Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
-
Bipsco
- Δημοσιεύσεις: 3246
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2018, 14:25
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Bipsco » 26 Απρ 2019, 01:55
Εμπεδοκλής έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 01:14
Bipsco έγραψε: ↑25 Απρ 2019, 17:37
Εμπεδοκλής έγραψε: ↑25 Απρ 2019, 16:53
Το σχόλιο μου ήταν διαφορετικό. Ανέφερες ότι η υπερπροσφορά ρίχνει την αξία των πτυχιούχων. Μιλάμε για την απόλυτη ψεκασμενιά...
Δεν γλυτώνεις. Σε έχω πιάσει από την ουρά και σε κοπανάω.
To CIPD έχει κάνει μια μελέτη για το θέμα. Αν η αύξηση των απόφοιτων δεν συνοδεύεται με αύξηση των θέσεων για εξειδικευμένους εργαζόμενους, αυτό συμβάλλει οι πτυχιούχοι να εργάζονται σε θέσεις που δεν χρειάζονται τις γνώσεις τους. Αυτό έχει αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομία και ιδιαίτερα στην παραγωγικότητα.
Ναι ε; Δηλαδή αν σου φέρω μία έρευνα που αναφέρει ακριβώς το αντίθετο, τι θα κάνουμε; Θα τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε;

-
stavmanr
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 31881
- Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από stavmanr » 26 Απρ 2019, 09:47
Κακώς η 3βάθμια εκπαίδευση συνδέεται με την αγορά εργασίας.
Πηγαίνεις για να μορφωθείς, και να αποκτήσεις επιστημονική τεχνολογική ειδίκευση, όχι για να βρεις δουλειά μέσα από το Πανεπιστήμιο.
Κάποιοι θα απορροφηθούν από την αγορά εργασίας στον τομέα τους και κάποιοι όχι.
Έχασε πχ. κάτι ο Χελ που έχει μίνι μάρκετ (όπως διαβάζω) αντί να σκοτώνεται σε εργοτάξια;
-
Ορέστης 35
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ορέστης 35 » 26 Απρ 2019, 09:53
Bipsco έγραψε: ↑25 Απρ 2019, 17:37
Εμπεδοκλής έγραψε: ↑25 Απρ 2019, 16:53
Bipsco έγραψε: ↑25 Απρ 2019, 13:35
Το σχόλιο σου ότι δεν έρχονται R&D στην Ελλάδα γιατί δεν έχουμε αρκετά πανεπιστήμια πρέπει να μπει στο νήμα με τις μαλακίες που δεν πρέπει να χαθούν.
Το σχόλιο μου ήταν διαφορετικό. Ανέφερες ότι η υπερπροσφορά ρίχνει την αξία των πτυχιούχων. Μιλάμε για την απόλυτη ψεκασμενιά...
Δεν γλυτώνεις. Σε έχω πιάσει από την ουρά και σε κοπανάω.
To CIPD έχει κάνει μια μελέτη για το θέμα. Αν η αύξηση των απόφοιτων δεν συνοδεύεται με αύξηση των θέσεων για εξειδικευμένους εργαζόμενους, αυτό συμβάλλει οι πτυχιούχοι να εργάζονται σε θέσεις που δεν χρειάζονται τις γνώσεις τους. Αυτό έχει αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομία και ιδιαίτερα στην παραγωγικότητα.
Και ειναι ορθο να σχεδιαζεις με βαση την εγχωρια αγορα; Υπαρχει και η μεταναστευση.
-
Ορέστης 35
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ορέστης 35 » 26 Απρ 2019, 10:03
stavmanr έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 09:47
Κακώς η 3βάθμια εκπαίδευση συνδέεται με την αγορά εργασίας.
Πηγαίνεις για να μορφωθείς, και να αποκτήσεις επιστημονική τεχνολογική ειδίκευση, όχι για να βρεις δουλειά μέσα από το Πανεπιστήμιο.
Κάποιοι θα απορροφηθούν από την αγορά εργασίας στον τομέα τους και κάποιοι όχι.
Έχασε πχ. κάτι ο Χελ που έχει μίνι μάρκετ (όπως διαβάζω) αντί να σκοτώνεται σε εργοτάξια;
Δεν εχουν ολοι την οικονομικη πολυτελεια να σπουδασουν χωρις επιστροφη της επενδυσης τους επαγγελματικα.
-
stavmanr
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 31881
- Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από stavmanr » 26 Απρ 2019, 10:05
Μα αυτό κάνουν ούτως ή άλλως...
Οι σπουδές είναι μία επιλογή στη ζωή. Επιλογή κυρίως επιμόρφωσης, εκαπίδευσης και δευτερευόντως όποιας επαγγελματικής ειδίκευσης.
Η ζωή είναι πολυπλοκότερη από ένα ή πέντε πτυχία.
Πρόσεξε τώρα και μία άλλη παράμετρο:
οι περισσότεροι μηχανικοί σήμερα "πεινούν" στον τομέα τους. Όποιος, ειδικά, άνοιξε γραφείο μηχανικού τα τελευταία 15 χρόνια πιθανότατα χρωστά σε όλα τα ταμεία.
Επομένως, το γεγονός ότι εμμένει κάποιος σε έναν τομέα της τριτοβάθμιας ειδίκευσής του δε σημαίνει ότι ξεπληρώνει τα έξοδα σπουδών του. Πολλές φορές το αντίθετο.
-
Bipsco
- Δημοσιεύσεις: 3246
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2018, 14:25
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Bipsco » 26 Απρ 2019, 13:04
Ορέστης 35 έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 09:53
Και ειναι ορθο να σχεδιαζεις με βαση την εγχωρια αγορα; Υπαρχει και η μεταναστευση.
Ναι, είναι ορθό. Το κράτος εκπαιδεύει δωρεάν τους πολίτες ώστε να υπάρχει όφελος για την κοινωνία. Η μόρφωση με στόχο την μετανάστευση είναι πεταμένα λεφτά. Και μετά αναρωτιέστε γιατί φτάσαμε σε αυτήν την κατάσταση.
-
Ηράκλειτος
- †
- Δημοσιεύσεις: 1349
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:35
- Τοποθεσία: Kavala City
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ηράκλειτος » 26 Απρ 2019, 13:25
stavmanr έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 09:47
Κακώς η 3βάθμια εκπαίδευση συνδέεται με την αγορά εργασίας.
Πηγαίνεις για να μορφωθείς, και
να αποκτήσεις επιστημονική τεχνολογική ειδίκευση, όχι για να βρεις δουλειά μέσα από το Πανεπιστήμιο...
Όχι, μόρφωση αποκτάς μέχρι την 3η γυμνασίου. Ούτε το λύκειο είναι υποχρεωτικό. Από κει και πέρα συνεχίζεις έχοντας στο νου την εργασία. Δεν ξέρω κανέναν που να πάει σε ΑΕΙ μόνο και μόνο για να μορφωθεί.Όσον αφορά τα bolds, για ποιο λόγο, αν όχι για επαγγελματικούς, να κάνεις κάτι τέτοιο;
God.exe is missing. Universe will restart.
-
Antares
- Δημοσιεύσεις: 8454
- Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
- Phorum.gr user: Ακταία
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Antares » 26 Απρ 2019, 14:03
Μηχανικός έγραψε: ↑12 Απρ 2019, 00:51
Παρακολούθησε αυτό το βίντεο για το τι λένε, πως πρέπει να γίνεται το μάθημα στα πανεπιστήμια.
Ακόμη και η κλασική παράδοση σε ένα αμφιθέατρο θεωρείται ξεπερασμένη, παράγει παπαγάλους.
Μικρές ομάδες με τον καθηγητή να αλληλεπιδρά με τους φοιτητές είναι το μέλλον της εκπαίδευσης για τους καλούς επιστήμονες.
Για την σαβούρα θα είναι η απλή διδασκαλία μέσα από υπολογιστές.
Όταν παρακολουθείς ένα καλό πανεπιστήμιο, έτσι γίνεται το μάθημα. Ακόμη και στο αμφιθέατρο είναι λίγοι οι φοιτητές και υπάρχει η αλληλεπίδραση. Μετά υπάρχουν τάξεις κανονικές όπου λύνονται ασκήσεις που δόθηκαν, τουλάχιστον στις θετικές επιστήμες, με 10 το πολύ άτομα. Έχω εμπειρία από αυτό σε γερμανικό πανεπιστήμιο.
Όσον αφορά την διδασκαλία μέσω υπολογιστή, επειδή έχω εμπειρία από το ΕΑΠ (Ανοικτό Πανεπιστήμιο), περισσότερες ευκαιρίες έχεις να αλληλεπιδράσεις με τον καθηγητή, απ' ότι στο κανονικό πανεπιστήμιο. Δεν είναι κάτι τελείως απρόσωπο και ξερό.
Ήθελαν να συγχωνεύσουν το ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας με το ΕΑΠ. Το ΕΑΠ δεν δέχθηκε. Πως θα γινόταν κάτι τέτοιο αφού το ΕΑΠ έχει διαφορετικές σχολές με τις περισσότερες θεωρητικές (αφού είναι εξ' αποστάσεως) και επιπλέον χρεώνει συμμετοχή, έχει δικό του έως ένα σημείο προυπολογισμό.
-
stavmanr
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 31881
- Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από stavmanr » 26 Απρ 2019, 14:15
Ηράκλειτος έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 13:25
stavmanr έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 09:47
Κακώς η 3βάθμια εκπαίδευση συνδέεται με την αγορά εργασίας.
Πηγαίνεις για να μορφωθείς, και
να αποκτήσεις επιστημονική τεχνολογική ειδίκευση, όχι για να βρεις δουλειά μέσα από το Πανεπιστήμιο...
Όχι, μόρφωση αποκτάς μέχρι την 3η γυμνασίου. Ούτε το λύκειο είναι υποχρεωτικό. Από κει και πέρα συνεχίζεις έχοντας στο νου την εργασία. Δεν ξέρω κανέναν που να πάει σε ΑΕΙ μόνο και μόνο για να μορφωθεί.Όσον αφορά τα bolds, για ποιο λόγο, αν όχι για επαγγελματικούς, να κάνεις κάτι τέτοιο;
Ας μην μπερδεύουμε την υποχρεωτική εκπαίδευση που αφορά την ομαλή ένταξη των ανθρώπων στο κοινωνικό σύνολο.
Καθένας έχει το δικαίωμα να μορφωθεί όπου θέλει κι όπως θέλει, για όποιο λόγο θέλει.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23508
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Εμπεδοκλής » 26 Απρ 2019, 14:56
zoltan έγραψε: ↑25 Απρ 2019, 14:10
Ασέβαστος έγραψε: ↑25 Απρ 2019, 14:00
Lord Brum έγραψε: ↑25 Απρ 2019, 13:41
όχι μετράμε την ικανότητα μάθησης από την όλη πορεία που οδήγησε στη βαθμολογία που πήρε αυτό το ατομο σε μια σειρά από μαθήματα. Κάποιος που πήρε 19 μαθηματικά με κάποιον που πήρε 12 δεν έχουν διαφορά 7 μονάδων σε ένα τεστ αλλά διαφορετικό επίπεδο κατανόησης γνώσεων από το δημοτικό μέχρι και την τρίτη λυκείου σε πράγματα που διδάχτηκαν στο ίδιο επίπεδο. Από εκεί και πέρα οι δρόμοι τους διαχωρίζονται και κάνουν και μαθήματα διαφορετικού επιπέδου άρα το χάσμα μεγαλώνει. Για μικροδιαφορές 1-2 βαθμών οκ μπορεί να είναι μια ατυχία της στιγμής για μεγάλες διαφορές μάλλον υποκρύπτεται διαφορά ικανοτήτων/εργατικότητας.
αυτο στεκει μονο αν κοιταξεις ολη την πορεια του μαθητη, που ηταν ας πουμε του 19 η του 12 σε ολο το λυκειο. απο 1 και μονο τεστ, δεν μπορεις να βγαλεις τετοιο συμπερασμα.
Δεν είναι 1 τεστ. Όταν τελέιωνα το λύκειο δίναμε πανελλαδικές 9 μαθήματα στην Β' και στην Γ' λυκείου, που περιελάμβαναν μαθήματα που απαιτούσαν διαφορετικές ικανότητες όπως έκθεση, παπαγαλίες (πχ ιστορία, βιολογία κλπ), προγραμματισμό υπλογιστών, μαθηματικά και άλλα. Υπό προϋποθέσεις οι εξετάσεις της Β' και της Γ' συμψηφίζονταν με το βάρος τις εξετάσεις της Γ'. Σύνολο 18 τρίωρες γραπτές εξετάσεις. Επιπλέον τα μόρια συμψηφίζονταν σε μικρό βαθμό με τον "προφορικό" του σχολέιου, ο οποίος βέβαια ήταν κοροϊδία. Σε κάθε περίπτωση ο τελικός βαθμός ήταν αρκετά αντιπροσωπευτικός των συνολικών ικανοτήτων του μαθητή. Επιπλέον, ο μαθητής έχει το δικαίωμα να ξαναδώσει αν θεωρεί ότι μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα, πράγμα που πολλοί κάνουν και πράγματι ο μαθητής του 12 πάει στο 16 και ο μαθητής του 16 πάει στο 18.
Συμπερασματικά: ναι οι βαθμοί παίζουν και δεν αντικατοπτρίζουν στο απόλυτο τον μαθητή, αλλά ο μαθητής που δεν πιάνει ούτε τη βάση δεν σώζεται, και οι αριστούχοι του 19 δεν γίνονται ούτε κατά τύχη ούτε με υπερπροσπάθεια της τελευταίας στιγμής.
Ακριβώς... Αλλά οι άλλοι σου λένε ότι ο γιος τους που έβγαλε 15 χιλιάδες μόρια αξίζει να καταλάβει μία από τις ανοιχτές θέσεις στη σχολή ιατρικής επειδή έβγαλε με Α την Γ δημοτικού. ...
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23508
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Εμπεδοκλής » 26 Απρ 2019, 14:57
Bipsco έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 01:55
Εμπεδοκλής έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 01:14
Bipsco έγραψε: ↑25 Απρ 2019, 17:37
To CIPD έχει κάνει μια μελέτη για το θέμα. Αν η αύξηση των απόφοιτων δεν συνοδεύεται με αύξηση των θέσεων για εξειδικευμένους εργαζόμενους, αυτό συμβάλλει οι πτυχιούχοι να εργάζονται σε θέσεις που δεν χρειάζονται τις γνώσεις τους. Αυτό έχει αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομία και ιδιαίτερα στην παραγωγικότητα.
Ναι ε; Δηλαδή αν σου φέρω μία έρευνα που αναφέρει ακριβώς το αντίθετο, τι θα κάνουμε; Θα τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε;

Ντεπόν.
-
Bipsco
- Δημοσιεύσεις: 3246
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2018, 14:25
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Bipsco » 26 Απρ 2019, 15:12
Εμπεδοκλής έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 14:57
Bipsco έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 01:55
Εμπεδοκλής έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 01:14
Ναι ε; Δηλαδή αν σου φέρω μία έρευνα που αναφέρει ακριβώς το αντίθετο, τι θα κάνουμε; Θα τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε;

Ντεπόν.
To αστείο της υπόθεσης είναι ότι πρώτος εσύ είπες να διαβάσουμε μελέτες. Θέλεις να σου δείξω μελέτες που υποστηρίζουν τα αντίθετα από εσένα;
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23508
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Εμπεδοκλής » 26 Απρ 2019, 15:14
Bipsco έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 15:12
To αστείο της υπόθεσης είναι ότι πρώτος εσύ είπες να διαβάσουμε μελέτες. Θέλεις να σου δείξω μελέτες που υποστηρίζουν τα αντίθετα από εσένα;
Προς το παρόν δεν έχεις παρουσιάσει καμία. Απλά γράφεις τη μια μπούρδα μετά την άλλη και πέφτει καρπαζιά...
-
Antares
- Δημοσιεύσεις: 8454
- Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
- Phorum.gr user: Ακταία
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Antares » 26 Απρ 2019, 15:15
Πότε γίνονταν αυτές οι εξετάσεις που γράφει ο zoltan; Στην δική μου εποχή (των δεσμών) ήταν τέσσερα μαθήματα. Μάλιστα δεν υπήρχαν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής όσον αφορά την Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά στο θεωρητικό μέρος, αλλά ζητούσαν θεωρία με την μορφή ερωτήσεων. Επίσης στην έκθεση έπρεπε να γράψουμε ουσιαστικά ένα δοκίμιο. Ενδοσχολικές εξετάσεις, προφορικά δεν μετρούσαν, αυτά μόνο για το απολυτήριο, όπου δεν μετρούσε ο βαθμός των πανελληνίων.
Αφού έπαιρνες δηλαδή το απολυτήριο, συμμετείχες σε έναν διαγωνισμό. Δεν ήταν καθόλου παράλογο να πάθεις κάτι ή να μην έχεις προετοιμαστεί καλά και να γράψεις 12 (μέσο όρο) και αν αποφάσιζες να ξαναδώσεις την επόμενη σε καλύτερη κατάσταση να γράψεις 16-18 (μέσο όρο). Πολλοί συμμαθητές μου (καλοί μαθητές) πέρασαν την δεύτερη.
Κάτι ανάλογο με τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών όπου μπορεί να πατώσεις από έναν συνδυασμό παραγόντων.
-
Bipsco
- Δημοσιεύσεις: 3246
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2018, 14:25
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Bipsco » 26 Απρ 2019, 15:17
Εμπεδοκλής έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 15:14
Bipsco έγραψε: ↑26 Απρ 2019, 15:12
To αστείο της υπόθεσης είναι ότι πρώτος εσύ είπες να διαβάσουμε μελέτες. Θέλεις να σου δείξω μελέτες που υποστηρίζουν τα αντίθετα από εσένα;
Προς το παρόν δεν έχεις παρουσιάσει καμία. Απλά γράφεις τη μια μπούρδα μετά την άλλη και πέφτει καρπαζιά...
Ποια καρπαζιά; Ούτε εσυ έχεις παρουσιάσει καμία.
-
-
- 336 Απαντήσεις
- 12064 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Chilloutbuddy
27 Αύγ 2023, 15:23
Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών
Αποποίηση Ευθυνών Διαχείρισης Φόρουμ (Phorum.com.gr)
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.