α) Άσυλο έχουν ΟΛΑ τα πανεπιστήμια και τα τει
β) Κρίνοντας από τη γεωγραφία της πόλης που μένω (Θεσσαλονίκη) συμπεραίνω ότι πολύ εύκολα θα μπορούσαν να κάνουν ενέργειες πχ στο Πανόραμα και να κρυφτούν μετά στο δάσος που είναι ακριβώς δίπλα. Αντιθέτως τα επεισόδια γίνονται πάντα στο κέντρο σε μια ακτίνα αρκετά μακρυά από το πανεπιστήμιο. Υποθέτω ότι το ίδιο ισχύει και για την Αθήνα.
γ) Αν τα Εξάρχεια είναι το σπίτι τους, είναι πάρα πολύ ηλίθιο να καις και να ρημάζεις το σπίτι σου σε ένδειξη διαμαρτυρίας και να αφήνεις τους ταξικούς-ιδεολογικούς-ξέρω γω τι εχθρούς στην ησυχία τους.
δ) Δεν ξέρω και πολύ από Αθήνα, αλλά έχω την αίσθηση ότι τα Εξάρχεια είναι κολλητά με το Κολωνάκι.
Θα σου πω την γνώμη μου χωρίς να έχει και κάποια ιδιαίτερη αξία αφού δεν έχω σχέσεις με τον αναρχομπάχαλο χώρο ούτε καν γνωστούς να ρωτήσω.
Η Αθήνα έχει τρένο και πλέον και μετρό και είναι πολύ εύκολο να φτάσεις στην Ομόνοια που είναι 5 λεπτά από τα Εξάρχεια. Το Πολυτεχνείο είναι σημείο αναφοράς και για ιστορικούς λόγους. Μπροστά και πλάι υπάρχουν μεγάλοι δρόμοι που μάλλον βοηθούν σε θεαματικές ενέργειες, οδοφράγματα, πετροπόλεμο κλπ Αν και όποτε γίνει ντου από την Αστυνομία υπάρχουν η εύκολη καταφυγή μέσα στο κτίριο, κάτι που γίνεται παραδοσιακά. Νομίζω ότι έχει αποδειχτεί στην πράξη δύσκολο να μπλοκαριστούν οι δρόμοι όσες φορές έχει επιχειρηθεί, άρα κάτι λέει αυτό. Το να κατέφευγαν πχ σε δάσος όπως λες μάλλον θα διευκόλυνε την σύλληψή τους. Επίσης λόγω των μέσων που οδηγούν στο κέντρο είναι εύκολο να έχεις γρήγορα συγκέντρωση ομοϊδεατών από άλλες περιοχές. Έχει λεχθεί ότι πολλοί μπάχαλοι είναι γόνοι πλουσίων οικογενειών που μένουν στα Βόρεια προάστια. Δεν το γνωρίζω. Αλλά έχω συναντήσει πιτσιρίκια να βγαίνουν από το τρένο ρωτώντας που είναι το Πολυτεχνείο (σε βραδιές έντασης), που σημαίνει ότι σίγουρα δεν μένουν κοντά στο κέντρο της Αθήνας.
Ως προς αυτά που λέει ο Ορέστης και ο vantono για τα Εξάρχεια. Κυκλοφορείς άνετα την μέρα και την νύχτα για δουλειά κλπ αρκεί φαντάζομαι να μην έχεις κάτι στην εμφάνισή σου που θα αποτελούσε κόκκινο πανί. Ναι, μπορεί να σε κλέψουν ή να πατήσεις καμιά σύριγγα στο δρόμο αλλά αυτό συμβαίνει και σε άλλες περιοχές. Ωστόσο επεισόδια εκεί μπορεί να γίνουν ανά πάσα στιγμή και γίνονται αρκετά συχνά. Για πλάκα μπορεί να αποκτήσεις σπασμένο τζάμι στο αμάξι ή και να στο κάψουν ολοσχερώς και να μην ξέρεις το γιατί. Αυτό δεν γίνεται με την ίδια συχνότητα αλλού.
Όσοι σκέφτονται αποκλεισμούς και ξύλο, δεν ξέρουν καν τη "γεωγραφία" των Εξαρχείων. Η αλήθεια είναι ότι όντως θα μπορούσε να είναι η Μονμάρτη της Αθήνας, γιατί πέρα από το αβανγκαρντίστικο περιβάλλον που ανέφερε η Αθηνά, τα ακίνητα που υπάρχουν στην περιοχή είναι ιδανικά για αναπλάσεις χώρων. Υπάρχουν δεκάδες νεοκλασσικά, ανηφοριές και κατηφοριές με σκαλάκια και πολλές πολυκατοικίες του μεσοπολέμου με καλή αρχιτεκτονική. Τα τελευταία χρόνια, έχει πέσει μια γενική μιζέρια στο περιβάλλον αλλά τα περισσότερα μαγαζιά της περιοχής είναι απολύτως κυρπαντελίδικα (κυριλάτα ή τελείως μικροαστικά). Τα καφέ, μπαράκια, μεζεδομάγαζα είναι ίδια με αυτά που υπάρχουν παντού.Το ότι υπάρχουν κάποια γκράφιτις στα μαγαζιά που έχουν κλείσει ή κάποια τατουτζίδικα δε λέει κάτι. Αυτά κατάντησαν σαν τα νυχάδικα, που επίσης υπάρχουν παντού. Με λίγα λόγια, το 90% των ανθρώπων που ζει εκεί, είναι τελείως κανονικοί άνθρωποι όπως σε όλες τις άλλες γειτονιές. Τα μπαχαλάκια που κάνουν ιστορίες, είναι κυρίως πιτσιρικαρία που έρχεται τα βράδυα από άλλες περιοχές για να ζήσει το επαναστατικό παραμύθι και να το συνδυάσουν με κάποια απαλλοτρίωση σε μικρομάγαζα, ένεκα αστυνομικής απουσίας και ελευθεριακής δικαιολογίας, τι πιο εύκολο; Το πρόβλημα είναι ότι αυξήθηκε η εγκληματικότητα από τους παραβατικούς πρόσφυγες που μαζεύτηκαν εκεί λόγω άβατου. Τώρα κλαίγονται και τα αναρχομπάχαλα για τις συνέπειες της πολυπολιτισμικότητας αλλά ουσιαστικώς αυτοί ήταν που τους πρόσφεραν άσυλο. Ας πρόσεχαν.
Ε, τι να γίνει; Δεν παίζει άλλη περιοχή με θεσμικό αναρχομπαχαλικό άσυλο.
Κι αυτό το έχουμε πει από την αρχή αλλά οοοοοόχι, αν δεν προχωρήσετε στη διύλιση του μενιδιακού κώνωπος, στην ό,τι να' ναι αμπελοφιλοσοφία και στη σύγκριση με το βίβερε περικολοζαμέντε άλλων περιοχών, θα σκάσετε.
Ναι, βλέπουμε και στα ΖεφυροΜενίδια και τα υπόλοιπα, που δεν παίζει "θεσμικό αναρχομπαχαλικό άσυλο",πως επεμβαίνει έγκαιρα η αστυνομία και επιβάλλει την τάξη Οτι στα Εξάρχεια δηλαδή, το θεσμικό αναρχομπαχαλικό άσυλο είναι που δένει τα χέρια της αστυνομίας. Όλες τις αλλες περιοχές τις εχουμε ξεβρωμίσει, αλλά ρε γαμώτο δεν μας αφήνουν να μπούμε στα Εξάρχεια
Κομπλέ, καταλήγουμε οτι το θεμα σας για αλλη μια φορα, σχετικα με τα Εξάρχεια, ειναι αμιγώς πολιτικό (και οχι ευρύτερα κοινωνικό) και λήγουμε την κουβέντα γιατι δεν οδηγει και πουθενα, κάνουμε κύκλους.
Στα Ζεφυρομενίδια ζουνε τα τσιράκια της μαφίας και στα εξάρχεια ζουν οι παρακρατικοί. Συνεπώς δεν υπάρχει καμιά φοβερή πολιτική βούληση να καθαρίσουν οι περιοχές. Η διοίκηση της αστυνομίας δεν θέλει να μπει στη φασαρίες και να σπάει αυγά και οι αστυνομικοί είναι εξακριβωμένο ότι έχουν και χίλια προβλήματα λόγω μή χρηματοδότησης, βαριούνται και τη ζωή τους κι αν δεν υπάρξουν σαφείς εντολές η μη τήρηση των οποίων θα έχει συγκεκριμένες συνέπειες, δεν ξεκουνιούνται.
Quoted as true! Kαι δεν ειναι μονο αυτο ολη α(χ)ριστερα συμπεριλαμβανομενων των Ιεχωβαδων του Περισσσου προτεινουν την αδρανεια και την ελευθερη εισοδο δια της λαθραιας οδου των λαθρομεταναστων.Ε λοιπον η αδρανεια ειναι εχθρος της προοδου.Αν το κοκοε ειχε αμεσες προτασεις για την εξολοθρευση των εγκληματιων θα τους ψηφιζα δαγκωτο.
Ας μην μας κλαιγονται λοιπον οι Ιεχωβαδες του Περισσου για τα σταθερα χαμηλα ποσοστα τους.Αυτα απο μενα.
Θα σου πω την γνώμη μου χωρίς να έχει και κάποια ιδιαίτερη αξία αφού δεν έχω σχέσεις με τον αναρχομπάχαλο χώρο ούτε καν γνωστούς να ρωτήσω.
Η Αθήνα έχει τρένο και πλέον και μετρό και είναι πολύ εύκολο να φτάσεις στην Ομόνοια που είναι 5 λεπτά από τα Εξάρχεια. Το Πολυτεχνείο είναι σημείο αναφοράς και για ιστορικούς λόγους. Μπροστά και πλάι υπάρχουν μεγάλοι δρόμοι που μάλλον βοηθούν σε θεαματικές ενέργειες, οδοφράγματα, πετροπόλεμο κλπ Αν και όποτε γίνει ντου από την Αστυνομία υπάρχουν η εύκολη καταφυγή μέσα στο κτίριο, κάτι που γίνεται παραδοσιακά. Νομίζω ότι έχει αποδειχτεί στην πράξη δύσκολο να μπλοκαριστούν οι δρόμοι όσες φορές έχει επιχειρηθεί, άρα κάτι λέει αυτό. Το να κατέφευγαν πχ σε δάσος όπως λες μάλλον θα διευκόλυνε την σύλληψή τους. Επίσης λόγω των μέσων που οδηγούν στο κέντρο είναι εύκολο να έχεις γρήγορα συγκέντρωση ομοϊδεατών από άλλες περιοχές. Έχει λεχθεί ότι πολλοί μπάχαλοι είναι γόνοι πλουσίων οικογενειών που μένουν στα Βόρεια προάστια. Δεν το γνωρίζω. Αλλά έχω συναντήσει πιτσιρίκια να βγαίνουν από το τρένο ρωτώντας που είναι το Πολυτεχνείο (σε βραδιές έντασης), που σημαίνει ότι σίγουρα δεν μένουν κοντά στο κέντρο της Αθήνας.
Ως προς αυτά που λέει ο Ορέστης και ο vantono για τα Εξάρχεια. Κυκλοφορείς άνετα την μέρα και την νύχτα για δουλειά κλπ αρκεί φαντάζομαι να μην έχεις κάτι στην εμφάνισή σου που θα αποτελούσε κόκκινο πανί. Ναι, μπορεί να σε κλέψουν ή να πατήσεις καμιά σύριγγα στο δρόμο αλλά αυτό συμβαίνει και σε άλλες περιοχές. Ωστόσο επεισόδια εκεί μπορεί να γίνουν ανά πάσα στιγμή και γίνονται αρκετά συχνά. Για πλάκα μπορεί να αποκτήσεις σπασμένο τζάμι στο αμάξι ή και να στο κάψουν ολοσχερώς και να μην ξέρεις το γιατί. Αυτό δεν γίνεται με την ίδια συχνότητα αλλού.
Θα έβγαζε νόημα αυτό εάν ήταν οπαδοί ποδοσφαιρικής ομάδας κι απλά θέλανε να δημιουργήσουνε φασαρία και βαβούρα. Αυτοί υποτίθεται πολεμάνε τον ταξικό-whatever οχτρό καίγοντας τη γειτονιά τους και το αυτοκίνητο του γείτονά τους ενώ ο ταξικός-whatever οχτρός κοιμάται ήσυχα ήσυχα στο σπιτάκι του. Δε βγάζει νόημα...
Όσοι σκέφτονται αποκλεισμούς και ξύλο, δεν ξέρουν καν τη "γεωγραφία" των Εξαρχείων. Η αλήθεια είναι ότι όντως θα μπορούσε να είναι η Μονμάρτη της Αθήνας, γιατί πέρα από το αβανγκαρντίστικο περιβάλλον που ανέφερε η Αθηνά, τα ακίνητα που υπάρχουν στην περιοχή είναι ιδανικά για αναπλάσεις χώρων. Υπάρχουν δεκάδες νεοκλασσικά, ανηφοριές και κατηφοριές με σκαλάκια και πολλές πολυκατοικίες του μεσοπολέμου με καλή αρχιτεκτονική. Τα τελευταία χρόνια, έχει πέσει μια γενική μιζέρια στο περιβάλλον αλλά τα περισσότερα μαγαζιά της περιοχής είναι απολύτως κυρπαντελίδικα (κυριλάτα ή τελείως μικροαστικά). Τα καφέ, μπαράκια, μεζεδομάγαζα είναι ίδια με αυτά που υπάρχουν παντού.Το ότι υπάρχουν κάποια γκράφιτις στα μαγαζιά που έχουν κλείσει ή κάποια τατουτζίδικα δε λέει κάτι. Αυτά κατάντησαν σαν τα νυχάδικα, που επίσης υπάρχουν παντού. Με λίγα λόγια, το 90% των ανθρώπων που ζει εκεί, είναι τελείως κανονικοί άνθρωποι όπως σε όλες τις άλλες γειτονιές. Τα μπαχαλάκια που κάνουν ιστορίες, είναι κυρίως πιτσιρικαρία που έρχεται τα βράδυα από άλλες περιοχές για να ζήσει το επαναστατικό παραμύθι και να το συνδυάσουν με κάποια απαλλοτρίωση σε μικρομάγαζα, ένεκα αστυνομικής απουσίας και ελευθεριακής δικαιολογίας, τι πιο εύκολο; Το πρόβλημα είναι ότι αυξήθηκε η εγκληματικότητα από τους παραβατικούς πρόσφυγες που μαζεύτηκαν εκεί λόγω άβατου. Τώρα κλαίγονται και τα αναρχομπάχαλα για τις συνέπειες της πολυπολιτισμικότητας αλλά ουσιαστικώς αυτοί ήταν που τους πρόσφεραν άσυλο. Ας πρόσεχαν.
Άρα είναι φάση παιδική χαρά-θεματικό πάρκο για επαναστατημένα πιτσιρίκια.
Θα έβγαζε νόημα αυτό εάν ήταν οπαδοί ποδοσφαιρικής ομάδας κι απλά θέλανε να δημιουργήσουνε φασαρία και βαβούρα. Αυτοί υποτίθεται πολεμάνε τον ταξικό-whatever οχτρό καίγοντας τη γειτονιά τους και το αυτοκίνητο του γείτονά τους ενώ ο ταξικός-whatever οχτρός κοιμάται ήσυχα ήσυχα στο σπιτάκι του. Δε βγάζει νόημα...
Μα δεν καίνε τη γειτονιά τους βρε κορίτσι μου. Αυτό λέμε.
Κανείς δεν είναι τόσο ηλίθιος να καίει αυτοκίνητα ή να σπάει βιτρίνες στη γειτονιά του, απλώς γιατί θα τον σάπιζαν στο ξύλο οι γείτονες.
Όσοι σκέφτονται αποκλεισμούς και ξύλο, δεν ξέρουν καν τη "γεωγραφία" των Εξαρχείων. Η αλήθεια είναι ότι όντως θα μπορούσε να είναι η Μονμάρτη της Αθήνας, γιατί πέρα από το αβανγκαρντίστικο περιβάλλον που ανέφερε η Αθηνά, τα ακίνητα που υπάρχουν στην περιοχή είναι ιδανικά για αναπλάσεις χώρων. Υπάρχουν δεκάδες νεοκλασσικά, ανηφοριές και κατηφοριές με σκαλάκια και πολλές πολυκατοικίες του μεσοπολέμου με καλή αρχιτεκτονική. Τα τελευταία χρόνια, έχει πέσει μια γενική μιζέρια στο περιβάλλον αλλά τα περισσότερα μαγαζιά της περιοχής είναι απολύτως κυρπαντελίδικα (κυριλάτα ή τελείως μικροαστικά). Τα καφέ, μπαράκια, μεζεδομάγαζα είναι ίδια με αυτά που υπάρχουν παντού.Το ότι υπάρχουν κάποια γκράφιτις στα μαγαζιά που έχουν κλείσει ή κάποια τατουτζίδικα δε λέει κάτι. Αυτά κατάντησαν σαν τα νυχάδικα, που επίσης υπάρχουν παντού. Με λίγα λόγια, το 90% των ανθρώπων που ζει εκεί, είναι τελείως κανονικοί άνθρωποι όπως σε όλες τις άλλες γειτονιές. Τα μπαχαλάκια που κάνουν ιστορίες, είναι κυρίως πιτσιρικαρία που έρχεται τα βράδυα από άλλες περιοχές για να ζήσει το επαναστατικό παραμύθι και να το συνδυάσουν με κάποια απαλλοτρίωση σε μικρομάγαζα, ένεκα αστυνομικής απουσίας και ελευθεριακής δικαιολογίας, τι πιο εύκολο; Το πρόβλημα είναι ότι αυξήθηκε η εγκληματικότητα από τους παραβατικούς πρόσφυγες που μαζεύτηκαν εκεί λόγω άβατου. Τώρα κλαίγονται και τα αναρχομπάχαλα για τις συνέπειες της πολυπολιτισμικότητας αλλά ουσιαστικώς αυτοί ήταν που τους πρόσφεραν άσυλο. Ας πρόσεχαν.
Άρα είναι φάση παιδική χαρά-θεματικό πάρκο για επαναστατημένα πιτσιρίκια.
Ακριβως -πιτσιρίκια καθε ηλικιας .
Το προβλημα είναι οτι εχετε την αφέλεια να επιχειρηματολογείτε - κανετε αποπειρα σοβαρης συζητησης μαζι τους ενω είναι ιδανικοι για τρολλάρισμα κ ποπκορν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αγις την 09 Ιούλ 2019, 14:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Θα έβγαζε νόημα αυτό εάν ήταν οπαδοί ποδοσφαιρικής ομάδας κι απλά θέλανε να δημιουργήσουνε φασαρία και βαβούρα. Αυτοί υποτίθεται πολεμάνε τον ταξικό-whatever οχτρό καίγοντας τη γειτονιά τους και το αυτοκίνητο του γείτονά τους ενώ ο ταξικός-whatever οχτρός κοιμάται ήσυχα ήσυχα στο σπιτάκι του. Δε βγάζει νόημα...
Μα δεν καίνε τη γειτονιά τους βρε κορίτσι μου. Αυτό λέμε.
Κανείς δεν είναι τόσο ηλίθιος να καίει αυτοκίνητα ή να σπάει βιτρίνες στη γειτονιά του, απλώς γιατί θα τον σάπιζαν στο ξύλο οι γείτονες.
Ναι, σόρρυ, προέκυψε δουλειά και είχα αφήσει το ποστ στη μέση και δεν είδα αυτά που γράψατε στο μεσοδιάστημα.
Η φάση είναι θεματικό πάρκο για τα δικά μας πιτσιρίκια και κοντά σε αυτά τη γλιτώνουν και διάφοροι άλλοι άσχετοι. Δεκτό!
Βέβαια, εξακολουθώ να πιστεύω ότι ως ένα βαθμό υπάρχει και χειραγώγηση και χρησιμοποίηση αυτής της κατάστασης από άλλα συμφέροντα παρακρατικής φύσης.
Άρα είναι φάση παιδική χαρά-θεματικό πάρκο για επαναστατημένα πιτσιρίκια.
Νομίζω ότι το χαϊδολογείς το θέμα.
Η αλλοπαρμένη πιτσιρικαρία είναι το ένα σκέλος.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει και ο αντίποδας των εμμονικών ενήλικων και η αντίστοιχη ηρωοποίηση τους από ένα επίσης ενήλικο (λέμε τώρα) κοινό.
Έναν καιρό, ναι, υπήρχαν σοβαροί αναρχικοί στα Εξάρχεια.
Τώρα υπάρχουν μόνον σαλταρισμένα αμόρφωτα ούγκανα που το παίζουν επανάστα.
Και κάποιοι επίσης αλλοπαρμένοι που προσπαθούν να τους συγκρίνουν με τους ρομά και τη γεωργιανή μαφία για να αποδείξουν ότι δεν είναι και τόσο κακοί.
Θα έβγαζε νόημα αυτό εάν ήταν οπαδοί ποδοσφαιρικής ομάδας κι απλά θέλανε να δημιουργήσουνε φασαρία και βαβούρα. Αυτοί υποτίθεται πολεμάνε τον ταξικό-whatever οχτρό καίγοντας τη γειτονιά τους και το αυτοκίνητο του γείτονά τους ενώ ο ταξικός-whatever οχτρός κοιμάται ήσυχα ήσυχα στο σπιτάκι του. Δε βγάζει νόημα...
Δεν ξέρω αν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα αλλά μη φαντάζεσαι τίποτα θεωρητικούς διανοούμενους. Στο δρόμο συναντάω κάποιους σαν και τον παρακάτω:
Άρα είναι φάση παιδική χαρά-θεματικό πάρκο για επαναστατημένα πιτσιρίκια.
Νομίζω ότι το χαϊδολογείς το θέμα.
Η αλλοπαρμένη πιτσιρικαρία είναι το ένα σκέλος.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει και ο αντίποδας των εμμονικών ενήλικων και η αντίστοιχη ηρωοποίηση τους από ένα επίσης ενήλικο (λέμε τώρα) κοινό.
Έναν καιρό, ναι, υπήρχαν σοβαροί αναρχικοί στα Εξάρχεια.
Τώρα υπάρχουν μόνον σαλταρισμένα αμόρφωτα ούγκανα που το παίζουν επανάστα.
Και κάποιοι επίσης αλλοπαρμένοι που προσπαθούν να τους συγκρίνουν με τους ρομά και τη γεωργιανή μαφία για να αποδείξουν ότι δεν είναι και τόσο κακοί.
Δε διαφωνούμε καθόλου. Κάνω λίστα:
α) Δικά μας πιτσιρίκια
β) Διάφοροι άσχετοι ούγκανοι που αγαπάν τη φασαρία και τη βαβούρα
γ) Διάφοροι κολληματίες ενήλικες
δ) Διάφοροι μικροεγκληματίες-παραβατικοί
ε) Ενδεχομένως και κανονικοί εγκληματίες
στ) Κάποιοι παρακρατικοί που μπορεί ταυτόχρονα να ανήκουν και στις προηγούμενες κατηγορίες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pal την 09 Ιούλ 2019, 14:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.