sys3x έγραψε: ↑19 Μάιος 2018, 04:12
Αγις έγραψε: ↑19 Μάιος 2018, 04:04
Οταν ωριμάσει η τεχνολογία των ηλεκτρικών και πάψουν να είναι ψυχοβγάλτες ....
Μέχρι τότε κινηταράκια εσωτερικής καύσης 50 κυβικά σε σωστα στημένο μηχανάκι.
Ψυχοβγάλτες το λες για την φόρτιση /αυτονομία ή για το αρχικό κόστος κτήσης;
το λέει γιατί θέλει να μην αλλάξει τίποτα πιά, αμάν αυτά του διαβόλου κλπ, Κατά τα άλλα, πετάνε τα ηλεκτρικά, τα χιαομι δηλαδή, τα σοβαρά, τα κινέζικα. Τα παλιά οκ, δίκιο έχει ;)
sys3x έγραψε: ↑19 Μάιος 2018, 04:11
Για εξήγησε λίγο παραπάνω το θέμα με τις αναρτήσεις, αυτό με την ταχύτητα οκ, για τις λακκούβες το λες και γενικά για αυτά που βοηθούν οι αναρτήσεις;
δεν μπορώ συς γιατί τότε πράγματα όπως η εμπειρία θα μεταφερόταν, φαντάζεσαι έναν τέτοιο κόσμο; Σκέψου το όμως, πάνω απο τα 30 χιλιόμετρα θες αναρτήσεις, αν έχεις μέτριες και σε κάνουν να πάς μέχρι τα 80 με ασφάλεια, θα πέσεις με 80 όταν τις χρειαστείς.
Αυτό για την ταχύτητα ειναι το πιο γνωστό μυστικό νομίζω. Είναι πιο σημαντική η επιτάχυνση απο τα φρένα, τα ηλεκτρικά πάνε καλά εδώ. Θα δεις κάτι που συμβαίνει, και θα έχεις 2 τρόπους να μην σε αφορά αν έχεις και επιτάχυνση, έναν αν έχεις μόνο φρένα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
enaon την 19 Μάιος 2018, 04:21, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.