεση με το τραινο, το οποιο μπορει να εχει περισσοτερα κοστη αλλα το προτιμουν λογω αμεσοτητας πολλοι περισσοτεροι, ποσο πιο κατω απο 1.40 να κατεβασει την τιμη ο ταριφας. Ομως! Λεει παπατζες διοτι αν υπηρχε οντως τετοιος ανταγωνισμος μεταξυ τους, τα τρενα θα επρεπε να ειχαν σβησει ηδη τα ταξι κατι το οποιο δεν εχει γινει.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25581
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 13 Απρ 2019, 20:11

mnimes_istorikes έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:15
7.000 γιούργια τον μηνα φτανανε τα κοπροσκυλα στον ΟΣΕ :-)
:o Σε τι θέσεις; Διευθυντικά στελέχη;

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23455
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 13 Απρ 2019, 20:56

southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 19:57
Εμπεδοκλής έγραψε:
13 Απρ 2019, 19:48
southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:10
Ζημίες 1,02 δισ. ευρώ κατέγραψε ο ΟΣΕ το 2017
http://www.kathimerini.gr/977608/articl ... se-to-2017
πως το βλέπετε ρε παιδιά;;;
Πάλι αδιάβαστος. Άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο ΟΣΕ είναι η υποδομή που σε καμία χώρα δεν είναι ιδιωτική. ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι το συγκοινωνιακό έργο. Αν εσύ πιστεύεις ότι υπάρχει ποτέ περίπτωση ένας οργανισμός που φτιάχνει το δίκτυο να είναι κερδοφόρος απλά είσαι ψεκασμένος...

Πες μας όμως ψεκασμένε, έχεις δει κάποια βελτίωση στο συγκοινωνιακό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως μη κρατική επιχείρηση;
Πολύ σύντομα μπορώ να σου βρω δύο πράγματα που έγινε χειρότερη.
1. Η καθαριότητα των συρμών που φυσικά εξηγείται από τη μείωση των εξόδων για τον καθαρισμό των συρμών.
2. Την κατάργηση των LIVE Δρομολογίων του Προαστιακού. Η εφαρμογή στο site δεν δουλεύει λίγο καιρό μετά την πώληση. Ακόμα χειρότερα δεν ενημερώνονται οι φωτεινές οθόνες. Με λίγα λόγια κανείς δεν ξέρει αν και πότε θα περάσει το τραίνο.

Όμως εσένα, ψεκασμένε σου είπαν ότι είναι καλύτερα... :e045:
πιστεύω στη πλήρη ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών. Θέλω το κράτος να ιδιωτικοποιήσει όλες τις ΔΕΚΟ. Έτσι το απαιτεί η ιδεολογία της ελεύθερης αγοράς. Θέλω φραγμούς στη κατάχρηση του δικαιώματος της απεργίας. Ψεκασμενοι είναι οι βλάκες που στηρίζουν τους κοπριτες του δημοσίου τομέα.
Όταν λέω ότι είσαι ψεκασμένος κάτι ξέρω. Ρε ψεκασμένε, τα επιβατηγά πλοία είναι ΔΕΚΟ; Γιατί και αυτά απεργούν όταν απεργεί η ΠΝΟ...
Επίσης, στην ελεύθερη αγορά δουλεύουν και τα αστικά της επαρχίας που το πιο καινούριο όχημα που αγοράζουν είναι τουλάχιστον δεκαετίας και έχει πάνω του ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα...

Όσο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν μας είπες ψεκασμένε, πώς και είναι σε χειρότερα χάλια από πριν;

Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 13 Απρ 2019, 21:05

Εμπεδοκλής έγραψε:
13 Απρ 2019, 20:56
southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 19:57
Εμπεδοκλής έγραψε:
13 Απρ 2019, 19:48


Πάλι αδιάβαστος. Άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο ΟΣΕ είναι η υποδομή που σε καμία χώρα δεν είναι ιδιωτική. ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι το συγκοινωνιακό έργο. Αν εσύ πιστεύεις ότι υπάρχει ποτέ περίπτωση ένας οργανισμός που φτιάχνει το δίκτυο να είναι κερδοφόρος απλά είσαι ψεκασμένος...

Πες μας όμως ψεκασμένε, έχεις δει κάποια βελτίωση στο συγκοινωνιακό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως μη κρατική επιχείρηση;
Πολύ σύντομα μπορώ να σου βρω δύο πράγματα που έγινε χειρότερη.
1. Η καθαριότητα των συρμών που φυσικά εξηγείται από τη μείωση των εξόδων για τον καθαρισμό των συρμών.
2. Την κατάργηση των LIVE Δρομολογίων του Προαστιακού. Η εφαρμογή στο site δεν δουλεύει λίγο καιρό μετά την πώληση. Ακόμα χειρότερα δεν ενημερώνονται οι φωτεινές οθόνες. Με λίγα λόγια κανείς δεν ξέρει αν και πότε θα περάσει το τραίνο.

Όμως εσένα, ψεκασμένε σου είπαν ότι είναι καλύτερα... :e045:
πιστεύω στη πλήρη ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών. Θέλω το κράτος να ιδιωτικοποιήσει όλες τις ΔΕΚΟ. Έτσι το απαιτεί η ιδεολογία της ελεύθερης αγοράς. Θέλω φραγμούς στη κατάχρηση του δικαιώματος της απεργίας. Ψεκασμενοι είναι οι βλάκες που στηρίζουν τους κοπριτες του δημοσίου τομέα.
Όταν λέω ότι είσαι ψεκασμένος κάτι ξέρω. Ρε ψεκασμένε, τα επιβατηγά πλοία είναι ΔΕΚΟ; Γιατί και αυτά απεργούν όταν απεργεί η ΠΝΟ...
Επίσης, στην ελεύθερη αγορά δουλεύουν και τα αστικά της επαρχίας που το πιο καινούριο όχημα που αγοράζουν είναι τουλάχιστον δεκαετίας και έχει πάνω του ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα...

Όσο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν μας είπες ψεκασμένε, πώς και είναι σε χειρότερα χάλια από πριν;
Απεργουν εις βάρος του κοινωνικού συνόλου ηλίθιε κρατιστη. Δεν θα πληρώνω εγώ φόρους για το κάθε άχρηστο που δουλεύει στο δημόσιο. Η ελεύθερη αγορά θα σου επιβληθεί είτε γουστάρεις είτε όχι.
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών