Σωστός.this_man έγραψε: ↑10 Ιουν 2019, 10:27Fixed.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑08 Ιουν 2019, 23:45Τον κυριάκο τον ψηφίζομε αυτοί που παλεύουμε παλεύομε να τελειοποιήσομε το σύστημα
Μπακ ον τόπικ

Σωστός.this_man έγραψε: ↑10 Ιουν 2019, 10:27Fixed.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑08 Ιουν 2019, 23:45Τον κυριάκο τον ψηφίζομε αυτοί που παλεύουμε παλεύομε να τελειοποιήσομε το σύστημα
Για να δίνουν χρήμα έτσι σημαίνει ότι τέλος, πολύ λίγοι θα έχουν χρήμα για κατανάλωση και που σημαίνει ότι θα είναι δύσκολο να βγει, την υπερκατανάλωση απλά την ξεχνάμε.Ασέβαστος έγραψε: ↑10 Ιουν 2019, 10:22και με βασικο εισοδημα, παλι καπιταλισμος ειναι.Πάνας έγραψε: ↑08 Ιουν 2019, 23:57Δεν νομίζω να ξεκινήσει από την Ελλάδα, σιγά σιγά συμβαίνει, πρώτα η βασική σύνταξη, μετά το ΚΕΑ το οποίο θα περάσει σε όλους σε κάποια φάση... είναι αυτό που ονομάζουν βασικό εισόδημα.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑08 Ιουν 2019, 23:54Μια χαρά τα λέει ο Γιανης στη θεωρία.
Συμφωνώ. Απλά πιστεύω ότι το να ξεκινήσει το νέο μοντέλο από την Ελλάδα θα καταλήξει στη δυσφήμιση και απαξίωση του.
Το οποίο βέβαια θα είναι ανάλογο της οικονομίας της κάθε χώρας. Εδώ γελάμε ή κλαίμε;
Πόσο εύκολα ξεχνάμε
Τα κατεβατά που ποστάρεις αναφέρονται στο ΑΡΝΗΤΙΚΌ δικαίωμα των ανθρώπων να έχουν πρόσβαση σε αυτά τα αγαθά, όχι στην ΘΕΤΙΚΗ απαίτηση κάποιο κεντρικό κράτος να τα εξασφαλίζει ΜΑΓΙΚΆ για τους πολίτες του.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑19 Ιουν 2019, 20:28Πόσο εύκολα ξεχνάμε
https://www.amnesty.gr/universal-declar ... man-rights
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜAΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Η Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, που υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών στις 10 Δεκεμβρίου του 1948, ήταν το αποτέλεσμα των συνεπειών του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Στις 10 Δεκεμβρίου 1948 η Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου υιοθετείται από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, με ψήφους 48 υπέρ, 0 κατά και 8 αποχές (όλο το σοβιετικό μπλοκ κρατών, η Νότια Αφρική και η Σαουδική Αραβία)
Προοίμιο
Επειδή η αναγνώριση της σύμφυτης αξιοπρέπειας καθώς και των ίσων και αναπαλλοτρίωτων δικαιωμάτων όλων των μελών της ανθρώπινης οικογένειας αποτελεί το θεμέλιο της ελευθερίας, της δικαιοσύνης και της ειρήνης στον κόσμο. Επειδή η παραγνώριση και η περιφρόνηση των δικαιωμάτων του ανθρώπου οδήγησαν σε πράξεις βαρβαρότητας που εξεγείρουν την ανθρώπινη συνείδηση, και η προοπτική ενός κόσμου όπου οι άνθρωποι θα απολαμβάνουν την ελευθερία του λόγου και της πίστης, λυτρωμένοι από τον τρόμο και την αθλιότητα, έχει διακηρυχθεί ως η πιο υψηλή επιδίωξη του ανθρώπου. Επειδή έχει ουσιαστική σημασία να προστατεύονται τα ανθρώπινα δικαιώματα από ένα καθεστώς δικαίου, ώστε το άτομο να μην αναγκάζεται να προσφεύγει, ως έσχατο καταφύγιο, στην εξέγερση κατά της τυραννίας και της καταπίεσης. Επειδή ...
Άρθρο 25
1. Κάθε άτομο έχει το δικαίωμα σε ένα βιοτικό επίπεδο ικανό να εξασφαλίσει στο ίδιο και στην οικογένειά του υγεία και ευημερία, ειδικότερα τροφή, ρουχισμό, κατοικία, ιατρική περίθαλψη, απαραίτητες κοινωνικές υπηρεσίες και κοινωνική ασφάλιση. Έχει επίσης δικαίωμα σε ασφάλιση για την ανεργία, την ασθένεια, την αναπηρία, τη χηρεία, τη γεροντική ηλικία, όπως και για όλες τις άλλες περιπτώσεις που στερείται τα μέσα για να συντηρηθεί, εξαιτίας περιστάσεων ανεξάρτητων από τη θέλησή του. 2. Η μητρότητα και η παιδική ηλικία δικαιούνται ειδική μέριμνα και περίθαλψη. Όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα αν έχουν γεννηθεί εντός ή εκτός γάμου, απολαμβάνουν την ίδια κοινωνική προστασία.
Άρθρο 24
Κάθε άτομο έχει το δικαίωμα στην ανάπαυση και στον ελεύθερο χρόνο, όπως και σε λογικό περιορισμό του χρόνου εργασίας καθώς και σε περιοδικές άδειες μετ’ αποδοχών.
DIOMEDESGR έγραψε: ↑19 Ιουν 2019, 20:39
Τα κατεβατά που ποστάρεις αναφέρονται στο ΑΡΝΗΤΙΚΌ δικαίωμα των ανθρώπων να έχουν πρόσβαση σε αυτά τα αγαθά, όχι στην ΘΕΤΙΚΗ απαίτηση κάποιο κεντρικό κράτος να τα εξασφαλίζει ΜΑΓΙΚΆ για τους πολίτες του.
Ο Σοσιαλισμός σας έχει κάνει τα μυαλά ΠΟΥΡΈ!
Μπορεί να υπάρχουν διαφωνίες, μπορεί τα παραπάνω να είναι ιδεατά πρότυπά ή ηθικιστικοί κανόνες και όχι σαφείς νομικές υποχρεώσεις,Αδιαίρετο
Η ΟΔΑΔ περιέχει τόσο οικονομικά, κοινωνικά και πολιτιστικά, όσο και αστικά και πολιτικά δικαιώματα, καθώς βασίζεται στην αρχή ότι τα διάφορα δικαιώματα μόνο συνδυασμένα μπορούν να υπάρξουν επιτυχώς:
Το ιδεώδες του ελεύθερου ανθρώπου, που απολαμβάνει αστική και πολιτική ελευθερία και είναι απελευθερωμένος από το φόβο και την αθλιότητα, μπορεί να επιτευχθεί μόνον εάν δημιουργηθούν συνθήκες κάτω από τις οποίες κάθε άνθρωπος θα μπορεί να απολαμβάνει τα αστικά και πολιτικά του δικαιώματα, καθώς και τα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτιστικά του δικαιώματα.
— Διεθνές Σύμφωνο για τα Αστικά και Πολιτικά Δικαιώματα & Διεθνές Σύμφωνο για τα Οικονομικά, Κοινωνικά και Πολιτιστικά Δικαιώματα, 1966
Αυτό θεωρείται αληθές, επειδή χωρίς αστικά και πολιτικά δικαιώματα, είναι αδύνατο η κοινωνία να διεκδικήσει οικονομικά, κοινωνικά και πολιτιστικά δικαιώματα. Παράλληλα, αν στερείται μέσων διαβίωσης και ενός λειτουργικού πλαισίου, το κοινό δεν μπορεί να διεκδικήσει ή να κάνει χρήση αστικών ή πολιτικών δικαιωμάτων (γνωστό ως θεωρία γεμάτης κοιλιάς).
Το αδιαίρετο και η αλληλεξάρτηση όλων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχουν επικυρωθεί από την Διακήρυξη της Βιέννης του 1993 και του Προγράμματος Δράσης:
Όλα τα δικαιώματα του ανθρώπου είναι παγκόσμια, αδιαίρετα, αλληλένδετα και αλληλοεξαρτώμενα. Η διεθνής κοινότητα πρέπει να αντιμετωπίζει τα δικαιώματα του ανθρώπου σφαιρικά και με τρόπο ισότιμο και δίκαιο, με τον ίδιο τρόπο και με την ίδια έμφαση.
— Διακήρυξη της Βιέννης και Πρόγραμμα Δράσης, Παγκόσμια Διάσκεψη για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, 14-25 Ιουνίου 1993, Βιέννη, Αυστρία[50]
(Η παραπάνω δήλωση υιοθετήθηκε και πάλι από την Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής του 2005 στη Νέα Υόρκη. Παράγραφος 121[51].)
Μολονότι έγιναν αποδεκτά από τους υπογράφοντες την ΟΔΑΔ, πρακτικά η πλειονότητα δεν δίνει την ίδια βαρύτητα στα διάφορα είδη δικαιωμάτων. Ορισμένοι δυτικοί πολιτισμοί έχουν εστιάσει συχνότερα στα αστικά και πολιτικά δικαιώματα, μερικές φορές εις βάρος οικονομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων, όπως το δικαίωμα στην εργασία, την εκπαίδευση, την υγεία και τη στέγαση.
Παρομοίως, οι ασιατικές και πρώην σοβιετικού μπλοκ χώρες έχουν την τάση να δίνουν προτεραιότητα στα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτιστικά δικαιώματα, αλλά σπανίως παρέχουν αστικά και πολιτικά δικαιώματα.
Έχει πλάκα που κατακεραυνώνεις τον μέσο πασοκατζή των 80s και 90s.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑10 Ιουν 2019, 11:29Σωστός.this_man έγραψε: ↑10 Ιουν 2019, 10:27Fixed.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑08 Ιουν 2019, 23:45Τον κυριάκο τον ψηφίζομε αυτοί που παλεύουμε παλεύομε να τελειοποιήσομε το σύστημα
Μπακ ον τόπικ
Αυτά που αναφέρεις δεν είναι τίποτε άλλο παρά ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΠΌΘΟΙ, εκ των οποίων σε πολλούς συμφωνώ ότι θα πρέπει να διέπουν τις ανθρώπινες κοινωνίες.
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑08 Ιουν 2019, 23:42Πολύ καλός. Αποτελεί μια αξιοπρεπή επιλογή για όσους δεν συμβιβάζονται αλλά θέλουν και παλεύουν να αλλάξουν το σύστημα
εντός των επόμενων 5-6 τι; Ημερών; Μηνών; Αιώνων; Δευτερολέπτων;Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: ↑21 Ιουν 2019, 00:57εντοςτων επομενων 5-6 θα εχουμε και αλλαγη του κοινωνιοικονομικου συστηματος μεσω της βιαιης εππικρατησης του εθνικοκοινωνισμου
Γαληνός έγραψε: ↑09 Ιουν 2019, 12:21ο νεοφιλελευθερισμός, έχει γίνει κάτι σαν τον ναζισμό ή τον σταλινισμό, δηλαδή άλλη μια μορφή απάνθρωπης καταπίεσης
με τον εχθρό να είναι αόρατος
θα έπρεπε το βασικό εισόδημα/στέγη/ένδυση/μεταφορές/internet κλπ να θεωρoύνται ατομικά δικαιώματα και να προστατεύονται από τον ΟΗΕ και τα διεθνή δικαστήρια όπως η ελευθερία στην έκφραση
η οικονομία της αγοράς δεν πρέπει να καταπιέζει τις πολιτικές ελευθερίες και τα ατομικά δικαιώματα
νηστικός/άνεργος/φτωχός = δεν έχω ατομικά δικαιώματα (μόρφωση/υγεία/ελευθερία)
όλα αυτά είναι παρεμβάσεις/ρυθμίσεις της αγοράς από το κράτος -
μόνο οι νεοφιλελεύθεροι διαφωνούν 100%
σοσιαλδημοκρατία (από αριστερά) - φιλελευθερισμός (από κέντρο) και κοινωνική δεξιά (από δεξιά) , δεν έχουν πρόβλημα