Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17524
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 16 Μάιος 2018, 20:41

Μηχανικός έγραψε:
16 Μάιος 2018, 20:29
Ακόμη δεν είπαν για το γνωστό γκέι ζευγάρι Μ. Αλέξανδρος και Ηφαιστίωνας; :D
Δεν πειράζει, να τους απαντήσω πριν το πουν: μιλάω για επίσημο gay ζευγάρι γιατί αυτό θα σήμαινε την αποδοχή της ομοφυλοφιλίας από την κοινωνία τότε. Στα κρυφά και στα σκοτεινά, δεν είναι αποδοχή.
Η Ιστορία λέει ότι ο Αλέξανδρος παντρεύτηκε τη Ρωξάνη και άλλη μία που δεν τη θυμάμαι. Αν έχουν κάτι διαφορετικό, να μας πουν.

Και για το πιθανό ανεπίσημο ζευγάρι, ξέρουμε ότι οι αρχαίοι μάθαιναν να μάχονται ανά δύο. Αυτοί οι δύο εκπαιδεύονταν από παιδιά, περνούσαν πολλές ώρες μαζί και ήταν λογικό να γίνουν κολλητοί. Τώρα όποιοι θεωρούν κάτι τέτοιο, ερωτικό ζευγάρι, προσπαθούν να δώσουν ιστορικό υπόβαθρο στη κατάστασή τους όπως είπε ο Nandros.
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος » 16 Μάιος 2018, 20:54

Έχετε βαλθει να επιβεβαιώσετε μέχρι κεραίας τον νερο σε κάθε σας ποστ.
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.

Nero

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nero » 16 Μάιος 2018, 20:59

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με κάποιο τρόπο κατάφερες να μάθεις τις σεξουαλικές συνήθειες των ανθρώπων όλης της γης. Πες μας το μυστικό σου...

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17524
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 16 Μάιος 2018, 21:02

Βινόσαυρος έγραψε:
15 Μάιος 2018, 21:05
:smt017 ποια μετάφραση;
Δεν έφερα καμιά μετάφραση, το αρχαίο κείμενο ατόφιο έφερα
που αγνοούσες και κόμπαζες ότι δε φέρνουμε πηγές.

Αυτό που λέει ο Maspoli είναι κάτι άλλο, αμφισβητεί την εγκυρότητα του πλούταρχου το οποίο σαν επιχείρημα το ασπάζεσαι(;) εκ των υστέρων.
Εσύ όμως αρχικά αρνήθηκες ότι υπήρχε αυτη η αναφορά σε αρχαια πηγη.

Το λέω δευτερη φορά, συνελθε και ζήτα συγγνώμη, παραδέξου ότι δεν έχεις τις γνώσεις για την εν λόγω συζήτηση να πάμε παρακάτω.
Μάλλον σου διαφεύγει τι σημαίνει πηγή. Η πηγή δεν αμφισβητείται και όταν κάποιος γράφει "φημολογείται" ή "λέγεται", ΔΕΝ είναι πηγή. Κουτσομπολιό είναι. Μέχρι να αποδειχθεί τουλάχιστον.


Nero έγραψε:
16 Μάιος 2018, 20:59
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με κάποιο τρόπο κατάφερες να μάθεις τις σεξουαλικές συνήθειες των ανθρώπων όλης της γης. Πες μας το μυστικό σου...
Εσύ έχεις κάνει το διδακτορικό σου πάνω στην ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα γι' αυτό δεν ασχολείσαι τι έκαναν οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι, οι Σουμέριοι κλπ;
Προσπαθώ να καταλάβω γιατί τόση λύσσα με συγκεκριμένο λαό της αρχαιότητας (ακόμα και χωρίς αποδείξεις) και για τους υπόλοιπους τίποτα.
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος » 16 Μάιος 2018, 21:20

Juno έγραψε:
16 Μάιος 2018, 21:02
Βινόσαυρος έγραψε:
15 Μάιος 2018, 21:05
:smt017 ποια μετάφραση;
Δεν έφερα καμιά μετάφραση, το αρχαίο κείμενο ατόφιο έφερα
που αγνοούσες και κόμπαζες ότι δε φέρνουμε πηγές.

Αυτό που λέει ο Maspoli είναι κάτι άλλο, αμφισβητεί την εγκυρότητα του πλούταρχου το οποίο σαν επιχείρημα το ασπάζεσαι(;) εκ των υστέρων.
Εσύ όμως αρχικά αρνήθηκες ότι υπήρχε αυτη η αναφορά σε αρχαια πηγη.

Το λέω δευτερη φορά, συνελθε και ζήτα συγγνώμη, παραδέξου ότι δεν έχεις τις γνώσεις για την εν λόγω συζήτηση να πάμε παρακάτω.
Μάλλον σου διαφεύγει τι σημαίνει πηγή. Η πηγή δεν αμφισβητείται και όταν κάποιος γράφει "φημολογείται" ή "λέγεται", ΔΕΝ είναι πηγή. Κουτσομπολιό είναι. Μέχρι να αποδειχθεί τουλάχιστον.
:lol::lol:
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.

Άβαταρ μέλους
Chainis
Δημοσιεύσεις: 21282
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:39
Phorum.gr user: Chainis

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chainis » 16 Μάιος 2018, 21:21

Nero έγραψε:
16 Μάιος 2018, 20:59
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με κάποιο τρόπο κατάφερες να μάθεις τις σεξουαλικές συνήθειες των ανθρώπων όλης της γης. Πες μας το μυστικό σου...
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν βλέπεις τι γίνεται πέρα από την μύτη σου,
'Πες μας το μυστικό σου.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας

Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων

Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος » 16 Μάιος 2018, 21:28

Chainis όταν ο αλκιβιαδης ήθελε να ξεμοναχιάσει τον σωκράτη και να γίνει ερωμένος του με ποια έννοια το ηθελε;
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.

Άβαταρ μέλους
Chainis
Δημοσιεύσεις: 21282
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:39
Phorum.gr user: Chainis

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chainis » 16 Μάιος 2018, 21:32

Βινόσαυρος έγραψε:
16 Μάιος 2018, 21:28
Chainis όταν ο αλκιβιαδης ήθελε να ξεμοναχιάσει τον σωκράτη και να γίνει ερωμένος του με ποια έννοια το ηθελε;
Είπα εγώ πουθενά ότι δεν υπήρχαν και στην αρχαία Ελλάδα και στον κόσμο όλο και σε κάθε εποχή πούστηδες ή μπινέδες αμφί;

Ο Αλκιβιάδης ήταν ένας από τους 30.000+ πολίτες της Αθήνας, κι αφού ένας (από τους γνωστούς) ήταν τέτοιος συνεπάγεται ότι ήταν όλοι;
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας

Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων

Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 12036
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός » 16 Μάιος 2018, 21:35

name έγραψε:
16 Μάιος 2018, 18:41
Στο μεταξυ απο τοτε που βγηκε το ιντερνετ ολα τα θρεντ που εχω δει για την αρχαια ελλαδα ειναι για το πως χρησιμοποιουσαν τον κωλο τους η για το αν ηταν σφαγεας ο Μ Αλεξανδρος. Ζω για την μερα που θα δω θρεντς οπως "η φιλοσοφια των αρχαιων" η "επιστημονικα επιτευγματα στις πολεις-κρατη" "Δημοκρατια στην αρχαια ελλαδα" κλπ
Θέλουν οι ομοφυλόφιλοι να έχουν ιστορία, όπως κάνουν και οι Σκοπιανοί. :D

Άβαταρ μέλους
Νταρνάκας
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 15:41
Phorum.gr user: Νταρνάκας
Τοποθεσία: Εμμανουήλ Παπάς Σερρών

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νταρνάκας » 16 Μάιος 2018, 22:54

Nandros έγραψε:
12 Μάιος 2018, 21:19
name έγραψε:
12 Μάιος 2018, 15:07
Υπαρχει μια παρεξηγηση
Οι σχεσεις των Αρχαιων Ελληνων δεν ηταν ομοφυλοφιλικες αλλα παιδεραστικες.
......
[ 1 – Αἰσχίνης, Κατά Τιμάρχου, παρ. 6 ]
«Οἱ δέ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μέν τά διδασκαλεῖα μή πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δέ πρό ἡλίου δύνοντος. Καί μή ἐξέστω τοῖς ὑπέρ τήν τῶν παίδων ἡλικίαν οὐσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐάν μή υἱός διδασκάλου ἡ ἀδελφός ἡ θυγατρός ἀνήρ. Ἐάν δε τίς παρά ταυτ’ εἰσίη, θανάτω ζημιοῦσθω. Καί οἱ γυμνασιάρχαι τοῖς Ἐρμαῖοις μή ἐάτωσαν συγκαθιέναι μηδένα τῶν ἐν ἡλικίᾳ τρόπω μηδενί. Ἐάν δέ ἐπιτρέπη καί μή ἐξείργη τοῦ γυμνασίου, ἔνοχος ἔστω ὁ γυμνασιάρχης τῷ τῆς ἐλευθέρων φθορᾶς νόμω. Οἱ δέ χορηγοί οἱ καθιστάμενοι ὑπό τοῦ δήμου ἔστωσαν τήν ἡλικίαν ὑπέρ τετταράκοντα ἔτη. Μετά ταῦτα τοίνυν, ὤ Ἀθηναῖοι, νομοθέτει περί ἀδικημάτων μεγάλων μέν, γιγνομένων δ’ οἶμαι ἐν τῇ πόλει. Ἐκ γάρ τοῦ πράττεσθαι τιν’ ὧν οὐ προσῆκεν, ἐκ τούτου τούς νόμους ἐθενθ’ οἱ παλαιοί. Διαρρήδην γοῦν λέγει ὁ νόμος, ἐάν τίνα ἐκμίσθωση ἐταιρεῖν πατήρ ἡ ἀδελφός ἡ θεῖος ἡ ἐπίτροπος ἡ ὅλως τῶν κύριων τίς, κατ’ αὐτοῦ μέν τοῦ παιδός οὐκ ἐᾶ γραφήν εἶναι, κατά δέ τοῦ μισθώσαντος καί τοῦ μισθωσαμένου, τοῦ μέν ὅτι ἐξεμίσθωσε, τοῦ δε ὅτι, φησιν, ἐμισθώσατο. Καί ἴσα τά ἐπιτίμια ἐκατέρω πεποίηκε».

Δηλαδή :
«Οἱ διδάσκαλοι νά μήν ἀνοίγουν τά σχολεῖα πρίν ἀνατείλη ὁ ἥλιος καί νά τά κλείνουν πρίν δύση ὁ ἥλιος. Νά μήν ἐπιτρέπεται εἰς τούς ἔχοντας ἡλικίαν ἀνωτέραν τῆς παιδικῆς νά εἰσέρχωνται εἰς τά σχολεῖα, ὅταν ὑπάρχουν ἐντός αὐτῶν παιδιά, ἐκτός ἐάν πρόκειται περί υἱοῦ, ἀδελφοῦ ἡ γαμβροῦ τοῦ διδασκάλου. Ἐάν δέ κάποιος παρά τήν ἀπαγόρευσιν ταύτην εἰσέρχεται εἰς τό σχολεῖον, νά τιμωρεῖται μέ τήν ποινήν τοῦ θανάτου. Ἐπίσης οἱ ἐπί κεφαλῆς τῆς παλαίστρας νά μήν ἐπιτρέπουν εἰς κανένα ἐνήλικον νά κάθηται μαζί μέ τά παιδιά κατά τάς ἐορτάς τοῦ Ἑρμοῦ, μέ καμμίαν δικαιολογίαν. Ἐάν δέ ἐπιτρέπη τοῦτο εἰς αὐτούς καί δέν τούς ἐκδιώκη ἐκ τῆς παλαίστρας, ὁ ἐπί κεφαλῆς τῆς παλαίστρας θά εἶναι ἔνοχος παραβάσεως τοῦ νόμου περί διαφθορᾶς τῶν ἐλεύθερων παίδων. Οἱ δέ χορηγοί οἱ ὁριζόμενοι ὑπό τοῦ λαοῦ, πρέπει νά ἔχουν συμπληρώσει τό τεσσαρακοστόν ἔτος τῆς ἡλικίας των. Μετά ταῦτα δέ, ἄνδρες Ἀθηναῖοι, ὁ νομοθέτης κάνει λόγον περί ἐγκληματῶν βαρυτάτων μέν, τά ὁποῖα ὅμως συμβαίνουν, νομίζω εἰς τήν πόλιν. Διότι ἕνεκα τοῦ ὅτι πράττονται μερικά, τά ὁποῖα δέν ἔπρεπε νά πράττωνται, οἱ παλαιοί ἔθηκαν τούς νόμους. Ρητῶς λοιπόν ὁ νόμος ὁρίζει ὅτι, ἐάν ἕνας πατέρας ἡ ἀδελφός ἡ θεῖος ἡ ἐπίτροπος ἡ ἐν γένει κάποιος ἀπό ἐκείνους πού ἔχουν ἐξουσίαν ἐπί ἐλευθέρου παιδιοῦ, παραδώση αὐτό ἀντί χρημάτων εἰς κάποιον ἔκφυλον διά σεξουαλικήν ἀπόλαυσιν, δέν ἐπιτρέπεται νά καταδιωχθῆ τό παιδί, ἀλλά ἐκεῖνοι οἱ ὁποῖοι συνῆψαν ἀντί χρημάτων τήν συμφωνίαν αὐτήν, ὁ εἰς διότι τό παρέδωσε καί ὁ ἄλλος διότι τό παρέλαβε πρός τόν ἀνωτέρω σκοπόν. Ὥρισε δέ καί διά τούς δυό τήν ἴδιαν ποινήν».

[ 2 – Αἰσχίνης, Κατά Τιμάρχου, παρ. 12, 13 ]
«Ἐάν τίς Ἀθηναίων ἐλεύθερον παίδα ὑβρίση, γραφέσθω ὁ κύριος τοῦ παιδός πρός τούς θεσμοθέτας, τίμημα ἐπιγραψάμενος. Οὐ ἄν τό δικαστήριον καταψηφίσηται, παραδοθείς τοῖς ἕνδεκα τεθνάτω αὐθημερόν. Ἐάν δέ εἰς ἀργύριον καταψηφισθῆ, ἀποτεισάτω ἐν ἕνδεκᾳ ἡμέραις μετά τήν δίκην, ἐάν μή παραχρῆμα δύνηται ἀποτίνειν. Ἕως δέ τοῦ ἀποτεῖσαι εἰρχθήτω. Ἔνοχοι δέ ἔστωσαν ταῖσδε ταῖς αἰτίαις καί οἱ εἰς τά οἰκετικά σώματα ἁμαρτάνοντες».

Δηλαδή :
«Ἄν κάποιος Ἀθηναῖος προσβάλη ἐλεύθερον παίδα, νά διώκεται ἐνώπιον τῶν θεσμοθετῶν ἀπό ἐκεῖνον, ὁ ὁποῖος ἔχει ἐξουσίαν ἐπί τοῦ παιδιοῦ, ἀφοῦ ἀναγράψη εἰς τήν μήνυσίν του τήν ποινήν, τῆς ὁποίας θεωρεῖ τοῦτον ἄξιον. Ἄν δέ ὁ μηνυθείς καταδικασθῆ, νά παραδοθῆ εἰς τούς ἕνδεκα καί νά θανατωθῆ τήν ἴδιαν ἡμέραν. Ἐάν δέ τοῦ ἐπιβληθῆ χρηματική ποινή, νά τήν καταβάλη ἐντός ἕνδεκα ἡμερῶν μετά τήν δίκην, ἐάν δέν δύναται νά τήν καταβάλη ἀμέσως, μέχρις ὅτου δέν τήν καταβάλη, νά φυλακισθῆ. Εἰς τήν ἴδιαν ποινήν νά ὑπόκεινται καί ἐκεῖνοι, οἱ ὁποῖοι ὑποπίπτουν εἰς τάς ἴδιας παραβάσεις καί ὅσον ἀφορᾶ τούς δούλους».

Σήμερα του μερακλήδες τους χώνουμε μέσα και κάποιοι αναλαμβάνουν να διευρύνουν τους ορίζοντες τους εσ αεί!
Τότε τους καθάριζαν στο πιτς φιτίλι! πιο συμπονετικοί οι αρχαίοι! :g030:
.
Aυτή η νομοθεσία εμένα μου φαίνεται να στοχεύει στην προστασία των αγοριών σχολικής ηλικίας και να μην αφορά τη σχέση εραστή-ερωμένου, όπου ο δεύτερος ήταν πάντα στην εφηβική ηλικία και μόλις ενηλικιωνόταν η σχέση σταματούσε. Η ομοφυλοφιλία στην αρχαιοελληνική κοινωνία ήταν αποδεκτή μόνο σε αυτά τα αυστηρά προκαθορισμένα πλαίσια. Δες πάλι αυτό που έγραψα για τον έφηβο "Δημοκλή τον ωραίο". Το ότι τον πολιορκούσαν πολλοί εραστές κι αυτός τους απέφευγε και στο τέλος αναγκάστηκε να κόψει το γυμνάσιο και την παλαίστρα και να πηγαίνει σε ιδιωτικό λουτρό δείχνει ότι η παραπάνω νομοθεσία δεν αφορούσε τους 15-16χρονους έφηβους που σύχναζαν σε γυμνάσια και παλαίστρες αλλά μικρότερα αγόρια σχολικής ηλικίας.
Νταρνάκας @ Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Ο Δημήτριος ο Πολιορκητής που κυνηγούσε τον Δημοκλή ήταν διαβόητος παιδεραστής. Π.χ. ο Πλούταρχος αναφέρει το εξής περιστατικό:

πυθόμενος δὲ αὖθις ἀσθενῶς ἔχειν αὐτὸν ἐβάδιζεν ὀψόμενος, καὶ τῶν καλῶν τινι περὶ θύρας ἀπήντησεν: εἰσελθὼν δὲ καὶ καθίσας παρ᾽ αὐτὸν ἥψατο τῆς χειρός: ἐκείνου δὲ εἰπόντος ὅτι νῦν ὁ πυρετὸς ἀποκεχώρηκεν, ‘ἀμέλει, παιδίον,’ ἔφη, ‘καὶ ἐμοὶ νῦν περὶ θύρας ἀπιὼν ἀπήντηκε.
μαθαίνοντας (ο πατέρας του Δημήτριου Αντίγονος) ότι ήταν άρρωστος πήγε να τον δει και συνάντησε έξω από την πόρτα κάποιο από τους ωραία αγόρια. Αφού μπήκε μέσα και κάθισε δίπλα του του έπιασε το χέρι, κι εκείνος του είπε ότι τώρα του είχε φύγει ο πυρετός, "φυσικά, παιδί μου", απάντησε, "μόλις τον συνάντησα κι εγώ έξω από την πόρτα".
Πλούταρχος, Δημήτριος 19.5
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... ection%3D5

Και για να μην υπάρχει καμιά παρανόηση για το τι έκανε στο δωμάτιό του ο Δημήτριος με τους "καλούς" και τι είδους σχέση είχε μαζί τους, το παρακάτω απόσπασμα επίσης του Πλούταρχου δεν αφήνει καμιά αμφιβολία:

Δημήτριος δέ, τὴν Ἀθηνᾶν αὐτῷ προσῆκον, εἰ δἰ ἄλλο μηδέν, ὥς γε πρεσβυτέραν ἀδελφὴν αἰσχύνεσθαι ῾τοῦτο γὰρ ἐβούλετο λέγεσθαἰ, τοσαύτην ὕβριν εἰς παῖδας ἐλευθέρους καὶ γυναῖκας ἀστὰς κατεσκέδασε τῆς ἀκροπόλεως ὥστε δοκεῖν τότε μάλιστα καθαρεύειν τὸν τόπον, ὅτε Χρυσίδι καὶ Λαμίᾳ καὶ Δημοῖ καὶ Ἀντικύρᾳ, ταῖς πόρναις ἐκείναις, συνακολασταίνοι.
Ο Δημήτριος όμως, ο οποίος όφειλε να σέβεται την Αθηνά, αν όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά σαν να ήταν η μεγαλύτερή του αδελφή, διότι αυτό ήθελε να λέγεται, διέπραξε τόσες πολλές αισχρότητες και με ελεύθερα αγόρια και με γυναίκες Αθηναίες στην ακρόπολη ώστε αποφασίστηκε να γίνει τελετή εξαγνισμού του τόπου, όταν αυτός επιδιδόταν σε ακολασίες μαζί με τις πόρνες εκείνες, τη Χρυσίδα, τη Λαμία, τη Δημώ και την Αντίκυρα.
Πλούταρχος, Δημήτριος 24.1
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... ection%3D1

Οι παιδεραστικοί έρωτες καμιά φορά προκαλούσαν μέχρι και αντιζηλίες και έχθρες ανάμεσα σε πολιτικούς, όπως αυτή ανάμεσα στον Θεμιστοκλή και τον Αριστείδη:

καίτοι δοκεῖ παντάπασιν ἡ πρὸς τοῦτον ἔχθρα μειρακιώδη λαβεῖν ἀρχήν: ἠράσθησαν γὰρ ἀμφότεροι τοῦ καλοῦ Στησίλεω, Κείου τὸ γένος ὄντος, ὡς Ἀρίστων ὁ φιλόσοφος ἱστόρηκεν.
Αν και όλοι νομίζουν ότι η έχθρα του προς αυτόν (του Θεμιστοκλή προς τον Αριστείδη) είχε ως αφορμή κάποιον νεαρό: διότι και οι δύο αγάπησαν τον όμορφο Στησίλεω ο οποίος ήταν από την Κέα, όπως έγραψε ο Αρίστων ο φιλόσοφος.
Πλούταρχος, Θεμιστοκλής 3.1
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... ection%3D1

Άλλοι πάλι ερωτεύονταν τόσο παράφορα ένα "μειράκιο" ώστε έφταναν μέχρι και στην αυτοκτονία αν τους απέρριπτε:

πρὸ δὲ τῆς ἐσόδου τῆς ἐς Ἀκαδημίαν ἐστὶ βωμὸς Ἔρωτος ἔχων ἐπίγραμμα ὡς Χάρμος Ἀθηναίων πρῶτος Ἔρωτι ἀναθείη. τὸν δὲ ἐν πόλει βωμὸν καλούμενον Ἀντέρωτος ἀνάθημα εἶναι λέγουσι μετοίκων, ὅτι Μέλης Ἀθηναῖος μέτοικον ἄνδρα Τιμαγόραν ἐρασθέντα ἀτιμάζων ἀφεῖναι κατὰ τῆς πέτρας αὑτὸν ἐκέλευσεν ἐς τὸ ὑψηλότατον αὐτῆς ἀνελθόντα: Τιμαγόρας δὲ ἄρα καὶ ψυχῆς εἶχεν ἀφειδῶς καὶ πάντα ὁμοίως κελεύοντι ἤθελε χαρίζεσθαι τῷ μειρακίῳ καὶ δὴ καὶ φέρων ἑαυτὸν ἀφῆκε: Μέλητα δέ, ὡς ἀποθανόντα εἶδε Τιμαγόραν, ἐς τοσοῦτο μετανοίας ἐλθεῖν ὡς πεσεῖν τε ἀπὸ τῆς πέτρας τῆς αὐτῆς καὶ οὕτως ἀφεὶς αὑτὸν ἐτελεύτησε. καὶ τὸ ἐντεῦθεν δαίμονα Ἀντέρωτα τὸν ἀλάστορα τὸν Τιμαγόρου κατέστη τοῖς μετοίκοις νομίζειν.
Πριν από την είσοδο της Ακαδημίας υπάρχει βωμός του Έρωτα με την επιγραφή ότι ο Χάρμος ήταν ο πρώτος Αθηναίος που αφιέρωσε μνημείο στον Έρωτα. Ενώ για τον βωμό στην πόλη που ονομάζεται του Αντέρωτα, λέγεται ότι είναι αφιέρωμα των μετοίκων, διότι ο Μέλης ο Αθηναίος απέρριψε τον έρωτα του Τιμαγόρα του μετοίκου λέγοντάς του να ανεβεί στο ψηλότερο σημείο του βράχου και να πέσει από κει. Κι ο Τιμαγόρας που δε νοιαζόταν για τη ζωή του και ήθελε να ικανοποιήσει κάθε χατίρι του νεαρού, ανέβηκε και έπεσε. Όταν όμως τον είδε νεκρό ο Μέλης, τόσο πολύ μετάνιωσε ώστε έπεσε κι αυτός από τον ίδιο βράχο και πέθανε έτσι. Κι από τότε οι μέτοικοι καθιέρωσαν τη λατρεία του θεού Αντέρωτα, του εκδικητή του Τιμαγόρα.
Παυσανίας, Ελλάδος περιήγησις, 1.30.1
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... ection%3D1
Μην προσπαθείτε λοιπόν να εξηγήσετε τα ήθη και τη νοοτροπία της κοινωνίας εκείνης μέσω των αντίστοιχων σημερινών.
Μοιρίδιοι κλωστῆρες, πανάφυκτον ἀνάγκῃ ζεῦγμ’ ἐπὶ δυστήνοις παισὶ βροτῶν θέμενοι, ἠγάγετο με ποτέ ἱμερτοῦ πρὸς φάος ἠελίου.

Άβαταρ μέλους
Νταρνάκας
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 15:41
Phorum.gr user: Νταρνάκας
Τοποθεσία: Εμμανουήλ Παπάς Σερρών

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νταρνάκας » 16 Μάιος 2018, 23:02

Τι συμπέρασμα βγάζετε από την περιγραφή της σχέσης εραστή-ερωμένου από τον Σωκράτη στο παρακάτω απόσπασμα του "Φαίδρου";

Ο αγαπώμενος λοιπόν, επειδή λατρεύεται ως άλλος Θεός υπό του εραστού του έχοντος ειλικρινή και όχι υποκριτικήν αγάπην, είναι και αυτός φυσικά φίλος προς τον λάτρην του, αν και προηγουμένως υπό των συμμαθητών του και των άλλων είχεν ακούσει διαβολάς ότι είναι αισχρά πράξις να πλησιάζη εραστήν, και αν και ένεκα των λόγων αυτών απώθησε τον εραστήν τούτον· αλλά με την παρέλευσιν του χρόνου η ηλικία και το μοιραίον τον φέρουν εις το σημείον ώστε να δεχθή την συναναστροφήν του. Διότι δεν είναι βεβαίως πεπρωμένον δύο κακοί να γίνωσί ποτε φίλοι, ουδέ δύο αγαθοί να μη ανταγαπώνται. Όταν δε ο αγαπώμενος σχετισθή και δεχθή την συνομιλίαν και συναναστροφήν του ερώντος, λαμβάνων εκ του πλησίον πείραν της ευνοίας εκπλήσσεται διαισθανόμενος ότι ουδ' όλοι μαζί οι άλλοι φίλοι και συγγενείς παρέχουν φιλίαν ίσης μοίρας με την φιλίαν του ενθέου εραστού. Όταν δε παρατείνεται η σχέσις αύτη, και ο αγαπώμενος έρχεται εις επαφήν εις τα γυμναστήρια και εις τας άλλας συναναστροφάς με εκείνον, τότε πλέον η πηγή εκείνη του ρεύματος, το οποίον ο Ζευς αγαπών τον Γανυμήδην (41) ωνόμασεν ίμερον, αθρόα φερομένη προς τον εραστήν, εισρέει εις την ψυχήν αυτού, και όταν γεμίση εξ αυτής, η λοιπή εκχύνεται προς τα έξω· και καθώς πνοή ανέμου ή κάποια αντήχησις από τα λεία και στερεά σώματα, τα οποία προσβάλλει, αναπηδά πάλιν φερομένη προς το σώμα, εξ ού εξήλθεν, έτσι και το ρεύμα του κάλλους πάλιν επιστρέφει εις τον ωραίον παίδα διά των ομμάτων, διά των οποίων φύσει φθάνει εις την ψυχήν, και αφού αναπτερώση τους πόρους των πτερών, τρέφει και παρορμά εις πτεροφυίαν, και την ψυχήν του αγαπωμένου εξ άλλου γεμίζει με έρωτα. Αγαπά μεν λοιπόν και αυτός χωρίς να γνωρίζη τίνα· και ούτε συνείδησιν του πάθους του έχει ούτε δύναται να το εξηγήση, αλλ' ωσάν από άλλον να έχη αποκτήσει πονόμματον, δεν δύναται να εξηγήση την αιτίαν της ασθενείας του, του διαφεύγει δε ότι τον εαυτόν του βλέπει εντός του εραστού του ως εντός καθρέπτου. Και όταν εκείνος είναι παρών παύει η οδύνη του καθώς ομοίως παύει και εις εκείνον· όταν δε είναι μακράν του κατά τον αυτόν τρόπον πάλιν ποθεί και ποθείται, αποδίδων ως αντέρωτα την εντός της ψυχής του αντανάκλασιν της αγάπης του εραστού του· ονομάζει δε τον έρωτά του, και νομίζει αυτόν, φιλίαν και ουχί έρωτα· επιθυμεί δε σχεδόν ομοίως ως ο εραστής, αν και κάπως ασθενέστερον, να τον βλέπη, να τον εγγίζη, να τον ασπάζεται, να συγκοιμάται με αυτόν· και μάλιστα κατόπιν, ως είναι επόμενον, γρήγορα κάμνει ταύτα. Κατά την συγκοίμησιν λοιπόν ο ακόλαστος ίππος του ερώντος έχει τι να είπη εις τον ηνίοχον και απαιτεί ν' απολαύση στιγμιαίαν ηδονήν αντί των πολλών κόπων του· ο δε [όμοιος] ίππος του παιδός ουδέν μεν έχει να είπη, αλλ' οργών από επιθυμίαν, ην αγνοεί, περιβάλλει και ασπάζεται τον εραστήν ως τον αγαπητότατον· ενώ δε αναπαύονται πλησίον αλλήλων, αυτός μεν δεν δύναται εκ μέρους του ν' αρνηθή καμμίαν χάριν να κάμη, εάν παρακληθή παρά του εραστού, αλλ' ο ομόζυγος ίππος και ο ηνίοχος ανθίστανται εις αυτόν από εντροπήν και από ορθάς σκέψεις.

Εάν μεν λοιπόν το ευγενέστερον μέρος της διανοίας νικήση και οδηγήση εις σώφρονα τρόπον ζωής και εις φιλοσοφίαν αυτούς, τότε με μεγάλην ευτυχίαν και ομόνοιαν διέρχονται τον ενταύθα βίον συγκρατούντες τους εαυτούς των εις κοσμιότητα, υποδουλώσαντες το μέρος της ψυχής εξ ου η κακία εγεννάτο και ελευθερώσαντες εκείνο εξ ου η αρετή· μετά δε το τέλος πλέον της ζωής των αναλαμβάνουσι τα πτερά των και γίνονται ελαφροί νικήσαντες το έν των τριών παλαισμάτων των [δυναμένων να κληθώσιν] αληθώς Ολυμπιακών (42), και του οποίου μεγαλύτερον αγαθόν δεν δύναται να χορηγήση εις τον άνθρωπον ούτε η θεία μανία. Εάν τουναντίον μεταχειρίζωνται τρόπον ζωής κάπως αγοραίον και αντίθετον προς την φιλοσοφίαν, αν και έντιμον, είναι ενδεχόμενον εν καιρώ μέθης ή άλλης τινός αμελείας οι ακόλαστοι ίπποι και των δύο, καταλαβόντες τας ψυχάς απροφυλάκτους, να συνάψωσιν αυτάς εις έν, και να προτιμήσωσι την υπό του όχλου μακαριζομένην εκλογήν, και να επιδοθώσιν εις την απόλαυσιν· και μετά την εκπλήρωσιν ακολουθούσι κατόπιν την αυτήν οδόν, αλλά σπανίως, επειδή η πράξις των δεν επιδοκιμάζεται από όλην την διάνοιαν. Φίλοι μεν λοιπόν εξακολουθούσι να είναι και αυτοί μεταξύ των, αλλ' ολιγώτερον από τους αγνώς αγαπωμένους εκείνους, και καθ' όλον τον χρόνον καθ' ον διαρκεί ο έρως και όταν παύση, επειδή νομίζουσιν ότι έχουσι δώσει και έχουσι λάβει τας μεγίστας διαβεβαιώσεις φιλίας, τας οποίας δεν είναι θεμιτόν να παραβώσιν ελθόντες ποτέ εις έχθραν. Όταν δε τελευτήσωσι ναι μεν άπτεροι εξέρχονται του σώματος, αλλά τείνοντες όμως προς πτέρωσιν, ώστε δεν κερδίζουν μικρόν βραβείον διά την ερωτικήν των μανίαν· διότι νόμος δεν επιτρέπει εις εκείνους, οι οποίοι έχουσιν αρχίσει την επουράνιον πορείαν να καταβώσιν εις το σκότος και υπό την γην, αλλά παρέχει εις αυτούς να συνδιάγωσι ζωήν λαμπράν και να πορεύωνται μαζί ευδαίμονες, και όταν αποκτήσωσι πτερά ν' αποκτήσωσι και οι δύο μαζί χάριν του έρωτος όστις τους συνέδεσε.

http://www.hellenicaworld.com/Greece/Li ... naris.html
Μοιρίδιοι κλωστῆρες, πανάφυκτον ἀνάγκῃ ζεῦγμ’ ἐπὶ δυστήνοις παισὶ βροτῶν θέμενοι, ἠγάγετο με ποτέ ἱμερτοῦ πρὸς φάος ἠελίου.

Άβαταρ μέλους
Yochanan
Δημοσιεύσεις: 16492
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44
Phorum.gr user: Yochanan

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 16 Μάιος 2018, 23:03

Τώρα που γυρίζει Δάρναξ, μήπως έχεις υπ'οψιν σου αυτό το απόσπασμα από εναν πλατωνικο διάλογο που είναι ο Σωκράτης αναψοκοκινισμένος σε ένα στάδιο/γυμναστήριο και ξερογλύφεται για ένα τεκνό εκεί; Είναι πολύ χαρακτηριστικό.
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.

Nero

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nero » 16 Μάιος 2018, 23:08

Yochanan έγραψε:
16 Μάιος 2018, 23:03
Τώρα που γυρίζει Δάρναξ, μήπως έχεις υπ'οψιν σου αυτό το απόσπασμα από εναν πλατωνικο διάλογο που είναι ο Σωκράτης αναψοκοκινισμένος σε ένα στάδιο/γυμναστήριο και ξερογλύφεται για ένα τεκνό εκεί; Είναι πολύ χαρακτηριστικό.
λες αυτό που έκαναν άλμα σε μήκος και είδες το κωλαράκι που άφησε αποτύπωμα στη άμμο και τα έπαιξε?(πλατωνικά πάντα) :P

Άβαταρ μέλους
Yochanan
Δημοσιεύσεις: 16492
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44
Phorum.gr user: Yochanan

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 16 Μάιος 2018, 23:11

Nero έγραψε:
16 Μάιος 2018, 23:08
Yochanan έγραψε:
16 Μάιος 2018, 23:03
Τώρα που γυρίζει Δάρναξ, μήπως έχεις υπ'οψιν σου αυτό το απόσπασμα από εναν πλατωνικο διάλογο που είναι ο Σωκράτης αναψοκοκινισμένος σε ένα στάδιο/γυμναστήριο και ξερογλύφεται για ένα τεκνό εκεί; Είναι πολύ χαρακτηριστικό.
λες αυτό που έκαναν άλμα σε μήκος και είδες το κωλαράκι που άφησε αποτύπωμα στη άμμο και τα έπαιξε?(πλατωνικά πάντα) :P
Τη συγκεκριμένη λεπτομέρεια δε τη θυμάμαι* αλλά ταιριάζει με το όλο σκηνίκο που έχω συγκρατήσει.


*δεν μου αποτυπώθηκε στη μνήμη :003:
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17524
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 16 Μάιος 2018, 23:38

Έψαξα και εγώ, αλλά μόνον αυτό βρήκα: http://www.saint.gr/12/biblebooks.aspx

Δαβίδ: Βασιλείων Β':
1:26 ἀλγῶ ἐπὶ σοί, ἀδελφέ μου ᾿Ιωνάθαν· ὡραιώθης μοι σφόδρα, ἐθαυμαστώθη ἡ ἀγάπησίς σου ἐμοὶ ὑπὲρ ἀγάπησιν γυναικῶν

Μετάφραση:
1:26 Αδελφέ μου Ιωνάθαν, πονώ δια τον θάνατόν σου ! Υπήρξες δι' εμέ το ωραιότερον πρόσωπον. Σε ηγάπησα περισσότερον, από όσον είναι δυνατόν να αγαπηθή μία γυναίκα. Πως έπεσαν οι δυνατοί !

Ξεκάθαρο και τίμιο come out! Όχι σνα τα αρχαιοελληνικά που μάλλον αυτό λέει, φαίνεται ότι κλπ.

Και μην ξαναρχίσεις τα Jewno, στο είχα πει και στο παλιό, η δράση φέρνει αντίδραση.
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών