Ιδού. Όλόκληρη η συντέντευξη υπάρχει ανεβασμένη στο υτ σε κομμάτια. Υπόψιν, το συγκεκριμένο για την ταινία είναι το πιο αβανταδόρικο αλλά όχι το καλύτερο της σειράςΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑21 Μάιος 2019, 12:51Ατομάρα! Αν αδειάσω θα ψάξω να βρω κάτι τρομερές συνεντεύξεις που είχε δόσει όπου μεταξύ άλλων σχολίαζε και την γνωστή ταινία ρας
R.I.P. Niki
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31019
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: R.I.P. Niki
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
- shrike
- Δημοσιεύσεις: 4282
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 08:39
- Phorum.gr user: Isildur
- Τοποθεσία: Παρά θῖν' ἁλὸς
Re: R.I.P. Niki
Μόνο όσον αφορά τους τίτλους (για τον Μάνσελ λέω). Γιατί κατά τ' άλλα, μόνο υποτιμημένος δεν είναι μεταξύ των φαν και γενικά στον κόσμο της F1. Αδικημένος ίσως από το αποτέλεσμα, αλλά όχι υποτιμημένος.
Δεν καταλάβαινε τίποτα. Έβαζε πρώτη, το σανίδωνε και μετά από 60-70 γύρους (ανάλογα με την πίστα) του φωνάζανε "εεεεε, τέλειωσε, σήκωσε το πόδι"

Re: R.I.P. Niki
Ναι απο θέμα τίτλων και μόνο εννοώ.
Αυτό με το γύρο δε το ξέρω, ίσως ισχύει. Θυμάμαι αμυδρά τον Δαμον Χιλλ να έχει ρίξει γύρο στον δεύτερο το 1996 αλλα θα το ψάξω περισσότερο.
Αυτό με το γύρο δε το ξέρω, ίσως ισχύει. Θυμάμαι αμυδρά τον Δαμον Χιλλ να έχει ρίξει γύρο στον δεύτερο το 1996 αλλα θα το ψάξω περισσότερο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- shrike
- Δημοσιεύσεις: 4282
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 08:39
- Phorum.gr user: Isildur
- Τοποθεσία: Παρά θῖν' ἁλὸς
Re: R.I.P. Niki
Μπορεί να 'ταν κι ο Χιλ, όντως. Κι εγώ έτσι σαν παλιά ανάμνηση το 'χα στο μυαλό και για κάποιο λόγο το είχα συνδέσει με τον Νάιτζελ.
Ξεχνάω γιατρέ μου, ξεχνάω...
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13250
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: R.I.P. Niki
Είναι άλλες εποχές σίγουρα, αλλά διαχρονική αξία έχει το γεγονός ότι η σκουντερια φτιάχνει τάφο αμάξι και έρχεται ένας Λάουντα, ένας Σουμάχερ και το φτιάχνει.

SpoilerShow

The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12693
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: R.I.P. Niki
τεραστιος ο λαουντα αν και δεν ειμαι τοσο παλιος ωστε να τον εχω προλαβει να οδηγαει 
η βασικη συνεπεια του ατυχηματος του ειναι οτι εγκαταλειφθηκε η πιστα του Nurburgring η οποια θεωρουνταν η ομορφοτερη αλλα και η απαιτητικοτερη πιστα της F1, αλλα ηταν πιστα αλλης εποχης(τοτε που η ασφαλεια των οδηγων ηταν πολυ κοντα στον πατο σαν προτεραιοτητα)
για τον Mansell ομως που τον προλαβα να οδηγαει και τον θυμαμαι καλα εχω την αποψη οτι ηταν championship material απο αποψη ταχυτητας
οταν εχεις κανει για παραδειγμα αυτο και αυτο δεν εισαι τυχαιος
το προβλημα του ηταν οτι η οδηγικη του φιλοσοφια ηταν "θα το παω οσο πιο γρηγορα γινεται και ας διαλυθει στον τερματισμο"
κατι που σε κανει γρηγορο αλλα δεν μπορει να σου δωσει το πρωταθλημα με πολλους αγωνες επειδη αναποφευκτα καποια στιγμη θα το σπασεις
ετσι εχασε το πρωταθλημα τοσο το 87(με το κλαταρισμα και εγκαταλειψη στον τελευταιο αγωνα αντι να μπει απλα να αλλαξει λαστιχα και να παει στο ρελαντι) και το 91(οπου μαλλον ειχε καλυτερο αμαξι απο τον Senna αλλα εχασε το πρωταθλημα επειδη εγκατελειψε τουλαχιστον 3 κουρσες ενω ηταν μπροστα)

η βασικη συνεπεια του ατυχηματος του ειναι οτι εγκαταλειφθηκε η πιστα του Nurburgring η οποια θεωρουνταν η ομορφοτερη αλλα και η απαιτητικοτερη πιστα της F1, αλλα ηταν πιστα αλλης εποχης(τοτε που η ασφαλεια των οδηγων ηταν πολυ κοντα στον πατο σαν προτεραιοτητα)
για τον Mansell ομως που τον προλαβα να οδηγαει και τον θυμαμαι καλα εχω την αποψη οτι ηταν championship material απο αποψη ταχυτητας
οταν εχεις κανει για παραδειγμα αυτο και αυτο δεν εισαι τυχαιος
το προβλημα του ηταν οτι η οδηγικη του φιλοσοφια ηταν "θα το παω οσο πιο γρηγορα γινεται και ας διαλυθει στον τερματισμο"

κατι που σε κανει γρηγορο αλλα δεν μπορει να σου δωσει το πρωταθλημα με πολλους αγωνες επειδη αναποφευκτα καποια στιγμη θα το σπασεις
ετσι εχασε το πρωταθλημα τοσο το 87(με το κλαταρισμα και εγκαταλειψη στον τελευταιο αγωνα αντι να μπει απλα να αλλαξει λαστιχα και να παει στο ρελαντι) και το 91(οπου μαλλον ειχε καλυτερο αμαξι απο τον Senna αλλα εχασε το πρωταθλημα επειδη εγκατελειψε τουλαχιστον 3 κουρσες ενω ηταν μπροστα)
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
Re: R.I.P. Niki
ποιος μπορεί να ξεχάσει αυτό τον αγώνα.
ημουν 8 χρονών αλλά τον θυμάμαι πεντακάθαρα.
ημουν 8 χρονών αλλά τον θυμάμαι πεντακάθαρα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 142
- Εγγραφή: 10 Οκτ 2018, 14:24
- Phorum.gr user: mitsolias666
Re: R.I.P. Niki
Φοβερές οι σεζόν '76 και '77 για χίλιους λόγους, αλλά η καλύτερή του ήταν ίσως το 84:
https://en.wikipedia.org/wiki/1984_Form ... _standings


Πρώτος με μισό βαθμό διαφορά από τον ομόσταβλο Προστ κάνοντας ταυτόχρονα το καλύτερο mentoring στην ιστορία των σπορ.
https://en.wikipedia.org/wiki/1984_Form ... _standings


Πρώτος με μισό βαθμό διαφορά από τον ομόσταβλο Προστ κάνοντας ταυτόχρονα το καλύτερο mentoring στην ιστορία των σπορ.
Re: R.I.P. Niki
Αρκεί να διαβάσεις ποιοι συμμετείχαν το 84.
Συμφωνώ απολυτα ότι πρόκειται για την κορυφαία χρόνια της F1
Συμφωνώ απολυτα ότι πρόκειται για την κορυφαία χρόνια της F1
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 18888
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: R.I.P. Niki
Διαβαζεις ονοματα οδηγων που επαιρναν μερος το '70,'80 και αρχες '90 και παθαινεις κοκομπλοκο.
Τι να λεμε τωρα.
Οι μετεπειτα οδηγοι,με ελαχιστες εξαιρεσεις,απλα οδηγουσαν ενα μονοθεσιο φουλ στα ηλεκτρονικα που αποφασιζε γι αυτους.
Εδω φτασανε ρε να εχουν 1500 αλογα οταν παλευαν για την πολ ποζισιον και μπαινανε σε αυτα τα αυτοκινητα με κανενα βοηθημα και την τεχνολογια του τοτε.
Πουτσες μπλε δηλαδη απο ασφαλεια.
Μονο που το σκεφτεσαι χεζεσαι πανω σου.Οχι να μπεις στον Χαρο και να τον οδηγησεις στα ορια.
Τι να λεμε τωρα.
Οι μετεπειτα οδηγοι,με ελαχιστες εξαιρεσεις,απλα οδηγουσαν ενα μονοθεσιο φουλ στα ηλεκτρονικα που αποφασιζε γι αυτους.
Εδω φτασανε ρε να εχουν 1500 αλογα οταν παλευαν για την πολ ποζισιον και μπαινανε σε αυτα τα αυτοκινητα με κανενα βοηθημα και την τεχνολογια του τοτε.
Πουτσες μπλε δηλαδη απο ασφαλεια.
Μονο που το σκεφτεσαι χεζεσαι πανω σου.Οχι να μπεις στον Χαρο και να τον οδηγησεις στα ορια.
-
- Δημοσιεύσεις: 18888
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: R.I.P. Niki
Αυτο τωρα σηκωνει μεγαλη συζητηση.enterprise-psi έγραψε: ↑22 Μάιος 2019, 16:26Είναι άλλες εποχές σίγουρα, αλλά διαχρονική αξία έχει το γεγονός ότι η σκουντερια φτιάχνει τάφο αμάξι και έρχεται ένας Λάουντα, ένας Σουμάχερ και το φτιάχνει.SpoilerShow
Αν η FIA δεν αλλαζε τους κανονισμους προς οφελος της Ferrari για να παρει πρωταθλημα,ο Μιχαλακης θα εβλεπε πρωταθλημα του αγιου πουτσου ανημερα.
Οχι οτι δεν ηταν μεγαλος οδηγος αλλα σιγουρα δεν ηταν τοσο μεγαλος οσο εχει περασει στον κοσμο.
Γνωστες οι μαΐμουδιες με την Benetton και το traction control για να παρει τα πρωταθληματα.
Γνωστη η τρελη αβαντα της FIA προς το προσωπο του και την Ferrari.
Για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.
Ο Χακινεν ηταν καλυτερος οδηγος για παραδειγμα οπως και Βιλνεβ ο πιτσιρικας.
Αν δε,μιλησουμε για τον Κιμι τοτε απλα δεν υπαρχει συγκριση.
Ο Ραΐκονεν κατα την ταπεινη μου αποψη ειναι οτι καλυτερο εχει υπαρξει στην μετα Σενα εποχη.
Re: R.I.P. Niki
Και όμως οι γνώστες τον αναφέρουν ως τον κορυφαίο όλων. Θυμάμαι αυτή την κουβέντα την είχαμε κάνει και στο συγχωρεμένο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 18888
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: R.I.P. Niki
Οι γνωστες αναφερουν τον Σενα.
Αλλα δεν μου λεει τιποτα αυτο.
Αυτα που ανεφερα πιο πανω ειναι πραγματικα γεγονοτα.
Χωρις αυτα ο Σουμαχερ θα ειχε 2-3 πρωταθληματα το πολυ.
Τι να πρωτοαναφερουμε για την αβαντα που ειχε απο ολους σχεδον.
Εξωφρενικα πραγματα.Αθεμιτος ανταγωνισμος ηταν.
Κανενας οδηγος στην ιστορια δεν ειχε το σμπρωξιμο που ειχε ο Σουμαχερ.Κανενας.
Ηταν οντως εξαιρετικος οδηγος.Μεχρι εκει ομως.
Δεν ηταν σε καμμια περιπτωση του επιπεδου Σενα,Χιλ,Ραικονεν κλπ.
Αλλα δεν μου λεει τιποτα αυτο.
Αυτα που ανεφερα πιο πανω ειναι πραγματικα γεγονοτα.
Χωρις αυτα ο Σουμαχερ θα ειχε 2-3 πρωταθληματα το πολυ.
Τι να πρωτοαναφερουμε για την αβαντα που ειχε απο ολους σχεδον.
Εξωφρενικα πραγματα.Αθεμιτος ανταγωνισμος ηταν.
Κανενας οδηγος στην ιστορια δεν ειχε το σμπρωξιμο που ειχε ο Σουμαχερ.Κανενας.
Ηταν οντως εξαιρετικος οδηγος.Μεχρι εκει ομως.
Δεν ηταν σε καμμια περιπτωση του επιπεδου Σενα,Χιλ,Ραικονεν κλπ.
- shrike
- Δημοσιεύσεις: 4282
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 08:39
- Phorum.gr user: Isildur
- Τοποθεσία: Παρά θῖν' ἁλὸς
Re: R.I.P. Niki
Ο Σούμι ήταν όντως πολύ μεγάλος. Για διάφορα πράματα, αλλά (όπως λέει κι ο Στέργιος) όχι στο επίπεδο που έχει περάσει στον κόσμο.
Ο άνθρωπος πρακτικά δεν ήταν άνθρωπος. Ήταν ρομπότ. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το περιστατικό με τη φωτιά στο πιτ στοπ, ή το Σαββατοκύριακο που χάσανε τη μάνα τους Σάββατο και την Κυριακή κάνανε το 1-2 με τον αδελφό του. Οι μηχανικοί του λέγανε ότι ήταν ο ιδανικός οδηγός και στο feedback αλλά και στην εκτέλεση των εντολών τους, έκανε καλύτερη δουλειά κι από δοκιμαστές σ' αυτότν τον τομέα. Και φυσικά βοηθήθηκε πολύ από την διοργάνωση σε αρκετές περιπτώσεις, ας μην ξεχνάμε ότι ήταν το αγαπημένο παιδί του Μπέρνι.
Δύσκολο να πει κανείς βέβαια ποιος ήταν ο καλύτερος όλων. Προσωπικά, και σίγουρα από όσους έχω προλάβει να δω live στην tv, προτιμώ τον Σένα. Για μένα ήταν απλά ο θεός της F1.
Ο άνθρωπος πρακτικά δεν ήταν άνθρωπος. Ήταν ρομπότ. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το περιστατικό με τη φωτιά στο πιτ στοπ, ή το Σαββατοκύριακο που χάσανε τη μάνα τους Σάββατο και την Κυριακή κάνανε το 1-2 με τον αδελφό του. Οι μηχανικοί του λέγανε ότι ήταν ο ιδανικός οδηγός και στο feedback αλλά και στην εκτέλεση των εντολών τους, έκανε καλύτερη δουλειά κι από δοκιμαστές σ' αυτότν τον τομέα. Και φυσικά βοηθήθηκε πολύ από την διοργάνωση σε αρκετές περιπτώσεις, ας μην ξεχνάμε ότι ήταν το αγαπημένο παιδί του Μπέρνι.
Δύσκολο να πει κανείς βέβαια ποιος ήταν ο καλύτερος όλων. Προσωπικά, και σίγουρα από όσους έχω προλάβει να δω live στην tv, προτιμώ τον Σένα. Για μένα ήταν απλά ο θεός της F1.