Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Επίσης στην Αβησυνία είχε συυμβεί και το σπουδαίο γεγονός μεταστροφής του Ubayd-Allah ibn Jahsh πρώτου ξαδέρφου του προφήτη των μουσουλμάνων του Μωάμεθ στον χριστιανισμό.
He was the son of Jahsh ibn Riyab[2] and Umama bint Abdulmuttalib,[3] hence a brother of Abd-Allah ibn Jahsh, Zaynab bint Jahsh, Abu Ahmad ibn Jahsh, Habiba bint Jahsh and Hammanah bint Jahsh, a first cousin of Islamic prophet Muhammad and Ali, and a nephew of Hamza ibn ‘Abd al-Muttalib. He married Ramlah bint Abi Sufyan (who was also known as Umm Habiba), and they had one daughter, Habibah bint Ubayd-Allah.[4]
He and his wife became Muslims and, in order to escape from the Meccan persecution, they emigrated to Abyssinia.[5] At Axum, part of the Aksumite Empire the Christian king, Aṣḥama ibn Abjar, gave sanctuary to the Muslims. There Ubayd-Allah eventually converted to Christianity and testified his new faith to the other Muslim refugees. Ibn Ishaq relates:
“ Ubaydullah went on searching until Islam came; then he migrated with the Muslims to Abyssinia taking with him his wife who was a Muslim, Umm Habiba bint Abu Sufyan. When he arrived there he adopted Christianity, parted from Islam, and died a Christian in Abyssinia. Muhammad bin Jafar al-Zubayr told me that when he had become a Christian 'Ubaydullah as he passed the prophet's companions who were there used to say: 'We see clearly, but your eyes are only half open', i.e. 'We see, but you are only trying to see and cannot see yet. ”
Due to his conversion, he separated from his wife. He eventually died in Abyssinia in 627.[6]
Later on Muhammad married his widow, Ramlah. Muhammad also married Ubayd-Allah's sister Zaynab.
ΠΗΓΗ https://en.wikipedia.org/wiki/Ubayd-Allah_ibn_Jahsh
He was the son of Jahsh ibn Riyab[2] and Umama bint Abdulmuttalib,[3] hence a brother of Abd-Allah ibn Jahsh, Zaynab bint Jahsh, Abu Ahmad ibn Jahsh, Habiba bint Jahsh and Hammanah bint Jahsh, a first cousin of Islamic prophet Muhammad and Ali, and a nephew of Hamza ibn ‘Abd al-Muttalib. He married Ramlah bint Abi Sufyan (who was also known as Umm Habiba), and they had one daughter, Habibah bint Ubayd-Allah.[4]
He and his wife became Muslims and, in order to escape from the Meccan persecution, they emigrated to Abyssinia.[5] At Axum, part of the Aksumite Empire the Christian king, Aṣḥama ibn Abjar, gave sanctuary to the Muslims. There Ubayd-Allah eventually converted to Christianity and testified his new faith to the other Muslim refugees. Ibn Ishaq relates:
“ Ubaydullah went on searching until Islam came; then he migrated with the Muslims to Abyssinia taking with him his wife who was a Muslim, Umm Habiba bint Abu Sufyan. When he arrived there he adopted Christianity, parted from Islam, and died a Christian in Abyssinia. Muhammad bin Jafar al-Zubayr told me that when he had become a Christian 'Ubaydullah as he passed the prophet's companions who were there used to say: 'We see clearly, but your eyes are only half open', i.e. 'We see, but you are only trying to see and cannot see yet. ”
Due to his conversion, he separated from his wife. He eventually died in Abyssinia in 627.[6]
Later on Muhammad married his widow, Ramlah. Muhammad also married Ubayd-Allah's sister Zaynab.
ΠΗΓΗ https://en.wikipedia.org/wiki/Ubayd-Allah_ibn_Jahsh
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Φίλος είχε πάει για δύο χρόνια καθηγητής στο Ελληνικό γυμνάσιο.nikos_hellas έγραψε: ↑29 Απρ 2019, 15:37Στην Αιθιοπία υπήρχε και ισχυρή ελληνική παροικία (ακόμα υπάρχει αλλά πολύ μικρότερη) που τη διέλυσε η κομμουνιστική δικτατορία. Είναι φίλος ορθόδοξη χώρα.
Η κατάσταση της χώρας είναι τραγική.
Ένα από τα ωραία που μου είχε πει. Απαγορεύεται να έχεις συνάλλαγμα, στα καλά καθούμενα μπαίνει η αστυνομία στο σπίτι σου και κάνει έρευνα να βρει ξένα νομίσματα.

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Για να βρεις δουλειά οπουδήποτε πρέπει να αποδειχτεί πως δεν υπάρχει Αιθίοπας να τη διεκπεραιώσει. Κλασικά, ιατρικές εξετάσεις πριν την άδεια παραμονής για εργασία, κλπ. Πάντως ο κόσμος είναι υπέροχος, και πολύ φιλόξενος. Το αγαπημένο στέκι στο Beer Garden, κι αξίζει να πιεις μπίρα St.George. Παραέξω σε κάποιες περιοχές τρώνε ωμό βοδινό κρέας φρεσκοσφαμένο.
Ordem e Progresso.
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Οι Αιθίοπες λένε ότι φυλάνε κρυμμένη την Κιβωτό της Διαθήκης του Μωυσή.
Δεν δίνω καμία πιθανότητα, γιατί αν την είχαν θα τους την είχαν αρπάξει οι Ισραηλινοί.
Δεν δίνω καμία πιθανότητα, γιατί αν την είχαν θα τους την είχαν αρπάξει οι Ισραηλινοί.

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δεν είναι μονοφυσίτες τελικά ;nikos_hellas έγραψε: ↑29 Απρ 2019, 15:40Σας συγχαίρω για την πίστη σας, είστε άξιος λαός.Feindflug έγραψε: ↑29 Απρ 2019, 15:26Αυτές οι δύο εθνικές ομάδες είναι γνωστοί ως Αβησσυνιοι: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Abyssinian_people και είμαστε στη συντριπτική μας πλειοψηφία Ορθόδοξοι οι πρώτοι που κάναμε επίσημη θρησκεία τον χριστιανισμό και έχουμε φτιάξει δύο εκκλησίες (την Αιθιοπική Ορθόδοξη και την Ορθόδοξη εκκλησία της Ερυθραίας) καθώς και μία αυτοκρατορία.Και είμαστε Ορθόδοξοι. Ετσί μας αναγνωρίζει στα επίσημα εκκλησιαστική συνέδρια και διαλόγους η επίσημη ελληνική Ορθόδοξη εκκλησία.

"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Eiναι μονοφυσίτες, όπως και οι Αιγύπτιοι Κόπτες. Κι οι Αρμένιοι.
Ordem e Progresso.
- Covington88
- Δημοσιεύσεις: 258
- Εγγραφή: 26 Απρ 2019, 21:06
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Γενικά αν δεν ήταν ο Γραικύλος άμπαλος θα έκανε δυνατά κονέ με τη λεγόμενη Oriental Ορθοδοξία. Αλλά, βλέπεις, οι Αμχάρα δε δίνουν ΕΣΠΑ...
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Η Αβησσυνία δεν είναι η Αιθιοπία;Tigrayan έγραψε: ↑29 Απρ 2019, 17:14Επίσης στην Αβησυνία είχε συυμβεί και το σπουδαίο γεγονός μεταστροφής του Ubayd-Allah ibn Jahsh πρώτου ξαδέρφου του προφήτη των μουσουλμάνων του Μωάμεθ στον χριστιανισμό.
He was the son of Jahsh ibn Riyab[2] and Umama bint Abdulmuttalib,[3] hence a brother of Abd-Allah ibn Jahsh, Zaynab bint Jahsh, Abu Ahmad ibn Jahsh, Habiba bint Jahsh and Hammanah bint Jahsh, a first cousin of Islamic prophet Muhammad and Ali, and a nephew of Hamza ibn ‘Abd al-Muttalib. He married Ramlah bint Abi Sufyan (who was also known as Umm Habiba), and they had one daughter, Habibah bint Ubayd-Allah.[4]
He and his wife became Muslims and, in order to escape from the Meccan persecution, they emigrated to Abyssinia.[5] At Axum, part of the Aksumite Empire the Christian king, Aṣḥama ibn Abjar, gave sanctuary to the Muslims. There Ubayd-Allah eventually converted to Christianity and testified his new faith to the other Muslim refugees. Ibn Ishaq relates:
“ Ubaydullah went on searching until Islam came; then he migrated with the Muslims to Abyssinia taking with him his wife who was a Muslim, Umm Habiba bint Abu Sufyan. When he arrived there he adopted Christianity, parted from Islam, and died a Christian in Abyssinia. Muhammad bin Jafar al-Zubayr told me that when he had become a Christian 'Ubaydullah as he passed the prophet's companions who were there used to say: 'We see clearly, but your eyes are only half open', i.e. 'We see, but you are only trying to see and cannot see yet. ”
Due to his conversion, he separated from his wife. He eventually died in Abyssinia in 627.[6]
Later on Muhammad married his widow, Ramlah. Muhammad also married Ubayd-Allah's sister Zaynab.
ΠΗΓΗ https://en.wikipedia.org/wiki/Ubayd-Allah_ibn_Jahsh

Τάδε έφη Αρίστος:
ΧΑ και ΚΚΕ θα παρουν μαζι 20%.
Συριζα και ΝΔ θα παρουν μαζι 65%.
Θα μεινουν εκτος Βουλης κομματα που πηραν ψηφους 15%.
ΧΑ και ΚΚΕ θα παρουν μαζι 20%.
Συριζα και ΝΔ θα παρουν μαζι 65%.
Θα μεινουν εκτος Βουλης κομματα που πηραν ψηφους 15%.
- Covington88
- Δημοσιεύσεις: 258
- Εγγραφή: 26 Απρ 2019, 21:06
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Οχι απόλυτα.Αβησσυνία είναι η ζώνη Αμχάρα και η ζώνη Τιγκράι στην Βόρεια Αιθιοπία και η νότια και κεντρική Ερυθραία (και η Ασμάρα) δηλαδή οι περιοχές που ζούνε οι Αββησυνιοι (Αμχάρα και Τιγκράι).Αιθιοπία είναι και ζώνη Ορομο και η ζώνη των Σομαλών και η νότια ζώνη αλλά δεν είναι Αβησσυνία αυτές οι περιοχές.Pam έγραψε: ↑29 Απρ 2019, 19:58Η Αβησσυνία δεν είναι η Αιθιοπία;Tigrayan έγραψε: ↑29 Απρ 2019, 17:14Επίσης στην Αβησυνία είχε συυμβεί και το σπουδαίο γεγονός μεταστροφής του Ubayd-Allah ibn Jahsh πρώτου ξαδέρφου του προφήτη των μουσουλμάνων του Μωάμεθ στον χριστιανισμό.
He was the son of Jahsh ibn Riyab[2] and Umama bint Abdulmuttalib,[3] hence a brother of Abd-Allah ibn Jahsh, Zaynab bint Jahsh, Abu Ahmad ibn Jahsh, Habiba bint Jahsh and Hammanah bint Jahsh, a first cousin of Islamic prophet Muhammad and Ali, and a nephew of Hamza ibn ‘Abd al-Muttalib. He married Ramlah bint Abi Sufyan (who was also known as Umm Habiba), and they had one daughter, Habibah bint Ubayd-Allah.[4]
He and his wife became Muslims and, in order to escape from the Meccan persecution, they emigrated to Abyssinia.[5] At Axum, part of the Aksumite Empire the Christian king, Aṣḥama ibn Abjar, gave sanctuary to the Muslims. There Ubayd-Allah eventually converted to Christianity and testified his new faith to the other Muslim refugees. Ibn Ishaq relates:
“ Ubaydullah went on searching until Islam came; then he migrated with the Muslims to Abyssinia taking with him his wife who was a Muslim, Umm Habiba bint Abu Sufyan. When he arrived there he adopted Christianity, parted from Islam, and died a Christian in Abyssinia. Muhammad bin Jafar al-Zubayr told me that when he had become a Christian 'Ubaydullah as he passed the prophet's companions who were there used to say: 'We see clearly, but your eyes are only half open', i.e. 'We see, but you are only trying to see and cannot see yet. ”
Due to his conversion, he separated from his wife. He eventually died in Abyssinia in 627.[6]
Later on Muhammad married his widow, Ramlah. Muhammad also married Ubayd-Allah's sister Zaynab.
ΠΗΓΗ https://en.wikipedia.org/wiki/Ubayd-Allah_ibn_Jahsh
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Οχι ακριβώς. Αβησσυνία είναι η ζώνη Αμχάρα και η ζώνη Τιγκράι στην Βόρεια Αιθιοπία καθώς και η νότια και κεντρική Ερυθραία (και η Ασμάρα) δηλαδή οι περιοχές που ζούνε οι Αββησυνιοι (οι Αμχάρα και οι Τιγκράι). Και η ζώνη Ορόμο,και η ζώνη Σομαλών και η νότια ζώνη ανήκουν στην Αιθιοπία εδαφικά αλλά δεν αποτελούν τμήματα της Αβησσυνίας.Covington88 έγραψε: ↑29 Απρ 2019, 20:00Το αρχαίο (ελληνικό) όνομα της χώρας που σήμερα αντιστοιχεί στην Αιθιοπία, ναι.
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Οι άλλοι είναι η Ανατολική και η Νότια Αβησσυνία, όπως λέμε Βόρεια Μακεδονία.Tigrayan έγραψε: ↑29 Απρ 2019, 20:06Οχι απόλυτα.Αβησσυνία είναι η ζώνη Αμχάρα και η ζώνη Τιγκράι στην Βόρεια Αιθιοπία και η νότια και κεντρική Ερυθραία (και η Ασμάρα) δηλαδή οι περιοχές που ζούνε οι Αββησυνιοι (Αμχάρα και Τιγκράι).Αιθιοπία είναι και ζώνη Ορομο και η ζώνη των Σομαλών και η νότια ζώνη αλλά δεν είναι Αβησσυνία αυτές οι περιοχές.

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Υπάρχει μία Αβησσυνία. Και αυτή εξήγησα ποιά περιοχή είναι.Μηχανικός έγραψε: ↑29 Απρ 2019, 20:10Οι άλλοι είναι η Ανατολική και η Νότια Αβησσυνία, όπως λέμε Βόρεια Μακεδονία.Tigrayan έγραψε: ↑29 Απρ 2019, 20:06Οχι απόλυτα.Αβησσυνία είναι η ζώνη Αμχάρα και η ζώνη Τιγκράι στην Βόρεια Αιθιοπία και η νότια και κεντρική Ερυθραία (και η Ασμάρα) δηλαδή οι περιοχές που ζούνε οι Αββησυνιοι (Αμχάρα και Τιγκράι).Αιθιοπία είναι και ζώνη Ορομο και η ζώνη των Σομαλών και η νότια ζώνη αλλά δεν είναι Αβησσυνία αυτές οι περιοχές.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 1 Απαντήσεις
- 273 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Green Dragon
17 Δεκ 2024, 08:16
-
- 86 Απαντήσεις
- 4222 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από vantono
15 Μαρ 2025, 21:21
-
- 48 Απαντήσεις
- 2287 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
27 Απρ 2025, 22:03
-
- 2 Απαντήσεις
- 440 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μπίστης
14 Μάιος 2023, 17:24