Μην το βλέπεις έτσι. Το αυτοκίνητο είνια επένδυση. Αν μπορείς παίρνεις καινούργιο. Αν δε μπορείς και δεν εχεις άλλη λύση και είσια απελπισμένος πας στο μεταχειρισμένο. Μια φίλη πήρε ένα σουιφτ, τώρα ζητάει μηχανή. Και άλλη μηχανή να βάλεις δεν ξέρεις τι θα σου βγει.bluerose έγραψε: ↑24 Μάιος 2018, 15:05Ναι αλλα το καινούργιο εχει περισσοτερο από οσο έχει το μεταχειρισμενο αουντι
Και καποτε γκαρσονιέρα επαιρνα με τα λεφτα που έδωσα σε αυτό.
Τη περασα τη φαση αυτή δεν θελω να παρω κατι καινουργιο όπως ειχα το λανσερ του κουτιου και με το που βγηκαμε εξω κοστιζε τα μισα και δεν ειχε πρόβλημα, αυτος που το αγορασε με αυτό είναι ακομη
Ετσι είναι ο πατερας μου. 5000 θα εχει οσα εχει καινουργιο θα παρει.
Το γιαρις καινουργιο πχ δε τολμω να σκεφτω ποσο θα κανει αλλα γενικα οκ τα καινουργια οσο αντεχει η τσεπη είναι βεβαια καλυτερα
Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να μην πληρώνεις τις αμαρτίες του προηγούμενου πάρε καινούργιο. Με την προυπόθεση οτι θα τηρείς τα σέρβις με θρησκευτική ευλάβια. Αυτά που λένε τα συνεργεία δεν τα λένε για πλάκα. Μια φορά το χρόνο σέρβις. Αλλιώς τα υγρά αρχίζουν και πιάνουν άλατα και οξέα και διαβρώνουν τη μηχανή και εσύ νομίζεις οτι όλα πάνε καλά αλλά μια μέρα βρίσκεσαι προ δυσάρεστων εκπλήξεων